/england/leeds/forum/393.aspx/england/leeds/forum/393.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United sportcarl
2017-11-19 13:20
Tv3sport eller viaplay idag:)
Leeds United Linus.M
2017-11-19 13:19
Lasogga är sjuk.
Leeds United sportcarl
2017-11-19 13:18
Ingen O Kane och Lasogga från start idag. Roofe up front och VieraPhillips i defensiva mittfältet
Leeds United stonefree
2017-11-19 13:00
Vi har inget val, vi måste vinna i dag. Oavgjort räcker inte, alla måste ge 200%, springa så de får bära ut dom efter matchen. Lite inte så bra fakta: Den 12 september klockan 31:35 klättrade Pontus upp på North helt galen av lycka, vi hade slagit Birmingham med 2-0. Han fick utmärkelsen "man of the match" vad hände sen? Jo vi har spelat 9 liga matcher sen dess, 2 vinster och 7 förluster. Pontus har inte varit med i någon utav vinst matcherna, utan endast i de 7 förlustmatcherna, hans betyg i matcherna har blivit sämre och sämre. Nu är det ju inte enbart Pontus fel, Ayling har tyvärr gått lite åt samma håll, han borde ha plockats bort och vilat redan innan Sheffield och Derby matcherna, alla målen motståndarna gjorde kom direkt eller indirekt som följd att att vår höger flank var under all kritik, detta fortsatta sedan mot Brentford. När sedan mållis också börja darrar, då förstår ju vem som helst att det kommer att gå åt skogen, man kan ju inte bara klaga på att mittfältarna inte räcker till. Ska vi körs med 7-8 försvarsspelare ? Vi är ju tillbaks till samma virriga försvarspel som innan Monk anlände till Leeds. Har man inte forwards som dunkar i mål i parti och minut i matcherna, då måste man bygga på ett stabilt försvarsspel. Vinner vi inte i dag, då måste TC gå, man kan inte gå från en första plats till en 11-12 plats på drygt 2 månader utan påföljd och vi ju dessutom spelat skit, vi är sämst i ligan på avslut på mål. Är inte Dallas och Hernandez med från start är det tjänstefel av TC. Jag vill se ett Leeds i dag som offrar sig för tränaren, fansen och hela staden Leeds!
Postat via SvenskaFans-appen
Middlesbrough Honken666
2017-11-19 12:54
sportcarl

Är lite överdrivet, visst det blev lite mycket spanjorer eller spansktalande spelare, men han var även sportchef den säsongen vi gick upp så helt dåligt var det inte

Problemet blev i PL, Karanka hade ingen bra personkemi med spelarna och omklädningsrummet blev delat mellan "engelsmän" och "spanjorer"

men personligen föredrar jag manager rollen som vi återgått till under Monk än att ha en sportchef som köper in spelare över huvudet på tränaren....
Leeds United sportcarl
2017-11-19 12:14
det var inge snälla ord om Orta och hans tid i M-boro från deras gamla klubbikon Bernie Slaven idag. "absolute disaster" och han har full förstålse varför Monk lämnade,kanhända viktigare skicka ut Orta innan TC:)
Leeds United lasse c
2017-11-19 11:25
Vilket låångt uppehåll det var, Nu startar vi en formtopp som varar till Maj !
Leeds United Pontus Hatt
2017-11-19 11:17
[QUOTE=WhitesMOT]Plattan och Viaplay på mobilen ? [/QUOTE] Hehe, tänkte inte på det
Leeds United Linus.M
2017-11-19 11:04
U18 vann igår mot Crewe med 2-1 :)
Leeds United Rodell
2017-11-19 08:46
Matchdag! Fyfan nu vänder vi skutan! Jag hoppas på lite förändringar i elvan och ett jävla riv från start Ska bli intressant att se hur tc ställer upp
Leeds United Norman Hunter
2017-11-19 07:31
Idag kan ni vara lugna för det taktiska. Jag sitter bakom bänken på West Stand och styr TC därifrån. Mycket lättare än att sitta framför teven och skrika. :)
Leeds United WhitesMOT
2017-11-18 23:43
@Pontus Hatt:

Plattan och Viaplay på mobilen ?
Leeds United Pontus Hatt
2017-11-18 20:12
Nån som vet nåt ställe i Stockholm som visar matchen imorgon? Behöver nån att dela ångesten med...
WLD WLD
2017-11-18 17:41
Ditt tips talar väl, för förlust.....1-3 till Middles
Leeds United Kristoffer
2017-11-18 17:11
Vi är nu 11:a men har fortfarande bara tre poäng upp sjätteplatsen så vinst med 2-0 i morgon så är vi på kvalplats igen. Ska dock sägas att Derby spelar i kväll och ändrar läget vid vinst.
Leeds United sportcarl
2017-11-18 16:51
2 mål av Marcus Antonsson efter första halvlek:)
Leeds United Kristoffer
2017-11-18 16:19
Vi är nere på 13:e plats just nu då Norwich och QPR leder och Wednesday har oavgjort.
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2017-11-18 15:39
Förlust imorgon och vårat facit är 2-1-9 på de senaste 12 matcherna med cupen inkluderat. Vinst och det ser väl något ljusare ut i alla fall även om det ska till betydligt mer för att jag ska bli övertygad om att vår enorma svacka är slut. Det räcker inte med en vinst och allt är frid och fröjd, vi måste börja hitta spelet, vara effektiva och kämpa från första till sista minut. Ser jag det i de nästkommande 3-4 matcherna så kommer jag medge att jag haft fel. Tyvärr är jag rädd för att vi kommer halka längre och längre ner men ingen blir gladare än jag om jag har fel. Mitt lag imorgon; ..................Wiedwald..................... Ayling - Jansson - Conor.S - Berardi ....Saiz - Phillips - Vieira - Dallas...... .................Hernandez.................... .....................Roofe........................
Leeds United sportcarl
2017-11-17 23:03
Preston-Bolton 0-0.
Burton-SheffieldU 1-3 (2 mål Billy Sharp)
Leeds United Linus.M
2017-11-17 22:43
Förlust på söndag och det blir härdsmälta. Vinst och man kommer tänka att allt är helt underbart. Suck. Varför utsätter man sig för det här.
Leeds United Duke
2017-11-17 21:11
U23-laget eller U21 som det hette tidigare prioriterade Cellino bort. Tar mer ön några månader att bygga upp akademiverksamheten igen.
WLD WLD
2017-11-17 20:36
Preston-Bolton i kväll , på tv 3 sport.
Söndag Leeds mot Middles, skiljer inte så mycket på oss i tabellen.
Middles har tydligen en bättre målvakt än vi, Leeds har fler insläppta mål ,
och lite annat smått o gott....
Ska försöka hålla gluggarna öppna i kväll när det vankas tv fotbboll, kanske kan
det bli en bra kväll , när man inte har förväntat sig något extra morsamt......
Leeds United Kristoffer
2017-11-17 19:43
Jag har för mig att Kinnear sa att u23-laget handlade mer om att ta fram spelare till A-laget än att vinna ligor.
Leeds United Hartey
2017-11-17 18:38
Säger Kinnear att resultaten inte betyder något för U23 så är det är inte värdigt en storklubb som Leeds United. Alla resultat med PojkarFlickor över 14/15 betyder något
Leeds United Rodell
2017-11-17 17:56
Blir tufft på söndag, hoppas på att få se roofe på topp och Dallas på vänstern samt klich in i laget för vi har inte riktigt sett så bra ut på mitten med okane/Philips/vieria där okane har varit den sämre av dom :) Ska iaf bli kul med riktig fotboll igen även om uppehållet och säkrad VM plats har varit bra så är det alltid tråkigt utan ligafotbollen
Leeds United Kristoffer
2017-11-17 17:42
Kinnear sa ju i en intervju att de inte brydde sig om resultaten när det gäller U23-laget.
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2017-11-17 15:13
Och vårt fantastiska b-lag verkar förlora igen. Denna gång mot Sheffield Utd.
Leeds United Kristoffer
2017-11-16 18:32
Det kommer nog se ut som vanligt på söndag, 4-2-3-1 och så kommer Grot in på slutet.
Leeds United WhitesMOT
2017-11-16 18:14
Nån som fångar bollar
Berra Conor PJ Dallas
Phillips Klich Ronny
Pablo Roofe Saiz

Har sagt 4-3-3 länge nu men kommer aldrig att hända. Och enbart skador kommer ge Klich chansen tyvärr.

Dock är det viktigaste att vi måste sluta fjolla. Ska vi ändå förlora hela tiden så gör det genom att försöka springa igenom folk och inte peta sidan om.
Leeds United Hartey
2017-11-16 14:57
Nu är det nystart och en ny/ sista chans för TC att hitta tillbaka till spelet i början på säsongen som tog oss upp i topp av CCC. Håller med Linus om Dallas särskilt som han var riktigt bra för NordIrland. Wiedvald skall tillbaka för att med Lonergan blir vi så långsamma att starta spelet och då är vi lättlästa. Roofe är så jävla ojämn och jag minns än då jag stod på North och svor över honom på Derbymatchen. Allioski gjorde äntligen sitt andra mål mot Brentford och en assist för Albanien gör att han äntligen fått självförtroende att börja spela ut och sätta skotten Lufc- Boro 2-1 Lasogga och Allioski
Annons: