/england/leeds/forum/516.aspx/england/leeds/forum/516.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United WhitesMOT
2017-03-09 10:12
Norman //

Är lite samma sak här. Tyvärr lockas man in att smygtitta lite så som det blev för mej igår. Jag kom in i det när det stod 3-1 och tänkte det kan vara lite kul att se Barca inte klara det efter allt snack i veckan om dom skulle eller inte.

Konspirationsteorierna har redan börjat regna ner också. Bara det gör allt än löjligare och visar verkligen på att fotbollen har tappat greppet om sig själva. Och jag kan förstå om folk börjar tro på uppgjorda matcher och att UEFA vill hellre ha Barca vidare bla bla.bla , för vissa delar som man såg igår tror man knappt är sant.

En detalj igår var ett friläge som Di Maria hade. På nåt knepigt sätt så går bollen utanför målet som man inte riktigt kan se varför. Mascherano tacklar bakifrån men det knepiga i det hela är att du får aldrig nån repris på situationen. Normalt sett så får du se såna läge från 739 vinklar. Inte ett enda klipp har jag hittat från den situationen. Tro fan man kan lockas in i tankar om konspiration :))
Leeds United sportcarl
2017-03-09 09:40
Norman Hunter 08.33. Jag är nog likadan. Åkte på mer ligamatcher när Leeds låg i league one än när de låg i Pl. Ju mer ett lag behöver stödjas ju mer stödjer en annan iaf. När de går bra kan man luta sig tillbaka mer för då kommer medgångsupportarna tbx.
Leeds United sportcarl
2017-03-09 09:36
Whitesmot 8.03. Dåligt av Barcelonafansen och dessutom skylla på att andra storklubbars spelare gö rlikadant. Fel blir inte rätt för att Andra eventuellt också gör fel.
Leeds United terry cooper
2017-03-09 08:37
@WhitesMOT:

Hoppas att detta blir droppen...............
Leeds United Norman Hunter
2017-03-09 08:33
WhitesMOT//

Ibland när jag lutar mig tillbaka mellan matcherna och funderar på varför jag vill att Leeds Utd ska ta sig upp i PL så kommer jag sällan med några bra svar. Min personliga upplevelse när jag tittar på fotboll stöder inte denna strävan. Jag har mkt trevligare på Luton borta i League 1 än vad jag har på Real Madrid borta i CL, billigare är det oxå så jag har råd att åka flera ggr om vi inte tar oss upp i "finrummen".

Från att ha varit en avid fotbollsfan så är det numera sällan jag kollar på matcher i PL eller CL. Denna säsong tror jag inte att jag har sett en hel match i CL och på sin höjd 3 matcher i PL. Jag nöjer mig med att följa Leeds Utd och svenska landslaget på distans samt kolla min lokala div 1 klubb när de spelar hemma.
Leeds United WhitesMOT
2017-03-09 08:23
Denne delen i ett inlägg på Barcas sida visar bara på hur snett på det fotbollen är :

Hade det varit RM, så hade Ronaldo gjort samma sak.
Hade det varit Man Utd, så hade Zlatan gjort precis samma sak.
Hade det varit Chelsea, så hade Diego Costa gjort samma sak.
Hade det varit Man City, så hade Aguero gjort samma sak.
Hade det varit Bayern, så hade Lewandowski gjort samma sak.
Hade det varit Arsenal, så hade Alexis gjort samma sak.
Listan kan fortsättas göras långt! Alla vet att det är bara en spelare som aldrig gjort eller kommer göra så och det är Messi.

Såklart är det så !!
Felet är ju att man kan göra det Suarez gör och komma undan med det.

Såg också nåt klipp som visar att knäet från försvararen nuddar vid Suarez vadd och att det då skulle rättfärdiga att han faller som knockad oxe.

HAHAHAHA vi fotbollsfans och vår kärlek till våra klubbar är helt sinnessjuk ibland.....
Leeds United sportcarl
2017-03-09 07:50
Fusk lönar sig för storklubbarna ute i Europa och i England. Tråkigt inte domarna och de som bestämmer reglerna stävjar det.
Leeds United WhitesMOT
2017-03-08 22:51
Ultrafusket har vunnit igen. Inte för att inte PSG deltog i den filmfesten men straffen till 5-1 som fotbollens största as fixar är så att man blir gråtfärdig. Domarna måste få hjälp för detta är helt snett numera.
Leeds United Zilvestri ...Zlatan....
2017-03-08 22:40
@Hartey:

Borde bli en Guldklubb för dessa fans, som lägger så möe tid och pengar på sitt Leeds........ville inte Värnamokillen bli en lussare också då ? Eller var han inte säker på valet.......
2017-03-08 22:15
[QUOTE=WhitesMOT]Där är den varianten också ja. Ännu bättre. Pontus och Coop borde reda ut det. [/QUOTE] Bartley är så pass viktig att jag hellre vilar honom en match än att riskera två matchers avstängning. Även om Ayling kanske är årets spelare har vi så bra ytterbackar i Taylor och Berardi att vi klarar oss utan honom i två matcher.
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United sportcarl
2017-03-08 21:42
Leeds United sportcarl
2017-03-08 21:42
personligen tycker jag det offensiva mittfältet sviker mer
Leeds United Hartey
2017-03-08 21:27
Det är tydligt att det fattas kvalitet på mittfältet och jag som trodde starkt på Okane och Bridcutt
Leeds United Hartey
2017-03-08 21:25
Zilvestri Zlatan// Lägg till Zvämpa som såg 14 matcher och mest av LUSS-are och Bengt Mogenfalk alias ZZ som såg 13 matcher. Tror att Steen Hansen köper säsongskort nästa säsong då han gått i pension. När vi var i Manchester AirPort på LUSS -resan så träffa jag en kille från Värnamo som inte var med i LUSS som var över på sin tredje resa denna säsong.
Leeds United sportcarl
2017-03-08 21:02
kör med bästa laget, och förhoppningsvis med vinst mot QPR och Fulham förlorar borta mot Newcastle så borde även de oroliga och nervösa få möjliget att andas ut resten av säsongen
Leeds United WhitesMOT
2017-03-08 20:48
@Norman Hunter:

Där är den varianten också ja. Ännu bättre. Pontus och Coop borde reda ut det.
2017-03-08 20:43
Tycker vi ska vila Bartley mot QPR, då klarar han från avstängning tills vidare. Ayling kan oxå få vila eller så får han spela MB.
Leeds United WhitesMOT
2017-03-08 20:36
@sportcarl:
Hmmm My bad tror jag. Får bara till att han är på 12 nu när jag kollar runt.... ? Eller vänta ett i FA cupen åsså. OK 13 då :)
Leeds United sportcarl
2017-03-08 20:29
trodde inte Pontus var ett gult från 15, men där ser man, de får hålla sig i skinnet
Leeds United WhitesMOT
2017-03-08 20:27
@sportcarl:

Bartley gult mot QPR och Pontus mot Brighton och båda är borta mot Reading.

Bartley klarar QPR och Ayling står över och helt plötsligt så kan Pontus nästan ta sitt gula mot Brighton och vara tillbaka mot Newcastle.
Leeds United Zilvestri ...Zlatan....
2017-03-08 20:16
Hartey//
Jocke,Steen o Ninna,är väl våra största,FANS, att representera ,Sverige i Leeds.
Då kommer det kanske ett,referat, från Steen så småningom......
Brukar vara låååånga och genomlysta, länge sen han hörts här.
Nu har vi 3 kvällar till innan nästa vinst, mot QPR, !!??...
Leeds United sportcarl
2017-03-08 20:12
blir 2 matchers avstängning för Phillips
Leeds United sportcarl
2017-03-08 20:11
ja det känns rimligt och bra att vila Ayling en mtach till, sedan får dagsformen avgöra på högersidan, sedan är det väl kanske inte troligt attt Bartley och Jansson blir avstängda samtidigt
Leeds United WhitesMOT
2017-03-08 19:50
@Duke:
Kan absolut vara läge för det ja. Om Bartley och Pontus inte klarar sina avstängningar så har vi iaf 2 mittbackar.
Leeds United Duke
2017-03-08 19:21
Mittfältet är den lagdel som måste upp i nivå. Bridcutt, Sacko, O'Kane var bättre i höstas och nyförvärven har inte helt tagit chansen speciellt inte Barrow.
Leeds United Duke
2017-03-08 19:18
Sportcarl// En match till sen klarar dom sig från avstängning på tio varningar. Jag hade vilat Ayling en match till för att vara på säkra sidan.
Leeds United Hartey
2017-03-08 19:13
Zilvestri Zlatan / Dom LUSS-are som var på Craven Cottage var, ZZ-top, Jocke,Steen Hansen, Nina Leo Fredrik Karlsson som ansvarar för LUSS.se och hans kompis
Leeds United Hartey
2017-03-08 19:10
Berardi har fått sitt genombrott. Fansen har redan en sång om honom.
Leeds United sportcarl
2017-03-08 18:07
intressant att se hur Monk gör med Ayling, Berardi och Taylor nu. Berardi verkar ha gjort en riktigt bra match igår och Taylor var inte mycket sämre, Ayling har ju varit bra hela säsongen
Leeds United WhitesMOT
2017-03-08 17:40
Vi fick egentligen bara igen för Woods övertidsmål mot dom hemma.
Annons: