/england/leeds/forum/452.aspx/england/leeds/forum/452.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United sportcarl
2017-09-10 20:52
Pontus 5 matcher, noll insläppta mål, noll gula kort:)
Leeds United sportcarl
2017-09-10 20:42
Kristoffer 19:54, var inne och kollade på tabellen idag efter 6 omgångar och t o m det är tidigt,Cardiff borta den 26;e är väl den första riktigt tuffa värdemätaren (förutom Fulham som är avklarad).
Leeds United Kristoffer
2017-09-10 19:54
@sportcarl:
Forest låg ju 5:a när vi mötte dem och Sunderland var väl också med däruppe.
Leeds United Duke
2017-09-10 19:44
Alioski var på bänken pga landslagsspel. Tror det blir en del rotation när vi spelar två matcher i veckan Hernandez är en som behöver vila. Nyckeln till topp två stavas Lasogga är han hungrig och skadefri blir det bra, är även Saiz, Alioski och Jansson tillgängliga hela säsongen så blir det uppflyttning. Denna säsong är vår chans blir ännu svårare nästa säsong.
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United sportcarl
2017-09-10 19:32
lite synd att man inte kan kolla på matchen i efterhand när man betalar ppw, var inne på LUTV och iaf jag hittade inte den möjligheten, hade varit perfekt annars kolla på Leeds-Birminghem på tisdag natt då man jobbar till 23:30
£ undaren £
2017-09-10 19:22
Fint spelat idag.
1-0 mot Swansen
# # #
2017-09-10 18:38
newcastle 1-0 mot swansia
Leeds United sportcarl
2017-09-10 17:42
8 poäng upp mot motsvarande tid förra säsongen, MEN sedan gick vi bra och tog 14 vinster och 2 oavgjorda på de 20 kommande omgångarna, var väl en Pontus effekt som kom in i laget plus att Pablo började bli varm i kläderna
Leeds United sportcarl
2017-09-10 15:24
MR Clarke NR 8 15:04, kan ju varit att han spelat 2 landskamper, hade varit tufft att även bänka Roofe som kom från 4 mål på de 2 sista matcherna nu när Lasogga fick starta, tyckte det löste sig bra ändå, men spännande se hur han gör hemma mot Brum på tisdag,
Leeds United sportcarl
2017-09-10 15:19
jag tycker detta lag är det jämnaste lag vi haft hittills och ingen direkt svag punkt, bra bänk med, vi har värvat smart, sedan skall man inte dra för höga växlar för fort då det bara gått 6 omgångar och vi har väl ännu inte mött något av topp 10 lagen, när man mött lag som M-boro ,SW , Derby Wolves etc vet man mer, men det ser bra ut so far, det man kunnat konstatera är att det verkar inte finnas något lag som Newcastle förra säsongen som är en klass bättre, målsättningen skall vara minst play off,hoppas detta är Leeds år, fortfarande lite besviken vi missade play off förra säsongen
Leeds United MR Clarke Nr8
2017-09-10 15:04
Det starkaste lag+tränare som vi har haft på många år.Det jag (tyvärr)tror att det till stor del beror på är att vi har värvat spelare o tränare som inte kommer ifrån Brittiska öarna som har tekniken o känslan att spela fotboll istället för att sparka fotboll.Är det någon som vet om Alioski var sliten eller något annat,det måste annars vara rätt tufft med 0minuter speltid när du tillhört topp tre varje gång som du har spelat.
Marching On Together
Leeds United sportcarl
2017-09-10 14:58
Wood nätat efter 3 minuter mot Crystal Palace, bra för honom och även för Leeds United
Leeds United Hartey
2017-09-10 12:40
WhiteMOT// Vad jag vill minnas så har inte vi varit pressade någon gång mer än första 25 mot Fulham. Vi fungerar som lag så otroligt bra och har man släppt till 6 skott på 6 matcher så ger jag inre mittfältet beröm vars jobb är att bryta upp motståndarens attacker. PS Även om Viera inte är delaktig i nuläget så är han hur lovande som helst sälj inte honom Radz
Leeds United WhitesMOT
2017-09-10 07:41
8 skott på mål har våra motståndare fått iväg mot oss på dessa 6 matcher och 4 av dem stod Bolton för.Då utan PJ. Och till detta ska tilläggas att vi verkligen går in för att försöka spela kreativ fotboll. Statistik är aldrig hela sanningen men detta är verkligen slående siffror. Framförallt om man även tänker på att vi borde vara långt ifrån en färdig produkt.

Det som slår mej mest så här långt är hur prestigelöst allt verkar vara. Alla vet sin roll och alla accepterar varandra, gläds med varandra. Frukten av ett bra ledarskap helt enkelt. Blir intressant hur allt detta kommer se ut när vi åker på en motgång eller två. Inte för att jag önskar att få se det såklart.... :)
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2017-09-09 23:41
Jag tror att allt sitter i att allt fungerar. Från ordförande till tränare. Allt är i harmoni. Jag tycker Cellino tog oss så långt han kunde men jag sa hela tiden att jag hoppades på att han skulle sälja till någon som kunde ta oss hela vägen vilket det verkar som att han gjort. Jag älskar att vi verkar vara United igen. Att vi har ett lag som vet hur man anfaller och skapar målchanser. Att vi värvat smart och rätt och att vår tränare vet vad han sysslar med. Att hela organisationen följer en tråd och att vi tillsammans kommer ta denna klubben tillbaka dit den hör hemma!
Leeds United sportcarl
2017-09-09 23:05
6 matcjer i rad uttan förlust hade vi förra säsongen med, när vi hade fem raka matcher utan insläppta mål kan jag inte på rak arm minnas, kan vara hur länge som helst sedan det sist inträffade
Leeds United sportcarl
2017-09-09 23:03
Cooper och Phillips är väl de 2 spelare som höjt sig mest sedan förra säsongen, tycker dock försvaret med målvakten inte har satts på prov, idag hade väl inte Burton ett riktigt farligt anfall? nyckeln sittter i ett riktigt fungerande mittfält som inte längre trycks ner, särskilt de 3 offensiva är ett nöje att se.O Kane och Phillips kompletterar varandra väl, oftast en av dem som stöter och gör mål eller assisterar medan den andre täcker upp defensivt. Viera kommer säkert få sina chanser men just nu känns han långt ifrån en startplats
Leeds United Hartey
2017-09-09 22:46
Lasogga med två mål och ett i ramen i sin debut måste vara MoM och han byttes ut tidigt. Fantastisk publiksiffra och tänk på att Burton bara kom med 360 fans. Att Leeds skulle nollan 5 matcher i Championship utan Bartley hade jag aldrig trott. Cooper är en ny spelare denna säsong!
Leeds United Linus.M
2017-09-09 22:34
Måste säga att jag var riktigt imponerad med Roofe idag. Tyckte han var riktigt bra. Ska bli så otroligt spännande och se vad vi kan göra mot Birmingham...
Leeds United Linus.M
2017-09-09 21:26
Någon som längtar tills tisdag?
Leeds United qcn
2017-09-09 20:57
Endast 6 omgångar spelade, men det känns ändå bra att det enda laget bland topp sex, förutom Leeds, som jag tror är att räkna med är Middlesbrough. Eller kan Wolves/Cardiff hålla hela vägen?
Leeds United Duke
2017-09-09 20:52
Fantastiskt bra detta. Spelar vi på full förmåga är det frågan om så många lag är bättre. Fullt fokus på topp två nu, kval är lotto. Enda negativa är väl Grot som jag tror behöver mer tid. Bättre att flytta upp Roofe som backup till supertysken.
Leeds United WhitesMOT
2017-09-09 20:43
Se där, då behöver man ju inte försöka skylla på sin gamla burk helt enkelt :)

Radz får helt enkelt köpa en ny server :)
Leeds United Norman Hunter
2017-09-09 20:22
Jag hade 7-10 kraschar. Fiber 5G Wifi Ny dator Windows 10 Chrome Jar aldrig problem med Netflix, HBO, Viaplay, SVT Play, Youtube etc. Troligtvis nåt problem med LUTV. missade bl.a. första målet och i slutet av andra fick meddelande att ingen sändning pågick när jag försökte starta upp. Riktigt irriterande men tycker ändå att det är värt det med råge.
Leeds United sportcarl
2017-09-09 19:47
WhitesMOT 19:35. Tror det beror på Leeds till minst 95%. Har aldrig problem med viaplay.
Leeds United WhitesMOT
2017-09-09 19:45
Enligt gammal god tradition så måste man hitta nåt negativt också. Annars är det liksom inte LUFC på riktigt. Och det negativa är att man är så satans skadad från de senaste 15 åren att man har inte riktigt förmågan att helt erkänna att vi just nu ser nåt helt grymt framför våra ögon !

I mitten på andra halvlek fick jag en bild i huvudet av hur denna säsongen kommer sluta. Jag vågar däremot inte beskriva den för när det kommer till LUFC och jinxa så tror jag stenhårt på att det hör ihopa.

Det är så lätt att säga Bolton,Burton och Sunderland är inga bra lag och vänta bara tills vi möter dom och dom bla bla bla. Har börjat inse att den andra sidan på myntet är att vi är fan ett jäkligt bra fotbollslag just nu !! Och vi är inte en färdig produkt än !!

Brrrrrrrrrr :)))
Leeds United Linus.M
2017-09-09 19:37
@WhitesMOT:

Så är det såklart. Sedan är det inte bara du som har problem heller. LUTV behöver en rejäl förbättring, men det kommer nog.
Leeds United WhitesMOT
2017-09-09 19:35
@Linus.M:

Där kan vara en förklaring. Eller att man sitter på grafik och nätverkskort från 2003 ;) Det är nämligen väldigt enkelt att lägga hela skulden på LUTV men skitet man själv sitter och tar emot med kan absolut ha en inverkan.
Leeds United Linus.M
2017-09-09 19:26
@WhitesMOT:

Fiber. 100/10Mbit/s.
Leeds United Ekstrom
2017-09-09 19:22
Highlights...dålig kvalité dock
Annons: