/england/leeds/forum/540.aspx/england/leeds/forum/540.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United WhitesMOT
2017-05-21 21:30
Duke // Tänk så najs. Istället för att Sky körs sitt deadline day varje fönster så får vi draftafton nån gång i Juli kanske :)) Och sen kan världen hålla på lag som : Juventus Old Ladies Bayern Munchen October Partiers Barcelona Divers Chelsea Russian Mobsters Manchester Wankers etc...
Leeds United Duke
2017-05-21 20:37
Whitesmot// Stängda ligor är dödsstöten då blir det ett europeiskt NHL för fotboll och klubbarna som inte får vara med får lira korpen.
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United sportcarl
2017-05-21 19:43
Tänka sig att vi har vunnit högsta ligan senare än Liverpool :)
Leeds United WhitesMOT
2017-05-21 19:34
@Duke:

Vänta bara tills det blir stängda ligor och franchise. Då blir det riktigt happy.
Leeds United Linus.M
2017-05-21 19:30
@Duke:

Bournemouth, Stoke, West Brom, Burnley, Watford, Swansea. Man börjar nästan somna halvvägs...
Leeds United Linus.M
2017-05-21 19:29
Wayne Gardiner?Verifierat konto @mrwayneg Leeds have not made a bid for Jonny Howson, nor is he on the club's radar at this moment, I'm told #LUFC' Tråkigt... En spelare vi hade behövt. Kanske kommer in bättre nu när vi förhoppningsvis har ordentligt med cash.
Leeds United Duke
2017-05-21 18:55
Liverpool firar en fjärdeplats. Fotbollen har blivit galen. Massa småklubbar spelar i PL och får hundratals miljoner i bidrag. Stora lag harvar i championschip och är chanslösa. Publikintäkterna är bara en promille av omsättningen och antalet fans är sekundärt. Den moderna fotbollen.
Leeds United Zilvestri ...Zlatan....
2017-05-20 17:53
Vilken upphämtning av Can,"Ada," !! Nu hänger allt på,"Sveorna," i kväll,.... Befarar det vöörsta, zizuzen, tar nog överhanden..... final i morn mot canada......Sveorna mot GULDET !!!! Ida är jag inte så naiv som last evening, inte möjligt att ,rå på, Kanada, silver är nog så gott för Sverige och mig........ Ibland får man; ALLT TILLBAKA, och mer till TACK...
Leeds United sportcarl
2017-05-20 17:12
Gäller låna/ värva rätt. Kolla på Huddersfield vilka fina spelare de tog in från topplag i Pl
Leeds United Hartey
2017-05-20 12:05
@Linus.M:

Linus M// Min poäng var att stjärnspelarna är hur dyra som helst och Pedraza och Barrow kunde vi köpt för dom summorna. Det är lätt att förköpa sig. WBA köpte en utländsk spelare för 18 miljoner Pund för ett år sedan som misslyckats och som dom nu vill sälja.
Leeds United sportcarl
2017-05-20 10:57
väldigt fin skrivet brev av Mansford där han tackar tydilgt och specifikt alla för den här säsongen från fans till Andrea och Massimo till Monk , spelare och alla anställda
2017-05-19 22:50
På tal om att spendera andras pengar i pundklassen här, på spelarköp och
spelarförsäljning. Tur att man inte har mer än det ryms i,"madrassen," min.
Och den är bara 1.20 i bredd, men varje gång man vänder på sig, så prasslar det
varmt o gott, under stativet, o så lurar man banken , Nordea ä ju på väg utomlands kantänka....inte nöjda med Svea längre som hemort.....
Nu dags att ta time out från denna dag......

Leeds United Linus.M
2017-05-19 22:12
Hartey//

Elland Road är nog i hamn utan Wood pengar inom ett år. Radrizzani menar allvar.

Förövrigt kommer vi aldrig köpa Pedraza och Barrow (om du nu var seriös med det). Men att hitta en bra Champ striker kostar minst £10m... Dock tror jag inte vi behöver sälja för att ha råd med någonting just nu. Som jag skrivit innan, sommaren kan bli rolig :)
Leeds United Hartey
2017-05-19 21:47
Duke// Jag tror att Leeds skulle kunna pressa upp priset till 20 miljoner för en som gjort 30 mål av en rik PL-klubb.Problemet är var vi hittar en ersättare. Pedraza 10 miljoner Pund, Modou Barrow 8 miljoner Pund så är pengarna borta.. Pontus för 3.5 är ju tidernas bargain.

Jag skulle nästan men bara nästan vilja sälja Wood för 20 miljoner Pund och lägga pengarna på att köpa tillbaka Elland Road

Leeds United Linus.M
2017-05-19 20:19
@Duke:

Var ju Daily Star som gick ut med det väl? De eller The Sun... Är ju bara lat journalistisk att säga £20m för Championships bäste målskytt. Tror faktiskt han vill stanna, han har ju aldrig haft en säsong som den förra.

WhitesMOT//

Du fattar väl att det inte blir £20m för Wood? Herregud.

;)
Leeds United Linus.M
2017-05-19 20:13
@sportcarl:
Klart det hade varit skit om Cellino haft 100%, där håller jag med dig. Självklart är det en del i spelet att nya ägare vill ha in sitt eget folk? Vart har jag sagt något annat? Och om du nu inte bryr dig så är det ju roligt att du ändå kommenterar... :)
Leeds United WhitesMOT
2017-05-19 20:03
NÄHÄ !?!
Leeds United sportcarl
2017-05-19 19:51
kommer aldrig bli 20 miljoner för Wood, och kommer aldrig bli så lite som 3,5 för Pontus, om något av detta rent hypotetiskt skulle hända
Leeds United WhitesMOT
2017-05-19 19:48
20 mille för Wood då kör jag honom personligen till vem som än betalar det.
Leeds United sportcarl
2017-05-19 18:44
Linus M 16:16, hade Mansford lämnat och Cellino haft 100% hade det varit skit, nu är det annat ljud i skällan.själv så bryr jag mig inte, att nya ägare/tränare tex vill ha in sitt eget folk hör till spelet
Leeds United Duke
2017-05-19 17:54
Ryktas om £20 miljoner för Chris Wood. Går de pengarna till transfers är det bara att sälja. Jansson £3.5 miljoner i jämförelse.
Leeds United Kristoffer
2017-05-19 17:41
Enligt Phil Hay erbjöds Mansford andra roller, men han valde istället att gå vidare i karriären.
Leeds United Linus.M
2017-05-19 16:16
Ben Mansford meddelar att han lämnar som CEO. Angus Kinnear är mannen som ska ersätta. Ett steg i Radrizzanis övertagande. Underbart!!!
Leeds United Linus.M
2017-05-19 13:33
Verkar som Radrizzanis övertagande blir klart nästa vecka.
2017-05-19 13:17
Reading mot Fulham på tv. 0-0 före paus.......... Readings, målvakt gör fina räddningar, först på frispark och sen på returen, annars tycker jag tempot är ganska så avslaget, kanske för att jag sett mycket hockey,,,,,,men trevligt att se på dessa båda lagen, fulham har ju bra målfacit innan ju,,,,,, men idag gick Fulham hem utan poäng !!
Leeds United Duke
2017-05-19 12:59
Linus// Vi vet ju inte vem som ska träna laget nästa säsong. Jag hoppas också på Monk.
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2017-05-19 11:13
Johnny Howson på väg tillbaka till Leeds!
Leeds United Linus.M
2017-05-19 11:08
Duke// Nya tränaren? Monk lär ju stanna när övertagandet av klubben är klart.
Leeds United WhitesMOT
2017-05-18 21:01
Först läser man det på text-TV och tänker "äntligen ! " Sen läser man detta och tänker "meh" Only incidents that result in a player winning a penalty or lead to an opponent being sent off - through either a direct red card or two yellow cards - will be punished. Men men.....det är iaf ett steg i rätt riktning. Har sagt det innan. Titta på NFL och lär.
Leeds United Duke
2017-05-18 18:35
Hartey// Det var väntat att vi skulle ligga lågt men kanske inte sist. Det duger inte för ett topplag. Många matcher vann vi trots 1-3 skott på mål och motståndarna hade fler. Wood kommer inte göra lika många mål nästa säsong det kan vi räkna med för han hade ett otroligt målsnitt per skott. Nya tränaren måste jobba med offensiven helt klart.
Annons: