/england/leeds/forum/431.aspx/england/leeds/forum/431.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United Duke
2017-08-29 11:49
Cibicki och Lasogga blir det nog. Ingen mer ut eller in.
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United sportcarl
2017-08-29 11:26
varken Lassoga eller Cibicki är väl nägra av mina önskevärvningar, men kan kanske bli bra ändå, känns som ett bra ekonomitänk.
Man kan ju hoppas de kollar med topplagen i PL vad de har över , oftast brukar de andra toppklubbrna i chmpionship få in bra spelare som man önskat gått till oss istället, Huddersfield är en klubb som vrit bra på att ta in fin spelre från Chelsea och MC på lån
Leeds United Norman Hunter
2017-08-29 10:55
@WhitesMOT:

Samtidigt så cirkulerar det bilder på honom när han blir tagen av ordningsvakter för att han är inne på planen och firar trots att han inte var med truppen. Känns inte som ett beteende man visar om man är en "Diva deLuxe".
Leeds United WhitesMOT
2017-08-29 10:30
Det absolut viktigaste vad det gäller anfallaren blir nog vad är det för en personlighet. Fotbollskunnandet i all ära men just hur han kommer passa in i gruppen är nog A o O. Därför känns Lasogga som ett märkligt aternativ. Han verkar vara Diva deLuxe.

Leeds United Linus.M
2017-08-29 10:20
Cibicki kommer komma.
2017-08-29 09:54
@sportcarl:

Det enda jag hört är att det är nåt med ett ben i foten. Är det en fraktur är han borta 6 veckor + nån vecka för att komma i form. Det är ju inget man behöver värva ersättare för, är det längre än så vore det bra med ett lån till januarifönstret till att börja med.
Leeds United WhitesMOT
2017-08-29 09:38
Leverpöl har 8 anfallare. Och dom spelar väl mer ett 4-3-3 så dom behöver i princip hela högen. Framförallt nu när Kåtinjo fjantar och Lallana är skadad. Annars hade Origi varit nåt att låna. Ings är mycket mer av en chansning med tanke på hans skadebild.
Leeds United sportcarl
2017-08-29 09:21
Ekuban skall vi nog inte räkna med på någon månad, förhoppningsvis Berardi och Pennington inom en månad
2017-08-29 08:55
Om Ekubans skada inte är alltför allvarlig så tycker jag det räcker med Grot och Ekuban som "target forwards" i truppen. Tittar man på hur vi spelat i matcherna så här långt har vi presterat bäst när vi inte har spelat med en klassisk 9a utan när vi haft ett mer "free flowing offense". Som senast mot Notts Forest så spelade vi ju nästan med fyra anfallare.

Då vi bara har Dallas och Sacko som alternativ i detta "4-manna-anfall" så ser jag hellre att vi får in en spelare som har egenskaper som passar i där en att vi tar in en 9a. Tror Cibicki skulle passa utmärkt även om han inte kommer ta en starttröja så kommer han få mycket speltid under säsongen.

För övrigt tror jag Roofe skulle göra minst 20 mål denna säsong om han får chansen att spela centralt som senast under resten av säsongen.
Leeds United sportcarl
2017-08-29 08:10
Timmen 12 närmar sig med stora steg. Gestede verkar bli för dyr. Skall men gå på newsnow verkar Leeds gå för säsongslång lån för Lasogga där HSV står får huvuddelen av lånet. Nytt rykte är Ings som varit skadedrabbad och fått lite speltid i Liverpool. kan också bli ett lån.
Leeds United sportcarl
2017-08-28 20:43
Köper vi för 7 miljoner denna vecka är jag hyfsat nöjd då ligger vi plus minus noll inköp försäljning. Har aldrig tillhört den skaran som tror vi kommer köpa typ 10 miljoner netto efter försäljningarna är klara. Enligt Radz dock kommer det investeras i spelare för hela Woods summa så då blir det 7 miljoner till. Blir det så kan vi nog gå för promotion
Leeds United WhitesMOT
2017-08-28 20:33
@Linus.M:

HAHAHAHA

Ungefär som jag blir generad över folk som tror dom har en betydande och viktig roll i samhället.

Sverige måste vara det land i världen som procentuellt har flest så kallade kändisar som tror dom är A-lista material men i själva verket är nånstans G-lista. Schulman är sannerligen den nivån.
Leeds United Kristoffer
2017-08-28 16:41
@SportsPeteO: Leeds United have joined the chase to sign Wolves striker Nouha Dicko. #lufc #wwfc #hcafc #QPR
Leeds United Duke
2017-08-28 16:09
Norman// Ja man vet ju aldrig med dom fåntrattarna. Han borde haft en låg lön sett till ålder och meriter.
Leeds United Kristoffer
2017-08-28 16:08
@Hartey:
In: Jansson (3,5 miljoner) Klich (1,5 miljoner) Sacko (1,6 miljoner) Wiedwald (500.000) Anita (gratis) Ekuban (500.000) Saiz (3,1 miljoner) Alioski (3,2 miljoner) Bouy (gratis) Grot (1,5.miljoner) Lonergan (gratis) = Ca 15 miljoner Ut: Taylor (6 miljoner) Wood (15 miljoner) Bridcutt (1 miljon) Erwin (gratis) Silvestri (gratis?) Doukara (gratis) Bellusci (gratis) Diagouraga (gratis) Green (gratis) Botaka (gratis) Turnbull (gratis) = 22 miljoner
Leeds United Pontus Hatt
2017-08-28 15:21
[QUOTE=Linus.M]Hahah vilket jävla skämt Schulman är :) [/QUOTE] Schulman ska hålla sig till det han är bra på, d.v.s. inget. Han skriver att han respekterar passion och säger emot sig själv i meningen efter...
2017-08-28 15:17
@Duke:

Hade för mig att det var FGH som satt vid spakarna när han skrev på sin förlängning och de var ju minst sagt frikostiga...
Leeds United Linus.M
2017-08-28 15:05
Hahah vilket jävla skämt Schulman är :)
Leeds United Linus.M
2017-08-28 15:01
Tror Taylor låg på typ £6k.
Leeds United Duke
2017-08-28 14:25
Taylor hade en låg lön han var i stort sett junior när han skrev kontraktet.
2017-08-28 14:11
Nu har iofs flera spelare fått förlängda och därmed säkert förbättrade kontrakt. Men, med tanke på att vi släppt iväg Wood, Green & Bridcutt så har tre av de spelare med högst lön försvunnit så finns nog en chans att vi även gör ett okej resultat även om man inte beaktar spelarköp/försäljningar. Glömde Taylor, han satt säkert på en lön som var bland de högre i truppen.
2017-08-28 14:06
@Hartey:
Bokslutet är den 30/6 om jag minns rätt så om inget drastiskt händer den här veckan eller i januarifönstret kommer vi nog göra den största vinsten nånsin på spelarförsäljningar/köp. Edit: Och då menar jag förstås innevarande räkenskapsår.
Wiedwald
2017-08-28 13:41
KRISTOFF//
Mitt tips är då sv fans, och inte luss !!!!
Leeds United Hartey
2017-08-28 13:40
Kristoffer// Finns det någonstans man kan se alla Leeds köp och försäljningar dom gjort i år. Misstänker att Leeds kommer gå i vinst som vanligt.
Leeds United Kristoffer
2017-08-28 12:14
@Wiedwald:

Jag antar nu att vi inte pratade om samma tips?
Wiedwald
2017-08-28 12:12
oki tack
Leeds United Kristoffer
2017-08-28 12:10
@Wiedwald:
Det jag pratar om är Lusstipset då det är det som jag har hand om. Tipset här på forumet är det Svenskafans som sköter.
Wiedwald
2017-08-28 12:07
Har aldrig tippat på det Du räknar upp...är väl Luss tips...
Är inte forumtipset ett annat spel med bara resultaten här
Leeds United Kristoffer
2017-08-28 11:58
Wiedwald //

Det ska vara 1 poäng för rätt tecken, 3 poäng för rätt resultat och 5 poäng för rätt resultat + rätt målskytt.

Jag får testa och se nu under uppehållet om det fungerar som det ska.
Wiedwald
2017-08-28 11:44
Kristoffer //
Jag har alldeles för mig att jag förra säsongen hade endast fel på motståndarlagets resultat, men fick en trea då ! Minns att jag tolkade det som att
det enbart var Leeds resultat som gällde , som nu alltså, har man allt rätt på Leeds borde väl i alla fall vara befogat med en tvåa, eller hur ??
Annons: