/england/leeds/forum/447.aspx/england/leeds/forum/447.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United Hartey
2017-09-12 17:40
@Simo LUFC:

Simo/ Det kommer absolut att bli LUSS-resa nästa vår då Sunderland kommer till ER. Vi är inte nöjda med Jurys hotellpris som också hade ett krav på att vi skulle bli 100. Tomas Segerman är i Grekland tills den 25/9 och då skall vi ta ett beslut vilket hotell det blir innan månadsskiftet.
Leeds United BullenKarlsson
2017-09-12 15:16
Är på jobbet, så kan inte se vad den heter nu, men kan skriva senare om ingen annan har koll.
2017-09-12 15:15
Sorry, det kanske var samma. Är inte så jättebra på sånt.

Jag hittade inte appen i appstore, så gick in på officiella hemsidan, där kunde man ladda ner appen direkt, antingen Ios eller Andriod.

Med det är möjligt att det var Iphone-appen då.
Leeds United krelleg
2017-09-12 14:59
BK - vad heter appen för iPad? Eller körde du iPhone-appen på iPaden?
2017-09-12 14:47
krelleg//

Körde via Ipad i helgen så det finns.

För övrigt funkade det klockrent, inte ett enda avbrott.
Leeds United krelleg
2017-09-12 14:24
Någon som vet om det finns en iPad-app eller om man måste hålla tillgodo med iPhone-appen?
Wiedwald
2017-09-12 13:53
Jag har inte Lutv, Är så trött på allt som man måste ansluta eller som på Luss, måste man logga in på tipset för att kunna kolla ställningen på de som tippar. Allt sånt gör mig ålessen, ,,,,,, //krelleg
Leeds United Norman Hunter
2017-09-12 13:32
[QUOTE=¤Thom Mattsson¤]Norman// Var det inte hans brorsa som blev utvisad? [/QUOTE] såklart det var. då har TC ytterligare ett beslut att ta :)
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Simo LUFC
2017-09-12 13:30
Nu låter jag som en trasig skiva men blir det någon LUSS resa den här säsongen? Någon som vet?
Leeds United krelleg
2017-09-12 13:21
@Wiedwald:

Den går väl på LUTV?
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2017-09-12 12:48
Norman//

Var det inte hans brorsa som blev utvisad?
Leeds United Kristoffer
2017-09-12 12:48
@Norman Hunter:

Det var väl inte Ronaldo som blev utvisad utan brodern Romario?
2017-09-12 12:27
Svårt att gissa startelvan ikväll. Jag gissar att Alioski är tillbaka efter att ha fått vila en match. Men vem får flytta på sig? Om Lasogga är på BB så kliver Roofe upp på topp, om Lasogga startar så har TC ett tufft beslut. Ger han Hernandez lite extra vila eller får Roofe som är stekhet nu ge plats. Även Saiz kommer behöva vila ibland och han som varit med i cupmatcherna kanske kan behöva sitta redan nu. Hur han än gör kommer han få sätta en spelare i form på bänken och man kommer förstå honom hur han än väljer. Viera blev ju utvisad i söndags(?) i U23-matchen så han spelar nog inte och Klich kändes inte heller som att han kommer kunna peta O'Kane eller Phillips åt sidan. I backlinjen är det väl bara Anita som är ett frågetecken och om han vilar så kanske TC chockar med att starta Berardi...
2017-09-12 11:37
@sportcarl:

Tror faktiskt att Taylor sitter och funderar lite över om det verkligen var en så bra flytt. Han hade kunnat passa väldigt bra under TC och säkert växt ett par klasser under säsongen i det spelsystem vi har nu.
Leeds United sportcarl
2017-09-12 11:30
Kristoffer 11:08, mycket märkligt Med Taylor som inte ens var på bänken mot Crystal Palace, förvisso vann Burnley men det var en skitmatch, vi har chans mot Burnley i cupen även om vi har bortaplan
Wiedwald
2017-09-12 11:10
Synd att inte matchen går på tv ikväll!!
Blir nog mindre mål gjorda mot Birmingham,
nu börjar det verkliga allvaret. De stora hoten mot de 5-6 av våra
underliggande lag i tabellen blir nog rysare.....
Ska skriva ut kopia av tabellen efter varje matchdag, kan vara intressant att
se hur allt har utvecklats ,i denna underbara period vi upplever NUU
2-1 i afton.....
Leeds United Kristoffer
2017-09-12 11:08
Ingen av Cook, Byram eller Taylor får någon speltid.
2017-09-12 08:30
[QUOTE=Hartey]Krelleg// Pontus raka pass mitt i banan är en hans styrkor. Annars så kommer Birmingham med cirka 500 fans ikväll. Dom klagar på £37 biljetterna [/QUOTE] Brum jade inte kommit med fler om biljetterna så hade kostat £7... De har inte fler med sig en tisdag kväll.
Leeds United Hartey
2017-09-12 07:40
Thom/ Vi kommer absolut att förlora under säsongen men absolut inte mot Brums hemma. Skall vi ta Top 2 platserna så kan vi inte ha mer än 5-6 förluster
Leeds United Hartey
2017-09-12 07:37
Krelleg// Pontus raka pass mitt i banan är en hans styrkor. Annars så kommer Birmingham med cirka 500 fans ikväll. Dom klagar på £37 biljetterna
Leeds United sportcarl
2017-09-11 23:54
Birmingham ligger på 21:a plats och har 3 raka bortaförluster men det är 3 uddamålsförluster, så det blir helt klart tufft men visst är vi favoriter, lär komma bakslag förr eller senare men vore kalas om vi kan vinna de 2 närmaste matcherna med " på papperet" lättare motstånd i Birmingham och Millwall, därefter kommer det betydligt tuffare matcher, tråkigt missa matchen imorgon pga arbete men livet går vidare
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2017-09-11 23:36
För mig är det inget antiklimax om vi råkar förlora imorgon. Vi har spelarna och spelsystemet för att skapa målchanser men även att förändra matchbilder med alla dessa duktiga spelare vi har i truppen. Dock kommer vi garanterat att förlora matcher under säsongen, både matcher vi borde vinna och matcher där vi inte förtjänar att vinna. Kommer det blir imorgon? Troligen inte men man vet aldrig. För mig vore det inte ett antiklimax. Jag har stor tro till detta laget och känner inför varje match att vi kommer skapa målchanser och göra mål. Skulle vi göra ett bottennapp så är det bara att bota ihop och ta nya tag.
Leeds United Linus.M
2017-09-11 23:31
Tuffare motstånd imorgon. Burton är riktigt usla hittills. Hade ju varit ett jäkla antiklimax om det slutar med förlust imorgon nu när det gått så bra.

En 2-0 vinst tack :)
Leeds United sportcarl
2017-09-11 20:47
Vem vet kanske vi möter Byram i hissen i maj
Leeds United Linus.M
2017-09-11 20:25
@Duke:

Byram bråkar med Zabaleta om en plats dock...
Leeds United Duke
2017-09-11 20:04
Byram bänkad ikväll och Rob Green inte ens med i truppen i kvällen PL möte.
Leeds United krelleg
2017-09-11 18:16
Älskar Janssons pass upp i banan som resulterar i första målet, så jävla effektivt när backar söker sådana passningar.
Leeds United Linus.M
2017-09-11 17:25
Adam Pope? @APOPEY 10 minför 10 minuter sedan
Mer
NEWS: Leeds United asking fans to pick up tickets for tomorrow's game as early as possible due to high demand. Expecting over 31k now! #lufc
Leeds United WhitesMOT
2017-09-11 12:57
@Norman Hunter:

PJ hade nån intervju efter matchen i lördags där han just pekade på att den stora skillnaden i år är att där hela tiden är en hög spelare som vill ha boll. Förra säsongen var det Pablo eller ut till inkast typ.
Leeds United Danne K
2017-09-11 11:43
Har hellre Woods 30 mål utspridda på fler spelare. Trevligare anfallsfotboll samt fler olika matchvinnare. Tror det kan bli vår styrka i år. Hernandez grym mot Burton men tyckte Saiz var minst lika tongivande. När e det tisdag kväll!!!??? Vill ha match!!!! Sjukt taggad
Annons: