/england/leeds/forum/489.aspx/england/leeds/forum/489.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2016-12-03 20:59
WE ARE GOING UP AS CHAMPIONS!
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Duke
2016-12-03 20:57
Vilken glöd det är i laget just nu. Förlorade en jämn match mot Liverpool och nu studsar tillbaka genom att vinna en jämn match mot ett bra Villa. Sportcarl// 3-2 till Leeds tippade han.
Leeds United Simo LUFC
2016-12-03 20:41
Så underbart! Vi ligger fyra och det mina vänner är vi inte bortskämda med. Bring on Brighton. Eller som vi i Göteborg hade sagt: Bringhton!
Leeds United sportcarl
2016-12-03 19:24
vad tippade han för resultat?
Leeds United Duke
2016-12-03 18:18
McCormacks son är dagens Leedsmaskot.
Leeds United lasse c
2016-12-03 12:22
Hoppas Leeds kan upprepa den vilja o inställning de hade i Tisdags kväll.
Med lite flyt hade vi kunnat vinna mot Liverpool, men nu blir det full koncentration
på ligan istället. Undrar varför inte Silvestri får stå fler matcher.
Leeds United MR Clarke Nr8
2016-12-03 08:12
Stormatch på ER idag man känner spänning o förväntan i luften ända till Sverige.Ska vi vara ibland dom 6 första i maj så gäller det att helst vinna dom här matcherna.Newcastle,Brighton kommer säkert att vara 2 av dom.Norwich o Aston Villa ligger nog oxå med där uppe.Reading,Derby o Sheffield W tror jag kommer ligga med o kriga om 6e platsen eller högre.Skriver Pontus Jansson på o vi kanske får in en klass spelare längst fram i banan så är jag övertygad om att vi kvalar till PL i maj.
Det blir inget O'Learys eller Pitchers i Trollhättan idag (andra matcher typ Arsenal o Frölunda)var redan inbokade.Nu på fredag så blir det nog AW o Brighton-Leeds på O'Learys i THN återkommer under veckan med ett säkert besked om det.
Marching On Together
Leeds United Zilvestri ...Zlatan....
2016-12-02 18:09
Morrondagens match blir en helkväll med Villa och Leeds.
Finns även Frölunda med Joellius som möter Luleå.
Går man över Atlanten så hittar man N.Y.Rangers med
Henke Tvilling.
Mycke,tårta på tårta, meen vi börjar på Leeds,arena, blir
säkerligen så spännande som man kan önska sig......
Leeds United stonefree
2016-12-02 15:14
Hej!
Det blir även denna gång jag som tar hand om biljetterna till stora resan i Februari.
Jag vill att ni skickar ett mail till mig vart ni vill stå/sitta på matcherna. Är ni flera som åker ihop, så utse en som skickar mail till mig ifrån er allihopa.
Jag kommer när jag vet vad biljetterna kostar att skicka ett besked med hur mycket ni ska swisha eller sätta in på mitt bankkonto. När sedan biljetterna kommer, skickar jag hem biljetterna till ansvarige eller ni som åker själva till er så klart.
Skicka mail till: steen.hansen@billerudkorsnas.com
Namn på alla jag ska köpa biljetter åt.
Vart ni vill sitta eller stå.
Adress ditt jag ska skicka biljetterna.
Ett mobilnummer där jag kan meddela hur mycket ni ska betala för biljetterna.

Med vänlig hälsning
Steen/Stonefree
PS: Gör det gärna så fort som möjligt
Leeds United basshunter
2016-12-02 11:19
Nu är polaren och jag på Arlanda! Snart avfärd! Ska bli så jävla kul!
Leeds United WhitesMOT
2016-12-01 18:41
Underbart
2016-12-01 12:27
Leeds är galet, lyckliga idag......ligger femma.....
Är upps och ned borta, eller kommer vi gå framåt ??
Vi har svåra matcher framöver att spela med...känner
,lite, oro för detta, har aldrig förr känt på detta sätt....
är det kanske för att NU, gäller det ,TOPPEN.....
Pontus verkar vara känd i de andra lagen som nåt
extraordinärt att respektera.....hoppas att Pontus är frisk
igen att spela på lördag..
Leeds United Norman Hunter
2016-12-01 11:01
Lite cred till de som var på plats i tisdags.
2016-12-01 10:37
Finns fortfarande ca 3.000 biljetter kvar till matchen på lördag. South är som vanligt fullt. North har endast ströplatser och platser med skymd sikt kvar, där blir det med största säkerhet oxå fullt Även på West finns det bara ströplatser och platser med skymd sikt kvar. På East Upper finns det knappt 2.000 biljetter kvar och slutligen på East Lower så finns det bara ströplatser kvar plus ett 20-tal lediga stolar längst ner på familjeläktaren L29.

Kanske inte blir fullt men vi kan nog hoppas på 35.000+
Leeds United krelleg
2016-12-01 07:11
Hay om det potentiella ägarbytet.
Aston Villa Pata Negra
2016-11-30 18:43
Det har lagts ut viktig information på VillaSwedens fejjan-sida: "Lite info inför helgens match Leeds supporterklubb är 353 medlemmar. Vi är 357 st Leeds har 57 anmälda till sin medlemsresa. Vi har 74 st. Därmed 2-0 till oss :-D" Dessutom en fråga... var ser ni matchen... ? "Villa Stockholm ser matchen på O'connells på lördag. Villa Borås med gäster ser matchen på olearys. Villa Malmö ser matchen på Tobban." Olycka till på lördag får man väl säga i all vänlighet ;-) ... jag tror på en kul, brittisk fotbollsmatch :-) ... jag vore överraskad om det inte blir en jämn match dessutom. Vi har desssutom trots de senaste årens motgångar har ett riktigt bra bortafölje, så det blir nog hög stämning. Edit: Jag ser att ni har 33 inlägg just nu och vi har 37... så 3-0 till oss, haha...
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2016-11-30 18:40
Stolt över att se spelarna igår. För att inte tala om fansen på läktarna! Nya tag på lördag.
2016-11-30 14:44
Barnbarnets kompromiss.
Nu är han tillgodosedd i alla fall...
Theodor är en underbar,kille, han är alltid så glad.
Nu ännu gladare......
Frågan är väl om Silvestri gillar ett Z ,han får ju komma till skott
nu i alla fall,vara med i hetluften igen.....hoppas att han håller
i hatten på lördag.........
2016-11-30 12:47
Från ett Liverpool forum (engelskt)
Probably the best away fans I've seen, and that's including some top away fans from around Europe over the years. About 15 different chants compared to our 3 and loud throughout.
Liverpool Mafisen
2016-11-30 09:54
@sportcarl:

12-1 skulle jag vilja säga. Det var utklassning.
Leeds United Kristoffer
2016-11-30 08:27
Min matchrapport.
Leeds United sportcarl
2016-11-30 04:57
Mycket bra och spännnande match som Liverpool till slut vann rättvist då de hade mer kvalité framåt, dock vann vi läktarmatchen med 3-1
Leeds United sportcarl
2016-11-30 04:57
Mycket bra och spännnande match som Liverpool till slut vann rättvist då de hade mer kvalité framåt, dock vann vi läktarmatchen med 3-1, mycket imponerad av fyrbackslinjen plus Kemar Roofe
Leeds United WhitesMOT
2016-11-29 23:42
Adam Pope ?@APOPEY 14 minför 14 minuter sedan Liverpool, England

Monk says O'Kane injury is not too bad but Cooper's may be more serious. Jansson expected to be ok to face Villa. #lufc
Leeds United Hartey
2016-11-29 23:39
Stark insats av LUFC idag, Kemar Roofe stekhet
Leeds United Gary Kelly
2016-11-29 23:22
Sacko, Doukara och Phillips sköt lite för högt i bra lägen samt Roofe i virket. Bra laginsats mot en svår motståndare, men Antonsson borde kanske fått chansen kan man tycka. Hoppas Jansson hinner bli frisk från halsflussen innan lördag ?
Leeds United Duke
2016-11-29 22:47
Mkt bra insats. Inget flyt framåt och tillslut visade Origi sin klass. Otur att två av tre mittbackar är borta samtidigt. Jansson behövs på lördag även om Aiyling gjorde det mesta bra som mittback.
Leeds United roy
2016-11-29 21:51
Nu jobbar vi på i 2a halvlek med :)
Leeds United Duke
2016-11-29 20:59
Den hade inte Green tagit.
Leeds United Gary Kelly
2016-11-29 20:11
Marching On Together!
We're gonna see you win
na na na na na na
We are so proud,
We shout it out loud we love you Leeds! Leeds! Leeds!
We are so proud, we shout it out Loud we love you LEEDS! LEEDS! LEEDS!
Annons: