/england/leeds/forum/412.aspx/england/leeds/forum/412.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United Linus.M
2017-08-15 16:05
Derby har signat Tom Lawrence, som spelade i Ipswich förra säsongen, på ett långtidskontrakt för £7m. Bra värvning för dem...

Ladda upp med min införrapport förresten! Snart är det dags.
Leeds United Linus.M
2017-08-15 15:56
Över 28 000 biljetter har sålts tills ikväll. Kul!
Leeds United BullenKarlsson
2017-08-15 15:38
Linus//

Jag har bara läst strögrejer på nån rumours sida så absolut inga säkra källor. Har inte kollat trovärdigheten. Ville mest kolla vad man tänker om en försäljning om ett sånt stort bud skulle komma.

Jag tycker att 30 mål är ovärderligt. Det enda som skulle göra den försäljningen acceptabel är enligt mig om vi har en plan på att spela en annan typ av fotboll.

Men i dagens moderna fotboll är en strikertyp som Wood otroligt svår att hitta. Stor, stark, gör mål. Kapten i landslaget. Tämligen ung. Kan hålla upp laget, och faktum är att han inte är dålig på att gå i djupled heller.

Leeds United WhitesMOT
2017-08-15 15:20
Bullen //

Hade man bara visst vad man kommer ersätta Wood med hade det varit enklare att svara. Som landet ligger nu så säger jag ,sälj absolut inte !

Wood är skyttekung och i år vet alla detta. Bevakningen på honom i år borde bara gynna oss. Och en av hans styrkor är att smita ifrån bevakningen inne i boxen. Det är lätt att säga sälj och köp nån annan men det är 27 mål som ska ersättas och det görs inte hur som helst med vad som helst. Plus att vi behöver ha +20 till på förra säsongen från övriga i truppen.

RM44 tillbaka hade på många sätt varit coolt. Men sanningen är nog att han är körd. Han är definitivt inte Wood´s ersättare iaf. Men visst.....Ross på vänster om det går att väcka hans sug igen hade varit najs. Eller kanske t.o.m i ett 4-4-2 med Wood.
Leeds United Linus.M
2017-08-15 14:51
Hmm... När man köper "International Streaming" så står det ju att man köper det för tre dagar. Jag köpte i lördags för att se andra halvlek och nu när jag går in på subscriptions så står det att den fortfarande är aktiv. Står också att sista dagen är idag. Men då är frågan om det slutar fungera 23:59?

Vilket borde betyda att jag slipper köpa till ikväll? Ska bli spännande och se om det fungerar.
Leeds United Linus.M
2017-08-15 14:18
Bullen//

Fast det var väl bara Daiy Mirror som kommit med de uppgifterna? Eller är det någon med mer kött på benen?

£20m för Wood med tre veckor kvar av transferfönstret... Nej tack för min del iallafall. Det kommer inte tas bra i laget.
Leeds United Duke
2017-08-15 14:04
25 000 tippar jag.
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Norman Hunter
2017-08-15 13:20
En hel del biljetter sålda till kvällens match. East Upper har inte öppnats och Fulham har inte med sig speciellt många så en del av West Stand kommer gapa tom. Jag gissar på 26-27.000, Låt oss säga 26.500...

Tätt mellan matcherna nu och gissar att TC vill rotera lite spelare inför denna match. Med tanke på skadeläget så har vi inte så många alternativ i backlinjen så den lär vara intakt ikväll. På mitten har han ju sagt att han ska ta det lugnt med Viera men TC verkar hålla honom högt i kurs så det kliar nog i fingrarna att sätta in honom istället för Philips. O'Kane får nog fortsätta. Samma med Pablo. Däremot tror jag det kan bli skifte på kanterna, både Saiz och Dallas är nog nära en startplats. Roofe har en bra och en dålig match så här långt och Alioski är väl efter Ayling den utespelare som har spelat mest så han kanske får vila. Wood startar såklart!
Leeds United Duke
2017-08-15 11:49
Ryktas om bud på 20 miljoner nu för Wood då tror jag att vi snart viker oss. Ross har inte varit bra på ett tag så det är en chansning. Kanske kan han tända till för sin favoritklubb.
Leeds United BullenKarlsson
2017-08-15 11:29
Så, hur känner alla inför Chris Wood. Verkar som att vi varit i kontakt med Ross McCormacks representanter och då talar väl det mesta för att Wood kommer röra på sig.

Enligt min mening så är ingen oersättlig och får vi ett bud på över 20 miljoner pund så kan vi förstärka truppen rejält på flera positioner. Dessutom undrar jag ibland om den spelstil vi vill ha, med ett snabbt passningsspel, kanske kräver en mer rörlig forward som kan kombinera bättre.

Vad tycker ni?

Leeds United WhitesMOT
2017-08-15 11:00
@Linus.M:

Va fasen håller dom på med runt 30 sek in i den videon ?? :))))
Leeds United sportcarl
2017-08-15 09:51
tråkit missa matchen pga arbete, but life goes on, minst 1 poäng gäller och helst 3, Fulham kommer från 2 oavgjorda, blir nog nästan oförändrad förstaelva som vi hade mot Preston kanske Saiz kommer in ist för Roofe och öppet vem som spelar jämte O Kane
Leeds United Linus.M
2017-08-14 23:08
Samma det här med Pablo.. Ger noll.
Leeds United Linus.M
2017-08-14 22:39
@Duke:

Haha, det är svårt att gå så långt faktiskt.....
Leeds United Duke
2017-08-14 22:27
Linus// Ja han är inte ensam. Fast han har en bit kvar till Monks meningslösa twitterkonto ;)
Leeds United Linus.M
2017-08-14 22:18
@Duke:

Håller med. Riktigt meningslösa intervjuer att lyssna på. Även om TC inte är den första managern att vara tråkig i sådana situationer... Ungefär som när Sky ska intervjua någon direkt efter en match... SNAAARK!
Leeds United Duke
2017-08-14 21:58
Inte mkt LUTV får ut av Christiansen, säger samma saker inför varje match. Inte ens skadeläget vill han berätta om. Bridcutt har en viktig roll att spela denna säsongen men är inte ens med i matchtrupperna. Jag hade startat Bridcutt och O'Kane imorgon mot Fulhams tekniska mittfält. Phillips kanske får problem med tempot.
Leeds United Linus.M
2017-08-14 20:50
Såja
Leeds United Linus.M
2017-08-14 20:50
@stonefree:

Daily Mirror som säger att vi kanske vill ha honom på lån...

Bullshit.
Leeds United stonefree
2017-08-14 20:38
Nu sägs det att McCormack kanske kommer tillbaks, gör han det, tror jag det ligger ett bud på Wood, som inte Leeds vill/ kan tacka nej till
Leeds United Linus.M
2017-08-14 18:33
Fint av Radrizzani.
Leeds United Kristoffer
2017-08-14 17:40
@WhitesMOT:
Jag har inte sett någon reklam för matchen så det var därför jag undrade.
Leeds United WhitesMOT
2017-08-14 17:04
@Kristoffer:

Den är uppsatt här iaf och jag har betalat så fan ta dem :)
Leeds United Kristoffer
2017-08-14 16:54
Matchen mot Fulham borde väl tv-sändas på LUTV den med eller?
Leeds United WhitesMOT
2017-08-14 12:28
Duke//

HEHE..jo så får det väl bli. Frågan är bara om han har det i sig att leverera. Jag är tveksam. Han känns för tam.
Leeds United Duke
2017-08-14 11:40
Whitesmot// Roofe får anpassa sig. Någon annan position kommer han inte kunna ta. Dallas borde hålla som backup kanske.
Leeds United Simo LUFC
2017-08-14 10:40
Är det någon som har koll på om det blir en LUSS resa till hösten?
Leeds United WhitesMOT
2017-08-14 10:32
Duke //

Tänker väl att :

Dallas duger men inte mer.
Roofe är ingen ytter hur mycket dom än envisas.
Alioski ska spela höger.
Sacko är......................
Gomez oprövad.

Så ja vi har namn men ingen som känns gjuten där. CBJ kanske kan ta platsen ? Känns inte naturlig han heller iofs även om han är riktig vänsterdoja.

Nä, att jag började svamla kring anfallare är väl mer att jag tänker att den som kommer in och OM Wood är kvar ska då ställa in sig i ledet. Och då undrar jag om det är lönt,för det blir svårt att hitta kvalité som är villig att göra det tänker jag.

En annan tanke är att kanske pröva 4-1-3-2. Men då får vi verkligen överskott på defensiva fältare. Så länge vi spelar 2 defensiva så är de 5 vi har ett ok antal över en säsong.

Jaja....detta är TC´s problems :) Det ger väl sig hur man tänker helt enkelt.
Leeds United Duke
2017-08-14 10:05
Whitesmot// Vänsterytter? Vi har Dallas, Roofe, Alioski, Sacko och Gomez.
Leeds United Kristoffer
2017-08-14 09:27
Tanken är nog att Doukara ska lämna och Roofe ses mer som ytter eller nr 10, då återstår Wood och Ekuban.
Annons: