/england/leeds/forum/404.aspx/england/leeds/forum/404.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United Rodell
2018-01-29 16:16
Stonefree/

Okej, jag undrade hur du får reda på dessa siffror bara (inte prisutveckling), hur du vet att han/dom kostar si och så mycket när det finns olika instanser som dementerar detta för det priset du säger i dagens marknad låter helt otroligt och väldigt konstigt att ingen klubb har mött detta. Att leeds skulle betala mer för en Saiz än t.ex maddisson som på pappret är bättre och billigare t.ex.
Leeds United stonefree
2018-01-29 16:04
Priset i början av december låg på runt £2,5 mille per styck i början/mitten på december. Jag får väl börja gräva bakåt. Men det måste finnas någon mer härinne som kommer ihåg det! De var ju uppe som fan 2-4 veckor innan fönstret öppnade!
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United WhitesMOT
2018-01-29 15:40
@Rodell:
Nä, som vi pratat om innan så är länken upp till anfallet betydligt viktigare och förhoppningsvis är Foreskin lösningen. Han och även att vänstersidan med Bocken blir mer balanserad. Bara det att vi har en vänsterfot som kan slå en boll längst med linjen är ett stort steg framåt. Jag är långt ifrån ett fan av Lasogga men jag kan samtidigt se att om han bara sätts i läge och lägger lite manken till så har vi en ordentlig anfallare för denna nivån.
Leeds United Rodell
2018-01-29 15:26
Stonefree/

Skulle gärna vilja veta vart du får dina priser ifrån på spelarna som uppenbarligen är något helt annat än vad media beskriver och också folk närmare klubben. Att få båda dessa för 5m när roofe från League 2 gick på runt 3m låter fortfarande helt osannolikt.
Leeds United stonefree
2018-01-29 14:58
Rodell: Hade vi låst affären med de två i december hade vi fått dom båda för runt £5 mille, sedan gjorde de några riktigt bra matcher runt årsskiftet, då steg värdet rejält på Jack Marriott, då några PL klubbar plötsligt visade intresse. Men som alltid är Leeds fega och sega när det gäller fynd. För ingen i Leeds ska komma och säga att de inte hade fått tips tidigt om grabbarna. Tror gärna de hade gått till Leeds då. De hade inte behövt flytta eller nått bara bytt klubb. Phil Hay är en lite av en springpojke i Leeds , springer runt ER dagarna i ända och skriver många gånger det Leeds vill han ska skriva! Jag tyckte han har blivit en grå kopia av sig själv. Han var mycket vassare i sina kommentarer för!
Leeds United stonefree
2018-01-29 14:58
Rodell: Hade vi låst affären med de två i december hade vi fått dom båda för runt £5 mille, sedan gjorde de några riktigt bra matcher runt årsskiftet, då steg värdet rejält på Jack Marriott, då några PL klubbar plötsligt visade intresse. Men som alltid är Leeds fega och sega när det gäller fynd. För ingen i Leeds ska komma och säga att de inte hade fått tips tidigt om grabbarna. Tror gärna de hade gått till Leeds då. De hade inte behövt flytta eller nått bara bytt klubb. Phil Hay är en lite av en springpojke i Leeds , springer runt ER dagarna i ända och skriver många gånger det Leeds vill han ska skriva! Jag tyckte han har blivit en grå kopia av sig själv. Han var mycket vassare i sina kommentarer för!
Leeds United Rodell
2018-01-29 14:48
Varenda presskonferans med TC är samma sak, prata med Orta, det är Orta som vet det, Jag måste ta det med Orta. Känns inte riktigt som TC har något att säga till om och det gör nog så han inte heller kan prestera fullt ut som tränare. Han måste ju få säga till vilka spelare han vill ha för att få det fungerande....

Minns när Pep o Monk besökte matcher och satt och titta på u23 osv, gillar inte idén med en sportchef
Leeds United Rodell
2018-01-29 14:27
Whitesmot //

Är det verkligen en prio? anfallare jag tycker det finns fler platser på plan där vi inte räckt till som behövs förstärkas före. Vilket forshaw värvningen är riktigt bra för kan jag tycka för där har vi inte riktigt räckt till.
Leeds United WhitesMOT
2018-01-29 14:19
Kommer inte bli nån mer anfallare. Lasogga it is.
Leeds United Rodell
2018-01-29 14:11
stonefree //

Vi hade inte fått Marriot och maddison för det då pboro värderar bara Marriott till 7£ och därför vi inte köper honom för att är en för dyr chansning enligt Phil Hay som fått det från klubben
Leeds United stonefree
2018-01-29 14:06
Inte i fan kostar han £ 7 mille. Han spelar i Serie B i Italien. Jag tror priset måste var £1 mille. För £7 hade vi fått båda Marriott och Maddison från Peterborough.
Leeds United Rodell
2018-01-29 13:05
Kristoffer // Enligt Gazettan så ska det vara att han kommer i sommar. Men har florerat rykten om prislapp på 4m och 7m. Får se ifall det ligger någon sanning i detta. Helt onödigt att köpa en spelare nu för att han ska komma i sommar. Då rustar vi verkligen för en ny Championship säsong
Leeds United Kristoffer
2018-01-29 12:51
Så vi ska köpa Jerry Mbakogu för flera miljoner och sedan inte använda honom förrän till sommaren?
Leeds United Rodell
2018-01-29 12:14
From Italy: Leeds United have rough agreement to sign 25 year old striker, after he impressed at the weekend. http://sportwitness.co.uk/leeds-united-agreement-principle-sign-forward-fee-agreed/ … #lufc #mot

Gazzetta have it differently.

They say Leeds are holding a meeting with Carpi in Milan to agree an Mbakogu move for €7m.

It's also stated the striker would stay where he is until the summer, which would suggest he's a Lasogga replacement.
Leeds United krelleg
2018-01-29 11:45
Två nya podavsnitt från The Square Ball kom i helgen, värt att lyssna på! Någon som har någon annan LUFC-podcast att tipsa om?
Leeds United WhitesMOT
2018-01-29 11:23
5 pinnar efter nu. Sakta sakta sug livet ur igen. Är man Leedsare och positiv bör man fasen söka hjälp ! ;)
Leeds United Rodell
2018-01-29 11:22
Senaste anfallsryktet in Jerry Mbakogu, vattnas inte i munnen direkt
Leeds United Rodell
2018-01-29 10:18
Match imorgon, hoppas vi får se Forshaw lira med tanke på att det inte verkar hända så mycket på nyförvärvsfronten så sätter dom nog mycket hopp till att Forshaw ska göra mirakel med vårat spel :) hoppas det blir så
Leeds United sportcarl
2018-01-28 21:24
ja förhoppningsvis är det förstärkning på 2 positioner, alltså jag tycker inte Klich har stigit fram när han fått chansen några fåtal gånger och osäker om han någon gång varit bäst i Leeds defensiva mittfält, men ändå han borde fått fler chanser och kunnat bli lite mer varm i rocken, för mig är det inte 100% han spelat sin sista match med LU, kan räcka med managerbyte i sommar och en ny manager med friska ögon när det gäller just honom, hoppas Forshaw kan bli en katalysator på vårt mittfält, att få ut CBJ mot de Bock är ju en förbättring utan tvekan, hur bra Bock är däremot återstår att se lutar mer åt Berardiklass än Taylornivå
Leeds United Duke
2018-01-28 20:17
Transferfönstret så här långt: 2 startspelare in och 0 startspelare ut.
Leeds United Duke
2018-01-28 20:16
Rodell// Målvaktssidan är det som kostat tillsammans med röda kort. Wood gjorde många mål men mittfältarna har kompenserat det och vi är bättre framåt denna säsong. Bartley också ett tapp såklart men 90 % av matcherna har Cooper gjort det bra.
Leeds United Rodell
2018-01-28 20:01
Nedan en länk där man kan läsa om detta år och förra året efter 28 omgångar och jämföra. Intressant läsning
Leeds United Rodell
2018-01-28 19:54
Duke // Ja helt klart en tränarmiss :( Minns att radz sa att christiansen hade en plan och påvisade vad som gjordes fel förra året och vad som skulle göras bättre.. känns inte riktigt som han hade mycket rätt i den presentationen för radz
Leeds United WhitesMOT
2018-01-28 19:23
Duke //

På papper var det en bra idé med Wiedwald och hans spel med fötterna. Det spelet kan inte Green.

Synd bara att man inte kollade om Wiedwald kunde fånga nåt med händerna också...
Leeds United Duke
2018-01-28 19:19
Rodell// Isf en tränarmiss då man petar den bästa målvakten.
Leeds United Rodell
2018-01-28 19:17
Green ville själv lämna annars skulle dom aldrig släppt honom och det var nog med han inte va första valet hos oss då kan man lika gärna sitta på en annan bänk och få mer pengar
Leeds United Duke
2018-01-28 19:13
36% av supportrarna vill ha ett nytt klubbmärke i undersökning...
Leeds United sportcarl
2018-01-28 18:45
Den som låg bakom släppet av Green var nog samma person som ville ha in Wiedwald.
Leeds United Duke
2018-01-28 18:14
Stonefree// Inga superspelare vi släppt i mitt tycke. Morison fick hur många chanser som helst klubben kunde inte göra mer. Peltier är sämre än Ayling. Sharp har passerat krönet. Bamba var riktigt dålig hos oss. Antenucci var inte dålig där skulle man gjort mer men han ville hem till Italien. Retar mig mer på släppet av Green det kan kosta en PL plats. Vet inte vem som låg bakom det beslutet.
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2018-01-28 15:25
Det var väl igår?
Annons: