/england/leeds/forum/456.aspx/england/leeds/forum/456.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United sportcarl
2017-08-28 11:12
tråkigt med denna Lassogga, nu har vi ju möjlighet investera i en anfallare med klass, HSV sportchef sa ju om honom att det var århundrats misstag detta köpet.dock är han säkert bättre än de anfallare vi har då vi nu verkat gå in i mellanmjölksköp när det gäller anfallare, bättre kanske då betala lite mer men köpa lite mindre, 3-4 miljonersklassen där spelare som Pontus, Saiz ligger ger mer, någon som vet vad Alioski kostade? en riktigt bra värvning
Leeds United WhitesMOT
2017-08-28 11:01
Lasogga på tapeten igen.
Pawel
2017-08-28 01:09
!
Wiedwald
2017-08-28 00:21
Kristoffer// Förra tipset här.... Vinst för Leeds + rätt antal mål Nottingham 0- Leeds 2, blir det inte en trea då för mig ??? Har förmig att det varit så förut ...... I så fall är det samma sak med Sunderlandmatchen ?
Leeds United Kristoffer
2017-08-27 22:52
@Linus.M:

Undra varför de anger övergångssumman i Euro.
Leeds United Linus.M
2017-08-27 22:11
@Kristoffer:

Japp. Jag fick höra siffran 1.7m igår, bara antog att det var i pund. Men det var i Euro.
Leeds United Kristoffer
2017-08-27 22:02
@Linus.M:

1,5 miljoner pund är väl det.
Leeds United Linus.M
2017-08-27 22:00
@Kristoffer:

€1.7m var det, inte £1.7m. Sorry för det.
Leeds United Kristoffer
2017-08-27 21:35
Fyraårskontrakt för Cibicki enligt Fotbollskanalen.
Leeds United WhitesMOT
2017-08-27 19:05
Wood kan fara åt helvete. Kostade mej precis 4000.
Leeds United sportcarl
2017-08-27 18:54
Wood kvitterade för Burnley mot Tottenham (90+2), jag är inte den som hoppas det skall gå dåligt för våra spelare som lämnar, utan det gynnar oftast Leeds om det går bra för dem med bonusar som utlöses efter matcher, mål, landskamper etc
Leeds United Duke
2017-08-27 18:53
Gayle gjorde väl nästan 30 mål förra säsongen knappast på väg ner men förstår inte om Newcastle säljer.
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Kay80
2017-08-27 18:50
Wood målar för Burnley.
Leeds United WhitesMOT
2017-08-27 18:32
Long är den jag skulle ta helst. Men han är 30år och bara det känns fel om man tittar på hur man tänkt denna sommaren.

Gayles storhet har jag aldrig förstått. Riktigt klassiskt överskattad engelsman.

Nä, ge oss en som har nåt att bevisa. Alla dessa känns nöjda eller på väg ner. Det lilla jag såg av Grot gillade jag men det är på tok för tidigt för honom att sätta sig i förarsätet.
Leeds United Duke
2017-08-27 18:12
Long är ju svårt att hitta utomlands en fantastisk spelare. Gayle bra till rätt pris. Rhodes och Gestede lär nog vara dyrare än bra.
Leeds United WhitesMOT
2017-08-27 18:00
Namn som Gestede, Rhodes, Long och nu även Gayle har cirkulerat eller önskats runt. Hoppas inte det blir nån av dem ärligt talat. För dyra rakt igenom mot vad du får. Sån kvalité går att hitta till halva priset utanför öarna och förhoppningsvis än bättre.
Leeds United Duke
2017-08-27 17:21
Cibicki har varit en enorm talang som stått stilla senaste säsongen. I J Södra var han glödhet och helt ok i U21-EM. Det är en liten chansning men till en relativt låg peng. Potentialen är större än Antonsson t ex så helt konstig värvning är det inte. Dock är det ingen ersättare till Wood denna säsong. Viktigt nu är att inte vara dumsnåla utan att satsa på ett tungt anfallsnamn och försöka komma topp två det blir inte lättare nästa säsong.
Leeds United sportcarl
2017-08-27 17:14
intressant att se vad som händer med Cibicki, vore skoj med en svensk till, men frågan är om han är tillräckligt bra då han har haft det tungt hos MFF de sista månaderna, kanhända bättre ha kvar de pengarna för ersättaren för Wood, och dit räknar jag varken Erdugan Grot eller Cibicki
Leeds United sportcarl
2017-08-27 17:10
finns många duktigare anfallare i PL som kanske är tredje fjärde femte val som klubbarna kanske vill bli av med för något nytt fräscht som tex Afobe som framför sig har King och Defoe, hade inte varit fel med någon sorts utbytessamarbete med någon av toppklubbarna förlagsvis Arsenal
Leeds United Duke
2017-08-27 16:28
Blir spännande att följa om det blir någon mer övergång innan fönstret stänger. Är Byram inte ens på bänken kan man prova att låna honom. Anfallare lär prioriteras kan hoppas på Gayle, Deeney eller Long men inte troligt.
Leeds United sportcarl
2017-08-27 16:14
Taylor och Wood börjar på bänken för Burnley idag borta mot Tottenham, tippar dock att Wood kommer in ganska snart i andra halvlek, Cook och Delph bänknötare, Byram inte ens det.Milner börjar på bänken mot Arsenal. Går trögt minst sagt för våra gamla stjärnspelare
Leeds United sportcarl
2017-08-27 16:10
Synd med Green, perfekt back up, viktigare dock att vi inte släpper Dallas som dessutom klart och tydligt sagt att han vill stanna och kämpa för sin plats
Leeds United Mikael.F
2017-08-27 16:03
Green ut och Lonergan in är officiellt.
Leeds United WhitesMOT
2017-08-27 15:37
WBA v Stoke just nu. 0-0, fullt med tomma stolar och du hör spelarna prata med varandra.

"ULTRAGÄSP"

Den ligan behöver oss !!
Nottingham Kowalski
2017-08-27 11:29
Grattis till segern. Det var mycket välförtjänt. Vi (som jag hintade om) är sårbara när vi inte känner oss trygga med passningsspelet, som Warburton vill ha även om det ibland saknas kompetens "på den här nivån". Ni vann matchen, som jag ser det, pga allt. Dvs bättre spel, bättre individuella prestationer och bättre taktik. Vi hade knappt en chans. Ni ser bra ut. Topp sex måste vara ett givet mål. Det enda (om ni ex. ska spela på någon match) var att vi saknade Vaughn, vår "spelmotor". Men det hade inte gjort skillnaden igår. Congrats. See you in Leeds. / k
Leeds United sportcarl
2017-08-27 10:25
Inte ett mål insläppt denna säsongen med Pontus på plan....imponerande
Leeds United WhitesMOT
2017-08-27 06:13
@Hartey:

Nä men Orta och Radz var på plats. Måste varit en klausul.
Leeds United Hartey
2017-08-27 00:30
@WhitesMOT:

Då var inte Dansken manager

Leeds United sportcarl
2017-08-26 23:23
in med en klassanfallare sedan kan vi nog stänga butiken, Cibicki känns ju mer som en billighetsvariant och komplementspelare
Leeds United sportcarl
2017-08-26 23:17
bättre skicka iväg låna ut Sacko än Dallas. Dallas passar perfekt in i det ny Leeds och dess spelstil med sin spelförståelse
Annons: