/england/leeds/forum/432.aspx/england/leeds/forum/432.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United MR Clarke Nr8
2017-02-11 21:19
Wood är verkligen medelmåttig (nu var jag snäll).Han är bra mot dåligt motstånd precis som släpröva Kim Källström bäst mot SAN Marino.När det verkligen gäller så krävs det så mycket mer....Cooper ska inte vara med då vår Hb. är dubbelt så bra som mittback.Ni två som älskar Wood (träbenet) över allt annat o dömer ut Antonsson i alla lägen har ni någonsin spelat fotboll.Sutton matchen har ju inget med detta att göra,nästan två helt olika lag.
MOT

Leeds United Linus.M
2017-02-11 21:12
Samtidigt har vi fyra poäng ner till sjunde plats. Hade någon sagt det innan säsongen börjat så hade jag skrattat. Det som är oroande är vår form. Vi hade en dipp i början. Det gäller att inte få en till nu, för då går det snabbt utför.
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Linus.M
2017-02-11 21:07
Kolera//

Wood är en riktigt bra Championship striker. Det kan man inte snacka emot. Rhodes kan inte spela ensam topp så han hade inte passat in alls.
Leeds United Linus.M
2017-02-11 21:06
Sacko ska starta, inte komma in... Taylor saknas något enormt. Hoppas han iallafall är på bänken snart. Berardi är ok men inte mer.

Pedraza tycker jag gjorde det okej förresten, det var hans första start får man komma ihåg. Såg livlig ut.
Leeds United kolera
2017-02-11 21:06
En center som Wood kommer alltid ha begränsningar pga av sin avsaknad av speed. Utan yttrar som leverar är han väldigt blek. Tänk va man skulle kunna göra med kinapengar! Dom betalar överpris på det mesta. Tror att Sheffields köp av Rhodes hadde varit något vi hadde behövt.
Leeds United Danne K
2017-02-11 21:04
Linus M. Håller med för även om hernandez spelade okej och skapade en del så förlitade vi oss lite för mycket på honom. Jag saknar kantspelet med bla Taylor kommandes runt om till inlägg. När Sacko kom in så kom vi runt lite men bollen spelades in försent utan det skulle drivas o drivas så Cardiff han hemåt
Leeds United Linus.M
2017-02-11 20:51
@Danne K:

Tycker det var väldigt konstigt i första halvlek att Pablo skulle ner och hämta boll för att sedan driva upp den. Fungerade inte alls. Mycket bättre att spela via våra def mittfältare och sedan ut på kanterna. Pablo ska vara vid straffområdet, inte agera box till box...
Leeds United Linus.M
2017-02-11 20:47
@kolera:

Säger nog mer om din spelförståelse/kunskap än nått annat.
Leeds United Danne K
2017-02-11 20:46
O'kane har känts bättre på sistone att vara spelfördelande mer än viera. Viera spelar bort en del enkla pass. Synd att Dallas fick gå ut tidigt. Tyckte han såg piggare och skapade mer än Padraza. Är förvånad av hur stillastående vi är när typ Hernandez har bollen. Tror som skrevs tidigare att Roofe o Sacko skulle bidrar till mer offensivt. Sjukt irriterad att vi inte kunde prestera bättre idag
Leeds United kolera
2017-02-11 20:40
Ser man inte att Wood är en ytterst medelmåttig center som gjort sina flesta mål på straffsparkar o tappinns så blir man lite bekymrad över spelförståelsen...Måtte aldrig han leda Leeds anfall i ett ev uppgång. Ryser av tanken av pinsamhet! Nej Kina vore en välsignelse !
Leeds United Linus.M
2017-02-11 20:39
Jansson på penicillin om ni undrar. Förmodligen tillbaka till tisdag.
Leeds United Duke
2017-02-11 20:30
Terry// Föredrar också Sacko och Roofe. Hade dock spelat en bättre elva och gått vidare. Jag tyckte det var brist på respekt mot motståndet och cupen.
Leeds United terry cooper
2017-02-11 20:23
Duke // Tycker vi gjorde rätt att inte riskera skador mm o ge de utanför A-laget speltid. Tycker vi förlorade lite av vårt spel när inte Sacko o Roofe varit med. Doukara är på tok för ojämn o Dallas har jag aldrig sett någon storhet i.
Leeds United Duke
2017-02-11 20:08
Terry// Ja så är det säkert men jag retar mig på att vi gav upp matchen innan den spelats. Det var inte ens våra bästa juniorer som fick chansen. I ligacupen lyckades vi bibehålla vår segerrad både i liga och cup.
Leeds United terry cooper
2017-02-11 19:57
@Duke:

Hajar vad du menar men bara för att B/C laget spelar dåligt så behöver ju inte A-laget gör det åxå.
Enklast förklaringen är nog att vi tappat formen lite. Hade vi spelat A-laget mot Sutton o gjort samma resultat som det senaste , så hade vi sagt att vi varit slitna.
Att vi skulle ha en formsvacka i början o inte få någon mera dipp , är nog önsketänkande.
Särkilt med så få anfallare o mittbackar.
Leeds United WhitesMOT
2017-02-11 19:56
Blåfågel //

Duke säger det väldigt bra.

Pontuseffekten är såklart en del men inte allt. Så förbannat bra är han inte :)
Men som Duke är inne på vi har en bra 11:a men sen är vi sårbara. Ärligt talat lite luftslott faktiskt. För vår del handlar det inte om att klappa ihopa nu. Efter en match som mot er idag ger dock väldigt få hopp. För ska vi vara helt ärliga så är ni inget bra lag. Jag har inte mycket för Warnock men organisera kan han. Och det kommer ni lätt hänga kvar på.
Leeds United Linus.M
2017-02-11 19:52
Haha! Sälja Wood till Kina, gubben som gjort alla våra mål denna säsong typ.

Skitmatch. Skitform. Dags att ta oss ur svackan, annars blir det 10:e plats snart...
Leeds United Duke
2017-02-11 19:38
Bluebird70// Cardiff var bra och gjorde första målet. Vi är ju inget topplag egentligen utan är beroende av vår bästa startelva som idag saknade två av de bästa. Sen är det små marginaler hade vi fått in en boll i första halvlek hade vi vunnit. Jag gillar Warnock men han kommer inte lyfta er högre än så här. Vi hade Ross Barkley på lån från Everton men han ansågs vara för dålig bl a och fick inte spela.
Cardiff Bluebird70
2017-02-11 19:23
Sorry boys men jag trodde verkligen att ni skulle vinna idag. Är det så att Pontus Jansson betyder så mkt för laget? Eller var det en s.k Warnock-triumf? Ni skapade verkligen inte mycket och verkade ha en disharmoni i laget som fick ett eget ansikte genom Bartley som verkade skälla på allt och alla. Själv så drog han motståndare som siste man och det var bara en hårsmån från ytterligare baklängesmål då.
Leeds United Paldani
2017-02-11 19:22
Håller helt med dig Duke, all negativitet vi fick efter Sutton har satt sig på självförtroendet. Monk ville visa att värvningar behövs, han skapade osäkerhet och momentumet försvann. Gillar Monk men där gjorde han en rejäl groda.
Leeds United WhitesMOT
2017-02-11 19:13
@Etta-Tvåa:

Ni har en helt annan bredd. Generalfel om ni missar. Ni är nog er värsta fiende.
Leeds United WhitesMOT
2017-02-11 19:10
@kolera:

Ironi va ? Jag menar kring Wood...
Leeds United Duke
2017-02-11 19:01
Etta-tvåa// Ja allt kan hända men det är bara fotboll som tur är.
Leeds United kolera
2017-02-11 19:01
Sälj Wood i sommar till Kina o köp en riktig center och minst en innermittfältare då går vi upp nästa år!
Etta-Tvåa
2017-02-11 18:52
Etta-Tvåa
2017-02-11 18:52
Vi känner oss trygga, tror jag, men som man nu ser så KAN,allt hända.
Borde gått bättre för Leeds idag !!
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2017-02-11 18:42
Fy fan så dåligt..
Leeds United WhitesMOT
2017-02-11 18:15
Vi förlorar hemma inför över 31000 mot ett lag som har Greg Halford som kung på mitten. Det tål verkligen att tänkas på. Om vi inte mäktar med en bättre kamp än den man just har sett så har vi inte i nåt kval att göra. Nä fy fan om Derby var det bästa man sett på 10 år så vad detta EXAKT vad man sett under 10 år. Sa det efter Dog Botherers och säger det igen. Det är nu vi kommer få bekänna färg för vi har blivit ordentligt avslöjade sedan Barnsley. Ännu finns inga tecken på att vi rest oss ur det hålet. Duke, du har helt rätt kring Sutton. Är du topp 6 i PL kan du hålla på med sånt. Vi har inte råd med såna knäppar på näsan för vi har inte såna egon som fulständigt skiter i en sån förlust. Momentum är vår vän och det skänkte vi bort där.
Leeds United Duke
2017-02-11 18:04
Banjo Bob// Jo med två av fyra i backlinjen borta är vi dåliga har vi sett innan senast mot Barnsley. Vi är inget topplag utan Taylor och Jansson.
Leeds United Duke
2017-02-11 18:01
Jag anser det var en miss att skicka ett B/C-lag till Sutton. Vi tappade flytet där. Turlig vinst mot Blackburn och förluster mot Hudds och Cardiff. Nu testas Monk får inte bli tre förluster i rad. Jansson är väldigt viktig det går inte att komma ifrån.
Annons: