/england/leeds/forum/539.aspx/england/leeds/forum/539.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United sportcarl
2017-04-08 11:14
Fotroll känns inte så viktigt en dag som den här efter vad som hände i Stockholm igår. Dock vore det glädjande med vinst idag. Kanske läge att starta O Kane, slump eller inte vi vinner betydligt mer när han startar och bättre defensiv än när han inte startar. Skulle inte bli förvånad om Taylor och Roofe startar. Kanske Antonsson på bänken med?Doukara och Sacko har väl inte direkt imponerat 2017. För mig har de spelat ut sig
Leeds United Zilvestri ...Zlatan....
2017-04-07 20:56
QPR och Brighton i kväll, hoppas att Bright.åker dit..... Ska Hv åka på däng ida...... Vann med 2-4...HV71- QPR mot Brighton 0-0 i halvtid.....
Leeds United North Monkey
2017-04-07 20:25
Vi som e i leeds skulle dra en bira ihop?? Min mail funkar ej, men skicka sms eller ring,, 0707-433052
Postat via SvenskaFans mobilsajt
Leeds United Linus.M
2017-04-07 18:15
Hoppas ni fans som bor i Stockholm är OK och såklart även era anhöriga.
2017-04-07 10:56
Höll nästan påo glöm tippet denna vecka.........
Kan bero på Frölunda som spelade som, tigrar igår,
man undra hur i H de kan lyckas få in pucken mella,bena, på
bjässen som blockerar hela intaget. Brynäs var helt mer för,kravatag,
och det är nästan roligast av allt.
Nu återstår Leeds match mot Preston i morn.
Borde vara lätt kan man tycka, att få in en liten fotboll i planens , panoramabur, men ibland tycks detta vara svårt nog.
Hoppas på vår fina målvakt,Green, att han och Pontus med flera gör en prakt match, allt för oss ,fans, som älskar dessa sporter........
Leeds United Don Ruby
2017-04-06 22:17
Banjo Bob// Vet inte om du fick mitt mail då, men är på å Clayton hotell nu, tar gärna en pint och snackar mighty whites på lördag :-)
Leeds United Banjo Bob
2017-04-06 21:13
Mail to Banjo. finnharen63@gmail.com just "landat" i Holmfirth några mil sydväst om Leeds. Laddar för match... Extremt viktig match....
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Don Ruby
2017-04-06 18:05
//North Monkey - PM

//Banjo Bob - Mail
Leeds United BullenKarlsson
2017-04-06 17:43
Vill dock påpeka att denna säsongen har varit fantastiskt rolig att följa. Väldigt glad över att vara LUFC. Hur det är går så är jag väldigt nöjd och tycker att Monk ska ha ett nytt kontrakt.

Det är bara att försöka njuta så mycket man kan över att vi faktiskt har en spännande avslutning att se fram emot. Spelare som gör klubben stolt och fantastiska supportrar som återigen kommer vecka ut och vecka in till Elland Road.

Både spelarna och supportrarna borde se till att bara njuta utan någon press. Allt som sker nu är en bonus för mig.
Leeds United BullenKarlsson
2017-04-06 17:38
Hoppas Monk spelar Vieira och O'kane på mitten mot Preston. Bridcutt är visserligen kapten, men jag tycker han är alldeles för dålig passningsspelare.

Låt Vieira vara den mer defensiva och O'Kane sköta uppspelen.
Vi måste börja våga spela lite mer på fötterna igen. Vi har fallit in i Cooper's långa uppspel på kanterna igen.

Försöka få igång lite självförtroende inför eventuellt play-off. Det är ingen idé att ens gå dit om vi ska vara rädda för att spela.
Leeds United North Monkey
2017-04-06 16:35
Precis checkat in på hotellet i leeds.. Matchen på Lördag blir helt plötsligt görviktig. Vem trodde d för ett tag sen,,,
Postat via SvenskaFans mobilsajt
Leeds United WhitesMOT
2017-04-06 13:01
Jag är rädd att det oddset kommer ändra sig dramatiskt efter helgen. Sitter med en väldigt obehaglig känsla just nu.
Leeds United Duke
2017-04-06 12:02
88% chans att vi klarar topp sex enligt spelbolag.
2017-04-05 20:53
YEP kan behålla sitt betyg på Leeds match mot Brentford i bakfickan.......
8 st fem,femmor, av 11 spelare....rena hånet mot Pontussian........
Leeds United sportcarl
2017-04-05 20:35
spelarbetyg mot Brentford YEP
Green 9
Ayling 4
Bartley 5
Jansson 5
Berardi 5
bridcutt 5
Phillips 4
Barrow 5
Hernandez 5
Dallas 5
Wood 5

Pedraza 6
Roofe 5
Doukara 5
2017-04-05 20:25
Huddersfield- Norwich på tv 3 sport ikväll 20.45 - Meen, vilken match mellan HV 71 och Malmö just NU......... Hela Kinnarps Arena sjuuuder.....just nu satte Sandberg 3-0 för HV 71...vilken kille och vilken puff han satte......rätt framför Malmös goal....... Men Malmö pillade dit en liten,etta, några sekunder före paus,,,än ä dä inte avgjort...... Fjärde målet återigen, Sandberg.....4-1 till HV71 Femte målet Sund, HV är helt suveräna denna afton ...
Leeds United WhitesMOT
2017-04-05 17:37
Från nu måste vi sluta fjanta rundor. Vi kan inte gå ut med inställningen att säkra hemåt först i varje match. Den biten har alla kommit på nu. Vi måste ta matchen till motståndet. Våga ligga högre och pressa med lite mer chans. Vinn bollen högre upp så blir inte Wood så isolerad som han blivit de senaste matcherna.
Leeds United sportcarl
2017-04-05 17:22
Dukev15:45. Jag kan förstå att Mowatt ville lämna. Så lite speltid som han fick. Men jag är ingen expert på fotboll. Kank nte kritisera Monk poäng facit men visst höjde jag på ögonbrynen igår när han bänkade Taylor (lär ju inte öka oddsen att han stannar).och startade Phillips.
Leeds United WhitesMOT
2017-04-05 17:16
Det blir ett ännu större skämt när man lägger in Blacketts armbåge på Wood som inte ger ett skit. Tro fan att vi gapar och skriker om att vi alltid är ett jagat byte av förbund och domare. Pinsamt är bara förnamnet.
Leeds United Norman Hunter
2017-04-05 15:53
@¤Thom Mattsson¤:

6 matcher för det han gjorde är ett skämt! Okej, man kan möjligen hålla med om att det är vårdslöst men det är ingen medveten stämpling. Jag tycker inte ens det är utvisning men om man nu tycker att det är så allvarligt vårdslöst att det är utvisning så ska det ju vara 3 matcher
Leeds United Duke
2017-04-05 15:45
Sportcarl// Mowatt ville ju inte vara kvar. Phillips vill stanna.
Leeds United sportcarl
2017-04-05 15:18
Phillips nej tack. Imponerar inte ens som mittfältare. Borde sålts ist för mowatt
Leeds United Duke
2017-04-05 15:05
Ja det är ett vansinnigt straff men det är ingen spelare vi står och faller med. Ayling och Phillips kan täcka upp som mittbackar. Mittfältet måste komma igång annars är denna säsong snart över.
Leeds United sportcarl
2017-04-05 14:27
Mycket märkligt att Cooper fick längre straff än Mings fick i sitt bråk och stämpling av Zlatan. Om jag skulle välja ut en av de situationerna som medvetet och en som omedvetet vet jag vilken jag skulle välja. Men jag är ju bara en Leeds supporter
2017-04-05 13:23
Hoppas att Newcastle vinner ikväll mot Burton ! Brighton skulle ha en jäkla tur om New förlorar, och dä unnar jag dem inte.... Huddersfield ligger efter med 2 spelade matcher, kan kanske ta ett större steg upp och degradera Reading. lite......
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2017-04-05 12:12
6 matchers avstängning för Liam Cooper.
2017-04-05 10:36
Ja så blev det förlust i går.......
Märkligt tyst om referat från matchen......
Leeds United Banjo Bob
2017-04-05 00:32
som sagt.... kul att få va på plats på lördag. måste måste match...
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2017-04-05 00:24
Otroligt viktig match mot Preston på lördag.

Vinst ett måste!
Leeds United Duke
2017-04-04 22:58
Monk berömmer Brentford som borde vunnit med fler mål.
Annons: