/england/leeds/forum/381.aspx/england/leeds/forum/381.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United Hartey
2017-11-25 14:40
Alioski har äntligen hittat självförtroendet, bara att hålla tätt bakåt
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Linus.M
2017-11-25 14:36
Håll tätt första 15 (klyscha? Nej då...) och se till att inte Barnsley får igång publiken, då kan det bli stökigt.
Leeds United sportcarl
2017-11-25 14:31
3-0 och det är spiken i kistan, Barnsley har ju egentligen inte haft en målchans
Leeds United sportcarl
2017-11-25 14:30
vi har dominerat från minut 1, Saiz-Pablo-Alioski är grymma och står för underhållningen. viktigt vinna idag för att få lite andrum ,snart halva säsongen gått och dags visa om vi är ett lag för övre eller undre halvan, tycker hela laget är ok idag, dock är ju inte en spelare som Pontus och Ayling i närheten av vad de kan när de är som bäst, Berardi skall ha credd idag släpper ingen förbi sig på sin sida, Ekuban helt ok med...MOT
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2017-11-25 14:26
Linus// Hoppas vi fortsätter i andra och inte slappnar av. Ekuban får gärna göra ett mål och få upp självförtroendet lite.
Leeds United Linus.M
2017-11-25 14:23
Kolla på glädjen från Christiansen och teamet vid 2-0 målet, kan se hur viktigt det är. HOPPAS att de håller fortsatt fokus nu, slappna inte av.
Leeds United Simo LUFC
2017-11-25 14:21
Vi måste upp den här säsongen annars är jag rädd att vi tappar Saiz. På tok för bra för Championship!! Jaaaaaaaaaa måååååååååål!!!
Leeds United Linus.M
2017-11-25 14:20
JAAAAAAAAAAA ALIOSKI 2-0!!!!
Leeds United Linus.M
2017-11-25 14:14
Phillips ser sådär ut idag, tunga fötter... In med Anita i halvtid?
2017-11-25 14:13
Gillar vad jag ser hos Ekuban.
2017-11-25 13:58
Känns faktiskt som att vi kan vinna denna matchen. Tycker det ser ganska stabilt ut. En utvisning på Ayling eller Jansson skulle kunna förstöra det.
2017-11-25 13:57
GOTT ÄR DET SAIZ!! Så jävla viktigt :) nu har vi chans!
Leeds United Linus.M
2017-11-25 13:55
SAAAAAAAAAIIIIIIIZZZZZZZZZZ
2017-11-25 13:51
Frågan är väl när straffen för Barnsley kommer. Vi får ju straffar emot oss i varenda match.
Leeds United LeedsKojs
2017-11-25 13:49
Vad sysslar Ayling med?!
Leeds United Linus.M
2017-11-25 13:47
2/4 försvarare på gula kort innan klockan slagit 15 min.......
2017-11-25 13:26
Måste kännas helt menlöst att vara Klich just nu när man blir petad av en spelare som Hadi Sacko.
WLD WLD
2017-11-25 13:08
Ska Wieldwald prestera bättre eller sämre än Lonnergan idag då ??
Idag har ju spelarna många,ögon på sig, enär många fans via tv kan sporra dem....hoppas i alla fall på en bra match, än så länge.....
Leeds United Kristoffer
2017-11-25 13:01
Vänstersidan med Berardi och Hernandez har inte fungerat så bra de senaste matcherna. Hernandez brukar ju inte prestera på bortaplan heller.
Leeds United Kristoffer
2017-11-25 12:59
Wiedwald
Ayling, Jansson, Cooper, Berardi
Phillips, O'Kane,
Alioski, Saiz, Hernandez
Ekuban.

Lonergan, Shaughnessy, Pennington, Anita, Sacko, Grot, Roofe.
Leeds United sportcarl
2017-11-25 09:29
Står bakom TC Men betyder inte att jag tycker som han i allt. Fattar inte varför Klich inte ens tar en plats på bänken.
Leeds United WhitesMOT
2017-11-24 23:45
Cibicki - Helt obegripligt
Lonergan - Inget annat än back-up
Wiedwald - Tanken är god men scoutingen usel. Eller ska jag säga tanken är naiv...
scum vänsterbacken - Finns nåt där. Är iaf mer naturlig vänster än Berardi.
Klich - Helt övertygad om att han är rätt för oss. Tyvärr ser TC nåt helt annat.
Lasogga - Är man så stor och inte använder det så kommer det aldrig funka i England. Målsinne javisst men måste ha oceaner av yta.
Grot - råämne. U23
Ekuban - Ge honom en ordentlig chans och han kommer passa bäst in av vad vi har.
Anita - Truppspelare. Sägfer jag inget om. Såna behövs också.
Sacko - Måste varit ett förlorat vad som gav honom kontrakt. Värsta fotbollshjärnan jag någonsin sett och då har jag ändå själv spelat med många höns på låg svensk nivå.
Gomes - Se Grot
WLD WLD
2017-11-24 23:22
TVmatch i morron. Tidig.... Bäst att ladda upp orken innan dess. Bar te å lägg upp armen på,eiderdunet, tala väl med John the Blunder, drömma om en lättköpt runda mot Barns slynglarna, 3 poäng, lätt som en plätt... det är inte konstigare än sååå.....tuta o kör.....
Leeds United sportcarl
2017-11-24 22:19
Thom 18:27, värvningarna/flopparna visar kanske att värva billigt eller free transfer inte alltid är bra . och att ger man typ 3 miljoner pund så blir det mer klass som Alioski/Saiz. vi får sätta hoppetill januarifönstret och att de utlovde Woodpengarna skall gå till spelarförstärkningar
Leeds United Linus.M
2017-11-24 18:31
Hoppas på en bra match imorgon. Tre poäng där och vi är med i toppen igen :)

MOT
2017-11-24 18:29
Varför behöll vi inte Green med Peacock-Farrell som andre målvakt denna säsongen? Det hade gjort att vi aldrig behövt se Wiedwald och Lonergan i vår tröja. Problem solved.
2017-11-24 18:27
Duke// Japp. Obegripliga värvningar/floppar: Cibicki Lonergan Wiedwald scum vänsterbacken Klich Lasogga Grot Ekuban (tror dock han kan vara den som kan lämna denna kategorin snabbast) Anita (varken bu eller bä egentligen men någon succé är han väl knappast?) Sacko Gomes Finns nog ingen som kan säga att någon av dessa spelare varit bra så här långt. Jag kan sträcka mig till att säga att en spelare som Grot kanske står på tillväxt och att Anita är en duglig truppspelare och att Ekuban ju faktiskt varit skadad mestadels av säsongen så här långt. Annars är det odugligt rakt igenom. Godkända övergångar. Alioski Pennington Succé: Saiz Tycker detta säger det mesta.
Leeds United Duke
2017-11-24 18:26
Thom// Mkt bra har hänt runt klubben men det avgörs på planen. Att köpa Elland Road har jag sagt många gånger skulle skett den dagen vi går upp i PL. Fram tills dess skulle alla pengar gått till spelartruppen, ingen mening att expandera arenan så länge vi inte tävlar med de stora fiskarna.
Leeds United Duke
2017-11-24 18:14
Sommarvärvningarna framstår mer och mer som flopp. Då står vi med stommen från förra året utan stjärnorna. Alioski och Saiz är undantagen. Dansken får ta på sig att vi tappade Green, Silvestri och Bridcutt i övrigt är det Orta som får betyg icke godkänt.
2017-11-24 18:14
Jag sa att jag tyckte det var rätt att sälja Wood för £16m. Dock sa jag att det var rätt så länge pengarna investerades i nya spelare annars fanns det noll skäl att sälja honom. Så här i efterhand så har nog försäljningen av Wood kostat oss någonstans mellan 10-15 poäng utan att överdriva. Med en riktig strulet och killer där framme med spelare som Saiz och Hernandez (och i viss mån även Alioski) så tror jag att Wood hade petat in 6-8 mål till så här långt. Tror det hade kunnat gett oss 3-4 segrar bara det. Lägger man där till att om vi inte skeppat iväg the Championships bästa målvakt förra säsongen i Rob Green så hade vi säkert också haft X antal fler poäng just nu. Så, jag undrar hur värt det var för Radz och övriga i styrelsen att ha såld Wood utan att ersätta honom med någon värd namnet, släppt Green och ersatt med två koner, misslyckats med värvningen av Bartley, fatalt misslyckats med att ha ersatt Taylor eller ens en vänsterback värd namnet, släppt iväg Bridcutt utan att ha tänkt tanken på att han kanske var viktig för truppen som en lagkapten och kämpe? Sitter de i styrelserummet och grubblar över detta eller planerar de för nästa supporterdag där vi alla sjunger kumbajah och tycker allt är så mycket bättre nu utan den hemske Cellino och där en patetisk och totalt misslyckad mittenplacering inte betyder någonting just av den samma anledning som redan nämnts då allt ju ”är sååååå mycket bättre nu är tidigare”. Imorgon tänker jag för första gången sedan jag vet inte när, skita i att följa matchen. Ingen behöver bry sig överhuvudtaget om detta men jag tror det speglar lite hur många Leeds fans känner sig. Jag bryr mig inte längre. I alla fall inte just nu. Jag är på semester i Mexiko, det finns roligare saker att göra.
Annons: