/england/leeds/forum/443.aspx/england/leeds/forum/443.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United Linus.M
2017-01-31 22:40
WhitesMOT//

Dags att linda in Wood i bubbelplast! (Jansson o Bartley också).
Leeds United WhitesMOT
2017-01-31 22:32
................Green

Ayling Bartley Jansson Taylor

..........Bridcutt O'Kane

Barrow Hernandez Pedraza

.................Wood

Silvestri, Berardi, Cooper, Vieira, Roofe, Sacko, Doukara.
Leeds United kolera
2017-01-31 22:11
Ruggigt snabb,men huvve är inte alltid med. Så nu har vi två Sacko..
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United terry cooper
2017-01-31 22:02
2 yttrar !!!!
Yippiiiiiie
Leeds United Duke
2017-01-31 22:01
Ännu en svensk. Blir tufft för Dallas nu och Sacko får kanske agera inhoppare.
Leeds United Gary Kelly
2017-01-31 21:56
Två yttrar på lån, finns ju några redan..hade hellre tagit Lewis Grabban.
Leeds United WhitesMOT
2017-01-31 21:54
Och nu har vi mer än 5 lån så Grimes kan glömma att komma med i 18 manna truppen om ingen av dom andra är skadad. Bara det gör detta helt plötsligt till ett briljant fönster !
Leeds United WhitesMOT
2017-01-31 21:51
Med dessa 2 idag har vi iaf i teorin mycket bättre möjligheter att ändra till 4-4-2 om så behövs.
Leeds United Linus.M
2017-01-31 21:51
@WhitesMOT:

Undra vad Monk tycker om Sacko egentligen?
Leeds United WhitesMOT
2017-01-31 21:45
Kom igen Monken. Visa hur fel jag haft kring Barrow.
Leeds United Linus.M
2017-01-31 21:43
Modou Barrow är klar! Lån.
Leeds United WhitesMOT
2017-01-31 21:37
@Linus.M:

Ääääh var väl inget !!!
Leeds United Linus.M
2017-01-31 21:34
Whites// Dirty Leeds :)
Leeds United WhitesMOT
2017-01-31 21:31
Mowatt utvisad.... Rött direkt efter en mysig 2 fotare.
Leeds United WhitesMOT
2017-01-31 21:28
@Norman Hunter:

Det hände säkert för han hade sina titanic moments.
Leeds United Norman Hunter
2017-01-31 21:23
[QUOTE=Norman Hunter]eller kanske nån på väg ut :( [/QUOTE] eller så är mcdollar på g :/
2017-01-31 21:21
[QUOTE=Linus.M]LUFC på snapchat!!! En till värvning är Påväg!! [/QUOTE] eller kanske nån på väg ut :(
2017-01-31 21:20
[QUOTE=WhitesMOT]Ingen aning. Har du nåt jag skrev ? [/QUOTE] Nope, då hade jag inte frågat ?? Om jag får gissa... så gissar jag att du dömde ut Wood oxå för ett år sen.
Leeds United Linus.M
2017-01-31 21:19
LUFC på snapchat!!! En till värvning är Påväg!!
Leeds United WhitesMOT
2017-01-31 20:55
@Norman Hunter:

Ingen aning. Har du nåt jag skrev ?
Leeds United WhitesMOT
2017-01-31 20:51
@terry cooper:

Pisse bira och Ko bira på samma inköpslista ? Jag trodde mer om dej faktiskt....
Leeds United Linus.M
2017-01-31 20:48
Thom//

Läste ditt inlägg igen. Kan aldrig anklaga dig för att vara överdrivet positiv efter alla dina år under Bates, så det behöver du inte vara rädd för! :) Nu när jag är lite kritisk till vissa saker så är det helt plötsligt jag som är negativ, klagomur etc... Går fort ibland.
Leeds United BullenKarlsson
2017-01-31 20:44
"Dyker in igen" =) Var den med mening ;) Snyggt
Leeds United Linus.M
2017-01-31 20:43
Thom//

Och förresten, du missar verkligen poängen när du tror att jag tycker att du inte ska få ifrågasätta vad jag skriver.... Men skitsamma, det kommer vi inte heller komma överens om.
Leeds United Linus.M
2017-01-31 20:43
Thom//

Jag förstår exakt varför jag skrev så. Räcker för mig.

Lyckad i Boro? Han var bra i Boro och var otroligt bra i Huddersfield och i Blackburn, därför köper Sheff W honom.

Vi snackar ju inte om att någon PL klubb ska köpa honom? Vi snackar om att en Championship ska köpa honom och varför de gör det? Vad har PL klubbar med detta att göra?

Du sa att han inte gjorde något "större väsen" av sig i Boro och det ifrågasatte jag, därför pratar vi om Rhodes.
2017-01-31 20:40
[QUOTE=WhitesMOT]Tycker det är tydligt som dagen att Antonsson inte har DET som krävs för denna nivån. En halv lyckad säsonger i Allsvenskan så "sent" i karriären är signal nog i mina ögon. Han gjorde rätt när han skrev på. Såklart han skulle ta chansen men detta är över hans kunnande. Det bästa för honom fotbollsmässigt vore att antingen lånas ut till league one och ett lag som spelar med 2 på topp eller hem igen. [/QUOTE] Vad skrev du om Wood för ett år sen?
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2017-01-31 20:39
Och nu lägger jag ner mina diskussioner här inne på ett tag. Har sjukt mycket studier då jag håller på att ta min instruktörs utbildning inom dykning här i Panama. Får se när jag dyker in igen. MOT, always
2017-01-31 20:38
Linus// Vad ska jag sluta med? Du menar att han vart lyckad i Boro och det är därför de säljer honom till The Championship? Det kanske är du som ska "sluta nu"? Varför får jag inte ifrågasätta det du skriver? Om Rhodes varit så framgångsrik i Boro så undrar jag varför det inte är massor av klubbar som står i kö för att köpa honom i Premier League? Och nej, jag tycker fortfarande inte 6 mål på 24 matcher är ett bra facit. Det blir 12 mål på 48 matcher för en anfallare med just Rhodes facit tidigare kan väl inte ses som annat än ett misslyckande? Därav försäljningen om den nu går igenom. Det är min åsikt men har ju absolut ingenting med någonting att göra egentligen? Förstår inte varför vi snackar om Rhodes egentligen Allt jag säger är att jag mycket hellre har Wood än Rhodes i Leeds just nu. Tycker Wood passar betydligt bättre in i vårt lag än Rhodes.
2017-01-31 20:33
Linus// Varför överdriver du? Är det någon som sagt till någon annan att hålla käften? Är det någon som sagt att man inte får "klaga", att man inte får "kritisera"? Förstår inte varför du ska behöva skriva som du gjorde här nere till WhitesMOT vilket jag såklart vet inte var riktat mot honom utan mot personer som mig som väljer att diskutera med dig och dina starka åsikter. Och dessa åsikter är oftast väldigt kritiska och enligt min syn att se - negativt inriktade. Det är min åsikt. Sen får du gärna tycka att jag är överdrivet positiv eller dumdristigt godtrogen. Det är din åsikt. Men jag håller inte på att skriva som du får för dig att skriva ibland. Du är bättre än så. MOT
Leeds United Linus.M
2017-01-31 20:30
@¤Thom Mattsson¤:

Haha!! Men sluta nu. Han kommer in i ett lag i januari och gör de matcherna och lyckas med sex mål o tre assist och utöver det så har han ett fruktansvärt fint record i sina två gamlar klubbar och det är inget lysande facit?!

Sheffield W är överens med Boro, £9m. Vi får se hur han lyckas för dem.
Annons: