/england/leeds/forum/508.aspx/england/leeds/forum/508.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United WhitesMOT
2017-03-31 12:07
Norman //

Jo, jag förstod det. Och din uppställning håller jag nog med om isf. Möjligen att en av Pontus/Bartley hade fått flytta på sig för jag vill nog ha Taylor längre ner. Blir rätt intressant när man ställer upp som du gjort för det avslöjar hur tunna vi egentligen är ute till vänster.
Leeds United Norman Hunter
2017-03-31 11:22
WhitesMOT// Nu ska vi såklart inte ändra till 3-4-3, jag funderade mest HUR uppställningen skulle se med dagens trupp... Det är ju ingen jätteskillnad mot hur vi ställer upp idag, i synnerhet inte om vi petar in Doukara istället för Roofe...
Leeds United WhitesMOT
2017-03-31 09:42
@Norman Hunter:

Hade varit intressant men tycker inte vi är bollskickliga nog för att köra det systemet. Framförallt har vi ingen general på mitten som kan hålla i taktpinnen.
2017-03-31 09:24
@krelleg:

När vi spelade mot Doncaster tog "våra" biljetter slut innan jag hann köpa, kommer inte ihåg om deet berodde på lathet från min sida eller om jag inte fick tag på biljett. Jag köpte en biljett till Donnys sektion utanför Wembley, tror jag betalade mindre än "face value" om jag kommer ihåg det rätt. När matchen väl drog igång så visade det sig att jag och några tusen andra Leedsare satt på Donnys sektion så vi gick helt sonika bort och ställde oss intill Leeds sektioner...

Leeds kommer sälja slut på sina biljetter men det finns inte så många säsongskortsinnehavare så att det inte räcker till övriga. Så var ute i god tid så går det nog bra, fördel att vara medlem såklart. Hur många biljetter som finns på övriga sektioner beror såklart på vilka vi skulle möta men har svårt att tro att så många andra lag säljer ut sina. Skulle väl vara Wednesday då men de kommer knappast ta sig dit då jag inte tror det tar en PO-plats.
Leeds United krelleg
2017-03-31 09:17
Någon som har erfarenhet av att köpa biljetter till playoffinal på Wembley, dvs hur "lätt" är det att få biljett? Går det få biljett utan att ha årskort/köpt fler biljetter under året?
2017-03-31 08:59
En annan fundering jag haft under uppehållet är hur vi skulle ställa upp om vi anammade det nya populära 3-4-3-systemet. Med dagens trupp skulle vår uppställning kunna se ut så här:

Green
Ayling - Bartley - Pontus
Pedraza - Viera - Bridcutt - Taylor
Roofe - Wood - Hernandez

Fler förslag?
2017-03-31 08:55
Äntligen drar det igång igen!

Fyra riktigt tuffa matcher nu, varav tre på bortaplan. Kan vi ta fem poäng på dessa så ligger vi bra till. Förhoppningen är dock att vi tar fler och fortsätter kriga om 3e-platsen, jag vet att vissa fortfarande tittar upp mot topp-2 men det känns ganska osannolikt i mina ögon. Det känns dock som att det vore bra att komma 3a eller 4a och komma in i PO med ett bra flyt. En vinst borta mot Reading imorgon vore en grym start på att positionera sig inför ett PO för det är inte otroligt att vi möter dem i en PO-semi.
Leeds United WhitesMOT
2017-03-29 17:06
Om Monk inte vet hur han ska elda igång gubbarna till helgen så är det bara att be dom läsa detta.
Leeds United Zilvestri ...Zlatan....
2017-03-28 22:59
Så vann Sverige mot Portugal. 3-2...
Pontus Jansson och alla nya spelare som testades gjorde bra ifrån sig.
Tror inte Pontus ådrog sig några skador i alla fall.
Så blir de reading som ska ha sig ett ,nyp, på lördag... en viktig match för oss.
Skickar som vanligt med vinst för leeds,
Leeds United Zilvestri ...Zlatan....
2017-03-28 22:59
Så vann Sverige mot Portugal. 3-2...
Pontus Jansson och alla nya spelare som testades gjorde bra ifrån sig.
Tror inte Pontus ådrog sig några skador i alla fall.
Så blir de reading som ska ha sig ett ,nyp, på lördag... en viktig match för oss.
Skickar som vanligt med vinst för leeds,
Leeds United WhitesMOT
2017-03-28 22:29
Kan behövas lite mer länkar här inne...
Leeds United WhitesMOT
2017-03-28 08:17
Känns som en påhittad "skada" bara..
Leeds United WhitesMOT
2017-03-28 08:11
Ännu en sifferhög. Tror Mr Hay har lite tråkigt i landslagsuppehållet :)
Leeds United WhitesMOT
2017-03-27 14:16
Alltid gåshud :)
Leeds United WhitesMOT
2017-03-27 13:24
Lite mer kring finanserna.
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2017-03-27 09:16
WhitesMOT// Ja, många riktigt bra beslut av Massimo Cellino det senaste året. Mycket är hans förtjänst att klubben går framåt. Han kände nog att han inte kunde göra allt på egen hand och har därför fixat in väldigt kompetent personal som avlastar honom. Stor applåd till honom. MOT
Postat via SvenskaFans-appen
janne. s.
2017-03-26 22:30
Ingen större diskussion om Pontus från vm lagets match igår,tydligen
inga större händelser att dryfta.
Leeds United WhitesMOT
2017-03-26 18:15
En bra artikel.
Leeds United WhitesMOT
2017-03-26 09:44
Om man nu inte har nåt annat för sig en Söndag så...
Leeds United Pontus Hatt
2017-03-25 18:51
[QUOTE=MR Clarke Nr8]Pontus Hatt Dom andra spelar ju i Blåbärsslandslag [/QUOTE] Hehe, tack. Vill ge cred till alla härinne som kan så mycket om LUFC. Ni kan ju fan rabbla U-21 uppställningar. Erkänner att jag inte är lika dedikerad som er, men tro mig, det gör lika ont i hjärtat på mig när Leeds förlorar som på er. MOT
Leeds United MR Clarke Nr8
2017-03-25 18:44
Pontus Hatt
Dom andra spelar ju i Blåbärsslandslag
Leeds United MR Clarke Nr8
2017-03-25 18:42
Landslagströja med Leedshalsduk på för Våran Pontus som sköter sig Bra.
Marching On Together Gubbs
Leeds United Pontus Hatt
2017-03-25 18:35
[QUOTE=¤Thom Mattsson¤]Pontus Hatt// Stuart Dallas, Chris Wood och Liam Cooper är ju spelare som är landslagsspelare för att nämna några. [/QUOTE] Ok, ledsen att jag är dåligt påläst.
Leeds United Duke
2017-03-25 18:12
Thom// Ingen skillnad på de spelarna jag nämner. Taylor var ju skadad i januari så därför blev han svårsåld. Hade vi inte fått respektabla bud på De övriga hade de varit i samma situation som Taylor. Hade Taylor valt att förlänga hade det varit ett argument.
2017-03-25 18:07
Duke// Så varför är Taylor ett dåligt exempel för att han vill lämna? Vi hade ju kunnat sälja honom för £5-7m gick ju ryktena nu i januari och med bara ett halvår kvar på kontraktet så hade ju det vart jävligt bra ur en ekonomisk synvinkel. Förstår inte varför det inte är ett tecken på att vi inte behöver sälja spelare längre när vi väljer att behålla honom? Vad gäller både Byram och Cook så kan det ju vara andra så att vi hade andra spelare som kunde täcka upp eller var på väg in? Cook hade jag gärna haft kvar i klubben men jag anser att pengarna vi fick för honom var värt att sälja honom för och jag tycker att pengarna för den försäljningen har gått till bra saker.
Leeds United sportcarl
2017-03-25 18:06
WhiteMot 18:04: plus Pontus:)
Leeds United WhitesMOT
2017-03-25 18:05
@Pontus Hatt:

En stooor kaka kan man... ;)
Leeds United WhitesMOT
2017-03-25 18:04
@Pontus Hatt:

Wood, Cooper, O´Kane just nu om jag inte fattar fel.
2017-03-25 18:03
Pontus Hatt// Stuart Dallas, Chris Wood och Liam Cooper är ju spelare som är landslagsspelare för att nämna några.
Leeds United Pontus Hatt
2017-03-25 17:58
[QUOTE=Zilvestri ...Zlatan....]Många tankar om Pontus uppträdande... Kan han inte tygla sitt omdöme på planen så är han en risk för Leeds!! Har hans framgångar gett honom dåligt omdöme så ska han få veta detta..... Allt innan Leeds riskerar att inte nå PL!! [/QUOTE] Man kan inte både äta kakan och har den kvar...
Annons: