/england/leeds/forum/532.aspx/england/leeds/forum/532.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2017-04-17 23:17
Som sagt; allt i egna händer men denna förlusten var riktigt jävla tung. Det är i sådana här matcher, mot ett lag som inte har någonting att spela för som man både tror och hoppas att laget ska visa vart skåpet ska stå och vinna med typ 3-0. Istället en sån jävla onödig skit förlust och nu börjar till och med jag bli orolig...

Mot Burton är det 3 poäng som gäller annars är play-off drömmen över för mig (även om chansen fortfarande finns).
Leeds United Pontus Hatt
2017-04-17 23:04
Orkar inte. Damned United?
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United WhitesMOT
2017-04-17 22:27
Bosse //

* Leeds form? - Minst sagt svajig.
* Var blev 7-9 poängen vi hade ner till 7 platsen? - Fegheten tog över.
* Fixar vi detta? - Ytterst tveksamt. Vi är ju Leeds United och vi är förhäxade.
* Har vi i play off att göra? - Om vi tar oss dit,...JA
* Har vi i PL att göra? - Alltid
* Tror att det räcker att vi tar 6-7 poäng! - Vågar inte tro på annat än 9 just nu.
Leeds United Duke
2017-04-17 22:04
Enligt odds har vi 60% chans att klara detta. Fulham har Huddersfield och Wednesday kvar att möta.
Leeds United Bo$$e V
2017-04-17 21:59
* Leeds form?
* Var blev 7-9 poängen vi hade ner till 7 platsen?
* Fixar vi detta?
* Har vi i play off att göra?
* Har vi i PL att göra?
* Tror att det räcker att vi tar 6-7 poäng!
* Vad tror ni?

Mitt svar på mina egna frågor/funderingar:

1. Tveksam
2. Ingen aning
3. Ja
4. Ja lika väl som något annat Kalle Anka lag som hamnar på de platserna.
5. Ja med förstärkningar.
6. Ja
7. ?

MOT Leeds United
Leeds United Zilvestri ...Zlatan....
2017-04-17 20:48
Har gått så där även för Newcastle sista 3 matcherna. Brighton är väl ganska ohotade i detta läget. Svårt att förstå varför inte Leeds påhemmaplan, kunde vinna matchen idag mot Wolves. Väldigt svårt att förlika mig med denna förlusten !! Känns som att de tre matcher som återstår, ochså hänger på repen........ Brukar inte se allt i grått men ibland sviktar tron, på att alla,Goda ting är tre........(3 matcher kvar att Vinna)
Leeds United Rikard
2017-04-17 20:46
Jag vet att vi inte har kastat miljoner på nya spelare men med tanke på så länge som vi har legat på playoffplats så kommer jag bli fruktansvärt besviken på om vi missar topp 6. Varför köra med 2 deffensiva mittfältare och 1 anfallare hur motståndet änn ser ut. Nu är det inte så att jag vill byta Monk. Men är det inte lite konstigt att det inte fins något alternativ?? Hemmaplan i en match som man ska vinna. Testa 2 anfallare . Blir lättläst att köra samma hela tiden.
Leeds United sportcarl
2017-04-17 20:43
Taylor är inte i samma klass som han varit innan, men skall ändå starta på sin vänsterplats, sedan är väl just nu Berardi och Ayling lite ur form som övriga laget, men skulle nog gå ändå på Berardi på sin rätta plats, Bridcutt och Phillips har om man skall vara snäll visat att det funkar inte ihop med dom, vilken konstellation som är bäst otroligt svårt veta statistiken fortsätter visa att det definitivt inte är Phillips/Bridcutt utan snarare den sämsta. Antonsson ingen ide att satsa på överhuvudtaget nu då det är alldeles för sent få honom i rätt form och tajming så vi får hålla tillgodo med Douakara som enda alternativ eller komplement till Wood, tråkigt det blivit som blivit och synd att älta men som många sagt kanske det borde gjorts mer i januarifönstret. I övrigt sjukt sjukt besviken på dagens match och övriga matchers resultat, ibland känns det som det vilar en förbannelse över klubben de som varit med sedan 60talet vet vad jag menar
Leeds United sportcarl
2017-04-17 20:43
Leeds United Duke
2017-04-17 20:24
Whitesmot// En anfallare som ska göra alla mål. Två ytterbackar på bänken före Antonsson det finns en del frågor. Vi har bättre poängsnitt innan vi lånade in Pedraza och Barrow också. Blev lite omkastningar i truppen där som inte har lyft oss.
Leeds United WhitesMOT
2017-04-17 20:09
Läser många som skriker efter Taylor och kan inte mer än att hålla med. Berardi i all ära men han är ur position och Taylors offensiv måste in.

Sen begriper jag inte vad O´Kane har gjort för att inte få en sniff. Ja han var skadad men det är länge sedan nu.

Fan vad detta känns onödigt att ha hamnat i.
Leeds United Duke
2017-04-17 19:22
Har varit en tydligt tendens en längre tid. Vi har haft lite flyt några matcher och sen gjort några stabila hemmamatcher. Skillnaden nu är att Fulham vinner varenda match oavsett motstånd och att Wednesday hittat formen på slutet. Visst känns det som att vi är ett slaget lag men kommande tre matcher är långt ifrån omöjliga att vinna. Oavsett har Monk gjort det bra och att inte förlänga hans kontrakt kan ha skapat en osäkerhet i truppen, det kunde skötts mkt bättre.
Leeds United Banjo Bob
2017-04-17 19:16
Håller med WhitesMOT: Riskerar för lite. Tänker på FA-matchen mot Liverpool. Den bästa matchen jag sett oss spela denna säsong. Då hade vi inget att förlora och bara körde. Nu var ju motståndet lite för bra.... När vi ska kontrollera och spela mer safe så är vårt mittfält för svagt och gör för mycket misstag... Wood gör det han ska och försvaret är av bra klass inkl. Green. Tagit 4 av 15 poäng i april när det gäller som mest.... Men vi har kommit tillbaka förut under säsongen. ..
Leeds United WhitesMOT
2017-04-17 18:52
Känns tandlöst men visst har vi det i egna händer fortfarande. Men då måste vi börja verkligen vilja vinna matcherna. Ända sedan Barnsley egentligen så har det känts som att vi satt på safe mode.

Det jag var rädd för för någon månad sedan har slagit in. Vi är på tok för negitiva. Riskar ingenting. Nu har vi inget val längre vi måste vinna alla 3 som är kvar och just nu tvivlar jag starkt på det. 7:e plats kommer kännas som ett enormt misslyckande.

Leeds United terry cooper
2017-04-17 18:44
@WhitesMOT:

Vad var det Monk sa då.....
Vi var inte förberedda i januari.
Leeds United Gary Kelly
2017-04-17 18:34
Missar vi så är det väl avsaknaden av forwards, har väl bara skyttekungen Wood och så lite Doukara som tyvärr inte är lika effektiv, hade ju varit bra med ett vasst kort på bänken. Känns som sjunde platsen är vikt för Leeds
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2017-04-17 18:25
Vilket jävla skit alltså men så typiskt Leeds...
Leeds United Gary Kelly
2017-04-17 18:18
Fulham verkar vara i en sanslös form f.n tyvärr
Måste bara vinna borta mot Burton, men dom lär kämpa med näbbar
klor för undvika nedflyttning, klarar vi inte vinna i Burton är det nog tyvärr kört.
Norwich hemma känns möjlig att vinna samt kanske mot ett redan avhängt Wigan
Leeds United tamuzz
2017-04-17 18:16
Vi löser detta.
Allt i egna händer fortfarande!
Men jävligt surt att det ska behöva va såhär! När vi hade ett sånt gött avstånd till strecket! Hur svårt ska det va att vinna mot ett lag hemma på ER som är helt avsågade??!! Och inget att spela för alls. Och vi gör inte ens 1 kasse??
Har inte Wood "sin dag" så gör vi inga mål. Fler måste kliva fram. Fan...
Leeds United WhitesMOT
2017-04-17 18:10
@Hartey:

Januari kommer ännu en gång hoppa upp och bita oss i röven.
Leeds United Becks#9
2017-04-17 18:09
Så typiskt Leeds..inte en chans att vi fixar playoff
Leeds United Duke
2017-04-17 18:08
Hartey// Var lite väl sent att försöka. Nu får han hålla sig i skinnet. Ingen varning kommande fem matcherna annars är vi illa ute.
Leeds United Hartey
2017-04-17 18:07
@Duke:

Pontus försökte ta en kort i slutet men lyckades inte
Leeds United Hartey
2017-04-17 18:05
67%-33% 11-11 i skotten (2)-(4) på mål 9-5 i hörnor Vi är helt beroende av Woods mål
Leeds United WhitesMOT
2017-04-17 18:03
Sååå...

Någon ska fucka upp och missa och såklart ska det laget vara vi. Samma visa som vanligt känns det som. Är inte ett dugg överraskad tyvärr.
Leeds United Beg
2017-04-17 17:52
Fy helvete vad frustrerande. Inte bättre är det att jag satsade 5000 kr på 1X.

2017-04-17 17:49
5 kvar
2017-04-17 17:48
Sheffield - Fulham i sista omgången
Leeds United Duke
2017-04-17 17:46
Vi har det i egna händer. Räcker att vinna de tre sista.
2017-04-17 17:43
@Beg:

Burton B
Norwich H
Wigan B
Annons: