/england/leeds/forum/478.aspx/england/leeds/forum/478.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United Pontus Hatt
2016-12-30 21:29
[QUOTE=AVFC McGrath]Hittade denna länken. I den låter det som att Leeds måste köpa PJ för £3,5M när han gjort 20 matcher. Står inget om att Torino måste sälja till Leeds, men de detaljerna detaljerna är ju svåra att gissa sig till. [/QUOTE] Hoppas Thom har rätt.
Postat via SvenskaFans-appen
Aston Villa AVFC McGrath
2016-12-30 18:11
@¤Thom Mattsson¤:

Hittade denna länken. I den låter det som att Leeds måste köpa PJ för £3,5M när han gjort 20 matcher. Står inget om att Torino måste sälja till Leeds, men de detaljerna detaljerna är ju svåra att gissa sig till.
Leeds United Zilvestri ...Zlatan....
2016-12-30 13:44
Tippar som vanligt 2-1 till Leeds,

Är det möjligt att,Leeds, till sist,
kan nå höjder, i PL,s sits,
Efter år av turbulens och vrede,
är Leeds nu i ett annat skede.?
Håller vi på att nu lura den,"Lede"..........
Leeds United MR Clarke Nr8
2016-12-30 11:58
Vilken match igår (kanske inte första kvarten)eller första halvlek men andra halvlek så lyfte taket på O'Learys i THN.Vilken stämning det var på lilla Elland Road.De kommer även att sätta upp vår Elland Road skylt på övre planet där vi håller till,igår var vi 12 Rättrogna där o en hel del till på övriga stället som tog över stället ifrån alla de som löste musikquiz.
Det blir säkert mer matcher nu i Januari på lilla Elland Road
Marching On Together Gubbs
Manchester U iWall
2016-12-30 11:47
Såg tyvärr bara sista tjugo av er match igår. Men fy fan vad kul det var att se er!
Om ni alltid kommer att spela sådär, så är Premier League givet för er.
Leeds United Ballsmash
2016-12-30 08:39
Såhär bra har vi inte varit sedan vi åkte ur PL vad jag minns, en sådan trygghet i varje match. Var helt säker på tre poäng i halvtid trots att det såg trögt ut, vi reder ju alltid ut det. Nu blev det inte tre, men PO känns väldigt realistiskt, vilket känns snudd på surrealistiskt.

Enda smolken i bägaren är Phillips, han fortsätter göra usla insatser. Han var bra i början av säsongen så förhoppningsvis är det bara en svacka. Men sådana insatser måste han petas för.
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2016-12-30 00:29
AVFC McGrath//

Efter 20 matcher i Leeds så har vi skrivit en klausul som gör att vi kan köpa honom för £3.5m. Det spelar alltså ingen roll vad någon klubb bjuder för honom till Torino då vi har optionen att köpa honom.
Aston Villa AVFC McGrath
2016-12-30 00:11
Hur e det med er utköpsklausul för Jansson? Om en PL-klubb kommer in och budar typ £10M, kan Torino sälja honom till en annan klubb då?
Leeds United Pontus Hatt
2016-12-29 23:29
Ve o fasa, insåg precis att vi kan förlora Pontus i januari... Får inte hända...
Leeds United North Monkey
2016-12-29 23:18
Jansson, vad ska man säga. Outstanding. Sacko är en beast stundtals när han trycker på. PL klass. Tycker Monk infört ett lugn, vi passar även i svårt läge på ett. Ser sjukt bra ut. Bara fortsätta. Polare som håller på andra lag, var jävligt imponerade på leeds. Inte alls sparka å springfotboll,,
Postat via SvenskaFans mobilsajt
Leeds United Duke
2016-12-29 23:13
Ganska rättvist resultat men Leeds var närmare segern. Sacko gör många misstag men är väldigt farlig framåt. Green har jag varit tveksam till men ikväll var han superb. Viktigast i januari att köpa Jansson och Sacko, även Bartley men tror inte Swansea är intresserade av det. Terry Connor// Betygen stämmer bra men Doukara ska ha högre än femma kanske något högt på Berardi som hade problem stundtals.
Leeds United Hartey
2016-12-29 23:08
Thom// Håller med om nervositeten gick faktiskt ut på balkongen för jag inte orkade titta på matchen och det händer sällan mig. Annars gör vi en bra match där Pontus får högsta betyg på Who scored 8,2
Leeds United HerrJakob
2016-12-29 23:03
Gokväll på er! Nybliven LUSS-medlem här. Har inte postat här på forumet på en herrans massa år men aldrig försent att börja igen. Efter kvällens match kan man konstatera att det är ett helt annat lugn i backlinjen med Bartley och Taylor jämfört med Cooper och Berardi. Tyvärr kostade det två poäng idag. Sacko kanske slarvar en del men oroar också motståndarna konstant, Hernandes kan bli hur vass som helst när han kommer tillbaka i matchform. En helt annan bredd på truppen i år jämfört med senaste säsonger. Många positiva tecken.
2016-12-29 23:03
Tror inte jag har varit så här nervös sedan vi lirade i toppen av League One. Riktigt kul att se oss spela fotboll nuförtiden och det tyder ju på att vi är på väg någonstans.

Är helt säker på att vi kommer komma på minst play-off plats i år men jag hoppas vi kan förstärka i januari och sikta mot direkt uppflyttning. Vi har ett jävligt starkt lag alltså. Idag slänger vi in spelare som Viera som är en riktigt supertalang, Hernandez med all sin erfarenhet och Wood som är vår bästa målskytt börjar på bänken. Lägg därtill att vi saknar Bartley och Taylor på detta och att en spelare som Mowatt inte ens spelade en minut i denna matchen och är ett riktigt sparkapital!

Vi är på gång och vi borde ha vunnit idag.

THE FUTURE IS BRIGHT THE FUTURE IS WHITE!
Leeds United Pontus Hatt
2016-12-29 22:58
Även om det känns som vi förlorade två pinnar idag, så känns det för första gången på länge att vi har som kan räcka långt. Typ som det lag som tog oss upp till Championship.
Leeds United Hagby-Mickels
2016-12-29 22:54
Tror säkert att Sacko kan bli bra, men jag tycker definitivt inte att han är bra. Han slog bort många bollar och tittade inte upp så han kunde se att det fanns medspelare fria.
Leeds United kolera
2016-12-29 22:51
Känns som om Leeds har nåt på gång! Ett lugn i spelet som jag inte sett på åratal. Åsså denne Jansson...!
Leeds United Terry Connor
2016-12-29 22:48
Green 9
Berardi 7
Cooper 6
Jansson 9
Ayling 8
Bridcutt 6
Phillips 5
Dallas 5
Roofe 6
Sacko 7
Doukara 5
Hernandez 6
Wood 6
Vieira 5
Leeds United WhitesMOT
2016-12-29 22:45
FÖR BÖVELEN !!!!

En pinne innan det börja hade jag tagit men va fan vilket oflyt idag !! Inte ett skit har dom åsså kan Coop inte hålla händerna nere..... SUCK

Men va fasen vi spelar jäkligt bra fotboll. Underbart att se flera små samarbeten som man inte sett på hundra år.
2016-12-29 22:42
Sacko är riktigt bra men om han hade varit lite bättre och haft lite mer koncentration så hade vi kunnat ha minst 5-6 poäng till och definitivt 2 poäng till idag.
Leeds United Pontus Hatt
2016-12-29 22:41
Sista 10 min helt galna och vidöppna åt bägge håll. Vi förtjänar att vinna dock.
Leeds United Hagby-Mickels
2016-12-29 22:40
Sacko! Fan vad han slarvar bort mycket. Suck.
2016-12-29 22:39
Två tappade poäng! Så jävla usla Aston Villa är, fy fan. Denna skulle vi ha vunnit.

Riktigt imponerande av grabbarna men borde som sagt varit 3 poäng och inte en.

MOT
Leeds United lasse c
2016-12-29 22:35
Green har fått mycket skit, men i dag har han varit bra!
Manchester U iWall
2016-12-29 22:33
Hur kan Villa-spelaren (Bacuna) få tillåtas att nästintill ge domaren en bodyslam utan att få ett kort?
Leeds United kolera
2016-12-29 22:30
Det fanns en tid då man trodde på cooper..karln är en katastrof!
Leeds United Pontus Hatt
2016-12-29 22:08
Hörde ni? Champagne football from Leeds, säger kommentatorn. Värmer mitt hjärta!
Fulham knoll
2016-12-29 22:02
Pontus är överallt.
Leeds United Pontus Hatt
2016-12-29 22:01
Jävlar va nära tvåan!
Leeds United Pontus Hatt
2016-12-29 22:00
Come on Leeds!!!