/england/leeds/forum/534.aspx/england/leeds/forum/534.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United Duke
2017-07-05 20:39
Vad spelar det för roll hur populära spelarna var förut. Då behöver vi inte ha fängelsestraff till brottslingar som var populära och fina människor innan de begick brott. Allt ska förlåtas. Förstår inte resonemanget. Taylor och Bellusci har vänt klubben ryggen då går vi vidare utan dom.
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United sportcarl
2017-07-05 20:33
lär komma upp mycket skit om Pontus med om det skulle behövas och den dagen, och lär vara samma personer som gräver i dyn
Leeds United Linus.M
2017-07-05 20:28
Pontus Jansson skulle ALDRIG vägra spela för en klubb. Vilket hån att ens tänka tanken... Är det någon som vet vad klubbhjärta är så är det honom.
Leeds United sportcarl
2017-07-05 20:24
vad tiderna förändras, minns för dryga 2 år sedan när det inoficiellt på luss gjordes en omröstning om popläraste spelare i Leeds, för mig att Bellusci och Taylor fick mest röster, nu är de väl de 2 minst populära, inget snack om att bägge gjort fel, men skulle välkommna bägge. vem vet om 2 år kanske Pontus ochW ood är de minst populära
Leeds United Linus.M
2017-07-05 20:14
Stonefree//

Hade WhitesMOT vägrat jobba på sitt jobb så tror jag inte han hade fått jättefina ord efter sig. Kan ha med det o göra.
Leeds United stonefree
2017-07-05 20:12
WhiteMot Hur tror du en spelare känner sig när 80% av South Stand står och skriker förnedrande saker om dig och vad de ska göra med din morsa och syrror. Jag vet inte hur ofta du är på Elland Road, men under säsongen 15-16 var det ölförbud på South Stand i runt 10 av säsongens matcher på grund att beteendet var så lågt från fansen sida, så det blev paj och läsk istället. Jag tror ändå respekten ska komma ifrån fansen, har man inte det, då blir det svårt. Försök sätta dig in i att alla på ditt jobb kallade dig vid könsord gapade och skrek förnedrande saker om din familj. Hur länge skulle du orka det? Men om alla på ditt jobb stöttar dig och uppmuntra dig även dåliga dagar, hur skulle du känna dig då?
Leeds United sportcarl
2017-07-05 20:05
min syn på Bellusci är väl liknande det som YEP skrev idag,dvs tudelat men är helt klart beredd ge honom en chans att visa upp sig både spelmässigt och i övrigt.bara skriva dåligt om honom överlåter jag åt andra som kan göra det jobbet bättre
Leeds United WhitesMOT
2017-07-05 19:43
Att försöka jämföra Pontus med "The Warrior" ( LOL som ungarna säger ) är som att tro att Donald Trump är ärligheten själv.

Det finns en ocean i skillnad mellan dessa 2 herrar. Den ene tror han är bra. Den andre vet att han är det. Jag lämnar det till fantasin att gissa vicken som är vicken.

En annan väsentlig skillnad om man nu tycker sånt är viktigt är att den ene än så länge bara visat respekt mot klubben. Den andre not so much.

Leeds United stonefree
2017-07-05 19:39
Duke Jag kanske missförstår vad du skriver. Men Bellusci var inte kvar i Leeds i premiären mot QPR. Då spelade Bamba Bartley mittbackar, eller spelade vet inte vad de gjorde, en katastrof var vad det var. Det som gör mig jävligt lessen och besviken är på vilket sätt visa spelare blir behandlat i media som Twitter, i dag under matchen var det så lågt att jag slutade läsa. Jag tror att många rivs med i de personer med så låg IQ som skriver på sociala medier och använder språk som är så långt ifrån vad som borde vara tillåten. Vi är på väg att få ett ungdomsgäng i Leeds igen på matcherna som har Service Crew som sina idoler. Som när vi var i Newcastle i påskas, de flesta Leeds fansen samlades på en stor pub inne i Newcastle och stämningen var så enorm att man fick gåshud. Men som en blixt från ingenstans, började de slå sönder inredningen, toaletterna var fullständigt demolerat vatten sprutade ut från avslitna rör. Undrar om dom som äger baren någonsin bjuder in Leeds fans igen och så är det på många ställen vi kommer fram, på bortamatcherna stannar busarna på pubar som ofta ligger mil utanför staden vi spelar i. Jag gillar när man tycker olika, jag har inga problem att folk inte gillar visa spelare och andra älskar dom, det är väl lite av tjusningen med alltihop. Ska vi upp i PL så måste alla ställa upp alla våra spelare som spelar i den fina vita tröjan, alla måste få ha en dålig dag utan att bli hängd. Sedan är det ju det här med spelare som har kärlek till Leeds, det finns tyvärr inte många sådana kvar längre. De spelar där lönen är som högst. Hoppas att alla som vill spela i Leeds ska få göra det och den respekt de förtjänar. MOT
Leeds United Linus.M
2017-07-05 19:03
@Duke:

Du behöver inte rättas för allt är helt rätt. Han kommer inte vara kvar.
Leeds United Duke
2017-07-05 18:54
Bellusci kräver nog ett klargörande. Jag håller med att han ett tag var vår bäste mittback, han var den som höll ihop försvaret. På den tiden var vi ett ganska dåligt mittenlag. Steve Evans stängde av honom av disciplinära skäl, ryktades vara en klocka han vägrade ta av på en träning. Han spelade inte mer den säsongen. Efter att han blev utlånad säsongen efter hånade han klubben på Twitter efter vår 3-0 förlust i premiären mot QPR. Nu vill klubben till varje pris bli av med honom och gav honom längre ledighet för han skulle hitta en ny klubb vilket han inte gjort och är därför med på försäsongen eftersom han har kontrakt till nästa sommar. Rätta mig om jag har fel.
Leeds United sportcarl
2017-07-05 18:20
Mitt tips är att Bellusci försvinner. Dock märker manhur uppdelat det är bland fansen. Tycker han är värd att testas likaväl som alla andra spelare och är han ok för Rads och Christensen så är hannok för mig. Tycker personligen det är tråkigt och omoget när spelare som skall representera Leeds skall bli hackkycklingar eller fans skall ha roligt åt på spelarens bekostnad.
Leeds United Linus.M
2017-07-05 18:18
Stonefree// Ok, tack! Wood kommer inte lämna, så den fågeln får allt tänka om :)
Leeds United stonefree
2017-07-05 18:10
Linus av den enkla anledningen att jag gillar honom. Tycker han håller bra CS klass. Han gjorde det riktigt bra efter att Evans kom till klubben och han fick nytt förtroende. Ta Bamba han var kung i allas ögon, tills 5 matcher in i förra säsongen, sedan var han rökt och kastat för vargarna, alla vända honom ryggen. Jag har hela tiden tyckt att det var Bamba som var den svaga länken i mittförsvaret när de spelade ihop. Har gillat Bellusci från första dagen i Leeds och varför skulle jag tycka något annat nu. Alla kan väl inte var på topp hela tiden. Ta Pontus T.ex hans formkurva gick kraftigt neråt sista 10-12 matcherna, men han hann ju skapa en form av Guds bild runt sin person och då vågar ju ingen kritisera och såga honom. Men han har något att leva upp till kommande säsong. Börja det svikta kommer ju ursäkterna att han inte har Bartley vid sin sida längre. Ska Leeds bli ett topplag måste han spela som när han kom till oss, i dagsläget har vi 3 mittbackar och 2 ytter backar som har spelat fotboll på den här nivån, då Taylor är på väg till Burnley. Hörde en fågel viska om att Wood kanske är på väg bort igen, hoppas om så är fallet att vi får så bra betalt att vi kan köpa in ett par hyfsade klass spelare
Leeds United Linus.M
2017-07-05 17:57
Haha!
Leeds United Duke
2017-07-05 17:45
4-2 slut. Första matchen kan väl vara ok med ett sämre resultat än man egentligen kan kräva. Synd Tysken fick släppa två mål i sin första halvlek. Lite tveksamt om Bellusci ska få fler matcher om han inte finns med i planerna denna säsongen. Försvarspelet måste sättas på plats direkt. Truppen behöver nyförvärv på plats innan Österrikelägret speciellt försvarsspelare.
Leeds United WhitesMOT
2017-07-05 17:45
4-2 WAGUAFC !
Leeds United Kristoffer
2017-07-05 17:35
3-2 nu. Leeds ledde med 3-0 efter 50 minuter.
Leeds United Linus.M
2017-07-05 17:30
Stonefree//

Varför är du "så jävla glad" över det?
Leeds United Kristoffer
2017-07-05 17:30
Harrogate hade ingenting i den första halvleken, men när Bellusci och McKay kom i backlinjen så har gästerna nu spräckt nollan.

Bellusci har även försökt att lobba in bollen från egen planhalva.
Leeds United stonefree
2017-07-05 17:25
Är så jävla glad att Bellusci är med och spelar, hoppas han stannar. Vet att han troligtvis lämnar, men tycker ändå det är skönt TC tar hem honom och kollar upp honom. Tycker det är jävligt synd att Coyle lånas ut till Fleetwood. När han spelade höger back mot Derby hemma, var han så jävla bra, att det är frågan om han inte var bäst på plan. Vilket också var säsongens bästa Leeds match. Sedan spelade han inte en match till efter det vad jag kan komma ihåg, jävligt märkligt, med tanke på Philips och Vieras som hade en form genom hela säsongen som var som en bergskedja i alperna. De spelade båda hur många matcher som helst!
Leeds United Kristoffer
2017-07-05 16:54
2-0 står det i halvtid. Roofe och akademinyförvärvet Gomes har gjort målen
Leeds United Kristoffer
2017-07-05 16:10
Antonsson har nickat en boll i ribban
Leeds United sportcarl
2017-07-05 15:39
Normala träningsmarcherna är ett lag i första halvlek som bytsvut mot 11 nya spelare i andra halvlek.
Leeds United Kristoffer
2017-07-05 15:38
#LUFC 1st half XI v @HarrogateTown: Green, Denton, Cooper, Diagouraga, O'Connor, Gomes, Bridcutt, Klich, Roofe, Doukara, Antonsson.

#LUFC 2nd half XI v @HarrogateTown: Wiedwald, Berardi, P. McKay, Bellusci, Ayling, Dallas, Phillips, Vieira, Sacko, Hernandez, Erwin.
Leeds United Kristoffer
2017-07-05 15:00
En timme kvar nu till den första träningsmatchen.
Leeds United BullenKarlsson
2017-07-05 13:28
Ballsmash // Ja precis, var väl dock mer en snygg mottagning. Men riktigt snyggt mål. Tror också han har kapacitet till det.
Leeds United Ballsmash
2017-07-05 12:54
@BullenKarlsson:

Det är väl målet mot Blackburn, så drog han väl en försvarare. Kan minnas fel. Men en bra avslutare, kan göra 10+ om han får en bra säsong.
Leeds United sportcarl
2017-07-05 12:10
Finns många som säkert kan höja sig ett snäpp. Som alla mittfältare. Däremot kanske man inte kan kräva att Wood och Jansson levererar lika mycket
Leeds United BullenKarlsson
2017-07-05 11:41
2 spelare jag hoppas på i år är O'Kane och Dallas.

Tyckte Dallas var riktigt bra första året men efter förra året när han missade försäsongen kändes det som att han tappade klippet i steget. Gillar spelare som inte tvekar utan utmanar och går direkt på mål. Tyvärr kan jag inte minnas att han lyckades runda någon förra säsongen. Hoppas han får en nystart.

O'Kane hade ju en del skadebekymmer som förstörde säsongen.
Annons: