/england/leeds/forum/522.aspx/england/leeds/forum/522.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United Linus.M
2017-03-07 22:33
Phillips andra gula... Rött kort. Han spelar tufft... Det visste vi sen innan.
Leeds United Linus.M
2017-03-07 22:17
Pedraza... FAN
Leeds United Linus.M
2017-03-07 22:17
Stolpe Leeds....................
Leeds United Zilvestri ...Zlatan....
2017-03-07 21:45
Hartey//
Har vi 6 lussare på plats ikväll
vilka ä rde lyckliga gubbsen eller gummorna....,))
Leeds United Linus.M
2017-03-07 21:32
Låååååångt kvar, särskilt för oss, men Brighton har 0-0 i halvtid mot Roterham och just nu är vi "bara" fem poäng ifrån andraplatsen.

Fulham verkar pågång dock... Vi har haft tur första halvlek.
Leeds United Linus.M
2017-03-07 21:11
Fulham har bollen över linjen men linjemannen håller inte med.... Där har vi tur.
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Ekstrom
2017-03-07 20:50
0-1!!
Leeds United Linus.M
2017-03-07 20:50
JAAAAAAAAAAAAA!!!!!! SJÄLVMÅL
Leeds United North Monkey
2017-03-07 20:23
En fråga. Hur nära inpå match släpper dem biljetteterna? Går ju inte köpa mot Preston ännu. Sjukt ju. Brukar ni skicka hem elker till hotellet?
Postat via SvenskaFans mobilsajt
Leeds United Linus.M
2017-03-07 20:09
@WhitesMOT:

Ser ärligt talat hellre Vieira på bänken just nu.
Leeds United WhitesMOT
2017-03-07 20:04
En sak kan man iaf säga om den uppställningen. Det fegas inte !! Gillar det skarpt,sen om det kommer hoppa upp och bita bollarna av oss vet vi om några timmar.

Undrar varför O´Kane inte är på bänken ?
Leeds United Linus.M
2017-03-07 19:47
Ryktet från igår stämde. Green Berardi, Jansson, Bartley, Taylor Bridcutt, Phillips Sacko, Roofe, Pedraza Doukara Taylor och Phillips <3 <3
Leeds United Linus.M
2017-03-07 19:33
Ayling klarar vi oss utan nu när Berardi och Taylor kommer starta... Men Wood? Ta en poäng och spring därifrån. Fort.
Leeds United Norman Hunter
2017-03-07 19:24
Ayling har lagt upp bilder på sig själv från bb med sin nyfödda dotter.
Leeds United sportcarl
2017-03-07 19:18
Ingen Wood och ingen Ayling, men dock Taylor och Antonsson
Leeds United Zilvestri ...Zlatan....
2017-03-07 18:08
Fulham har vunnit 4 av 5 spelade matcher, senast, 1 oavgjord mot Cardiff,

Leeds ,håll nu i alla, tillgängliga,"hattar," i kväll blir det ,"stormvarning," efter kl
20.45 ..........1-2 till någon som behöver dessa nuffror.....
Leeds United Linus.M
2017-03-07 18:07
Fel av mig. Phil Hay: @T_Shoesy would stress that this is unconfirmed but suggestion Wood has a calf problem and Ayling's wife has had their baby. Då är nog inte den startelvan helg omöjlig ikväll iallafall.
Leeds United Linus.M
2017-03-07 18:00
@¤Thom Mattsson¤:

Ja? Men det var ju inte elvan jag ville ha? Det var ju elvan som ryktet säger att det blir?

Tror inte det är för att Ayling är pappaledig isåfall utan att han ska undvika att få ett gult kort. För efter matchen ikväll så nollställs han och Bartleys kort.
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2017-03-07 17:44
Linus// Men du skrev ju in honom från start själv? Personligen tycker jag att han kan spela om han är skadefri. Speciellt, eller snarare framförallt, om Ayling är pappaledig.
Leeds United Linus.M
2017-03-07 17:07
Inget bekräftat om att Wood är skadad ännu, förhoppningsvis är det felaktiga rykten. Känns konstigt att Taylor skulle hoppa rakt in i startelvan, även om Monk sagt att han ser bra ut fysiskt.
Leeds United terry cooper
2017-03-07 16:54
Som man tror på förhand , så kommer Fulham att föra matchen. Vore inte helt fel med att ha killar med fart framåt då. Några av typ Antonsson , Perdraza , Barrow , Roofe , Sacko. Och gärna lägga lite bollar på ytan mellan fulhams backlinje o målis.
2017-03-07 16:31
@sportcarl:
Som jag kommer ihåg det , så var det att jag tycket dina inlägg blev en enda lång mening. Tycket de var svåra lästa. Ville att du skulle använda nytt stycke o stor bokstav ibland.
Leeds United sportcarl
2017-03-07 16:20
På mittfältet offensivt kan det bli vilka som helst. Finns 6-7 likvärdiga spelare. Ingen aning hur Monk tänker
Mitt lag
Green
Berardi Bartley Jansson Taylor
Bridcutt O Kane
Roofe Pablo Pedraza
Doukara
Leeds United sportcarl
2017-03-07 16:13
Vore skoj om Taylor får starta och Berardi får återgå till sin ordinarie position. Och på detta sätt med Ayling pappaledig löser det ju
sig smidigt och med automatik
Leeds United sportcarl
2017-03-07 16:09
Terry Cooper 1507. Norman Hunter är väl inte den första att klaga på grammatik. Även jag har råkat ut för det, dock inte av honom.
Leeds United Hartey
2017-03-07 15:53
Leedsnews// Wood ryktas vara skadad och inte spela idag, därför är Antonsson med i truppen.Ayling skall bli pappa och spelar inte då tar Berardi hans plats och Taylor kanske med från start.

Det kommer att vara runt 7000 Leedsfans på Craven Cottage ikväll, det kommer att vara 6 LUSSare på plats.

Om Wood är borta så tror jag att Doukara spelar på topp och chans för Barrow att spela.

Mitt lag: Green, Berardi, Bartley, Pontus, Taylor Bridcutt, Okane, Barrow, Roofe, Pedraza, Doukara
Leeds United Norman Hunter
2017-03-07 15:34
tc//

Vad är det du vill? Släpp det för fan!

Du fick ett svar på din första fråga, räcker inte det?

2017-03-07 15:07
Norman//

Vet att du har varit med här ett tag o sett att jag både tagit o givit , så jag klara att ta o ge en spydig kommentar.
När sedan spydigheterna börjar gälla icke leeds relaterade saker så som gramatik , då tycker jag det är väldigt lågt.
Kanske är den enda som tycker det men så tycker jag.
Så frågan är vem som kan ta o ge ?

Mitt citat var "Då måste du vara väldigt nöjd med de sista 10-12 åren ?"
Det var ju som jag upplevde det en fråga som jag skrev.
Fick till svar " När du lägger till ett frågetecken efter ett påstående. Förväntar du dig då ett svar? "
Där tycker du att det är ett påstående o inte en fråga. Okay.

Sedan när jag kollar upp det o får till svar att det är en fråga jag ställde.
Då helt plötsligt ändrar du dig o det är inte ett påstående till 100 % , för nu kan det tolkas som en fråga.
Brukar man ha frågetecken efter ett påstående ?
Eller blir det för svårt att tolka då ?
Jag vet inte , erkänner att svenska var inte mitt starkast ämne i skolan.
Sedan kommer nästa svängning.
Då är det varken ett påstående eller en fråga utan en spydig kommentar.Suck.

Har du problem med mina inlägg o mitt uppförande , så får du gärna ringa eller skicka ett PM.
Leeds United sportcarl
2017-03-07 15:03
denna Cairney som om jag inte minns fel fick lämna Leeds United pga att han var för kort som 16åring...jaja
Leeds United WhitesMOT
2017-03-07 14:00
@Norman Hunter:

Ibland kan jag tycka vi borde kunna spela 4-1-4-1 framförallt på hemmaplan och mot dom lite mer tempofattiga lagen. Vi tenderar att bli bekväma i 4-2-3-1 och kommer långt ner. Men Ikväll är nog receptet att ta dom på kontringar och fasta samt låsa Cairney. Fulham spelar rock´n´roll fotboll.
Annons: