/england/leeds/forum/480.aspx/england/leeds/forum/480.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United WhitesMOT
2017-05-05 22:55
Problemet med utlänningar är inte att dom är lika bra eller bättre många gånger. Problemet är fortfarande att anpassa sig och acceptera EFL. Det är inte många som lyckas sitt första år och sen är självförtroendet bajs.
Leeds United WhitesMOT
2017-05-05 22:48
Han hade passat oss som handen i handsken. Han är en ledare och är i den åldern att det borde vara rätt att ta en sista chans till nåt lyckat. Tror han har ett år kvar på sitt kontrakt så han borde inte kosta skjortan. Ingen större risk heller att nåt PL lag vill ha honom tror jag.
Leeds United kolera
2017-05-05 22:41
Så jävla svårt att önska favorit nyförrvärv nuförtiden. En spelare i Kamerun kan vara lika bra som en spelare på öarna. Om man inte har pengarna alltså. Minns på 80-talet , då Strachan o Chapman dök upp efter mina önskemål....
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United kolera
2017-05-05 21:56
Hmm,kan vara intressant..islänningar är hårda!
Leeds United WhitesMOT
2017-05-05 21:36
Aron Gunnarsson
Leeds United kolera
2017-05-05 20:54
Vi behöver en mittfälltsgeneral! En Batty, Bremner, Dacourt eller nåt liknande. En elak bollvinnare som har varit Leeds kännemärke i decennier! Bridcutt, herregud en truppspelare som inte är i närheten. Av ungtupparna ,Viera intressant men jag är skeptisk. Tycker det är nyckelfrågan inför nästa säsong!
Leeds United WhitesMOT
2017-05-05 18:30
Och om nu någon påstår att det icke filmades i England för i tiden.....

4:45 in...hahahaha
Leeds United WhitesMOT
2017-05-05 18:08
HAHA nostalgitåget är igång.

Man tycker fotbollen har utvecklats men fasen tempot var bra för 20 år sedan. Och Dahlin går miste om 2 idag SOLKLARA straffar :)))) Det var bättre förr helt enkelt.

Sen är det bara att konstatera att vi har haft årtusendets fulaste spelare i våra led. Hopkin är en sån som bara en mor kan älska. Eller det vet i fasen om ens han...:))
Leeds United WhitesMOT
2017-05-05 17:59
Oh sweet memories

Lite muppigt ljud men detta är verkligen min bild av Leeds United. 5 man på linje går i djupet i en omställning. Skräm skiten ur motståndarna. Det är vi.
Leeds United WhitesMOT
2017-05-05 17:51
Något för Sacko att se och lära.

Fan vad jag älskade den tröjan !!
Leeds United WhitesMOT
2017-05-05 17:45
Hockey VM i Maj. Som en solsemester på Grönland :))
Leeds United Zilvestri ...Zlatan....
2017-05-05 15:05
Sommarens första goa da......
På det 2 dgr kvar till avslutning av säsongen....
Hoppas verkligen att min minsta önskan slår in,
att, Leeds presterar en trepoängare både till sig själva ,och till
glädje för mig , och mitt sista tips här......35 pinnar skulle sitta fint,
trots att det bara är för skojs skull....
Menn i em. börjar så Svea mot Ryssland och hänger man med en time till ,
finns kanske hopp om att varje match blir till Sveas gunst.......
William Nylander m flera NHLare kommer till start........
Leeds United Pontus Hatt
2017-05-05 12:24
[QUOTE=WhitesMOT]HEHE löv it. [/QUOTE] Haha, tummen upp på den
Leeds United WhitesMOT
2017-05-04 22:23
@Kristoffer:

Och för alla är vi deras cupfinal. Vi behöver verkligen en gigantiskt bra sommar..
Leeds United Kristoffer
2017-05-04 22:07
Kan bli många lag från Yorkshire i ligan nästa säsong: Sheffield United, Sheffield Wednesday, Middlesbrough, Huddersfield, Hull, Leeds, Bradford etc
Leeds United WhitesMOT
2017-05-04 19:41
HEHE löv it.
Ms Gabrielius
2017-05-04 18:32
Green har varit en klippa.
Leeds är med de fyra bästa lagen,vad gäller insläppta mål !
Fulham har ökat på till 83 gjorda mål på bara ett par matcher,
Leeds United Kristoffer
2017-05-04 14:42
YEP skrev igår att Radrizzani och Monk skulle prata kontrakt innan helgens match, men idag säger Monk att det är efter.
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2017-05-04 12:37
Han har säkert kostat oss minst 10 poäng med sina värdelösa beslut.
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2017-05-04 12:29
Släpp Sacko för allt smör i Småland. Urusel!
Leeds United WhitesMOT
2017-05-04 11:25
Sacko är ett råämne men frågan är om han går att lära mer ? Han har ingen fotbollshjärna över huvud taget. Han är så pass snabb så hade han bara gått på 80% så hade han ändå tagit sig förbi de flesta. Men frågan är om han någonsin kommer fatta det. När han får bollen ser han ut som en hare i helljuset.
Leeds United Duke
2017-05-04 11:05
Jag hade nog försökt behålla Sacko också han var bra första halvan av säsongen. Borde bli bättre med tanke på ålder. Lån eller billig övergång annars inte värt det.
Leeds United Norman Hunter
2017-05-04 09:27
@Kristoffer:

Pedraza: Ja tack om det går att förlänga lånet. Köpa loss är troligtvis inte värt pengarna
Sacko: Nej tack, för dålig.
Grimes: Nej tack, för dålig.
Barrow: Nej tack, för dålig.
Botaka: Nej tack, för dålig.
Turnbull: Nej tack, för dålig, för gammal, det har dessutom skurit sig med klubben eller Monk och gänget.
Bartley: Ja tack! Köp loss.
Hernandez: Ligans mest produktiva spelare ska vi så klart ha kvar om det går. Vi har en option på ett år till, hoppas den gäller även om vi nu blir kvar i Championship.
Taylor: Ja tack, förläng om det går. Frågan är om han kommer få så många lukrativa bud från PL efter en tveksam säsong där han under perioder varit vår 3e ytterback efter Ayling och Berardi.
Leeds United WhitesMOT
2017-05-03 22:02
Ja tack !
Leeds United sportcarl
2017-05-03 22:01
Verkar som det från nästa säsong för boende utanför Storbritannien skall gå att streama 46 matcher från engelska ligan för 110 pund.
Leeds United WhitesMOT
2017-05-03 16:12
@Kristoffer:

Många ord som man hört i flera år men väldigt länge sedan man hörde dom i en och samma mening. Tänk om det äntligen ska kunna bli så att vi faktiskt blir som en riktig proffsklubb igen. Kommer knappt ihåg hur det var :)
Leeds United krelleg
2017-05-03 16:07
Haha, hade helt glömt av Botakas existens. Bellusci och Murphy borde frigöra en del lön om vi kan bli av med dem (iaf den förstnämnda har väl kontrakt ett år till).
Leeds United sportcarl
2017-05-03 15:52
Taylor oh Bartley är väl ganska klart de spelare som man vill ha kvar, kanske Hernadez men tveksam tycker han sviktat betänkligt på slutet och han blir inte yngre, Murphy tycker jag kunde få chansen att visa upp sig lite mer, levererar lika mycket som de mittfältare vi har, kanske bättre då låna ut Phillips,sedan är ju frågn vad man skall göra med Dallas som dock säkert har ett tag kvar på sitt kontrakt, tycker han visat för lite över tid och rum
Leeds United Kristoffer
2017-05-03 15:14
Diagouraga, Murphy, Erwin, Silvestri, Bellusci och Antonsson är väl andra spelare kan komma att lämna.
Leeds United Kristoffer
2017-05-03 15:12
De här är väl de som antingen är inlånade eller har utgående kontrakt:

Pedraza, Sacko, Grimes, Barrow, Botaka, Turnbull, Bartley, Hernandez, Taylor
Annons: