/england/leeds/forum/464.aspx/england/leeds/forum/464.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United Kristoffer
2017-08-02 17:13
Bouy är nu klar och lånas först ut till farmarlaget Cultural Leonosa under den här säsongen.
Leeds United BullenKarlsson
2017-08-02 15:53
Tror mer att de vill spela in Pennington och Cooper för att han redan vet hur viktig Jansson är och vad han kan. Han är given.

Leeds United Linus.M
2017-08-02 15:31
Stonefree//

Jansson har ju spelat mycket på försäsongen? Nu senast gav TC Pennington och Cooper chansen då de ska spela ihop två matcher.

Jansson kommer aldrig bli bänkad i Leeds. Inte en chans.
Leeds United stonefree
2017-08-02 15:22
Jansson är väl avstängt mot Bolton och Port Vale, för alla gula kort från förra säsongen. Tror inte någon var på det klara med att när man drar på sig sin tredje avstängning följer den med till nästkommande säsong om man inte har fullföljd avstängningen. Konstigt ändå att inte TC har använt Jansson mer i träningsmatcherna om han räknas som ordinarie, för laget måste ju spelas ihop, han är avstängt 2 som sagt, sedan är det endast 3 dagar till Preston matchen. Går det dåligt i början spelar han hundra, men kommer vi igång med 2 vinster, då tror jag han får börja på bänken.
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Bo$$e V
2017-08-02 14:29
Hur många har problem att logga in på Leedstipset?För jag har fått några mail men folk som har problem.
Leeds United sportcarl
2017-08-02 13:17
Jag gillar Berardi och han gjorde en bra förra säsong. Men vänskapmatcherna jag sett har han varit lite slarvig och högst delaktig i något insläppt mål. Ayling bidrar med mer framåt. Ser Anita som en bra aspirant på vänsterbacken.
Leeds United Danne K
2017-08-02 10:00
Borde inte Anita ta en startplats???
Leeds United Duke
2017-08-02 09:18
Jansson är avstängd så Cooper in.
Leeds United Duke
2017-08-02 09:17
Vieira ut och O'Kane in så är det nog elvan vi får se. Litet frågetecken för Klich.
Leeds United Ballsmash
2017-08-02 08:41
Hoppas på denna elva på söndag!

Ayling Jansson Pennington Berardi
Vieira Klich
Roofe Hernandez Alioski
Wood

Viktigast är egentligen att Phillips ej startar. Ser varken någon kvalité eller potential. Får till ett bra skott ibland, typ.
Leeds United sportcarl
2017-08-01 23:02
Enligt Kinnear är det inte troligt det kommer in någon mer spelare innan Boltonmatchen
Leeds United Danne K
2017-08-01 22:03
Borde inte tröjnummerna komma i dagarna?
Leeds United Linus.M
2017-08-01 21:49
Negredo påväg till Besiktas. Men!

Andrew Gaffney?Verifierat konto @GaffneyVLC 2 timför 2 timmar sedan
Mer
Svar till @GaffneyVLC
#Swans & #LUFC also made bids for Negredo but the money on offer to the club - & the player - was greater from Besiktas. 3-year deal via AS.
Leeds United sportcarl
2017-08-01 21:30
Tycker iaf på hemmaplan och med en bra fyrbackslinje det borde räcka med en defesiv mittfältare, och kanske gå på 2 anfallare, annars fattar jag inte vitsen med att ta in ytterligare anfallare för det känns som Wood skall spela alla matcher, ser fram emot säsongsstart, tycker inte truppen ser perfekt ut men ändå bra, tar inte för omöjligt att någon av många intagna talanger till u23 kan blomma ut, likaså förra säsongens u16 schoolacademy finns det säkert någon ny kanske Viera eller Taylor på sikt
Leeds United WhitesMOT
2017-08-01 20:49
@Duke:

Håller med till 100.

Nu har jag inte sett eller hört nånstans att TC gillar att spela med endast 1 defensiv mittfältare men frågan är om det inte hade passat vår trupp och då tror jag Bridcutt verkligen hade kommit till sin rätta. Lite mer 4-1-4-1 hade varit intressant.
Leeds United sportcarl
2017-08-01 20:07
lite synd att jag jag missar premiären och ligacupmatchen då vi är på resande fot i Spanien och har siktet inställt på bl a Cordoba, Gibraltar och Alhamra, men kanske man har tur och hittar någon sportsbar i Malaga eller dess närhet
Leeds United Duke
2017-08-01 19:31
Whitesmot// Kanske blir det så enkelt att Bridcutt behåller bindeln men frågan är hur mkt han spelar. När han är som bäst är han given.
Leeds United WhitesMOT
2017-08-01 19:15
Duke //

Wood om inte Bridcutt spelar.

Han är lugn och sansad och borde bära respekt med sig överallt. Ayling är inte heller helt fel och en som inte nämns jättemycket är O´Kane. Kan se honom i rollen också. Hade Cooper varit en bättre spelare så har jag inget emot honom som kapten men han är helt enkelt inte bra nog.

Håller inte med dej att vi har ont om ledare. Vi har ingen som Bartley men ledarskap kommer i alla former. Det gäller att hitta rätt till gruppen. Den som för oss fans verkar självklar är inte alltid den rätta.

PJ har vinnarskalle absolut. Men det har Berardi också. Skulle han bli en bra kapten baserat på det betyget ? Tja, vem vet. Att hitta rätt ledarskap är nåt av det svåraste som finns.
Leeds United Duke
2017-08-01 18:00
Whitesmot// Vem ska vi ha då? Ont om ledare i laget sen Bartley lämnade.
Leeds United WhitesMOT
2017-08-01 16:36
PJ ska få fortsätta vara hejarklackledare. Han är en vildhjärna och med det menar jag inte att det är enbart negativt. Han har hjärtat utanpå och tänker mer med det än med hjärnan många gånger. Och detta tycker jag han skall kunna fortsätta med.

Jag tror att om du sätter bindeln på honom så kommer han förändras och då kommer hans egna spel lida av det. Eller så drar han på sig 47 gula när han ska snacka domaren till rätta....
Leeds United sportcarl
2017-08-01 12:28
Jansson har vinnarskalle och det är viktigt, tror han kan bli ett bra föredöme som kapten och visa vägen, tror inte för ett ögonblick att han kommer dra på sig i närheten så många gula kort denna säsongen, Cooper som bra back up
Leeds United BullenKarlsson
2017-08-01 12:06
Wood är ju kapten i landslaget.

Sen tänkte jag för en sekund att man inte säljer en kapten, men i Leeds fall så är ju sanningen det motsatta.

Så för min del får gärna Cooper eller Bridcutt bli kapten ;)

Nej men ärligt. Tror inte Pontus är en sån vilde som man tror. Han är till stor del klubbens ansikte utåt. Allt han säger i intervjuer osar självförtroende och det är vad fansen vill ha. Sen beror det såklart på hur han är i gruppen.

Det som talar för Ayling är att han verkar vara väldigt omtyckt i gruppen.
Leeds United Kristoffer
2017-07-31 22:07
@sportcarl:
Ja, en utlåning till den spanska samarbetsklubben Cultural Leonesa verkar vara på tapeten för honom.
Leeds United sportcarl
2017-07-31 20:28
Ouasim Bouy på ingående enligt Phil Hay, kommer på free isf, vi får se vad som händer, skall visst kunna spela både defensiv mittfältare och innerback, blir det av verkar det som Leeds kommer låna ut honom, kanhända ser de utvcklingspotential
Leeds United Duke
2017-07-31 20:00
Linus// Inget speciellt. Räknar med fullsatt. Port Vale säljer dåligt dock.
Leeds United sportcarl
2017-07-31 19:59
är det någon vänlig själ som vet hur man ändrar sitt lösenord på Leeds Uniteds officiella hemsida, fick ett tillfälligt i lördags då det strulade med log in något fruktansvärt, det tillfälliga är omöjligt att komma ihåg utan jag vill ha det gamla lösenordet tbx, vet att man skall gå in på my account men hittar inte den sitemapen där my account ligger under
Leeds United Linus.M
2017-07-31 18:26
Över 25,000 biljetter sålda för Preston matchen.
Leeds United Duke
2017-07-31 18:17
Anfallare som kapten kan vara negativ då dom ibland sätter högst värde på sina egna mål. Undantag finns som Shearer men ofta hittar man de riktiga lagspelarna i försvaret eller centralt mittfält.
Leeds United Duke
2017-07-31 18:13
Cooper har nog bäst ledaregenskaper i truppen men en kapten ska vara bärande och viktig för laget. Tveksamt om Wood har det annars ett bra val. Pontus kan nog växa med uppgiften annars Aiyling är mitt val.
Leeds United WhitesMOT
2017-07-31 17:53
Aldrig PJ som kapten. Det kommer ta skruv totalt.

Wood är ett bra val om nu inte Bridcutt ska spela nåt.
Annons: