/england/leeds/forum/395.aspx/england/leeds/forum/395.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United sportcarl
2018-02-03 18:40
Thom 18:32 jag hade nog gissat att du haft Lasogga som nummer ett.
Leeds United Duke
2018-02-03 18:38
Thom// Ändå skrev du ett långt inlägg om Lasogga..
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2018-02-03 18:32
Duke// Finns 100 andra saker du kan fokusera på om du vill. Välj och vraka. Själv fokuserar jag på saker som irriterar mig och det är vad jag ser i match efter match. Intetsägande spel, väldigt få skapade målchanser, otillräcklig rörelse i anfallsspelet, långbollar, tappade bollar, misslyckade passningar, enkla misstag. Här kommer min topp 10 i irritationer med Leeds United just nu: 1) Alla röda kort. 2) TC’s värdelöshet. 3) Ortas värdelöshet. 4) Radz värdelöshet att inte ha sett TC’s och Ortas värdelöshet. 5) Vår scoutingverksamhet. 6) Vårt intetsägande anfallspel. 7) Värdelösa spelare som får spela vidare i match efter match. 8) Vårt värdelösa försvarsspel. 9) Alla värvningar som gjorts till U23 som fortsätter förlora och där ingen tycks vara tillräckligt bra för att involveras i a-laget. Ian Harte tycks hålla med mig i detta. 10) Vår form som nu är 7 matcher utan vinst och raden 0-2-5.
Leeds United Gary Kelly
2018-02-03 18:31
Avgå alla !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Leeds United sportcarl
2018-02-03 18:26
hoppas verkligen Radz gör ett utalande denna helgen, vad han kräver av varje del av klubben från spelare,tränare och värvare. och även vad han kan själv bidra med,
Leeds United sportcarl
2018-02-03 18:23
man kan klaga på Roofe och man kan klaga på Lasogga och det kan finnas fog för det, men den som skall ha mest skit i dag är Berardi, de 2 gula var klockrena och inte första gången det händer varken denna säsongen eller tidigare säsonger,, rent objektivt kan vi satsa på spelare som Berardi, Cooper och Phillips?drar de inte på sig lite för mycket röda kort och gula med? känns som återfallsförbrytare, svårt bygga på sådana spelare som klubb, jojag vet att Jansson drar på sig gula med,
Leeds United Duke
2018-02-03 18:14
Thom// Detta inlägg håller jag med om. Men att fokusera på Lasogga efter dagens match köper jag inte.
2018-02-03 18:11
Duke// Jag har nämnt flera. Men jag har påpekat problemet med en anfallare som inte är rörlig, har tillräckligt bra teknik eller kan ta sig förbi sin gubbe och skapar ytor hela säsongen med Lasogga som spjutspets. Allt jag fått höra tillbaka är hur fantastiskt hans målsnitt är. Problemet är ju att det inte är speciellt fantastiskt och att han inte flertalet matcher är rent urusel och förstör mer än han gör nytta! I ett lag med annorlunda spelare, likt det lag vi hade när vi tog oss till play-off final till PL för typ 100 år sedan så hade kanske Lasogga kunnat göra mer nytta. I detta lag är han helt fel. Att han bär ensamt ansvar har jag aldrig påstått. Alioski är urusel, Hernandez börjar bli till åren, alla röda kort spelar in, Wiedwald blandar och ger även om han inte gör lika många solklara grodor längre, Ayling (innan skadan) var en skugga av sitt forna jag under Monk, Cooper har tappat, Vieira är långt ifrån formen, Phillips vet i fan, Roofe fullständigt anonym, Grot har ingenting att komma med, Sacko är exakt den huvudlösa kycklingen han var förra säsongen och ändå köpte vi honom(!!).... alltså, vi har en tredje målvakt i klubben som inte håller Superettan klass i Sverige. Vi ersätter vår Wood ersättare med Sacko som jag inte heller tror skulle platsa i Superettan. Inte konstigt att vi förmodligen kommer hamna närmare nedflyttning än play-off om vi fortsätter behålla TC. Vi kan räkna med en liknande säsong nästa år om vi behåller Orta.
Leeds United Kay80
2018-02-03 18:01
Ta det lugnt nu alla, det är Leeds som vi pratar om. Det ser ju likadant ut varje år. Aja, jag älskar Leeds trott det går som det går och sedan är det sjukt frustrerande.
Leeds United Duke
2018-02-03 18:00
Thom// Ja han har del i det men du lyfte bara fram honom. Finns många som har större del i det.
Leeds United Terry Connor
2018-02-03 17:58
Äntligen är pinan över för den här gången.
Leeds United WhitesMOT
2018-02-03 17:58
@sportcarl:
Skämt eller inte det är fantastiskt klumpigt. Som jag sagt till dej tidigare så har du känsla som en gråsten. Men det kommer du aldrig fatta.
2018-02-03 17:57
Duke// Peka ut vart jag sagt att Lasogga bär ansvaret för att vi förlorar idag. Att han har del i det är väl självklart!?
2018-02-03 17:56
sportcarl// Dina inlägg här inne är lika intetsägande som Leeds spel. Är du så jävla blind så du inte ser att det finns skillnad på en spelare som spelat 20 matcher och spelare som spelat 2-3 stycken? Lasogga ska leda fältet där framme medans De Bock knappast har en sådan position. Forshaw ska inte heller leda fältet men får gärna bevisa för mig att han är en fältherre. Lasogga har misslyckats med allt från början till slut, men han är inte den enda. TC, Orta, Radz, u23 tränaren, våra scouter, Roofe, Alioski, Ayling, Cooper, Vieira, Phillips och O’Kane för att nämna några kan joina gruppen. Dock är Lasoggas spel som anfallare en stor del i att vårt spel går i lås.
Leeds United sportcarl
2018-02-03 17:55
WhitesMot 17:54, kräver inte att du skall fatta att det var ett skämt och svar på thoms statistik och tillfälligheter 17:43
Leeds United WhitesMOT
2018-02-03 17:54
@sportcarl:

Smart. Jättesmart. Hur många högskolepoäng ??
Leeds United Duke
2018-02-03 17:51
Thom// Jasså Lasogga bär ansvaret för denna förlust.
Leeds United WhitesMOT
2018-02-03 17:49
Thom //

Jag är med på dit tänk kring Lasogga men just idag får man ännu ett tänk på hur jävla flippad TC är. Visst nu har jag mer eller mindre sketet i andra halvlek som jag vet ju inte allt men när jag slår på igen och ser att Roofe är kvar före Lasogga så är det ultimat bevis för mej att mannen vid styret har nada koll.

Säg vad man vill om Lasogga men han kan iaf skapa nåt. Roofe får du skjuta i huvudet för att få nån effekt. Men nog fan är han på plan fortfarande.
Leeds United sportcarl
2018-02-03 17:45
vi kanske skall ställa över bock och forshaw med, statistiken säger att vi förlorar varenda match de spelat i.kan ju vara tillfälligheter
2018-02-03 17:43
Och Lasogga fortsätter ”övertyga”. Men han gjorde ju två mål för ett par matcher sedan så hans målsnitt är ju typ bäst i hela världen. Inbytta matcher räknas inte såklart, på tal om att endast ta saker till sin egen fördel. Vad är det nu? Sju mål på typ 20 matcher? I ett lag som tycks förlora varenda match han startar i.. men det är nog bara tillfälligheter. Och vem ska stå till svars för att detta laget är betydligt sämre än förra årets? Idag hade vi flertalet spelare värvade av Orta/TC. Och vi är odugliga.. fullständigt odugliga i match efter match. Jävla amatörer som har hand om denna klubb.
Leeds United WhitesMOT
2018-02-03 17:35
@Rodell:

Jag vill inte låta präktig men fuck it ...

"Börjar" ?!?

Sorry men jag är så jävla förbannad nu så jag vet ärligt talat inte var jag ska ta vägen.
Leeds United sportcarl
2018-02-03 17:34
Alioski gillar jag, Forshaw, Bock och Pennington med är helt ok Viera duger också, resten finns väl inget att bygga på satsa på bland de som är på plan
Leeds United sportcarl
2018-02-03 17:30
man skall inte skylla på domarna, men minst 2 situationer i denna match som kunnat rendera Cardiff marchorder,
Leeds United Rodell
2018-02-03 17:26
Han kan ju inte få säsongen ut... finns inget att skylla på längre.. om inte TC får gå nu så måste Orta få det för nåns huvud måste rulla... nu börjar det bli pinsamt att hålla på Leeds
Leeds United Simo LUFC
2018-02-03 17:24
WhitesMOT :)) Varsågod
Leeds United WhitesMOT
2018-02-03 17:20
@Simo LUFC:

HAHAHAHAHAA!!!

Tack från det djupaste av mitt hjärta. Den behövdes verkligen nu !! :))))))
2018-02-03 17:20
Dra åt helvete TC. Han skulle ha sparkats för 2-3 månader sedan under vår förra katastrof period. Håller inte att spela så här. När vann vi en match och övertygade senast... nej förresten, när vann vi en match senast överhuvudtaget???
Leeds United WhitesMOT
2018-02-03 17:18
Radz :

Det var jättetrevligt att du gjorde ett försök men vakna för helvete !!

I en klubb som inte har 976 olika problem att reda ut kanske detta upplägg funkar men nu är du i världens drygaste andra division och då är det simpelt och hårt arbete som gäller . Då kan du inte ha en jävla fjolla som leder laget och en satans fjant som enbart förlitar sig på Football Manager stats när han värvar !!!

Nu tar du in någon som förstår sig på klimatet. Ring Daglish igen så kan han berätta för dej. Och om den du anställer kommer med för höga krav så sälj och det omedelbart !!

Jag är oerhört tacksam för allt som gjorts vid sidan om men du har fullständigt missat huvudpoängen med Leeds United. Du är ny i detta så jag vill ge dej en chans till men som sagt VAKNA FÖR HELVETE !!!
Leeds United Linus.M
2018-02-03 17:14
Rodell// Beredd att hålla med nu, verkar som mitt förtroende till TC osv var helt felaktigt. Sparka TC, Orta och resten. Sen vill jag se en satsning i sommar av Radz, annars kan också dra åt helvete.
Leeds United sportcarl
2018-02-03 17:14
ganska förväntad matchbild och inte förvånad att vi fick ett rött kort till, inget att säga om Berardis 2 gula, däremot ser man i mångasituationer där motståndarna gör kapningar träffar fel som tex Bamba att hade en leedsspelare gjort samma sak hade det blivit marchorder. nu skall det bli intressant följa andra halvlek och se vlka spelare som visar leedshjärta och talang och vilka som viker ner sig och visar brister
Annons: