/england/leeds/forum/507.aspx/england/leeds/forum/507.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United Kristoffer
2017-08-22 19:55
Sacko är inte ens med på bänken.
Leeds United sportcarl
2017-08-22 19:54
känns som ganska väntat lag, nästa spelare ut i kylan kan bli Doukara och Diago, konstigt inte Sacko spelar en match som den här
Leeds United Kristoffer
2017-08-22 19:46
Green Anita, Ayling, Shaughnessy, Borthwick-Jackson Klich, Vieira Dallas, Roofe, Gomes, Stokes.
Wiedwald
2017-08-22 18:53
Ingen laguppställning på gång ännu......
Linus brukar ju vara mycket insatt i det mesta, lägger möe tid på att
hålla oss informerade......:)
Wiedwald
2017-08-22 18:43
En annorlunda match idag.
Kanske nya spelare ska testas, och det kan bli hur som helst.
I alla fall så känns det som att det gamla Leeds är pånyttfött,
inte samma gamla otur som tidigare.
Inte värt att se allt i rosenrött, då brukar det braka åt h....
går det att flukta på nån tv kanal eller går matchen bakom stängda dörrar......
fint vore att nån som har tillgång att referera gör det här på forumet....
annars får man vänta på resultatet tills i morron.....
Leeds United Rodell
2017-08-22 13:20
EFL är ju som har både championshop och Carabao Cup borde inte rättgiheterna gå under samma?
Leeds United WhitesMOT
2017-08-22 12:27
Forest fansen reagerar som om dom köpt CS Kanté. En aning överdrivet men jag har en dålig känsla av att vi släppte iväg Bridders.Hoppas den är fel och att vi inte får ångra det under säsongen.
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2017-08-22 11:49
Då har vi alltså tappat/sålt/petat: Rob Green Kyle Bartley Charlie Taylor Liam Bridcutt Chris Wood Hoppas vi kan ersätta Wood med en anfallare som kan göra 15-20 mål i år för hade det inte varit för Woods fantastiska säsong förra året så hade vi utan tvekan haft runt 20 poäng mindre. Fortfarande tveksam om Cooper även om det verkar som att han startat väldigt bra och verkar vara extremt omtyckt i omklädningsrummet. Att ersätta Bartley med Cooper känns tveksamt minst sagt. Taylor bryr jag mig inte jätte mycket om att vi tappat. Känns som vi är relativt bra förberedda där med den unge scum spelaren, Berardi samt Anita. Green tycker jag lite synd om. En av våra bästa spelare förra säsongen och en person som skapade lugn och ro för försvaret. Vi har börjat stabilt utan honom så jag hoppas det fortsätter. MOT
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Linus.M
2017-08-22 11:41
Bridcutt officiellt klar för Forest nu.
Leeds United Linus.M
2017-08-21 21:47
@Danne K:

Cuper sänds inte via LUTV på grund av rättigheter.
Leeds United sportcarl
2017-08-21 21:14
det tror jag säkert om den inte tv-sänds, men ställer vi upp med 9-10 reserver kommer jag personligen hoppa över
Leeds United Danne K
2017-08-21 21:05
Går cupen att köpa på LUTV imorgon
Leeds United BullenKarlsson
2017-08-21 20:40
Det sägs att anledningen till att vi budar på Gestede är för att Boro erbjöd honom i byte (+ pengar kanske, läste det tidigare) mot Wood innan säsongen men vi nekade.

Så eftersom de erbjöd honom då så finns det väl chans att de säljer menar de som sköter transfers och det verkar ju inte helt ologiskt. Men då bör väl Boro ha någon bättre på gång med om de tänkt göra sig av med honom.

Leeds United Duke
2017-08-21 19:15
Att vi ska värva startspelare från Boro har jag väldigt svårt att se. Självklart kan man lägga bud men att sälja startspelare till en konkurrent verkar mindre troligt. Holländaren verkar spännande men en etablerad spelare borde vi komplettera med.
Leeds United WhitesMOT
2017-08-21 19:09
Aningen överraskad att vi verkar gå för riktiga monster på topp. Trodde ärligt talat vi skulle få se mer namn i RM44´s spelartyp nu när det är rörligt anfall vi så uppenbarligen försöker oss på.

Iofs 3st bålgetingar bakom en tanks som röjer vägen låter inte helt fel :)
Leeds United Rikard
2017-08-21 18:55
Rykten säger att vi har fått vårt bud på Gestede nekat. Påstås att vi också är sugna på Arsenals Akpom. Personligen tar jag hellre Akpom till laget än Gestede.
Leeds United sportcarl
2017-08-21 18:48
Tråkigt men ändå rätt sälja Bridcutt. Och 1 miljon pund är väl ungefär vad vi gav för honom.
Leeds United WhitesMOT
2017-08-21 18:17
Pratar vi Austin och Long som båda var med i Skräphamtons trupp i helgen ? 2st som verkligen går under som TC sa "Said club are aware of how expensive British-based players are".

Känns Rhodes för dyr så är nog dessa 2 ett steg till.
Leeds United Hartey
2017-08-21 18:15
Det kommer aldrig att hålla att vi inte har en forward som för 15-20 mål om vi skall gå upp i PL. Upp med dom stora pengarna Radrizzani !!
Leeds United Hartey
2017-08-21 18:08
Austin vore en dröm!!
2017-08-21 17:37
Kul att man kollar ett klipp från Grot och när han gör mål går Klich bort sig duktigt. =)
Leeds United Linus.M
2017-08-21 17:34
Vi får runt £1m för Bridcutt enligt Hay.
Leeds United sportcarl
2017-08-21 16:57
Austin, Long och Rhodes vore fina anfallare, men säkert inte billiga, men känns trygg och bra att AR sagt att pengarna vi får in kommer återinvesteras i spelare
Leeds United Linus.M
2017-08-21 16:29
Phil Hay?
@PhilHayYEP
Gestede interest is genuine. Also understand that there is a bid on the table for Jay Roy Grot - 19-year-old Dutch forward at NEC. #lufc

Umm... Jay Roy Who?
2017-08-21 16:28
Enda jag kan tänka mig är att han inte vill spela vänsterkant som han gör för tillfället. I Leeds blir han förste striker och kanske vill han därmed lämna om möjligheten finns. Han lär inte få många starter på topp med Assombalonga där.

Leeds United Duke
2017-08-21 16:23
Varför skulle Monk vilja sälja?
Leeds United WhitesMOT
2017-08-21 16:21
Gestede är verkligen target. Frågan är bara om han är mobil nog att leda linjen där framme.

Iofs tror jag vi kommer se mer än 1 striker så om den andre är ett yrväder så kan jag köpa Gestede.
Leeds United sportcarl
2017-08-21 16:18
utan att ha hundra koll på Gestede känns det som en ok värvning om det skulle bli av,
Leeds United Linus.M
2017-08-21 16:16
The Guardian rapporterar om att vi har lagt ett £6m bud på Rudy Gestede.

Hade faktiskt inte tyckt det varit en helt dum signing, särskilt inte i Championship. Det var kanske inte tillräcklig värvning för Premier League när han kom till Boro i januari men att stångas här?

Blir spännande.
Leeds United sportcarl
2017-08-21 16:11
tycker Bridcutt gör rätt i som lämnar, sedan må TC säga vad han vill att det är synd han inte stannar osv, probleme är ju att han inte får chansen att visa vad han går för då han oftast inte ens är på bänken, spelade väl 30 minuter typ mot Port Vale och var definitivt inte sämre än någon annan mittfältare
Annons: