/england/leeds/forum/483.aspx/england/leeds/forum/483.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United sportcarl
2017-07-09 20:05
över säsongen var Green bra som helhet även om starten var minst sagt skakig, men räknar med att tysken blir förstaval då oftast en ny tränare vill ha "sitt" lag, Christenssen lär komma in med nya friska ögon och utan förutfattande åsikter så det lär nog bli en och annan överraskning och några höjda ögonbryn. matcherna mot tyskt motstånd lär nog visa lite vilka som stiger fram och vilka som viker ner sig, ser fram emot premiären och tycker man helt klart kan höja förväntningarna ett snäpp mot förra säsongen.
Leeds United stonefree
2017-07-09 19:50
Det är ju alltid svårt att ge något 100% svar. Men Cooper och Viera känns som de absolut svagaste korten i den uppställningen, men då har ju inte jag eller någon annan 100 koll på Anita och Klich. Sedan vet i fan om Green är första målvakt, han började uselt förra säsongen och han och hela försvaret seglade ordentligt de sista 7-8 matcherna. Jag såg 5 av dem med egna ögon, värsta var väl Brentford och Burton borta, det var i kategorin katastrof. Jag tycker han får avsluta sin karriär med att vara 2:e målvakt. Det som skiljer mest är just att Green var katastrof ihop med Bamba, detta löste sig ju när Jansson kom in och Green fick lite mer självförtroende, vilket känns lite konstigt med tanke på den rutin han kom in i laget med. Glömmer aldrig första målet mot QPR, vi hade precis ställt oss bakom målet och efter 30 sekunder sjabblade han in bollen, ett div. 5 misstag.
Leeds United Duke
2017-07-09 18:23
Lär komma in 2-3 spelare i veckan men starkaste laget nu: Green Ayling Jansson Cooper Berardi Vieira Anita Klich Hernandez Wood Dallas Bridcutt, O'Kane och Sacko främsta utmanare. Redan nu en starkare elva än förra årets premiär men Bartley är den vi måste ersätta med ett tungt namn.
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United sportcarl
2017-07-09 15:55
att Pontus köpt hus i Leeds ser jag som ytterligare ett tecken att han är i Leeds för att stanna en längre tid, från dag ett harhan visat verkligen commitment, bra artikel om Pontus utlagd av Fredrik på LUSS hemsida
Leeds United sportcarl
2017-07-09 14:24
2 bra spelare på varje plats är ett bra riktmärke plus krydda på med några egna lovande produkter
Leeds United WhitesMOT
2017-07-09 13:41
Kent borde väl bli ett lån ?

Var som en terrier med ADHD när vi möte Barnsley i vintras. Inte helt fel med såna spelare som bara borrar ner huvudet och kör.

Planen verkar vara att spela 4-3-3 och då kommer vi behöva många att kunna rotera på.
Leeds United stonefree
2017-07-09 13:37
Såg att Danny Batth är på väg in!
Hade inte han lite svårt att platsa i Wolverhampton förra säsongen, han var defenitivt inte med annandag påsk när jag såg wolves vinna över ett uddlöst Leeds.
Leeds United Duke
2017-07-09 13:14
Stonefree// Precis. Hade varit trevligare med en försvarsspelare av hög kvalitet.
Leeds United stonefree
2017-07-09 12:42
@Duke:

Han gjorde mål på oss när vi torskade med 3-2 i Januari. Men om det räknas som en försträrkning??? Det får väl tiden utvisa vartefter, men första intrycket är väl hmmm, mest för att vi redan har mittfältare så det räcker och blir över och från Barnsley, det är ju inte så man hoppar i taket, som när Anita skrev på!
Leeds United Duke
2017-07-09 10:46
Ytterligare en Liverpoolkille på väg, Ryan Kent mittfältare.
Leeds United sportcarl
2017-07-08 23:08
målen från Guiseleymatchen är utlagda på Leeds hemsida
Leeds United Kristoffer
2017-07-08 21:58
Tränarstaben är nu:

Thomas Christiansen
Julio Bañuelos [assisterande tränare]
Paul Butler [hjälptränare]
Marcos Abad [målvaktstränare]
Ivan Torres [fystränare]
Leeds United WhitesMOT
2017-07-08 20:51
Fast tårdrypande kärleksrulle är aldrig fel.
Leeds United WhitesMOT
2017-07-08 20:48
Drama till dom som gillar det....
Leeds United WhitesMOT
2017-07-08 20:46
Eller kanske lite komedi ??
Leeds United WhitesMOT
2017-07-08 20:42
Lite skräckfilm så här på lördagskvällen.
Leeds United sportcarl
2017-07-08 20:02
stonefree 19:56. Jag tror liksom du att det bästa vore att Bellusci lämnar då det inte kommer funka när han har en hel del av fansen emot sig, sedan om TC och Radz belsutar att han skall vara kvar hoppas jag de fansen lägger ner och istället fokuserar på att stödja och heja på laget ist på matcherna,
Leeds United stonefree
2017-07-08 19:56
Det var ju skrivit innan matchen i dag. Om det ska bli lugn och ro över Leeds. Så tycker jag att TC ska bestämma sig!
1. Ingår inte Bellusci i Leeds lag ano 2017/18, varför spelar han då i matcherna?
2. Om han ändå ska bort, borde det räcka att han tränar med Leeds tills han hittar något ställe att spela.
3. Om han mot all förmodan ingår itruppen 2017718 är det jävligt viktigt att TC går ut och framför det nu.
4. Trots jag personligen gillar Bellusci, så tror även jag att det bästa vore om han tog flyget bort från Leeds redan i morgon.
Leeds United WhitesMOT
2017-07-08 19:45
Sten // Det får du fråga Pope. Jag kan bara gissa på efter dagens match.
Leeds United stonefree
2017-07-08 19:26
WhiteMOT När sa TC det du skriver? Har hört och läst det meta före och efter matchen i dag, har absolut ingenstans hört något sådant. Däremot lästa jag att Bellusci var jävligt besviken efteråt och sa "tyvärr så borde barn uppfostra vuxna" Jag tror tyvärr inte heller att Bellusci kan vara kvar. Det har blivit allt för infekterat. Han fick dog beröm för sin halvlek YEP efteråt. Men vem ska spela mittback med Jansson? Vi såg hur det gick när han och Cooper spelade ihop i någon cupmatch förra säsongen, det var katastrof. Vi måste ha in en som är lika bra som Bartley, det måste i dagsläget ha största prioritet!
Leeds United WhitesMOT
2017-07-08 18:47
Adam Pope? @APOPEY 11s12 seconds ago
More

On Bellusci - Christiansen said Leeds have "made our decision" on his future. Wait & see who goes to Austria I guess in a week. #lufc

"Sitter kallsvettig och väntar"
Leeds United Duke
2017-07-08 17:52
Bättre insats idag vad det verkar mot ett något bättre motstånd än senast. Bellusci har varit inne på alla tre insläppta mål om det nu säger något. Silvestri, Bellusci och Diagouraga mår truppen bra av att bli av med.
Leeds United WhitesMOT
2017-07-08 17:19
@Duke:

Gick ju lite rykten om att det var behandlingen av Anton som fick det surna till mellan PJ och Monk. Inte enda orsaken men en del. Sen hur sant det är....
Leeds United Duke
2017-07-08 17:00
Kul med Antonssonmål. Märkligt hur långt från truppen han var under Monk.
Leeds United Kristoffer
2017-07-08 16:45
Ross Heppenstall @rosshmediaman

Bellusci appeared to gesture at the Leeds fans who were booing him. He's now being abused further. #LUFC
Leeds United Kristoffer
2017-07-08 16:43
Dallas 2-0-mål
Leeds United Rikard
2017-07-08 16:41
Antonsson har gjort mål! Bara till att fortsätta med det resten av säsongen
Leeds United Kristoffer
2017-07-08 16:21
Första halvleken (4-2-3-1): Green; Ayling, Bellusci, Jansson, Denton; O'Kane, Phillips; Roofe, Hernandez, Dallas; Antonsson.
Leeds United Kristoffer
2017-07-08 16:12
Phil Hay? @PhilHayYEP 2 minför 2 minuter sedan Antonsson playing on his own up front in a 4-2-3-1. Not much service to him yet. Obvious that O'Kane/Jansson have kept sharp this summer.
Leeds United WhitesMOT
2017-07-08 16:11
@Kristoffer:

Bra att PH påpeka att det inte var DEN Butler :)
Annons: