/england/leeds/forum/505.aspx/england/leeds/forum/505.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United WhitesMOT
2017-01-31 18:23
@Norman Hunter:
Helt annan känsla ändå när man såg dessa första gångerna. Antonsson kanske bevisar en fel men jag tvivlar starkt.
Leeds United terry cooper
2017-01-31 18:07
P@WhitesMOT:

En ost , tv-bilagan o 2 l mjölk.
Leeds United Norman Hunter
2017-01-31 18:05
Det är ganska många som har det tufft första året i denna liga, McCormack Wood för att nämna ett par som sedan blev "pålitliga målskyttar". Beckford var ju i League 1 först utlånad och sen utskälld som målsumpare innan det lossnade...
Leeds United WhitesMOT
2017-01-31 18:03
:))
Leeds United WhitesMOT
2017-01-31 17:55
Tycker det är tydligt som dagen att Antonsson inte har DET som krävs för denna nivån. En halv lyckad säsong i Allsvenskan så "sent" i karriären är signal nog i mina ögon. Han gjorde rätt när han skrev på. Såklart han skulle ta chansen men detta är över hans kunnande. Det bästa för honom fotbollsmässigt vore att antingen lånas ut till league one och ett lag som spelar med 2 på topp eller hem igen.
2017-01-31 17:35
Jag tror Antonsson skulle gjort minst 15 mål om han hade tillräckligt många starter. Tyvärr har han tappat allt sen han petades och skapar numera ytterst lite, i början av säsongen kom han till många avslut men det gör han inte längre.
2017-01-31 17:32
@Linus.M:

Jag hoppas verkligen jag har fel känsla men av någon anledning så är det lite Botakakänsla över Pedraza. Många av klippen på youtube är ju i matcher utan publik och vid nåt tällfälle fanns det ju inte ens läktare. Å andra sidan så är han ju högt värderad av en anledning får man ju hoppas...
Leeds United Linus.M
2017-01-31 17:12
Om vi förutsätter att vi inte får in någon mer idag så tycker jag att sålänge som Wood håller sig frisk så kommer vi ha jäkligt stor chans på att iallafall sluta topp sex. Förutsatt, såklart, att Pedraza faktiskt är något att ha men det hoppas jag.
Leeds United Linus.M
2017-01-31 17:08
Om Antonsson försvinner:

Green
Ayling, Jansson, Bartley, Taylor
Bridcutt, O'Kane
Sacko, Hernandez, Pedraza
Wood

Bänk: Silvestri, Phillips, Vieria, Dallas, Roofe, Doukara, Coyle.

Det tycker jag ser helt ok ut, även om vi skulle behöva en till anfallare. Men jag ser hellre Doukara som back up än Antonsson. I värsta fall har vi Roofe som jag t.om skulle göra det bättre än Antonsson.
2017-01-31 17:05
Wigan visar intresse för Bogle!

Wigan have made a £750,000 offer for Grimsby striker Omar Bogle, according to Sky sources.

We understand the fee could rise to £1m with add-ons for the current leading scorer in Sky Bet League Two.

Grimsby have already rejected three bids in the region of £850,000 for the striker.
2017-01-31 17:01
Linus//

Det var precis det jag frågade om i mitt första inlägg efter din kommentar... Personligen tycker jag förslusten av Mowatt svider, i synnerhet som att det nu verkar som att vi inte får in en ersättare. Skulle vi dessutom förlora Antonsson skulle vi i dagsläget ha en bänk med:
Silvestri
Phillips
Viera
Dallas
Sacko
Coyle
Grimes

Och då har vi bara två spelare borta i Cooper och Taylor. Nästa spelare på tur in skulle väl vara McKay eller liknande, det måste du väl ändå se att det inte duger.
Leeds United Linus.M
2017-01-31 16:59
Alfonso Pedraza klar. Välkommen!
2017-01-31 16:54
När hände detta senast?

PREMIER LEAGUE CLUBS IN PROFIT

For the first time Premier League has published latest transfer window figures. As of 12.30pm today, clubs have made a profit of £31.2m (that means they have made more from sales than spent);

This is made up of:

Total Spend: £174.6m
Total Sales: £205.8m
Net Spend: -£31.2m
Leeds United WhitesMOT
2017-01-31 16:47
@Linus.M:

Den spanske Bale ! :)

Leeds United WhitesMOT
2017-01-31 16:46
@terry cooper:

Beror på. Hur mycket behöver du ? :)
Leeds United Linus.M
2017-01-31 16:45
Första värvningen snart klar.
Leeds United terry cooper
2017-01-31 16:34
Har vi pengar att handla för ???
Leeds United Duke
2017-01-31 16:30
Man vill nog bekräfta spanjoren ganska sent då det inte verkar bli fler.
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Linus.M
2017-01-31 16:28
@Norman Hunter:

Så vad ville du säga med det här? "hur Linus kunde bli glad när en spelare lämnar när han annars kan gå i taket av precis samma anledning."

Jag har inget mot Antonsson. Jag tycker bara inte han är bra nog för en klubb som jagar topp sex plats. Är inte svårare än så. Och då tycker jag det borde vara bra för honom och oss om han fick lämna. Återigen, vi slipper lön, vi får pengar och han kommer iväg och får spela.

Om du vill jämföra med Mowatt så kände jag att det var tråkigt då han faktiskt visat vad han kan, inte bara för att vi var ett mittenlag. Sen om han är bra för ett topp 6 lag vet jag inte, så jag grät inte direkt när han stack.
2017-01-31 16:25
@Linus.M:

Jag skrev inte att du gick i taket när Mowatt lämnade! Var får du allt ifrån???
2017-01-31 16:24
@Linus.M:

Som vanligt lägger du ner diskussioner när det kommer nåt som inte passar. Men jaja, jag har förstått att du av någon anledning inte gillar Antonsson. Jag har bara svårt att förstå denna affekt du verkar ha mot våra egna spelare, i synnerhet när det gäller spelare som inte platsar men ändå håller käften och kämpar på.
Leeds United Linus.M
2017-01-31 16:20
Norman//

Gå i taket??? Vart får du allt ifrån? Gick jag i taket när Mowatt lämnade?
2017-01-31 16:17
@WhitesMOT:

Om man ska jämföra vem av två bänkspelare (längst ut på bänken dessutom) som har bidragit mest till laget denna säsong så är det en hyfsat jämförbar mätpunkt. Den är dessutom helt objektiv. Sen finns det förstås massor av andra sätt att mäta spelare mot varandra, både objektiva och subjektiva. Min poäng var dock aldrig att gå in i en diskussion om vem av dessa som är bäst utan ifrågasatte bara hur Linus kunde bli glad när en spelare lämnar när han annars kan gå i taket av precis samma anledning.
Leeds United WhitesMOT
2017-01-31 15:53
@Linus.M:

Ja tyvärr så ser detta mer och mer ut som dom senaste 10 januarifönsterna.
Leeds United Linus.M
2017-01-31 15:46
@WhitesMOT:

Reading har gjort klart med Jordan Mutch nu. Våra konkurrenter fortsätter att förstärka.
Leeds United WhitesMOT
2017-01-31 15:37
Måste vara en grymt grundlig undersökning man gör på The Fonz. Han har varit hos läkaren länge nu....
Leeds United Linus.M
2017-01-31 15:36
Norman//

Att du tycker spelade minuter betyder hur mycket man bidragit med... Svårt att föra en diskussion då faktiskt.

Har aldrig sagt att jag saknar Mowatt sådär. Jag tyckte det var tråkigt att han stack och tror han skulle göra ett bra jobb. Lite varken eller.

Vad gäller Antonsson så tycker jag han hade kunnat få gå då vi kan få en peng för honom, slippa hans lön och han får speltid.
Leeds United WhitesMOT
2017-01-31 15:30
@Norman Hunter:

Blir inte det väldigt förenklat om man bara tittar på spelade minuter ?
2017-01-31 15:24
En som varit på tapeten i forumet under dagen har nu flyttat på sig.

QPR have signed striker Matt Smith from Fulham for an undisclosed fee.

The 27-year-old has signed a three-and-a-half year deal at Loftus Road.
2017-01-31 15:22
@Linus.M:

Mowatt har varit bland de bästa i Leeds när vi har varit i mitten av tabellen, när vi krigar i toppen har han inte platsat.

Jag har dock inte hävdat att jag inte saknar Mowatt och det han bidrar med. Jag har till och med hävdat att han lämnar en lucka efter sig. Jag ifrågasätter dock ditt resonemang att Mowatt är saknad men att du skulle bli glad om Antonsson försvinner.
Annons: