/england/leeds/forum/403.aspx/england/leeds/forum/403.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Zilvestri...Wiedwald
2017-08-19 13:48
1-2 till leeds
Leeds United sportcarl
2017-08-19 13:35
Billy Sharpshooter har gjort 1-0 för Sheffield U efter 17 minuter mot Barnsley, Mowatt på bänken för Barnsley
Leeds United sportcarl
2017-08-19 13:11
Stonefree 12:38. Jag är som du otroligt kluven. Vill ju behålla Wood för att spela ihop laget och visa att vi inte är en selling club. Man är trött på spelare som kommer hit kysser klubbmärket men har klubben som en språngbräda.sedan är det som så får vi 20 miljoner pund som Wood inte är i närheten av att vara värd och summan läggs på spelare var kan vi få en betydligt bättre trupp. Drömscenariot vore nog trots allt att Radz satte ner foten och säger klart och tydligt vi behöver inte sälja att Wood står under kontrakt och är en viktig hörnsten i vårt brobygge mot PL
Leeds United sportcarl
2017-08-19 12:57
Linus M 12:49. Jo det vet jag men det är han inte värd. Att ge mer för honom.än Pontus som levererat i England är sjukt. Kanhända Bologna kan gå ner i prissumma nu när säsongsstart närmar sig och inga andra klubbar direkt verkar intresserade av honom
Leeds United sportcarl
2017-08-19 12:52
Ideala är att Wood kritar på förlängning. Stannar och gör ett uttalande om sitt commitment för Leeds likt Jansson gjort några gånger. Vi spelar ihop truppen uställe5 för att jaga ersättare.
Leeds United Linus.M
2017-08-19 12:49
Sportcarl//

Vi har redan försökt på Helander för £4m. De vill ha £6m.
Leeds United Duke
2017-08-19 12:48
McCormack tror jag är slut tyvärr. Tar hellre Snodgrass som Sunderland jagar. Whitesmot// I allsvenskan är det nog ganska klent med målskyttar de bästa kanske är Ghodos och Berget.
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Linus.M
2017-08-19 12:48
Bartley startar för Swansea idag.
Leeds United WhitesMOT
2017-08-19 12:44
Stenis //

McCormack kan du i princip jämställa med summan på Wood. Och Ross ersatte vi med Danny Pugh typ.

Bara att be till gudarna att vi är lite bättre åkande nu med folket som bestämmer....
Leeds United stonefree
2017-08-19 12:38
Spelar Wood i dag, tror jag att han stannar. Man kan väl inte åka på läkarundersökning förre match sedan spela match eller spela match och sedan åka iväg på lökar undersökning. Jag är jävligt kluven. Egentligen vill jag sälja för när sålde vi en spelare till det priset sist. Men blir det affär, måste det ju var för att Wood inte vill vara kvar, då är det ju lika bra att sälja nu! Är han med ikväll, hoppas jag han gör ett par mål
Leeds United WhitesMOT
2017-08-19 12:38
@sportcarl:
Då tar jag 10 gånger hellre en överviktigt,otränad och deppad RM44.
Leeds United WhitesMOT
2017-08-19 12:35
@Norman Hunter:

Jo, jag förstår det också. Men bara det att hitta nån som kan stå för 15-20 kommer inte bli lätt.

Det är ingen lag på att gå till P.O och göra fler än vad vi gjorde ifjol men dina chanser att nå ditt ökar nog markant. Vi behöver 15-20 mål plus på det vi gjorde ifjol troligtvis och då blir det inte lättare när du blir av med din 27 måls skyttekung 3 matcher in i säsongen.

Hela denna sagan är absolut ingen överraskning. Har väntat på den hela sommaren. Men det går ändå inte att se mycket mer än svart på det. Kanske vi har en plan som får oss att glömma Wood fort som fasen men vad är oddsen ?
Leeds United sportcarl
2017-08-19 12:30
ett alternativ är att gå all in för Rhodes
Leeds United sportcarl
2017-08-19 12:27
bjud 4 miljoner pund för Helander, 4 för Mc Cormack, och 7-8 för en riktigt bra anfallare kan det bli en bra affär om Wood säljes, plus lite som förstärkning i kassan
Leeds United Linus.M
2017-08-19 12:27
Allt handlar verkligen om vem vi får in. Är det en BRA ersättare (ingen turkisk sju mål per säsong gubbe) så är jag för en försäljning. Men skulle det komma in någon dålig spelare eller ingen alls i värsta fall så är det ett katastrof beslut.

Har väldigt svårt o tro att Radrizzani gjort såhär mycket för att sabba det dock. Det finns nog en plan om vem ska in, förhoppningsvis.

Återigen, är det Lasogga kan vi skita i allt.
Leeds United WhitesMOT
2017-08-19 12:26
@Kristoffer:

Absolut och det är isf enbart för pengarna. Han kommer säga att det är chansen till att stångas med de bästa men det är bara bullshit.

Gör han 10 med Burnley har han gjort det bra.
Leeds United Norman Hunter
2017-08-19 12:25
[QUOTE=WhitesMOT]Jaha det är väl att tro tomten och tro att han stannar nu så vad ska vi ersätta nästan 30 mål med ? Vem leder skytteligan i Allsvenskan ? [/QUOTE] Om han skulle stanna och göra 30 igen, då är han bättre än vad jag nånsin trodde och jag var ändå en av få som stod upp för honom säsongen 15/16. Stannar han skulle jag tro att han landar på en siffra mellen 15/16 och förra säsongen då det kändes som att det mesta trillade in. Skulle gissa på 23-25...
Leeds United BullenKarlsson
2017-08-19 12:24
Tror nog Wood är borta snart. Trist. Men med den säsongen han gjorde är han värd PL-spel och PL-lön.

McCormack-ryktena kanske stämmer då. Plockar gärna Snodgrass med när vi ändå är igång. Och Helander.
Leeds United WhitesMOT
2017-08-19 12:22
Sen hoppas jag verkligen inte man ser en chans i att sätta Roofe på topp. Ok du kanske får mer rörlighet i anfallet och det är trots allt han rätta position ,men då glömmer man också bort att vi lär inte spela 90 minuter på motståndarnas planhalva.

Det är inte bara nästan 30 mål du säljer av. Det är också en väldigt viktig del i vår defensiv som man släpper. Wood gör mycket jobb på fasta in i vårt straffområde.
Leeds United sportcarl
2017-08-19 12:22
WhiteMot 12:11. även om Wood stannar så lär han inte göra i närheten av några 30 mål , är one in a lifetime, gör han 20 så är det helt ok, och 5-6 i PL, bakom Wood har vi ingenting, Doukara har visat genom åren att han är verkligen average, och Ekoban är långt ifrån färdigutvecklad
Leeds United Kristoffer
2017-08-19 12:21
Det kan väl också vara så att det är Wood som vill lämna och då är det bättre att sälja.
Leeds United WhitesMOT
2017-08-19 12:11
Jaha det är väl att tro på tomten och tro att han stannar nu så vad ska vi ersätta nästan 30 mål med ? Vem leder skytteligan i Allsvenskan ?
Leeds United Linus.M
2017-08-19 11:55
Där är jag med sportcarl till 100%. Är Lasogga ersättaren så kan vi lägga oss ner och dö...

Upp till bevis på riktigt för Radrizzani nu.
Leeds United WhitesMOT
2017-08-19 11:53
KOM HEM ANTONSSON !!

Eller inte.....
Leeds United sportcarl
2017-08-19 11:49
Duke 11:15.jo så kan det vara. Får vi 15-20 miljoner pund plus add ons så kan det bli en Bra affär om minst 75 %investeras i nya spelare. Men snälla låt oss slippa Hamburganfallaren som av dess klubb direktör anses vara århundradets flopp.
Leeds United Kristoffer
2017-08-19 11:39
Phil Hay:

No word from Leeds yet but message from the Burnley end is that a deal for Wood is all but agreed. Medical likely to take place tomorrow.

Wood travelled with the team to Sunderland yesterday but Burnley don't want him to play in tonight's game. #lufc

Wood is still with the team in Sunderland as it stands. Interesting afternoon ahead. #lufc
Leeds United Duke
2017-08-19 11:15
Sportcarl// Klubbarna verkar vara överens om en övergång tyvärr.
Leeds United sportcarl
2017-08-19 10:36
Jag hoppas och tror Wood stannar. Sedan vet man ju inte vad klubben vill. Att gå till Burnley känns väl inte som världens bästa val. Känns som ett typiskt lindansargäng. Hoppas han är lite medveten om hur det gått för våra tre fantastiska diamanter i PL
Leeds United WhitesMOT
2017-08-19 10:19
@Linus.M:

Ja va fan....man är ju lite av en siare !!

Ursäkta mej en stund jag ska in på Unitbet och oddsa lite....;))
Leeds United Linus.M
2017-08-19 09:54
Whites//

Vi har bjudit Wood £25k i sitt nya kontrakt, snyggt gissat ;)
Annons: