/england/leeds/forum/533.aspx/england/leeds/forum/533.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United sportcarl
2017-05-28 21:01
det tar jag för givet att klubben har en bättre lösnig som gynnar klubben ekonoimskt, känns som Radrizzani är bra på detta, dock har radistreamen sedan de bytt leverantör heltvarit under all kritik, betalar för LUTV men får inget ljud på matcerna i övrigt funkar LUTV
Leeds United HerrJakob
2017-05-28 20:08
Suck, hade lite smått börjat se fram emot nästa säsong och möjligheten att få streama matcherna live via Championships nya tjänst. Men så råkar man se detta på YEP: "EFL launches new digital platform for overseas fans but Leeds United opt out"

Är det någon som hört ifall LUTV tänker börja streama matcherna själva istället? Eller tänker man fortsätta tvinga folk att punga ut ungefär samma summa för bara för audio?

Blir less på sånt här.
Leeds United sportcarl
2017-05-28 19:03
jag har svagt minne att han fick en del kritik i Swansea, att han inte alltid var med på träningarna, men år har gott och han kan ha utvecklats. Tror han kan ha bra kontaktnät. Laudrup skulle vara tummen upp för mig.
Leeds United WhitesMOT
2017-05-28 19:03
Ryktet säger att Liverpool är efter Monacos vänsterback Mendy.

M.a.o Milner kommer hem ! ;)))
Leeds United WhitesMOT
2017-05-28 18:35
Vem är Qatar bästa spelare ? ;)
Leeds United WhitesMOT
2017-05-28 18:34
Så rykte om Qatar (Al-Thani) pengar bakom Radz. Bravo har haft hand om ungdomsakademin där ner som Al-Thani sponsrar. Laudrup är manager för Qatars mästarlag. Laudrup tog Clotet och Pablo till Swansea och dom var även ihopa i Getafe.Och alla har samma agent.....

Laudrup it is ! :)
Leeds United WhitesMOT
2017-05-28 18:19
Laudrup hade varit ace !
Leeds United sportcarl
2017-05-28 18:13
Laudrup och Monk gjorde likvärdiga jobb Swansea, men lär bli mer offensiv fotboll om det ev skulle bli Laudrup
Leeds United Duke
2017-05-28 17:41
Laudrup och Clotet har samma agent hade varit perfekt med Clotet kvar som assisterande. De känner varandra sen Swanseatiden.
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Duke
2017-05-28 17:29
Michael Laudrup har klivit in som tredjefavorit nu efter Karanka och Ranieri.
Leeds United Linus.M
2017-05-28 14:16
Thom//

Jag skojade. Var mest ett hån mot Sacko. Kan man lägga £1.5m på Sacko så vettitusan hur mycket pengar man har :)
Leeds United sportcarl
2017-05-28 13:24
Skall vi sikta på att gå upp så är Sacko ingen startspelare såvida han inte höjer sig minst ett snäpp eller två,hösten godkänd våren underkänd,dock en bra sqadplayer och inhoppare. Men först måste vi nog få in en manager och börja i rätt ände, måste bli klart senast veckan som kommer.om man tar Sacko,Dallas,Barrow,Pedraza och Doukara så skulle jag välja Pedraza, han kan bli något
Leeds United Duke
2017-05-28 13:14
Ser gärna en värvning av Sacko men inte innan en ny tränare är på plats och kan säga sitt om värvningar.
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2017-05-28 13:04
Linus// Jag är tveksam till att vi har löjligt mycket pengar bara för att vi lägger £1.5m på Sacko. Jag är dessutom tveksam till att värva honom överhuvudtaget då han garanterat kostat oss en hel del poäng genom säsongen genom sina mängder av felbeslut. Dock hoppas jag på att du får rätt angående pengarna men förstår inte vad det skulle ha å göra med värvningen av Sacko :)
Leeds United Linus.M
2017-05-28 11:36
The Mighty Leeds?
@themightyleeds
According to a Portuguese report (Record), Leeds are set to make Hadi Sacko their first signing of the summer. £1.5m fee. #lufc

Lägger vi £1.5m på Sacko så kan man bara ana att vi har löjligt mycket pengar till sommaren att spendera :))
2017-05-27 23:08
Simon Grayson - Ja tack! Leeds through and through!
Leeds United Duke
2017-05-27 19:28
Odds på Simon Grayson har idag sjunkit rejält, han är nu fjärde favorit.
Leeds United WhitesMOT
2017-05-27 17:34
Duke // Nä, det var långt ifrån den fotbollen jag önskar oss spela. Monk ska ha cred för att han stabiliserade upp det men när vi väl blev påkomna så hade han inget mer svar. Får en känsla av att han är lite för envis i sin egen tro. Jag kan förstå att Karanka och Ranieri är bookmakers största favoriter. Med nån av dem så kommer vårt grundspel förmodligen inte ändras jättemycket mot förra säsongen. Förhoppningsvis får vem det än blir pengar till några gubbar som kan bryta mönster.
Leeds United Duke
2017-05-27 17:09
Whitesmot// Det var ju inget skönspel här heller. Monk verkar ha svårt att vända förlusttrender, sett likadant ut både här och där. Karanka 2.10 gånger pengarna. Ranieri 3 gånger pengarna. Pardew 8 gånger pengarna.
Leeds United WhitesMOT
2017-05-27 08:06
Intressant läsning kring hur Swanseafans ser på Monk..
2017-05-27 00:01
Jovanovic är mitt första val. Ranieri hade inte varit fel heller.
Leeds United Duke
2017-05-26 23:35
Sportcarl// Ja han hade nog svarat samma oavsett om han fått förfrågan eller ej.
Leeds United sportcarl
2017-05-26 23:32
Är bara Ranieris egna ord idag inför Cupfinalen. han kan ju ljuga med:)
Leeds United Duke
2017-05-26 23:18
Sportcarl// Säg inte det. Karanka eller Ranieri verkar det som.
Leeds United sportcarl
2017-05-26 22:48
Ranieri har definitivt inte fått någon förfrågan från Leeds United
Leeds United Gary Kelly
2017-05-26 22:30
Gissar följande

1. Pep Clotet
2. Claudio Ranieri
3. Aitor Karanka
Leeds United Zilvestri ...Zlatan....
2017-05-26 21:17
Bara en fråga, till nån it kunnig kille här på forumet. Har ju haft intrång på sv fans sida tidigare ! I och med det så visar , www. svenskafans.com/england/leeds/forum.aspx, en symbol som betyder " inte säker", en rund ring med ett i i mitten !! Denna symbolen visas ,bara ,på sv fans forum, och inte på några andra sidor jag besöker. Något tips om hur man gör det säkert,,,,, Intrånget är löst då säkra bevis nu finns om varifrån falskmailen kom !! Hur bevisen ska hanteras är ännu en fråga....
Leeds United WhitesMOT
2017-05-26 20:28
Ranieri är bara för att mjuka upp inför Karanka.
Leeds United Duke
2017-05-26 18:36
Karanka, Ranieri och Pardew topp tre enligt odds övriga en bit efter nu.
Leeds United sportcarl
2017-05-26 17:59
Ranieri vore mitt första val.
Annons: