/england/leeds/forum/499.aspx/england/leeds/forum/499.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United sportcarl
2017-08-31 10:24
ja man väntar ju på grädden på moset, nu när vi sålt Wood för 15 miljoner pund, och fått Cibicki på 1,5 milj och Lasogga på 1årslån så borde det lågt räknat finnas 12 miljoner pund att återinvesteras i spelare
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2017-08-31 10:08
Ska bli spännande att följa d-day idag. Risken är väl stor att det bara blir anfallaren från Hamburg. Hoppas på något oväntat :)
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United sportcarl
2017-08-31 09:56
att Cibicki och Lasogga kommer in kan man nog räkna med, dock är inget bekräftat på LU hemsida, enligt Cibickis agent skall det dock kontraktet vara i box på 4 år och hans roll blir centralt i anfallet och ej som winger,
Leeds United WhitesMOT
2017-08-30 23:22
Ja hoppas Cibicki visar att min känsla är fel och han är en av de 5% som lämnar Allsvenskan och visar sig vara värt nåt.
Leeds United BullenKarlsson
2017-08-30 23:02
Vafan är det vi som är Malmö Norra eller?

Har de nån mer spelare man kan plocka in?

Lycka till Cibicki!
Leeds United Hartey
2017-08-30 22:25
Radrizzani lät Leeds Damlag spela på ER inför 838 personer och dom vann 1-0. Kan inte komma på något Radrizzani gjort som jag retat mig på och det känns lite ovant när det gäller Leeds chairmans. Tror faktiskt Leeds äntligen fått en ägare som vi kan vara stolta över. Han har blivit jämförd med lite gamla ägare Leslie Silver.
Leeds United WhitesMOT
2017-08-30 22:24
@Linus.M:

Orta har bara en skjorta.
Leeds United Linus.M
2017-08-30 21:48
Cibicki är KLAR!
Leeds United Duke
2017-08-30 21:03
Verkar som klubben vill göra värvningarna på deadline-day.
Leeds United WhitesMOT
2017-08-30 20:49
Nä va fasen inte ett fönster de senaste åren utan att drömma...

Milner signar imorgon !! ;))
Wiedwald
2017-08-30 20:40
Ja då börjar VM i morron.
Sverige mot Bulgarien......
Har ingen koll på vilka som startar ännu,
men nån granne bör väl finnas där....
Leeds United sportcarl
2017-08-30 19:13
Bra att Dallas fick förlängt. Verkar gå en ny vår till mötes. Lojal och gör alltid sitt jobb. Hyfsat målfarlig med
Leeds United WhitesMOT
2017-08-30 17:49
@Linus.M:

Gott mos !

Ingen stjärna men ändå duktigt underskattad. En perfekt truppspelare.
Leeds United WhitesMOT
2017-08-30 17:48
Bullen //

Håller med till 110 på båda dina inlägg.
2017-08-30 17:04
Jo det kommer han självklart att göra. Missförstå mig inte, jag tycker att Gayle är bra. Men jag tror att i det laget Newcastle hade, med Ritchie, Shelvey osv, så hade Billy Sharp också gjort 20 mål. Han är ju en måltjuv, så han skulle säkert göra massa mål hos oss med Saiz, Alioski, Hernandez runt sig. Men är det verkligen värt 18 miljoner för det?

Tycker inte en sån spelartyp är värd så mycket. Det är ju inte så att Bristol City skulle bli ett topp-lag om de hade möjligheten att värva Gayle. Dessutom inser Newcastle att nu när vi inte längre dominerar, så är Gayle för dålig. Då måste det finnas bättre alternativ för så mycket pengar.
Leeds United Linus.M
2017-08-30 17:00
Dallas får nytt kontrakt, tre år1
Leeds United sportcarl
2017-08-30 16:47
Han platsar hos oss utan tvekan. Han var ju given i Newcastle förra däsongen då de gick upp. Nu spelar ju Newcastle i PL och kanhända har de förstärkt truppen... Han är i Wood klass och kan tänka mig att han kommer säljas för samma summa om han går. Sedan är ju även Wood endimensionell men så länge de levererar vad de har betalt för är det ok.
2017-08-30 16:35
Sportcarl//

Jo, han kan absolut göra mål. Men av det jag har sett så gjorde han en hel del enkla mål med Newcastle utan att bidra speciellt med speluppbyggnad. Det jag såg av honom i Crystal Palace i PL var att han inte räckte till.Måste dock erkänna att jag trodde han var 29-30 år. Tycker Wood kan bidra med annat i spelet och även defensivt, så prislappen 15 millar på Wood kan jag godkänna med tvekan. Men nu verkar det ju som att Gayle är värd 15-18 miljoner och det är alldeles för mycket.

Platsar han inte i Newcastle så platsar han inte hos oss. Då kan vi hitta mer spännande spelare. Roligare med Lasogga, som säkert har massor potential han inte har fått ut. Jag har aldrig sett storheten i Cibicki, men många klubbar har dragit i honom, så nåt måste han ju kunna.

Även om ägaren sagt att vi ska återinvestera pengarna från Wood så vill jag inte se en 10-15 miljoners värvning av nån spelare som Wells, Gayle, Gestede som ärligt talat är ganska endimensionella.

Llorente gick till Chelsea för 15 miljoner. Han är värd de pengarna. Inte Gayle.

Wiedwald
2017-08-30 12:52
Fotbollsgodis på Vias i em.
Newcastle- Westham.........
Just nu avslutad Tottenham-Burnley...
Woood målar i 92,andra minuten,,,1-1......
var mycke bild på him......
Leeds United Norman Hunter
2017-08-30 12:22
Max Wiman?
@maxwiman

Pawel Cibicki tränar inte med #MalmöFF i dag. Allt talar för att transfer till Leeds blir verklighet då. Win-win för alla om det går i lås.
Wiedwald
2017-08-30 12:05
Fulham har bara vunnit en match denna säsongen...
Fulham klättrade ju väldigt uppåt i våras, nu ligger de på plats 14.
Leeds trea idag, hur länge kan vi hålla oss där......
Hur som helst så är det verkligen spännande, att varje match framöver
följa förloppet, Gayle är väl då utom räckhåll för Leeds med så stora pengar.....
Leeds United sportcarl
2017-08-30 11:57
Tror också tysken är tänkt som ersättare för Wood. Känns konstigt annars att ha värvat 3 anfallare i Lassoga. Ekuban och Groth som back up. Sedan har vi ju även Roofe som spelat på topp de 2 sista matcherna med bravur
Leeds United Duke
2017-08-30 11:48
Fulham har lagt bud på 15 miljoner för Gayle. Jag tror tysken är tänkt som ersättare till Wood.
Leeds United sportcarl
2017-08-30 11:19
Bullen 13:46, Gayle har ett riktigt bra trackrecord både för Newcastle och Crystal Palace, få honom för 10 miljoner är ett riktigt fynd, sedan är det en annan sak att jag personligen inte kan med honom, känns som en retsticka filmare på plan, men hans målfarlighet kan ingen ta ifrån honom, läste att han var målfarligare i snitt än Wood förra säsongen om man går efter antal matcher
Leeds United sportcarl
2017-08-30 00:43
känns som vi fortfarande är en klubb som säljer för mer än vi köper, och kanhända är man tvungna till det i championship om man inte har fallskärm,, osäker om vi de sista 10-12 åren köpt någon spelare för över 4 miljoner pund, att vi har sålt minst 6 st för mellan 4-15 miljoner pund i Delph,Byram, McCormack, Cook, Snodgrass, Taylor och Wood kanske glömt någon ytterligare,, skulle vara skoj om vi en endaste gång kunde investera allt direkt i en ersättare.
2017-08-29 21:36
nån som är sugen på nytt jobb?
Leeds United Linus.M
2017-08-29 17:38
Lasogga tar kort med fans runt Elland Road så den dealen är nog ganska klar. Säsongslån förmodligen.
2017-08-29 13:46
Gayle är nog rätt överskattad. Har ju inga direkta styrkor. Spelade helt enkelt i ett väldigt bra lag.

Hoppas vi kan hitta något fynd. Ingen idé att slänga ut 10 miljoner på en medelmåtta som Gestede, Wells, Gayle. Eller låna in en skadedrabbad Ings.

Visst hade det varit kul att se en jättevärvning, men ärligt talat så finns det säkerligen bättre billigare spelare att hitta.

Trist med uppehåll. Blir nog en spännande deadline day oavsett.
2017-08-29 13:21
@WhitesMOT:

Ingen av våra värvningar de senaste åren har väl stått på någons önskelista. Vi supportrar brukar ju oftast önska överreklamerade och överprisade britter. Billy Sharp är väl den senaste som vi fått som stått på önskelistor i diverse forum.
Leeds United WhitesMOT
2017-08-29 12:20
Lee Sobot ?@LeeSobotYEP
Leeds are looking at other players bar Lasogga and Cibicki, including domestic-based, but not Gayle, Ings or Wells. Not sure who... #lufc

11:14 - 29 Aug 2017

Kommer minst ett namn på Deadline day som ingen gissat på. Känner det i min högra stortå :)
Annons: