/england/leeds/forum/445.aspx/england/leeds/forum/445.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United WhitesMOT
2017-07-08 09:00
Phil Hay @PhilHayYEP

Ezgjan Alioski - been on the radar for a while but Leeds now fighting hard to win that one. Very possible. #lufc
Leeds United Danne K
2017-07-07 23:52
Hur ligger det till med Doukara. Satt inte han på ett utgående kontrakt som gått ut nu
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United sportcarl
2017-07-07 21:15
Duke 19:50 , viktigare några juveler bakåt om vi får in Saiz,kan Viera ta en plats i startelvan skall han vara riktigt glad med de nyförvärv vi fåttt på mittfältet som Klich och Anita.
Leeds United WhitesMOT
2017-07-07 20:49
Duke //

Absolut, men denna gången känns det genuint. De senast 4-5 åren iaf har det alltid funnits nån slags verklighet i bakgrunden som talat om att man försöker ljuga för sig själv.

Visst, detta kan gå åt helvetia men nu känns signalerna rätt eftersom vi har folk runt om laget som känns äkta. Den byggstenen är den största skillnaden.
Leeds United Duke
2017-07-07 19:50
Whitesmot// Hoppfull är man alltid innan första matchen. Nu har vi dock en grund som är bra men krävs en mittback av Bartleyklass och några juveler till framåt. Förhoppning inför säsongen är att Vieira kliver fram och dominerar som han gjorde i sina bästa stunder förra säsongen. Han är nyckeln till uppflyttning.
Leeds United WhitesMOT
2017-07-07 18:28
Det var läääänge sedan jag verkligen kände en längtan till säsongsstarten så som jag gör nu.

Äntligen är det spännande igen. På riktigt.
Leeds United WhitesMOT
2017-07-07 18:26
Phil Hay @PhilHayYEP

Transfer latest - Samuel Saiz due in Leeds on Monday to complete move from SD Huesca to Leeds United. #lufc
4:59 PM - 7 Jul 2017
Leeds United Linus.M
2017-07-07 13:03
BPF kommer signa nytt kontrakt och bli utlånad till Oldham. Med reservation för att det kan ha skrivits innan...
Leeds United sportcarl
2017-07-07 12:33
Howson verkar klar för M boro. Och Sunderland bl a rycker i Snodgrass. Snodgrass vore en kanonförstärkning men säkert för dyr.
Leeds United Linus.M
2017-07-07 11:46
För er som vill och har råd. :)
Leeds United BullenKarlsson
2017-07-07 10:38
WhitesMOT///

Sant =)
Leeds United WhitesMOT
2017-07-07 10:25
@BullenKarlsson:

Zlatan är en skitspelare..... ;)
2017-07-07 09:06
Oj, såg nu att det var klart sen igår =) Sorry. Jag är seg.

Fick ett meddelande från en Newcastle-vän. Han gratulerade genuint.
2017-07-07 09:04
Anita är klar. Bra värvning.

Såg att många Leeds-fans klagade över en free signing, men det är ju en spelare som var med och vann divisionen förra året och har 2 ligaguld med Ajax. Spelat i landslaget och många PL-matcher under bältet.

Hur kan man klaga på det? Zlatan var också free agent...
Leeds United sportcarl
2017-07-06 21:50
premiärlaget mot QPR
Green
Berardi Bartley Bamba Taylor
Diago Viera
Dallas Grimes Roofe
Wood
Leeds United Duke
2017-07-06 21:29
Ska vi jämföra hur det såg ut för exakt ett år sen så är det klart bättre med allting framförallt pga en bättre ägare. Dock räknar jag inte in nyförvärv klara förän dom är klara.
Leeds United sportcarl
2017-07-06 21:23
förra året hade vi 2 formsvackor, det ar vi inte råd med i år, stanar vi på en formsvacka blir det minst play off
Leeds United sportcarl
2017-07-06 21:21
i jämförelse med hur truppen såg ut exakt vid samma tid förra året och då slutade vi sjua ser jag klara förbättringar och känns som det inte är färdigvärvat, Saiz som anfallskomplement och ytteralternativ plus några bra backar sedan skall vi nog inte behöva rädas något lag,
Leeds United Duke
2017-07-06 21:14
Sportcarl// Eller försvaret är klart sämre än förra säsongen och övriga ungefär lika bra..
Leeds United sportcarl
2017-07-06 21:08
alla lagdelar utom försvaret känns bättre eller lika bra som förra säsongen
Leeds United Duke
2017-07-06 20:53
Sportcarl// Eller Wood/Hernandez. Spanjoren på ett centralt mittfält i 4-4-2 tror jag inte han orkar med defensivt. Berardi har visat att han håller på vänsterbacken , Taylor var ju borta stora delar av förra säsongen.
Leeds United sportcarl
2017-07-06 20:48
jag gillar Berardi men inte optimalt spela honom ständigt som vänsterback, med försäljningen av Taylor borde det finnas pengar till en bra vänsterback och en bra innerback, mycket intressant hur Cristensen vill formera laget, men känns som vi har ett mer spelande lag som borde kunna skapa mer framåt och möjlighet att kunna iaf hemmamatcherna köra med 2 anfallare förslagsvis Wood/Saiz
Leeds United Duke
2017-07-06 20:33
Anita är en bra värvning. Han är i grunden defensiv central mittfältare. Förra säsongen mest ytterback tydligen eftersom det fanns bättre mittfältare att tillgå i Newcastle som var ett PL-lag som spelade i championschip. Berardi blir nog förstaval på vänsterbacken är min gissning. Anita kan spela där han behövs men spela lär han göra. Denton kan nog få några matcher denna säsong som backup.
Leeds United Linus.M
2017-07-06 20:29
Jansson, Sacko, Klich, Anita, Wiedwald och Elland Road hittills. Saiz och en till klara på måndag.
Leeds United sportcarl
2017-07-06 20:22
Kristoffer 20:15, Jansson lär vara avstängd första ligamatchen plus ligacupmatchen tisdagen därefter,
Leeds United sportcarl
2017-07-06 20:20
bra med spelare som Anita som verkar kunna spela på flera positioner
Leeds United Kristoffer
2017-07-06 20:15
Det är mycket möjligt att det här blir försvaret i premiären (om det blir 4-2-3-1 dvs). Wiedwald Anita/Ayling Ny Jansson Berardi/Anita Bridcutt Klich
Leeds United sportcarl
2017-07-06 20:12
tycker vi börjar få bra och tuff konkurens på innermittfältet, utan att ha koll men bara går på magkänsla känns Klich, Anita och Hernandez som startspelare
Leeds United stonefree
2017-07-06 20:05
En riktigt bra nyhet i dag. Att Anita har skrivit på för Leeds, det kallar jag en klass värvning. Han var ju skit bra i Newcastle! Sedan en mindre bra, tycker ny tröjan är ful. Har svårt med det guld som alltid ska finnas på dräkterna, bortadressen som vi hade för några år sedan som var guldfärgat sålde så dåligt så man fick en gratis året efter när man blev medlem. 2015/16 hade vi den snyggaste hemadressen på över 30 år!
Leeds United Linus.M
2017-07-06 20:03
Manager just said 2 signings announced Monday #lufc Saiz och...? Alioski? Helander?
Annons: