/england/leeds/forum/470.aspx/england/leeds/forum/470.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United WhitesMOT
2017-01-10 15:46
Blir väldigt överraskad om Coop är tillbaka på fredag iaf.

Det mesta hänger nog på om Taylor är redo igen eller inte ,annars är det nog Coyle/Bartley/Ayling/Berardi som gäller.

Berardi med det humöret igår mot Tom Ince..........hjälp..... :)
Leeds United Ballsmash
2017-01-10 15:12
Han får gärna kolla efter en målvakt också. Ska bli intressant att se hur han löser backuppsättningen på fredag.
Leeds United Duke
2017-01-10 14:27
Kommer ingen mittback denna veckan enligt Monk. Anfallare och ytter är det vi jagar.
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United WhitesMOT
2017-01-10 13:54
Så länge denne har rätt inställning till situationen han hamnar i. Inte helt lätt det heller kanske :)

John Terry får inte mycket speltid....... ;)
Leeds United Ballsmash
2017-01-10 13:09
Ta in någon rutinerad mittback på lån kanske? Vet inte vem som skulle kunna vara tillgänglig, men någon äldre som inte får speltid i sitt PL-lag.
Leeds United WhitesMOT
2017-01-10 12:57
@Ballsmash:

Nä det är ett dilemma men måste lösas. Jack Vann är väl det närmsta man kan tänka från egna leden men frågan är hur mogen han är. Iofs så länge Bartley är sidan om så tror jag nog det skulle kunna funka.
Leeds United Ballsmash
2017-01-10 12:29
@WhitesMOT:

Problemet är väl att hitta en bra mittback som ändå står ut med att inte vara ordinarie. Tror ingen kan rucka på Bartley - Jansson när båda är spelbara. Vi verkar inte ha några talanger att ta upp på den positionen heller.
Leeds United WhitesMOT
2017-01-10 12:05
Vi är farligt åkande på mittbacksdelen. Man har sett det hela säsongen men efter igår så blir det verkligen uppenbart. Ayling som vikarie kan säkert vara ok nån match men det håller inte i långa loppet. Vi måste hitta nåt där.
Leeds United terry cooper
2017-01-10 11:52
Vill vi vara med i racet , så får vi verkligen bjuda till nu.
Leeds United Linus.M
2017-01-10 11:35
Phil Hay ?@PhilHayYEP 21 minför 21 minuter sedan
Leeds fighting to sign Norwich winger Sergi Canos - but the club want him on loan. Brentford ready to pay up to £3m:
Leeds United Hartey
2017-01-10 06:41
Powerslawe// skall gör det på jobbet idag. Har datorn på reparation och försöker sköta jobbet med resan med min mobil. Ursäkta strulet...
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2017-01-10 00:31
Linus//

Ja, det är klart att alla spelare ska/vill försöka i matcherna men vad jag menar är att man ibland inte kan se det. Typ att de hänger med huvudena, inte springer den där extra metern, viker ner sig helt enkelt och inte har 100 % inställning. Det är ju rätt vanligt och jag tyckte man kunde se det idag på en spelare som Doukara främst. Sen var det spelare som var rent usla såsom Grimes, Cooper och Dallas (trots hans mål). Jag tycker Antonsson försöker, springer, jagar, vinner en del nickdueller och gör så gott han kan. Då tänker jag inte klaga på honom som jag gör med Doukara exempelvis.

Sen kan det ju ha att göra med att han är svensk, att man gärna vill att han ska lyckas också :)
Leeds United P0werslave
2017-01-09 23:56
@Hartey:

Tycker ni borde uppdatera den senaste anmälningen här på SF ;)
Leeds United sportcarl
2017-01-09 23:10
Ok match när man besannats sig lite. Vi ställde ju upp med ett i princip B lag och ställdes mot en skock hungriga vargar och vi vann. Gode gud vilka bottennapp vi gjort sista 5-6 åren i cuperna och då har vi ofta ställt upp med med ordinarie lag. Så man får se det som ett fall framåt
Leeds United Hartey
2017-01-09 23:09
Annars kommer det fortfarande in anmälningar till LUSS-resan, häng med och se Leeds ta sig till PL!!!!!!!!!!
Leeds United Hartey
2017-01-09 23:07
Att vi står inför stora mittbacksproblem inför Derby matchen är bara typ sånt som händer alla lag under en säsong. Derby är en måstematch och Monk och Clotet får hitta en lösning. Annars tror jag dom pratar klarspråk med Pontus att han måste lugna ner sig under matcherna. Tyckte han gjorde en bra insats idag men han kunde lätt fått rött.
Leeds United sportcarl
2017-01-09 23:04
Silvestri 4
Berardi 4
Jansson 6
Cooper 5
Denton4
Grimes2
Phillips 4
Dallas 5
Doukara 2
Mowatt7
Antonsson5
Leeds United Hartey
2017-01-09 23:01
Att inte Taylor spelar idag gör mig orolig, vill inte han bli Cup-tied
Leeds United Hartey
2017-01-09 23:00
Doukara har haft bra form en längre tid men idag vek han ner dig. Vilket lugn det blev när Bartley kom in. Coyle gör en heroisk insats i slutet när han räddar bort bollen mot två C-spelare och blir liggande efteråt. Annars luktar det succe säsong när vi kan vända till rättvis seger efter riktigt tuff start första 30. MOT
Leeds United Linus.M
2017-01-09 22:59
@Ballsmash:

Inte på bänken idag så kan inte tänka mig att han är redo för fredag.

Thom//

Menar mer att om Dallas och Phillips är 4:or så är inte Antonsson en 5:a (enligt mig iallafall). Att spelarna försöker hoppas jag alla gör, annars kan de ta av sig tröjan för evigt.
Leeds United qcn
Håller nog med Thom angående en 5:a på Antonsson, men det beror ju förstås på vad man tycker att en 5:a står för. Han var absolut inte tillräckligt bra, men i alla fall snäppet bättre än Doukara och Grimes. Men nog är det lite synd att vi inte kan göra plats för Mowatt i startelvan.
Leeds United MR Clarke Nr8
När vi skickar upp satelliter framåt i banan då är Doukara o Wood bättre än Antonsson för dom kan stånga sig till oavgjort i duellerna med mittbackarna ibland så det blir fifty-fifty på andra bollarna men dom är sämre på allt annat.Två TRÄ fötter var har dom.Den store stygge längs fram i Cambridge är klasser bättre o han spelar i division 4. Ja just det div.4....
Leeds United Ballsmash
2017-01-09 22:54
Taylor är helt körd till fredag eller?
Leeds United Gary Kelly
2017-01-09 22:54
Silvestri - 4
Berardi - 4
Jansson - 7
Cooper - 4
Denton - 4
Grimes - 2
Phillips - 4
Dallas - 5
Mowatt - 8
Doukara - 3
Antonsson - 5
Coyle - 5
Roofe - 5
Bartley - 6
2017-01-09 22:53
Linus//

Tycker nog ändå att Antonsson försöker i alla fall. För mig är en femma i betyg inte direkt lika med att spelaren gör en bra match. För mig är 6 godkänt så om en spelare får 5 så är det snäppet under godkänt vilket Antonsson hamnar på hos mig också.

Som vi sagt tidigare så är en position som ensam anfallare inte positionen för Antonsson. Han behöver Wood bredvid sig vilket inte kommer hända utom möjligen om vi skulle ligga under med typ 0-1 i slutet av en match och vi går för två på topp.
Leeds United sportcarl
2017-01-09 22:48
Thom 22:42, tror nog det blir den uppställningen till minst nio elftedelar, kanske Cooper är tbx eller att vi får in en ny innerback, det känns nästan som ett minimikrav om vi skall gå för det hela vägen.
Leeds United Linus.M
2017-01-09 22:43
Hur är Antonsson en 5:a? Vi får glömma att han är svensk, han är inte bra nog och idag bevisades det bara ytterligare en gång. Silvestri, Grimes, Cooper, Antonsson och Doukara dåliga idag. Mowatt MoM för mig. Skönt att gå vidare men är riktigt orolig inför fredag...
2017-01-09 22:42
Uppställningen på fredag tack: ------------Green--------------- Coyle - Ayling - Bartley - Berardi ---------Viera - Bridcutt--------- ---Sacko - Hernandez - Roofe--- --------------Wood--------------
Leeds United WhitesMOT
2017-01-09 22:41
Onödigt dyrköpt seger.
Leeds United sportcarl
2017-01-09 22:40
Mowatt min MoM,, ingen bra match av Leeds även om det blev uppryckning i andra halvlek, Coyle kan bli något, Grimes spelade upp sig i andra men har ändå spelat sig ur truppen enligtt mitt sätt att se det, Silvestri sämsta match för säsongen så Green är självklart val nu likt Wood även om Antonsson var ok, vill nog ha Sacko/Roofe eller Dallas på flanken, Doukara var för dålig idag näst sämst efter Grimes
Annons: