/england/leeds/forum/553.aspx/england/leeds/forum/553.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United krelleg
2016-10-28 22:31
Verkar slippa jaga ny vänsterback i januari iaf.
Postat via SvenskaFans mobilsajt
Leeds United krelleg
2016-10-28 14:14
"
Sky Sports hade med Pontus Jansson i en chatt (se nedan), vilken gett rubriken ”Zlatan Ibrahimovic-tackling blev nyckeln till min karriär”. Bakom citat döljer sig en berättelse från när MFF mötte Milan i en försäsongsmatch för fem år sedan. ”I det ögonblicket ändrades allt för mig. Det var en 50/50-tackling mellan oss. Jag gav allt och det gjorde han också. Han föll, och jag stod upp. Då tänkte jag att om jag kan göra så mot Zlatan, då kan jag göra det mot vem som helst. Det var ett viktigt ögonblick i min karriär”, säger Jansson, som nämnt händelsen i intervjuer förut. Han tillägger att ”Jag har alltid gillat Zlatan, för när jag var ung spelade jag anfallare som honom. Jag var lång, bra med bollen och lite galen som honom”. På tal om galen. Från samma intervju får han också en fråga om möjliga huvudskador av att nicka. Jansson viftar bort den med ett skratt, ”Det bryr jag mig inte om. Jag är redan dum och kan inte bli dummare”.
"
Leeds United krelleg
2016-10-28 09:18
WhitesMOT - haha, effektivt och bra! :)
Leeds United WhitesMOT
2016-10-28 09:15
krelleg //

Scousers = Von Ankas pengabinge.

Mighty Whites = Bakluckeloppis.

Klart ;)
Leeds United krelleg
2016-10-28 09:03
Då finns årets matchtröja på aliexpress för den som är intresserad. Kring 18 USD går kalaset på.

Ska bli jävligt kul att möta Liverpool ändå! Visst, teoretiskt sett ska vi inte ha en chans (om någon orkar göra en jämförelse i omsättning, spelarlöner etc. mellan klubbarna vore det sköj att se), men ska bli kul att kunna kolla på matchen med bortskämda Liverpool-vänner.
Leeds United Zlatan,s
2016-10-27 21:51
Snart är det Hallowen, då kan alla,klä, sig i lånta
fjädrar och kalla sig för andra namn...
Gillar inte detta spektakel,bättre att framstå som ett gott föredöme,
än att visa sig som något,elakt.
Vuxna människor borde hålla sig för goda för att ,visa sig i all sin respektlöshet
inför vår ,fina, Allhelgonahelg !!!
Detta är inte off off, mer än nåt annat.)
Leeds United sportcarl
2016-10-27 16:55
Lite pengar borde det inbringa även om vi är bortalag. Förr delades det fifty Fifty på matchintäkter men osäker på om det är så nu för tiden
Leeds United Zlatan,s
2016-10-27 12:33
Så dags igen för ,nya, treor.........
Nää,tilläggas kan att , lite, lite,risk finns för,
återfall,..men hoppas på att Pontus, och, Silvestri
återigen blir stöttorna i laget.......
Leeds United Norman Hunter
2016-10-27 11:29
[QUOTE=WhitesMOT]Absolut. Och bättre chans än så här får ni inte i år att få lite stämning på Anfield. Ni bör nog förvarna alla turister på The Kop att nu kommer det ett riktigt gäng som faktiskt sjunger under sina matcher och inte bara filmar med mobilen. ;) [/QUOTE] 1
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2016-10-27 10:02
Riktigt nice med Liverpool. Lite synd att det inte var hemma då jag tror vi hade haft mer chans.

Sen är det väl också så att Liverpool förmodligen kommer ställa upp med ett starkt lag då det ju faktiskt är kvartsfinal.
Leeds United Ballsmash
2016-10-27 09:08
Om matchen mot Liverpool tv-sänds så blir det 5 matcher i rad mellan 20e nov och 9e dec som Leeds matcher tv-sänds :)
Leeds United Danne K
2016-10-27 08:37
Tänkte mest att det blev en mittemellan lottning. Häftigast hade man u hemma varit och lättast att ta sig vidare mot hade varit hull/sout hemma men visst ska de bli spännande mot pools. Har många pools vänner så det blir intressant.
Leeds United WhitesMOT
2016-10-27 06:38
@jeze:
Absolut. Och bättre chans än så här får ni inte i år att få lite stämning på Anfield. Ni bör nog förvarna alla turister på The Kop att nu kommer det ett riktigt gäng som faktiskt sjunger under sina matcher och inte bara filmar med mobilen. ;)
Liverpool jeze
2016-10-27 01:36
@Danne K:

Är väl alltid kul med ett klassikermöte mellan norra Englands största klubbar under 70-talet?
Leeds United Danne K
2016-10-27 00:14
Tråkig lottning. Hade möjligtvis varit lite roligare vid hemmaplan
Leeds United sportcarl
2016-10-27 00:12
Kanhända första gången Milner ställs mot Leeds. Är ju några år sedan han lämnade
Leeds United Tobbe O
2016-10-26 23:21
Liverpool borta
Leeds United WhitesMOT
2016-10-26 21:14
@kjelldan:

Så fort Scum v Shitty är klar ikväll.
Leeds United kjelldan
2016-10-26 21:02
När är lottningen för nästa omgång?
Leeds United WhitesMOT
2016-10-26 20:41
Spela Phillips och Vieira ur position under en lika lång period som Mowatt och risken är rätt stor att deras utveckling också kommer hejdas. Eller ännu bättre ge Mowatt chansen på den position som han verkligen hör hemma. Han är tyvärr ännu en i ledet av talanger som kommit i kläm mycket p.g.a odugliga managers som tror man kan spela folk överallt bara dom har 2 ben.
Leeds United sportcarl
2016-10-26 19:03
Tycker både Phillips och Viera har passerat Mowatt, och kanhända är de lite mer flexibla och kan spela på fler positioner
Leeds United sportcarl
2016-10-26 19:01
Vilar en förbannelse att lämna klubben. Inte nog med att de har svårt platsa i PL. Som salt i såren är både Byram och Cook långtidsskade. Och de som drömt att Cook ev skulle bli utlånad i januari kan sluta drömma för han missar hela säsongen tråkigt nog
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2016-10-26 19:00
Tycker Mowatt har tappat väldigt mycket mot för två säsonger sedan. Igår missade han en chans som bra måste vara mål.
Leeds United Duke
2016-10-26 18:24
Straffarna var en del av matchen så Silvestri förtjänar sitt betyg. Mowatt sexa kanske lite lågt.
Leeds United WhitesMOT
2016-10-26 15:00
Ball//

Nädå, men den hade gått ribba in med den högerfoten ;)
Leeds United Ballsmash
2016-10-26 14:56
Mowatt hade dock ev missat Antonssons läge.. ;)

Såg matchen från och till pga jobb, otroligt starkt att vända med 10 man!

Mycket positivt, förstår dock inte varför Grimes får chans efter chans. Igår kunde han ha förstört allt med sin odugliga straff. Man bara visste att han skulle missa när han steppade fram.
Leeds United WhitesMOT
2016-10-26 14:29
Sillen får en 9:a för att han gör en demoninsats på straffarna.

Mowatt får en 6:a för att han missar ett läge som lätt hade kunnat vinna " funniest home video"

Sett till övriga minuter av matchen så gör ingen av dessa bort sig men står heller inte ut som en del andra gjorde. Matchbetyg kan ibland vara väldigt enkelspåriga en del spelare går inte att ställa mot varandra.

Ett annat exempel är synen på Antonsson. Han gör mål så han gör vad han ska men om han egentligen gjorde nån direkt höjdarmatch för egen del vet jag inte. Målet han gör hade en blind kunnat sätta. Roofe och Doukara är dom som ska ha äran i målet om man tvunget ska ge det till nån individ.
Leeds United Zlatan,s
2016-10-26 13:05
Har farhågor om, nästa match.Ska de kunna spela avslappnat,trots att
de har pressen på sig, kravet ATT vinna. ?!
Det blir kanske en match vi aldrig glömmer........
Leeds United Zlatan,s
2016-10-26 12:49
Alla skärrade av denna matchen.
Silvestri,Bartley, Vieira, nior i betyg,säger det att,sillen, inte
är så dålig som vissa framhäver ibland.?
Mowatt en sexa, däremellan och nio,ligger övriga spelare,enl yep.
Nästa match ,hoppas att det inte blir isigt o halt,diket ligger farligt nära
uppgång och,fall,..........bra att vara pessi, då ,kan, det bli tvärsom,,,,,,,;)
Leeds United WhitesMOT
2016-10-26 09:32
Älskar bilderna på Viera efter han satt straffen. Han har ingen aning hur man ska fira :)))

Monk och hans gäng ska ha otroligt mycket kred för det dom fått in i denna gruppen spelare. Äntligen har vi någon som fattar att det är dom som ska leverera för att få fansen med sig och inte tvärtom. Igår var vi Leeds United.

Det är nästan så man vill att scummen går vidare så vi kan få dem hemma i nästa. Pontus dubbar över Zlatans hälar hade gått till historien ;)
Annons: