/england/leeds/forum/383.aspx/england/leeds/forum/383.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United Rodell
2018-01-11 11:30
En sak ayling hade problem med är att han va ofta ur position och många gånger för högt upp i plan vilket inte berardi är och vad jag förstått inte bocken är heller så vår försvarslinje blir nog lite mer stabil och i position med dom.
Dok ska jag inte kasta skit på ayling då han är den med mest brytningar i ligan! och kommer vara mycket saknad. Han har också blivit lite utav en vinnarskalle och grisig! :) Hoppas bara att De Bock levererar
Leeds United Simo LUFC
2018-01-11 11:27
Angående De Bock: han har vunnit en del titlar och spelare som vet vad som krävs att vinna titlar/seriesegrar har vi inte för många av i dagens Leeds. Tror den typen av erfarenhet är viktig att få in. Det kan man även ex se på Pontus som vunnit med MFF. Vilken vinnarskalle och vinnarmentalitet! Ej att underskatta! Tror vi får se liknande hos Bocken.
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United stonefree
2018-01-11 11:01
Att ta tillbaks Clayton, vore som att stoppa in huvudet i en giljotin. När han gjorde mål på oss i Huddersfield, då sprang han förbi hela Leeds bänk och bröstade upp sig. Sånt glöms inte. Han är inte välkommen, tror inte han är sugen på Leeds
Leeds United Rodell
2018-01-11 10:25
WhitesMOT//

Du känner inte att det du sett av Klich räcker? Jag tycker han är rätt slö tar väldigt lång tid på sig att släppa bollen. Han verkar tro lite mycket på sin egen förmåga och han har vid flera tillfällen tappat boll för att han kladdar för mycket och försatt oss i dåliga lägen. Han har en okej match mot Burnley på sitt CV annars har han inte varit bra.

Kan det bero på att han knappt fått spela absolut men han verkar ju inte direkt försöka ta chansen när han får den. Han verkar rätt nonchalant och inte bry sig kan jag tycka enligt hans aktivitet på twitter. Kolla Cibicki inget gnäll han försöker och när han får chansen har han också presterat (blandat lite i sina senaste prestationer) Men det va ett par matcher TC inte kunde peta honom för han var bra.
Leeds United WhitesMOT
2018-01-11 10:15
Jag kommer inte ge mej. Jag är övertygad om att vi har paret på mitten i Klich/Vieira. Man måste bara ge dom chansen och då menar jag inte som nu i 5 minuter.

Men om nu Klich inte ska användas så hitta en Dougie Freedman typ även om han var anfallare. Just den typen av ledarskap som han stod för är precis det vi saknar. Samma som Naylor. No-nonsense spelare som inte behöver göra sig till för att leda.
Leeds United Rodell
2018-01-11 08:25
Vi verkar ryktas med anfallare iaf, så helt nöjd är inte Orta och TC med nuvarande uppsättning, senast i raden är Martin Harnik sen har vi ju Marriott och Prijovic samt Hugill vi ryktats med också.
Leeds United Rodell
2018-01-11 08:20
Clayton skulle förbättra vårat mittfält, om man har sett honom spela så skulle man märka det. Men oavsett vem man värvar kan man ju inte vara säker på att det blir succe.

Marriott - 39 matcher 8 mål League two förra säsongen nu i League one 25 matcher 17 mål det är en formkurva som går uppåt tycker iaf jag och om han inte lämnar i januari kommer han lämna i sommar till något lag i Championship som slåss i toppen.
Leeds United BullenKarlsson
2018-01-11 07:46
Vet inte om Clayton är något speciellt. Kör hellre O'Kane, Vieira om jag får välja. När vi värvade Luke Murphy var han väl League 1:s bästa spelare? Billy Sharp öste in mål. Kemar Roofe öste in mål i League 2. Sen har vi värvat Snodgrass som var halvbra i skotska ligan. Becchio som var på prov. McCormack som var bänkad. Gradel likaså. Många av de vi har sålt vidare har sen också totalt misslyckats. Många faktorer som spelar in men jag tror inte att vi klarar topp 6 bara för att vi värvar 3-4 spelare. Det ska också vara rätt spelare i gruppen. Det ska skapas rätt dynamik. Vinnarkänsla. Det går inte att ge en ny manager 6 månader och 15 nya spelare och hoppas vi går upp direkt. 6-7 miljoner för en spelare som gör en bra säsong i League 1. Nej tack
Leeds United WhitesMOT
2018-01-11 07:31
Clayton är inget annat än en överskattad pajas. Så nej tack.

Det M&M gör i Pboro är väl najs men kan dom göra det i Leeds ? Det är som natt och dag kravmässigt.
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2018-01-11 04:21
Alexander Isak finns tillgänglig på lån också.
2018-01-11 03:53
.....................Wiedwald.................... Berardi - Jansson - Cooper - De Bock ..................Vieira - Clayton................ .....Maddison - Hernandez - Dallas..... ........................Marriott..................... Avbytare: Lonergan, Phillips, Alioski, O’Kane, Shaughessy, Cibicki, Roofe Utanför: Klich, Grot, Lasogga, Sacko, Saiz (avstängd), Ayling (skadad), Ekuban (skadad), Anita Detta känns som ett play-off lag, eller vad tycker folk?
Leeds United WhitesMOT
2018-01-10 20:52
Berra och Bocken. What´s not to like !? :))

Låter som ett par av grabbarna som hänger på parkbänkarna utanför bolaget .
Leeds United WhitesMOT
2018-01-10 20:49
Låt Coyle stanna säsongen ut. Vi har Anita som back-up. Tror även Pennington kan spela högerback i värsta fall.
Leeds United sportcarl
2018-01-10 19:12
tycker de Brock är spännande, kan han bli något mellan Berardi och Taylor är jag nöjd
Leeds United Linus.M
2018-01-10 19:05
Jag tycker De Bock låter spännande. Kostar ju ändå £1.5m, det är ju inte kattpiss för en vänsterback i Championship. Jag ger han iallafall en chans innan jag tycker han är en dålig värvning.

Coyle är ju nästan ett måste att återkalla, jag spelar nästan med honom istället för Berardi hellre. En skada på Berardi eller De Bock och vi måste ha Coyle.
Leeds United stonefree
2018-01-10 18:58
@Rodell:

Jag tog bort inlägget, det var det jag trodde att han skulle till leonesa, men det fanns inget fakta i det. Men man vet ju aldrig, när det gäller Leeds
Leeds United Rodell
2018-01-10 18:44
Stonefree // Det stämmer inte, vissa leonesa fans tror att han ska på lån till dom men det har dementerats av philhay som är rätt insatt
Leeds United sportcarl
2018-01-10 18:33
stonefree 18:30, hoppas du har fel och tror det med, vore galet annars, varför värva spelare till klubben för att direkt låna ut dom? kan förstå det kanske om det är spelare som inte är nära en A-lagsplats eller strul med arbetstilstånd
Leeds United sportcarl
2018-01-10 18:31
förhoppningsvis gör Bocken premiär på lärdag på vänsterbacken, och Berardi kan äntligen få återgå till sin rätta position, CBJ har fel attityd och Anita kan man förstå att an inte gjort succe på den positionen då han är mer mittfältare/högerbck, ett litet plus i rätt riktning att a spelare på varje position där de är "hemma"
Leeds United stonefree
2018-01-10 18:30
Helt fel av mig
Leeds United Duke
2018-01-10 18:12
Ayling är saknad började säsongen strålande lite mer ojämna prestationer senaste veckorna. Berardi är bättre som högerback än vänsterback så det är ingen kris. Belgaren kan nog bli bra men en liten chansning. Club Brügge är nog ett bättre lag än oss. Coyle lite tveksam om vi ska återkalla, för hans utveckling bättre han stannar. Anita är också ett alternativ men har varit svag.
2018-01-10 17:34
Sen att Ayling är borta gör varken mer eller mindre. Han är väl den som gjort sämst ifrån sig i förhållande till förra säsongen. En Coyle eller Berardi på högerbacken är okey.
2018-01-10 17:32
Gäsp säger jag om Bocken...
Leeds United Linus.M
2018-01-10 17:14
Enligt journalisten som först avslöjade att De Bock skulle komma till Leeds så kostade han oss £1.5m + add-ons.
Leeds United sportcarl
2018-01-10 16:44
intrssat artikel om de brock på fotball insider, där de intervjuvat en belgisk journalist Peter Vandenbempt, hans styrkor och brister, känns lite konstigt värvningen, påminner om det man läser ganska mycket om Berardi, hans styrka "strong character" dock "impulsive beahavior". på frågan varför han inte spelat mer denna säsongen svarade han att managern ville ha mer kreativa och snabba spelare, verkar som han kan spela vänsterback vänsterving och kanske fullback
Leeds United sportcarl
2018-01-10 16:38
att ta tbx coyle vore självklart om ayling är borta säsongen, jag fattde inte varför han blev utlånad från början,Coyle visade redan förra säsongen att han ar något, han har säkert riktigt låg lön med så det borde passa klubben med, sedan måste ju klubben ta sig en funderare med spelare med betydligt högre lön men levererar ingenting och står på långa kontrakt, Klich,Sacko,Anita är ju 3, finns säkert någon till och även någon lånespelare som skert inte kommer få någon mer speltid
Leeds United krelleg
2018-01-10 16:36
Nytt poddavsnitt från The Square Ball idag.
Leeds United stonefree
2018-01-10 16:01
Jag säger bara till Orta, TC eller vem som bestämmer. Be careful when you put your finger in place where you don’t put your noose!
Leeds United Rodell
2018-01-10 15:34
Linus.M //

Undra varför inte klubben går ut med det, då bilderna är läkta samt club brugge gått ut med det.
Leeds United Linus.M
2018-01-10 14:47
De Bock klar. 2022.
Annons: