/england/leeds/forum/521.aspx/england/leeds/forum/521.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2017-01-20 11:16
Visas matchen imorgon?
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Norman Hunter
2017-01-20 10:42
Det känns som att Barnsley var ett riktigt boogey team på 80-talet.
Leeds United Ballsmash
2017-01-20 10:15
Ja, kolla detta. Ledning med 3-1, sedan två självmål av Andy O'Brien till 3-3. Saknar inte honom.
Leeds United Ballsmash
2017-01-20 08:38
3-3 2011.. När vi tappade varje match med självmål eller dylikt i slutet, tror vi hade ledningen med 3-1 och det var likadant mot P-Mouth hemma runt den tiden. Där tappade vi PO-platsen.
Leeds United three,14
2017-01-19 22:42
Hej på er ! Hittade lite statistik mot Barnsley från och med 2006 . Och konstaterar bara att den måste vi rätta till. M O T
Tottenham Filosofen
2017-01-18 23:20
Tack för svaren tidigare! Förvånansvärt nog känner jag ingen lokal föreningsmedlem själv - mina kollegor och bekanta verkar vara antingen ointresserade av fotboll eller hålla på typ Chester FC - men det verkar ju som att det ska gå bra ändå utan att blanda in dem.
Leeds United lasse c
2017-01-18 21:06
Jag tror att det är dags för en djup formsvacka för Brighton med början denna vecka :))
Leeds United Ballsmash
2017-01-18 15:13
Kunde Newcastle få stryk två gånger av Blackburn kan dom få stryk av Rotherham ;)
2017-01-18 14:55
Viktigt med seger nu till helgen då både Brighton och Newcastle lär vinna sina matcher. Brighton lirar mot Sheffield W hemma (möjligtvis kan de tappa poäng) och Newcastle hemma mot Rotherham.
2017-01-18 12:43
@terry cooper:

Jag använder SofaScore (kan varmt rekommenderas för alla siffernördar) och jag har på något sätt lyckats få fram laguppställningen från första mötet när jag kollade. Ber om ursäkt och skyller på att jag var uppe alldeles för tidigt i morse :)
Leeds United sportcarl
2017-01-18 11:07
Winall blev klar för SW den 13:e januari. Däremot spelar Aidy White nu i Barnsley. och White fick igår träffa på en annan gammal Leedsbekanting nämligen Danny Pugh som nu spelar i Blackpool
Leeds United terry cooper
2017-01-18 09:14
2017-01-18 09:14
Enligt LiveScore , så spelade Armstrong o Bradshaw på topp i Barnsley
2017-01-18 08:11
[QUOTE=Linus.M]Blackpool gör 2-1 mot Barnsley i 120:e minuten. Inte bra för självförtroendet inför lördag. Bra ;) [/QUOTE] Perfekt att det blev förlängning. Hoppas på lite trötta ben och huvuden där på lördag.
2017-01-18 08:10
[QUOTE=Hartey]Barnsleys skyttekung Sam Winnall är väl såld nu [/QUOTE] Han spelade hela matchen igår.
Leeds United Hartey
2017-01-18 07:47
Barnsleys skyttekung Sam Winnall är väl såld nu
Leeds United Hartey
2017-01-18 07:44
Filosofen// Ta buss 52 ut till Elland Road och köp matchbiljetter i Ticket Office. cirka 2-3 veckor innan match. Det är svenskar på alla hemmamatcher och vill du får gärna vara med oss på vår stora LUSS-resa då 85 svenskar kommer till Leeds 10/2-15/2. Skriv här eller skicka ett sms till mig +46703689028 så får du svenskar som gillar LUFC. Vi bor på Jurys Inn under resan
Leeds United sportcarl
2017-01-18 07:38
Är det bara en enstaka match är väl smidigast och billigast att åka ut till ER och köpa i biljettluckorna. Eller alternativt av någon Leeds United medlem i Leeds och det borde ju finnas en del i en sådan storstad
Leeds United ZWÄMPA
2017-01-18 06:38
Filosofen/ det är ännu så länge inga större problem att få biljetter till ER. Välj det medlemskap som du tycker passar bäst. Guldmedlemskap ger förtur vid tillexempel bortabiljetter. Internationell member samma sak. I och med framgångarna ökar förstås trycket. På hemsidan funkar det bra att att följa senaste informationen. Det åker många skandinaver till varje match. Ett tips är att hänga på Scarbourugh taps nära stationen. En samlingspunkt och jävligt trevlig pub. Så tveka inte ta dig ut till Elland Road och du kommer snart att lägga marching on together till din reportoar.
Leeds United sportcarl
2017-01-17 23:24
Finns bara en orginalhatt och den bär Pontus.
Leeds United Linus.M
2017-01-17 23:19
Blackpool gör 2-1 mot Barnsley i 120:e minuten. Inte bra för självförtroendet inför lördag. Bra ;)
2017-01-17 23:03
Jävla Barnsley alltså.. hade det vunnit hade man dragit in ett par hundra på oddset. Hade man vunnit på oddset om bara ett mål skiljer så hade jag varit miljonär idag.
2017-01-17 22:58
Å Barnsley spelar förlängning
Leeds United Linus.M
2017-01-17 22:38
Sutton gör 2-1 mot Wimbledon i 90:e minuten.

Ännu större chans för oss att gå vidare till nästa runda, kul :)
Leeds United Simo LUFC
2017-01-17 21:14
Två fd Leedsspelare i Wimbledon. Tom Elliot och Dom Poleon.
Leeds United BullenKarlsson
2017-01-17 20:00
Ikväll avgörs om det blir Wimbledon eller Sutton.

Wimbledon hade ju varit ett klassikermöte, oavsett vilka vi får möta så har vi ju bara allt att förlora dock.

2017-01-17 18:49
Eller ja, de slänger dit att Chester är hans partner med så det är väl lite "eget".

2017-01-17 18:48
Thom Mattsson//

Kollade en del på chants och grejen är väl att de flesta har sin egen version. Chelsea sjunger om hur Fabregas struntade i Arsenal. Genomgående så har alla sina versioner som skiljer sig lite grann medans Aston Villa har tagit våran version rakt av och sjunger om Nathan Baker. Enda skillnaden är att vi sjunger att vi ska vinna "The Championship" medan de sjunger att de ska vinna "Promotion". Det är ingen stor grej, men något eget ska man väl kunna hitta på =) Därför som Pontus Jansson hånar AV och många Leeds-fans har reagerat.
Se länktips.
Tottenham Filosofen
2017-01-17 17:57
Hej Revie Stand!

Jag är väl egentligen framförallt en långvarig Tottenhamsupporter, men bor faktiskt i Leeds (forskar vid University of Leeds). Men nu har jag ju sett att laget har börjat gå bättre och bättre, och under tiden som jag har bott här har jag ju börjat få lite av ett hjärta för Yorkshire, så det är dags att börja gå på någon match. (Kommer även att få besök från Sverige för detta.) Vore magiskt att vara med och se laget gå upp i PL.

Så då måste jag fråga er som har mer rutin om hur det fungerar med biljettinköp för Leeds. Har sett att det finns olika sorters medlemsskap i klubben som man kan köpa som supporter, men brukar det behövas - som det ofta gör i Premier League - om man ska få tag på biljetter till en genomsnittlig Championshipmatch på Elland Road? Eller är det bara att höra av sig när matchen närmar sig? (Inser att det kan vara krångligare vid stora matcher, exv. derbyn, men det är inte riktigt aktuellt just nu.) Och är det någon särskild läktare man bör försöka sätta sig på (eller undvika)?

Ber om ursäkt om jag har missat något uppenbart här.
2017-01-17 17:49
BullenKarlsson// Du kan ha rätt, är inte säker som sagt.
Annons: