/england/leeds/forum/535.aspx/england/leeds/forum/535.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United Linus.M
2017-01-08 18:59
Lite spännande statistik. For comparison: 11/12: -3.3m (KB) 12/13: -9.5m (KB+GFH) 13/14: -22.6m (GFH+MC) 14/15: -2m (MC) 15/16: -8m (MC)
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Duke
2017-01-08 17:41
Stora förluster trots minskade löner betyder att andra utgifter har ökat. Nu slipper vi höra om Cellinos fantastiska ekonomi.
Leeds United WhitesMOT
2017-01-08 16:44

Simon O'Rourke
?@simon_orourke

This ssn should be quite a bit stronger. Some strong commercial activity, and a slight net transfer profit thus far. FFP rules more relaxed.

Leeds United WhitesMOT
2017-01-08 16:42
Simon O'Rourke ?@simon_orourke 37 minför 37 minuter sedan

According to information I have, #LUFC have posted losses of 8m for the 15/16 season. Up from 2m in the 14/15 season.

Leeds United WhitesMOT
2017-01-08 15:22
leon wobschall ?@LeonWobYP 56 minför 56 minuter sedan

Fair do's to Plymouth. 8,600 fans at Anfield

Respekt.
Leeds United MR Clarke Nr8
2017-01-07 23:39
Veni Vedi Vici
3matcher,Tre Segrar på TV.
Livet är Underbart.
Marching On Together.
Med Pontus "Pansar" "Buster" Jansson??
Måndag hemma i Tv-soffan,Fredag O'Learys,lördag 21 O'Learys.
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2017-01-07 19:02
Kollar Preston - Arsenal där Preston totalt spelat ut Arsenal i första halvlek och leder med 1-0.

Säger en del när vi slog Preston enkelt med 1-4.
2017-01-07 18:15
Omspel för Newcastle, Norwich och Ipswich :)
Leeds United Duke
2017-01-07 18:01
Antonsson kommer att spela en del och är bra nog för denna ligan är min uppfattning.
Leeds United sportcarl
2017-01-07 17:03
Jovisst kunde han skjuta men var väl si och så med precisionen. några drömmål och några skott upp på 40 raden på läktaren. Andra mål att ej förglömma är ju Beckford mot MU.Andy Whites mot Everton ochn även Luciano Bechios mål mot Chelsea om jag minns rätt
Leeds United WhitesMOT
2017-01-07 15:24
På tal om FA-cupen....

Och folk påstod att han inte kunde skjuta....
Leeds United sportcarl
2017-01-07 13:44
härligt med FA-cup match i övermorgon måndag 20:45 på visat sport premium och viaplay bl a.
Leeds United Linus.M
2017-01-07 11:57
Leeds visas i övermorgon, 13:e och 21:a på Viasat. Cambridge, Derby och Barnsley.
Leeds United Linus.M
2017-01-06 23:49
Snart börjar vi bråka om Marcus... Vi är som ett stort jäkla äktenskapsförhållande här inne. Kanske finns något vackert med det också ;)
2017-01-06 23:41
Sportcarl ryck in igen alla är inte botade.Om Anton inte har fått någon egentlig chans hur kan han då vara för dålig men det vet ju du i Svedala.
P.S Osso vaknade jag o då var den dagen förstörd....
Tänk positivt någon enda gång o se möjligheter......Pleasanton
Den ljusnande Framtiden är Vår
Leeds United WhitesMOT
2017-01-06 23:33
Allsvenskan är för dålig och det är sällan den producerar spelare som klarar sig när dom kommer ut direkt. Åtminstone i dom större ligorna och även om CS är 2:a så är den mycket tuffare än många förstaligor i Europa.

Anton har inte heller 4-5 säsonger bakom sig med 15 mål per säsong eller nåt. Han dansa en vår och hade flytet att Pep visste vem han var så han fick flytten. Men steget är på tok för stort men att han tog chansen kan jag förstå. Det var nog hans enda.
2017-01-06 22:27
Jag tror att Antonsson håller för Champion ship men jag förstår Monk som inte ändrar på ett Vinnande lag (självklart).Jag vill oxå nominera Sportcarl till Alfred Nobelsfredspris o som ny medlare i konflikten mellan Israel o Palestina??.Han medlade fram Fred o god ton här på RS.
Mot den ljusnande framtiden vår.
Marching On Together Alla Gubbs
Leeds United Linus.M
2017-01-06 20:43
Fletcher på bänken för West Ham idag.
Leeds United Linus.M
2017-01-06 19:59
Terry// Som du säger, det är en viss skillnad på Kalmar FF och Leeds. Ingen skam att inte lyckas, men tror Leeds var ett lite för stort steg. Särskilt nu när vi utmanar om en topp sex placering. Thom// Det gjorde han visserligen, samtidigt var det mycket för det avgörande målet för Fleetwood som spelade roll (kan jag tänka mig). Bara det att Monk letar en ny anfallare säger ganska mycket. Vi har ju Wood och Doukara som kan spela topp, samtidigt som då Marcus är tredjeval. Kommer Fletcher, eller någon annan, in så lär han inte vara högre upp i hierarkin. Sen ska man såklart ge spelare tid men om jag får gissa, utan att ha något fantastiskt taktiskt kunnande, så passar han helt enkelt inte för 4-2-3-1.
Leeds United Terry Connor
2017-01-06 19:55
Lite fredagsmys!
2017-01-06 19:27
Tycker Antonsson gjorde det bra i början av säsongen. Han blev väl också månadens spelare där i början? Jag hoppas att det lossnar för honom och att han har en roll att spela fortfarande. Säsongen är lång men om vi skulle få in Flether eller eventuellt någon annan anfallare så blir det nog väldigt tufft för honom. Dock sitter han väl på ett ganska bra kontrakt och ingen trodde väl att han skulle komma och dominera direkt? Vi måste nog ge honom lite tid.
Leeds United sportcarl
2017-01-06 19:16
Mitt tips är att hakn fortsätter i Leeds säsongen ut. Känns inte realistiskt med KFF då allsvenskan startar i typ april. Hoppas han får 90 minuter mot Cambridge. Wood känns för tillfället given och imponerar . Viktigt att inte Marcus ger upp för plötsligt kan det lossna. Är ju bara att jämföra Wood i år mot förra säsongen
2017-01-06 19:01
Linus//

Jag håller med dig om Marcus passar bättre när han inte behöver vara ensam på topp. Eftersom jag också följer Kalmar FF väldigt noga så vet jag att han också fungerade de gångerna han fick agera ensam på topp. Dock är det en viss skillnad på Kalmar FF och Leeds.

Det troligaste är att han precis som du skriver inte är tillräckligt bra för den här nivån. Han är ju inte den förste och förmodligen inte den siste målgöraren från allsvenskan som inte lyckas utomlands.

Jag tycker ju ändå att han har stora likheter med gamle Rod Wallace vilket borde göra honom till en intressant spelare att använda. Dock bygger det ju på att Monk skulle få för sig att ändra spelsystem vilket inte verkar troligt.

Slutsatsen blir nog att det bästa för Marcus är att lånas ut under våren, gärna till KFF om jag fick bestämma.

Leeds United Linus.M
2017-01-06 18:32
Terry// Marcus köptes ju för sitt djupledsspel enligt honom själv. Det var ju dock när vi körde 4-4-2 i början av säsongen. Marcus är ingen spelare som kan spela ensam på topp, skulle tro att det är därför han fått så lite speltid. Sen är min personliga åsikt att han ändå inte är bra nog om vi ska satsa på topp sex.
Leeds United Linus.M
2017-01-06 18:31
Thom// Svårt o se att Monk vill ändra spelsystem faktiskt! Tror Fletcher affären hänger på att West Ham får in en ny anfallare, för om det händer så är Fletcher inte ens på bänken. Rykten säger att Fletcher vill komma men att WH som sagt måste fixa någon annan först. Tror han skulle vara ganska nöjd att rotera tillsammans med Wood uppe på topp.
2017-01-06 18:19
Olof Lundhs krönika på Fotbollskanalen handlar idag om Leeds.
2017-01-06 18:13
Linus// Håller med! Diagouraga måste bort och Flether kan vara ett bra alternativ för Wood. Tror du vi övergår till ett 4-4-2 spel i så fall? Känns inte som att Flether skulle vilja lämna West Hams bänk för en bänkplats hos oss direkt va?
2017-01-06 17:57
Hörde idag att Kalmar FF eventuellt kan tänka sig att låna Antonsson under våren om han inte får mer speltid eller att Leeds köper in Fletcher, vilket gör att Marcus förmodligen hamnar allt längre från att få spela. Allt beror ju förstås på vad Monken har för planer för Marcus?
Leeds United Linus.M
2017-01-06 17:24
@¤Thom Mattsson¤:

Monk har sagt att Diagouraga är nära på att lämna. Låt oss få in Ashley Fletcher så kan våren bli rolig!
2017-01-06 17:21
Perfekt att Murphy försvinner! Helt överflödig.
Annons: