/england/leeds/forum/442.aspx/england/leeds/forum/442.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United Linus.M
2017-02-01 22:26
1-1.... Det är inte sant.
Leeds United Linus.M
2017-02-01 22:17
DAAAAAAALLLAAAAASSSS!!!!
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Duke
2017-02-01 21:55
O'Kane verkar inte ha kommit igång efter skadan. Vieira borde ligga bra till för ett inhopp.
Leeds United Duke
2017-02-01 21:50
Jansson har fått varning i fem av sina sex senaste matcher ca. Aldrig att han lyckas undvika ännu en avstängning.
Leeds United Linus.M
2017-02-01 21:46
Hernsndez in, Sacko ut. Sacko måste börja komma igång igen... Hoppas det inte är skada.
Leeds United Linus.M
2017-02-01 21:20
Jansson får gult kort efter att han försökt dribbla från mittbacksposition och sedan tappat bollen. Är så jävla störande, hur många såna kort har inte tagit?! Sluta dribbla och gör det du är grym på istället. Fyra gula till och han är borta tre matcher...
Leeds United kolera
2017-02-01 21:15
Tror att det stora hotet mot PL heter Reading. Bollskickligt lag med vinnarmentalitet o en bra manager. Bad feelings...
Leeds United Norman Hunter
2017-02-01 20:19
Linus// Rhodes har inte spelat så mycket i år så det kan ta några matcher att komma i gång. Frågan är om det finns tid att komma igång... Tycker faktiskt att vi tillsammans med hudds, Reading och onsdag har växt mest i detta fönster. Barrow är faktiskt den av alla PL-spelare som flyttat ned som med sina 18 matcher spelat mest denna säsong.
Leeds United Linus.M
2017-02-01 20:01
Green
Ayling, Jansson, Bartley, Berardi
Bridcutt, O'Kane
Sacko, Roofe, Dallas
Wood

Hernandez på bänken som Duke skriver. Taylor fortsatt skadad. Känns ändå okej att Hernandez vilas mot Blackburn borta. Vi ska klara av detta ändå och gör vi inte det så kan Hernandez få komma in sista 30.

Nu kör vi!
Leeds United Duke
2017-02-01 19:50
Blev bara 10 ändringar Hernandez på bänken.
Leeds United Duke
2017-02-01 17:55
11 ändringar i startelvan ikväll är att vänta. Gärna Lamine Sacko och Roofe på kanterna.
Leeds United Linus.M
2017-02-01 17:37
Norman//

Rhodes alla dagar i veckan. För mig iallafall.
2017-02-01 17:12
[QUOTE=Linus.M]Norman// Snyggt. Håller med dig förutom Sheff W. Rhodes blev klar idag och honom ser jag som en målgaranti i Championship. Kan bli åka av om han kommer igång som han gjort tidigare år. [/QUOTE] Jag såg att Rhodes saknades men samtidigt kommer de knappast spela Winnall och honom samtidigt så frågan är vem som står först i turordningen.
Leeds United Linus.M
2017-02-01 16:34
Norman//

Snyggt. Håller med dig förutom Sheff W. Rhodes blev klar idag och honom ser jag som en målgaranti i Championship. Kan bli åka av om han kommer igång som han gjort tidigare år.
Leeds United WhitesMOT
2017-02-01 16:05
Om Bruce får ihopa pusslet så ser Villa jobbiga ut till nästa säsong.

Lika bra att vi går upp så slipper vi det besväret.
2017-02-01 14:37
Nu har jag gått igenom alla topplagens januaritransfers och försökt bedöma om de har förstärkt sina lag i fönstret. Obs att jag tagit med de spelare som listats i YEP, se länk, så nån kan saknas och vissa spelare har varit i klubbarna en längre tid.

Aston Villa
In: 8
Ut: 8
Mest notabla: Hogan (in) & McDollar (ut)
Kommentar: Väldigt stor omsättning, flera startspelare som tillkommit men hur lång tid kommer det ta att få detta lag att leverera. Jag tror att om man byter ut så här många spelare när det bara återstår 18 matcher av säsongen så har man gett upp hoppet om "promotion" i år och börjar bygget inför nästa år redan nu.
Bättre/sämre: ??

Barnsley
In: 5
Ut: 4
Mest notabla: Mowatt (in) & Winnall (ut)
Kommentar: Tappat sina två bästa spelare och ersatt med yngre förmågor från PL-lagens u-lag samt en bänkspelare från Leeds
Bättre/sämre: Sämre

Brighton
In: 3
Ut: 5
Mest notabla: Inga notabla förändringar
Kommentar: Plockat in ett par unga spelare från Chelsea och Arsenal som har 0 minuter i PL, endast spelat i U23 och någon cupmatch. Bara släppt spelare som inte platsat.
Bättre/sämre: Oförändrat

Derby
Ut: 7
Mest notabla: Nugent (in)
Kommentar: Plockat in de Sart och Nugent från Boro som båda hamnat på den allt starkare bänken Derby besitter. Bara släppt spelare som inte platsat
Bättre/sämre: Marginellt bättre

Hudds
In: 2
Ut: 6
Mest notabla: Quaner (in)
Kommentar: Quaner med 7 mål på 14 matcher i tyska andraligan känns som en spelare som skulle kunna komma in och bidra. Isaiah Brown som har gjort det bra i Rotherham har redan startat två matcher och gjort ett mål sen han kom in. Bara släppt spelare som inte platsat
Bättre/sämre: Bättre

Newcastle
In: 0
Ut: 7
Mest notabla: Ingen
Kommentar: Bara släppt spelare som inte platsat
Bättre/sämre: -

Norwich
In: 2
Ut: 5
Mest notabla: Dijks (in) Olsson (ut)
Kommentar: Ut med Olsson som i mina ögon är en väldigt ojämn VB och in med Dijks från Ajax bänk
Bättre/sämre: -

Reading
In: 5
Ut: 4
Mest notabla: Popa (in)
Kommentar: Popa från Steua Bucharest är väl det mest intressanta tillskottet som skulle kunna bidra med en hel del i offensiven, i övrigt mest spelare från PL som stått utanför och tittat på. Bara släppt spelare som inte platsat.
Bättre/sämre: Bättre

Sheffield W
Ut: 6
Mest notabla: Winnall (in)
Kommentar: Winnall med 11 mål på 20 matcher för Barnsley låter ju som ett perfekt nyförvärv till onsdagsklubben som haft dåligt med målproduktionen från sina forwqards. Han har dock börjat svagt och blivit utbytt tidigt i alla matcher hittills.
Bättre/sämre: Bättre om Winnall kommer igång, annars oförändrat
Leeds United Linus.M
2017-02-01 14:12
Norman//

Derby verkar ha fått upp ångan. Var nog jäkligt viktiga tre poäng vi tog mot dem när vi räknar ihop säsongen i slutet. Leeds, Derby, Sheff W och och Huddersfield kan jag se hamna i PO faktiskt.

Rhodes helt klar för Sheff W nu förresten, ska bli spännande att se hur han lyckas.

Zlatan//

Matchen ikväll går inte på TV. Söndagens match mot Huddersfield går dock på Viaplay.
Leeds United Zilvestri ...Zlatan....
2017-02-01 14:10
Spännande med topplagen, Newcastle mot QPR ikväll också.
I morron Brighton mot Huddersfield, Hudds är väl de som kan tippa
över oss ,om de vinner ,annars lugnt i båten för oss...
Leeds United Zilvestri ...Zlatan....
2017-02-01 13:20
Går matchen på tv ikväll?

Tippat som vanligt, att vi vinner med 1-2..
Såg matchen igår Liver mot Aston, Aston var ju urdåliga....
2017-02-01 12:09
@Linus.M:

Glömde nämna att Derby övertygar med 3-0 borta mot Tractor Boys. Känns som att Derby nu har tagit sig upp till topp-6 för att stanna. De hade en lång svacka i början av säsongen för att sen klättra snabbt uppåt i tabellen. Sista månaden har de väl legat ganska stilla strax under strecket men min känsla är att de kommer bita sig fast i en av kvalplatserna.

Angående Reading, visst är det så att de har avgjort många matcher sent oxå? Igår avgkorde de i 74e tror jag det var...
Leeds United Linus.M
2017-02-01 11:23
Norman//

Helt otroligt att Reading ligger där de ligger. Bara att hoppas att de får en dipp snart.
2017-02-01 09:15
Intressanta resultat för "topp-10-lagen" igår...
Brentford utan Hogan vinner lätt mot Villa (3-0), Barnsley förlorar klart hemma mot Wolves när Mowatt får rött (1-3). Att Onsdag kryssar och PNE förlorar borta är väl inga större överraskningar men bra för oss oavsett. Reading fortsätter rada upp uddamålsvinster, hur länge kan de fortsätta denna trend utan att åka på fler kryss. Det är på ett sätt en styrka att vinna alla dessa samtidigt så kan det vara ett flyt som kan försvinna.
Leeds United terry cooper
2017-02-01 06:59
@¤Thom Mattsson¤:

Är ändå 15-20 mer än de andra.
Leeds United sportcarl
2017-02-01 01:49
Sacko som jag skrivit en oslipad diamant. Rankar han nog före Dallas men efter Roofe.
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2017-02-01 00:54
terry cooper// Han har missat cirka 15-20 klara målchanser samt säkert missat 10-15 solklara assist. Han skapar mycket men slarvar något kopiöst i avgörande situationer.
Leeds United sportcarl
2017-02-01 00:03
Gött att komma hem från kvällskiftet och se att vi fått in 2 förstärkningar
Leeds United sportcarl
2017-02-01 00:03
Leeds United terry cooper
2017-01-31 23:18
Sacko måste ha sagt eller gjort något.........
Leeds United WhitesMOT
2017-01-31 22:56
@Linus.M:

Handlar nog mer om att Dallas kan se sig längst bak i kön.
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2017-01-31 22:41
Fan vad jag grämer mig över att inte ha lagt in ett par tusen som jag planerade på att Leicester skulle åka ur PL!
Annons: