/england/leeds/forum/537.aspx/england/leeds/forum/537.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United Linus.M
2017-05-25 14:42
Känns någonstans som att Radrizzani inte var helt nöjd med Monks avslutning på säsongen möjligen. Det blandat med att han vill ha in sin egen gubbe (Karanka?).

Jag kollapsar inte om Karanka kommer in istället men frågan är vad fansen i England som köper säsongsbiljetter, Bartley och Wood tycker om det här... Inte en chans att Bartley signar nytt och frågan är hur sugen Wood är på att stanna nu.

Blah...
Leeds United Linus.M
2017-05-25 14:36
@WhitesMOT:

Monk har sagt att han vill ha ett längre kontrakt. Men i uttalandet står det att han inte vill det.

Jag orkar inte..........
Leeds United WhitesMOT
2017-05-25 14:34
Wow
Leeds United Linus.M
2017-05-25 14:30
Step up, Aitor Karanka.
Leeds United Linus.M
2017-05-25 14:29
Garry Monk säger upp sig.
Leeds United Kristoffer
2017-05-25 14:01
Läste i YEP att Radrizzani inte har varit så involverad i den dagliga verksamheten under hans sex månader i klubben så han har inte lärt känna Monk tillräckligt bra. Veckorna går nu fort så istället för att stressa fram ett beslut nu så vill han utnyttja klausulen i Monks kontraktet som gör att avtalet kan förlängas med tolv månader. “I think in my opinion it’s fair to have time to know each other because I’m starting now,” Radrizzani said. “I never had a chance to know him. “His first full season was last year and he was happy to give the club the option to continue. I don’t see any problem with us having this period and then, with more time and calm, discuss an extension. I don’t see a problem. If he has a different opinion then I’m also keen and flexible to listen. Sedan är det väl möjligt att han även vill se om Monk fungerar bra tillsammans med den nye tekinske direktören/sportchefen
Leeds United Zilvestri ...Zlatan....
2017-05-25 13:34
Vilket lugn här är på forumet idag. Har verkligen Fru Fortuna, eller vad man ska kalla Leeds nuvarande situation för. Allt ser ut att gå vägen idag. Mycket fint , om nu Radrizzani är den ledaren som kan rycka upp Leeds ur den förstämning, som hållit sitt gastkramande grepp om fansen, all skit och allt bråk genom många år. Som det ser ut nu ,så blir det en fin tid fram till höstsäsongen går igång. Men,peppar,peppar, man ska inte önska nåt i förtid, allt har sin gång, bara tiden som kommer, som bevisar om vi får , le i mjugg, eller ännu en gång se framtiden an, tills ännu en nästa säsong.......
Leeds United sportcarl
2017-05-25 10:45
12 månader tycker jag känns ok. Fakta är väl att minst hälften av tränarna i championship sparkades förra säsongen.kanhända som ägare Radz vill handplocka med.Levererar Monk under säsongen som kommer så kommer det i annan dager. So far so good. Känns som läge denna helg förnya medlemskapet i LUFC och visa klubben och dess ägare sitt stöd.
Leeds United WhitesMOT
2017-05-25 10:37
@Duke:

Helt förståeligt om Monk vill det. Själv är jag som sagt kluven om han faktiskt är värd det just nu. Ja han trollade med knäna sett till poängskörd och material men avslutet oroar även om det såklart inte enbart ligger på honom.

12 månaders förlängning känns rätt när man väger in allt. Lite lagom gillas alltid av en svensk :) Hoppas Monk köper förslaget.
Leeds United WhitesMOT
2017-05-25 10:30
@Linus.M:

Ja det är till att sikta på stjärnorna när man säger det. Till Radz försvar så lovar han iaf inget utan att det är en ambition. Men han riskerar mycket genom att tala om det.

Första intrycken av honom är dock som natt och dag mot tidigare ök. Med Radz får man verkligen känslan av "a man with a plan". Men radarn är på. Vi bör aldrig stänga av den.
Leeds United Pontus Hatt
2017-05-25 10:06
Ok, sorry Linus
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Linus.M
2017-05-25 10:00
GFH sa det, Massimo sa det och nu har Radrizzani sagt det. Snacka om ett stort test på hans ägarskap. Leverera nu...
Leeds United Duke
2017-05-25 09:52
Är ett måste att köpa arenan som har en hög ränta och ökar med 3% varje år. Monk vill ha ett långt kontrakt vad det verkar.
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2017-05-25 09:32
Känns som att det fortfarande ligger 17 hundar begravna på Elland Road och dess ägarskap.
Leeds United WhitesMOT
2017-05-25 09:06
Phil Hay? @PhilHayYEP 2 timför 2 timmar sedan Andrea Radrizzani to activate 12-month extension of Garry Monk's contract tomorrow: Kan nog tycka detta faktiskt är det bästa alternativet sett med Radz ögon. Istället för att luras in i hypen kring Monk så ta det lite piano. Uppskatta det Monk gjort med det lilla han haft, men lås inte upp dej om det skiter sig. Ge Monk chansen med lite normal backning och se vad han kan åstadkomma med det innan man ger Monk rejäl uppskattning med längre kontrakt. Sen om Monk är med på det får vi ju se...
Leeds United WhitesMOT
2017-05-25 08:03
Here we go again..
Leeds United WhitesMOT
2017-05-25 01:12
Och Berardi är inte lösningen på vänsterbacken. Han är en underbar lagspelare och en bra försvarare på denna nivån men ytterbacksspelet idag ingår i anfallsspelet. Och där är Berardi den fyrkantiga klossen på vänstersidan.
Leeds United Linus.M
2017-05-25 00:55
@Pontus Hatt:

Njae, du missade ironin i mitt inlägg ;)
Leeds United WhitesMOT
2017-05-25 00:54
@sportcarl:
Men då har du som vanligt inte läst vad man skriver från början och inte heller påstår jag att Wernbloom är en bättre fotbollsspelare än vad vi redan har. Det han har är karaktären vi saknar. Kolera är inne på samma typ när han nämner Gattuso. No-nonsense spelare. Sen är det bra att hålla lite öppet sinne och läsa mellan raderna ibland hur saker skrivs. Jag menade inte blodigt allvar med just Wernbloom. Avslutet med :) är mellan raderna tecknet för det.
Leeds United Pontus Hatt
2017-05-25 00:40
[QUOTE=Linus.M]Kan vi inte köpa Gustav Engvall? Borde ju fungera som mittfältsgeneral. Känns tuff. [/QUOTE] Mittfältsgeneral? Har jag missat nåt hehe
Leeds United Hartey
2017-05-25 00:09
Kolera // Bridcutt har varit en besvikelse trodde mycket på honom men han kommer inte att ta oss till PL
Leeds United sportcarl
2017-05-25 00:05
Leeds United sportcarl
2017-05-25 00:04
WhitesMot 23:27 , jag har aldrig sett Wernloms storhet, är bara en normal skogshuggare och antagligen inte bättre än de vi har på mittfältet
Leeds United Linus.M
2017-05-25 00:03
@WhitesMOT:

Kan vi inte köpa Gustav Engvall? Borde ju fungera som mittfältsgeneral. Känns tuff.
Leeds United sportcarl
2017-05-24 23:55
vi har en hygglig stomme som vi får hoppas vi får behålla och förstärka, målvaktsidan försvaret och anfallet måste man ge godkännt för förra säsongen, mittfältet hade svårt att föra matcherna och skapa chanser och leverera framåt, de levde mycket på Woods fantastiska målform och även att försvaret satt, till nästa säsong kan det ju vara bra att kunna ha lite fler anfallare att rotera med man kan ju jämföra med va de andra topplagen tex SheffieldW har att välja mellan det är oftast 4 anfallare av klass och de kan förändra mellan 1 och 2 i anfallet, man fick ju höra mycket här på forumet att vi bara kan köra med en anfallare då det gick dåligt i starten när vi körde med 2, dock var vi faktiskt sämre de sista 10 matcherna med 1 anfallare än vi var de första 10 matcherna med 2 så det snacket köper jag inte.även om våra yttrar varit bättre än tidigare säsonger är det ingen jag är 100% nöjd och skulle nog i ärlighetens namn vilja byta bort alla,, Roofe oc Hernandez finns det mycket potential och talang men de måste bli jämnare och kanske ha lite mer konkurrans de med, Kan vi köpa loss Bartley har vi en bra försvarslinje som visade sig hålla förra säsongen i Ayling,Bartley,Jansson och Berardi, så där räcker det med lite kompletteringar så det finns 2 som slåss om varje plats, defensiva mittfältet svek på vårkanten där hoppas man ju att de kan snäppa upp sig lite, Viera blir ju äldre och utvecklas ju förhoppningsvis, och Bridcutt och O kane kan ju skadefria visa mer.att vi missade play off får vi faktiskt skylla oss själva både ägare, tränare och spelare, med facit i hand så gjorde de övriga toppklubbarna runt oss det bättre i januarifönstret.
Leeds United WhitesMOT
2017-05-24 23:27
En försvarare när jag pratar om vad vi skulle behöva för typ på mittfältet ? Lite fyrkantig kloss i runt hål skulle jag säga.
Leeds United sportcarl
2017-05-24 23:19
Nej tack, bättre gå för Linus Wahlqvist isf, jag hade önskat Viktor Claesson för ett år sedan när Lewis Cook försvann men därav blev det inget, han drog till Ryssland istället
Leeds United WhitesMOT
2017-05-24 23:07
Pontus Wernbloom kan behöva ett sista äventyr :)
Leeds United WhitesMOT
2017-05-24 23:02
Intervju med Radz.
Leeds United kolera
2017-05-24 22:53
När Leeds har varit i div under har nyckeln varit att hitta mittfältsgeneraler i som toppklubbarna som tycker att dom är i utförsbacken. Bobby Collins från Everton på 60 talet och Gordon Strachan på 80 talet. Funderar vad som finns men det är så jävla mycket pengar för gamlingar nuförtiden att det är svårt att hitta nått fynd. Har Gattuso lagt av?
Annons: