/england/leeds/forum/555.aspx/england/leeds/forum/555.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United Linus.M
2016-07-07 19:36
Adam Pope ?@APOPEY 24 sför 24 sekunder sedan Visa översättning BBC Leeds understands a deal has been agreed in principle between #lufc & Bournemouth for the sale of Lewis Cook. Adam Pope ?@APOPEY However, it is also understood that the deal needs the final agreement of #lufc chairman Massimo Cellino. Låter mer och mer som en utköpsklausul...
Leeds United sportcarl
2016-07-07 19:33
att eventuellt förlora Cook är helt klart en förlust och måste ersättas, gärna in med Bridcutt och några ytterligare spelare isf,
Leeds United Linus.M
2016-07-07 19:30
Jag hade fel. Ber om ursäkt för det. Utköpsklausulen var inte på £5m för Cook. Den var tydligen £6m... FYFAN va tråkigt. Till Bournemouth av alla lag. Suck.
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Linus.M
2016-07-07 19:22
Heja heja.
Leeds United WhitesMOT
2016-07-07 19:21
Och lite mer skit....

John Percy
?
@JPercyTelegraph

Bournemouth are set to sign Leeds midfielder Lewis Cook in a deal worth around £6million. Medical scheduled for Friday #afcb #lufc
7:11 PM - 7 Jul 2016
Leeds United sportcarl
2016-07-07 19:21
skiljer som natt och dag om man jämför med hur det såg ut förra sommaren antal förstärkningar, förvisso fick vi in Wood men han var ju skadad och fick ju inte möjlighet egentligen att på sommaren och hösten visa sin kapacitet, Erwin tog in men det var från skottlands lägre divisioner och inte tänkt som startspelare och klasser sämre än Sharp, Bamba skrev vi väl kontrakt med också, Dallas kom väl in lite senare om jag minns rätt. Nu har vi sex stycken som aspirerar på startplatser.
Leeds United Duke
2016-07-07 19:17
Ett steg fram och två steg tillbaka, Taylor vill inte förlänga och Cook går till Bournemouth.
Leeds United Kristoffer
2016-07-07 19:16
Roofe påminner lite om McCormack. Han tycks kunna spela på de flesta av de offensiva positionerna. Offensiv mittfältare, på kanterna, som anfallare etc

Green
Berardi, Bartley, Cooper, Taylor
Cook, Dave
Dallas, Roofe, Grimes
Wood
Leeds United WhitesMOT
2016-07-07 19:12
Cellino, re Taylor, told Mirror Sport "I'm very disappointed with the way he has acted. We are not going to let him go. Trust me!" #lufc

Cellino says Taylor and his agent have avoided contract talks for the past year. Taylor is out of contract next summer. #lufc
Leeds United WhitesMOT
2016-07-07 19:04
@Duke:

Hoppas du har rätt :)
Leeds United Linus.M
2016-07-07 18:58
David Anderson ?@MirrorAnderson 58 sför 59 sekunder sedan Visa översättning
Massimo Cellino vows he would rather lose Charlie Taylor on a Bosman next summer than let him leave Leeds now.

Upp till bevis!
Leeds United sportcarl
2016-07-07 18:46
Nu har vi konkurans om egentligen varenda position förutom centralbackarna där det är tunt och evntuellt cänsterbacken men räknar med att Denton kan göra lika bra jobb som Coyle kan på andra sidan, man har dålig koll på nyförvärven men Roofe får så mycket skryt att man blir generad, och förhoppningsvis vår nya Beckford, Oxfords fans var inte glada
Leeds United Duke
2016-07-07 18:39
Silvestri kommer inte att spela i Leeds denna säsong.
Leeds United Linus.M
2016-07-07 18:36
Stonefree//

Håller med dig om Botaka. Ska bli fruktansvärt kul att se honom kommande säsong med Monk som tränare. Kan bli som ett nyförvärv bara det ;)
Leeds United stonefree
2016-07-07 18:04
@¤Thom Mattsson¤:

Säger det igen, klart som f.. att de stannar, deras hjärta finns i Leeds och jag tror att de känner på sig att något bra är på gång. Ta målvaktsposten t.ex Inte kommer Silvestri att behålla sin första plats lika lätt längre, tror till och med att han får kämpa jävligt hårt för att behålla den.
Sedan tror jag att Botaka kommer att göra sucsé kommande säsong. Ska bli så jävla kul att åka över i Augusti.

MOT
Leeds United WhitesMOT
2016-07-07 17:47
Med Taylor är det ju som man bäddar får man ligga. Om han skulle säljas så kommer drevet gå. Då kommer väldigt många helt plötsligt ha glömt den senaste tidens positiva vibbar. Och det är precis vad vi INTE behöver just nu. Samma sak gäller kring Cook. Mowatt är nog tyvärr den enda som nåt så när skulle accepteras säljas.

Och skulle det säljas så kommer det hagla klassiska kommentarer som " när PL kallar så går det inte att stå emot " och ja, det må vara sant att så är fallet men vi är så sköra som grupp just nu att det enda som skulle kunna hindra en forumstorm här och överallt annars är att Taylor exempelvis isf själv uttalar sig om varför. Och sånt händer sällan.

Så lösningen är enkel. Skriv på nya kontrakt för helvete ! ;)
Leeds United Duke
2016-07-07 17:25
Väldigt nöjd med nyförvärven. Cellino visar att det finns en ambition denna säsong kul att se. Monk bestämmer värvningar och det ser klart bättre ut än förra sommaren även om vi var ganska positiva då med. Får vi förlängda kontrakt med dom tre så behöver vi inte många fler nyförvärv för att utmana i toppen. Cook är den jag hade erbjudit klart bäst kontrakt. Taylor går att ersätta men blir inte lätt och lär kosta.
Leeds United Linus.M
2016-07-07 17:02
Det viktigaste på hela sommaren är att vi behåller Cook och Taylor. Två helt fantastiska spelare. Green Berardi, Bartley, Cooper, Taylor Cook, Dave Dallas, Mowatt, Roofe Wood Kan bli en riktigt spännande försäsong (och säsong) att se fram emot. Hur Monk formerar laget osv. Men! Vi lät såhär förra året med Rösler också. Lätt att glömma det.
Leeds United Linus.M
2016-07-07 16:50
I understand that WBA will get around 40% of fee for Roofe. Reports say that figure will be £1.2m #lufc
Leeds United Linus.M
2016-07-07 16:45
Norman//

Att förlora Taylor hade inte varit en sån stor sak? Du skojar va?
Leeds United Ballsmash
2016-07-07 16:26
Satsningen är ju förvisso remarkabelt ;)
Leeds United sportcarl
2016-07-07 15:56
Jag tror och hoppas både Cook och Taylor stannar och oddsen känns ganska bra, Taylor själv sa ju efter sista säsongsmatchen att han kommer stanna såvida inte något remarkabelt händer, och det tycker jag inte utan här märks ju en tydlig satsning och det är väl oftast det som de unga lovande spelarna vill se, att Mowatt skulle gå till PL ser jag som uteslutet utan han skall vara glad om han tar en plats i laget, Cook och Taylor är givna
Leeds United WhitesMOT
2016-07-07 15:41
@Norman Hunter:

I normala fall kanske nej men med tanke på hur vi har det och hur hela grejen är i och omkring Massimo Cellino så hade det väl varit till ganska stor fördel om vi inte sålde av en av våra bästa spelare igen ?
Leeds United WhitesMOT
2016-07-07 15:36
@Linus.M:

Hur bra det än sett ut fram tills nu så är det detta som fortfarande är skräcken. Det är bara att hoppas att ryktena är sanna och att Taylor skriver nytt.

Så satans irriterande att detta ens ska behöva vara på tapeten. Denna situationen hade kunnat undvikas.
Leeds United Norman Hunter
2016-07-07 15:29
£5m för en vänsterback är väl knappast något att höja på ögonbrynen för. Det är ju inte direkt så att lagbygget raseras för att man byter vb...
Leeds United WhitesMOT
2016-07-07 15:26
@sportcarl:

Jag ska hjälpa farbror. Inte ska han sitta och vara rädd och tala om vad han läst se.
Leeds United WhitesMOT
2016-07-07 15:14
Oddset på att den kommer fösöka sjungas om Roofe nätar ? ;)
Leeds United sportcarl
2016-07-07 15:03
och vart pengarna till Roofe kommer ifrån enligt vissa tabloider och konton kan jag inte skriva här för då får jag mothugg, så jag skriver Kappa, Byram Mcormack, 32 Red och säsongsbiljetter,
Leeds United Linus.M
2016-07-07 15:02
Taylor för £5m? Ge han nytt kontrakt för tusan.
Leeds United sportcarl
2016-07-07 14:56
Nu börjar vi få en riktigt riktigt bra bänk med, kan nog t o m hända att någon startspelare från förra säsongen inte ens får plats på bänken.
Annons: