/england/leeds/forum/459.aspx/england/leeds/forum/459.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2017-08-25 23:03
Linus// Du har PM
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United sportcarl
2017-08-25 22:37
tidiga sommaren riktigt riktigt bra värvningar som kostade en hel del som Saiz,Alioski Klich, Pontus för att nämna några, men nu känns det som typ sedan slutet av juli att endast frees, lån in, och en minst en ut och försämringar, och helt klart har vi sålt för mer än vi köpt, hoppas hoppas verkligen att alla pengar från Wood går till spelarförstärkningar som det utlovats, Bridcutt och Green ut börjar göra en annan undrande och särskilt till vilka klubbar de går till, men som sagt augusti är inte slut än, Lonergan in känns ju definitivt ett steg tbx, en riktig klassvärvning till anfallare för låt säga 8-10 miljoner pund plus möjligen ytterligare en komplettering sedan är jag nöjd.
Leeds United Kristoffer
2017-08-25 21:15
Green vill väl ta chansen att spela i Premier League en sista gång innan han lägger av.
Leeds United Duke
2017-08-25 21:04
Green för dyr för att ha på bänken. Lonergan var bra senast i klubben. Dallas viktigt att behålla dock.
Leeds United Linus.M
2017-08-25 21:03
Nu vinner de säkert med tre bollar men Aston Villa skrämmer mig inte alls faktiskt.
Leeds United WhitesMOT
2017-08-25 20:16
@Linus.M:

Mama mia

Iofs är han inte världens sämsta och han kommer bara vara 2:a max men hans fötter var ingen höjdare sist. Men han är väl billig i drift gissar jag.
Leeds United Linus.M
2017-08-25 19:38
Phil Hay? @PhilHayYEP 3 minför 3 minuter sedan
Mer
Quick one from me - Green to Huddersfield looking likely. Replacement lined up is ex Leeds keeper Andy Lonergan, now at Wolves. #lufc

HAHAH va???
Leeds United WhitesMOT
2017-08-25 19:33
Linus // Han gör det varje fönster. Helt otroligt att han inte är bannad där på livstid.
Leeds United Linus.M
2017-08-25 19:32
@WhitesMOT:

Hahah! Han var rolig med Helander...
Leeds United WhitesMOT
2017-08-25 19:25
@Norman Hunter:

Kallar han sig Killgallon81 på Waccoe så är han trovärdig som Donald T.
Leeds United WhitesMOT
2017-08-25 19:23
@Kristoffer:

Det måste vara ett väldigt försenat eller för tidigt Aprilskämt.
Leeds United sportcarl
2017-08-25 17:43
Är väl inte hundra att Pablo är TC förstaval. Dallas har ju spelat bra med. Viera närmar sig en startplats . Tänkbart Phillips får vila en match med
Wiedwald
2017-08-25 17:40
på tå för en trea........
1- Notts och Leeds 2,
Leeds United Norman Hunter
2017-08-25 17:20
Pablo redo för spel mot Notts Forest.
Då är det väl bara VB som är lite osäker vem han väljer.
Leeds United sportcarl
2017-08-25 15:30
Snodgrass på medical i Aston Villa och säsongslån, hade jättegärna sett honom på ett lån i LU, en av de absolut bästa vi släppt de sista 10 åren
Leeds United sportcarl
2017-08-25 15:28
Dallas och Green behövs bägge för kontinuiteten
Leeds United Kristoffer
2017-08-25 15:28
Enligt en på waccoe så har Andy Lonergan skrivit på för klubben och är ny andremålvakt.
2017-08-25 11:33
från en lite mer trovärdig källa:

Lee Sobot? @LeeSobotYEP 2 timför 2 timmar sedan
Mer
Mail saying Huddersfield are considering a move for Rob Green; will ask about Green, Dallas, striker search at 12 noon presser #lufc

Frågan är väl dock om vi är villiga att släppa Green
2017-08-25 11:28
LUFC Grapevine? @LUFC_Grapevine 22 timför 22 timmar sedan Mer I'm being told that #PNE have accepted a bid from #lufc for Hugill. Looking at medical this afternoon. Den här snubben har iofs även skrivit att Helander är klar så vi får väl se om det finns nån sanning i hans tweet...
Leeds United MR Clarke Nr8
2017-08-24 19:32
Jag tror att Grot kan bli en riktigt bra värvning. Holland=Teknik. Storlek=Stor. Ålder=Ung (Kan bli hur bra som helst). Det kanske behövs en Brittisk tuffing oxå så vi har variations möjligheter i spelet. Släpp inte iväg Dallas
Leeds United sportcarl
2017-08-24 19:05
jo det är väl klart man önskar du har rätt, själv är jag nöjd med en anfallare i 8-10 miljoners klassen
Leeds United WhitesMOT
2017-08-24 19:03
Vi kommer äga under kvällen när SKY kör sin Deadline Day. Radz vet hur PR stenen ska dras. Agueroooooo signar med 5 minuter kvar av fönstret ;)
Leeds United sportcarl
2017-08-24 18:38
ja att Wood ersätts med en spelare av samma klass och kaliber ser jag som en självklarhet, Ekuban,Grot och Roofe är säkert alla godkända som back up, men inte i närheten av att vara en försteanfallare i ett lag som man tycker ska sikta på minst play off, och nu finns det 15 miljoner pund som allt skall spenderas på nyförvärv och iaf jag anser att huvudelen skall satsas på att skaffa en minst lika bra ersättare som Wood är var, hade hoppats det skulle kommit in ersättare denna veckan innan match, nu får man hoppas innan transfersfönstret stänger, i övrigt ser det bra ut
Leeds United BullenKarlsson
2017-08-24 17:41
Tror de kommer värva en till anfallare som nummer 1, med tanke på att han fick Doukaras gamla nummer. Tänker att de ger Wood's nummer till den tilltänkta nummer 1. Men det är enbart spekulation från min sida förstås.

Tror Grot kommer slåss med Ekuban och Roofe om anfallsplats 2 alt ytter.
Leeds United MR Clarke Nr8
2017-08-24 17:37
Är Grot tänkt som TC No 1 forward eller för tillväxt eller kommer det en till med mer rutin o meriter?Vad tror ni?
Frågan är hur bra är Grot?
MOT
Leeds United Danne K
2017-08-24 17:31
Tycker inte vi ska släppa Dallas. Ger oss konkurrens på vingarna samt bra bredd på bänken
Leeds United WhitesMOT
2017-08-24 16:58
@Kristoffer:

Byta mot Oliveira.
Leeds United Kristoffer
2017-08-24 16:08
Norwich vill tydligen ha Dallas.
Leeds United WhitesMOT
2017-08-24 15:36
Kowalski //

En del liknelser där med ålahuet vi hade fram till denna sommaren. Men vår var mer generös med lögner.

Och vadå halva Leeds ?! Hoppas du menar hela egentligen ! ;))
Nottingham Kowalski
2017-08-24 15:27
Hej. Vilken respons och stämning. Mycket trevligt. Det verkar trevligare att hänga här... Jag minns att jag nog någon gång på 90-talet sa att halva Leeds såg ut som lägervakter, inga man ville möta på egen hand.Jag tar tillbaka det nu. Linus M: Apropå vår nya ägare är det Evangelos Marinakis och Grekland Sokratis Kominakis. Den första är någon slags redare, den andra äger mediebolag, men det är Evangelos som syns och hörs. De verkar mycket bra. Nya tränaren, Warburton, har fått 100% backning utan pekpinnar. De har blidkat missnöjda fans med lägre säsongspriser och gått in i sociala projekt i Notttingham, för att göra klubben mer angelägen för samhället. Man har också renoverat stadion en del. Det viktiga är dock att man tillsatt en struktur med sportchef, klubbchef och ekonomichef, personer som har tidigare erfarenhet av engelsk fotboll. Man märker hur viktigt det är när ex. ett par spelare försvinner. Det gör klubben större än spelarna. Fawas försökte driva Forest som en supporter. Han började hålla på klubben när vi vann Europacupen 79 och 80 och köpte för att göra laget till en storklubb igen, och göra klubben känd i Kuwait. Tyvärr ville han sköta nästan allting själv tillsammans med sin familj och några till. Det ska sägas att vi hade FFP över oss och Fawas köpte in Burke, Assombalonga och Antonio som vi sålde för ungefär 40 miljoner pund. Men han tog också in flera halvdåliga spelare som nästan aldrig fick chansen och körde över tränarna med inköp och försäljningar. Han var också för generös med spelarlönerna, vilket vi lider av fortfarande. Till slut blev det ohållbart och tidningar att familjen slutade backa honom. Han lade in ca 2,5 miljoner pund i månaden av egna pengar och jag tror att släkten tyckte det blev "bad business". (Han är rik på att sälja fläktar.) Så. Det är just nu en positiv stämning i Forest. De realistiska vill se en förbättring från i fjol och är nöjda med en mittenplacering. De som kräver mer önskar en plats bland topp 6. Jag är diplomat och säger att vi skulle kunna klara topp 10. Men vi har som sagt ett ungt och oerfaret lag, och det är svårt att veta hur vårt passningsspel ser ut när vi kommer under press, under några veckor. Kanske lite långt. Men se det som "prematch facts". Fråga gärna om ni vill veta mer om kanske det nuvarande laget. Vilka är era nyckelspelare och hur vill ni spela i år? Är klubben välskött med ok ekonomi? Bra struktur? Ok tränare? Go all in. Lycka till, till en gräns, på lördag.
Annons: