/england/leeds/forum/377.aspx/england/leeds/forum/377.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United Duke
2017-04-27 19:23
Sportcarl// Stannar han så har vi verkligen chansen att kunna bygga vidare på denna säsong och då ev kunna komma topp 2 nästa säsong.
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United sportcarl
2017-04-27 19:18
Pontus Jansson om att stanna på Elland Road: 100%.my future is in Leeds of cour se. I am proud to be here. You can see how happy I am to play here.

För mig stannar han. Om inte är han hycklare av första graden.
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2017-04-27 19:11
WhitesMOT// Aha, ja jag tror väl att om någons frisörs kusins brors mäklare stulit en godisbit ur lösgodis ståndet så får vi nog -25 poäng samtidigt som andra högt uppsatta i styrelserummen i andra klubbar kan äta upp en familjemedlem ur FL styrelse utan några åtgärder... The Damned United.
Leeds United WhitesMOT
2017-04-27 18:04
Thom //

På Waccoe.

Willie McKay pappa och agent till bröderna McKay. Tydligen baserad i Frankrike där man också gjort tillslag. Någon har väl lagt 2+2 ihopa och fått 36. Dussinet klubbar, och en hög spelare och agenter snackas det om är inblandade i härvan.
Leeds United Zilvestri ...Zlatan....
2017-04-27 18:04
Lufs4 //
Instämmer med Thom, fram med informationer nu,,,,,
Är,papa, mc inblandad i Newcastlehärvan.......
2017-04-27 15:42
WhitesMOT// Pappa McKay aka Massimo Cellino eller? Vart har du läst det?
Leeds United WhitesMOT
2017-04-27 10:02
En del rykten säger att en viss pappa McKay är inblandad i härvan med Newcastle och West Ham.

Slutar väl med att vi får -30 och resten en resa till Maldiverna.....
Leeds United Kristoffer
2017-04-27 08:14
@Bo$$e V:

Genoa med 1-0 i finalen.
Leeds United Bo$$e V
2017-04-26 22:15
@Bo$$e V:

Gör inget om du har rätt Thom men jag tror på detta som jag skrev för några dagar sedan...MOT
2017-04-26 20:31
Angående helgens omgång och sista. Detta kan man ju hoppas på:

Birmingham - Huddersfield
Hudds redan klara för play-off och Birmingham behöver bara en poäng för förnyat kontrakt.

1 - 1

Leeds - Norwich
Så länge det finns liv så finns det hopp! Sista hemma matchen, viljan att ge fansen något att hurra för måste vara så pass stor att vi vinner denna matchen. Vi har dessutom haft relativt enkelt för Norwich de senaste åren.

2 - 0 Leeds

Reading - Wigan
Vid förlust eller oavgjort så är Wigan ut ur the Championship. På ett sätt så är ju detta bra för Leeds då det betyder att Wigan i den sista omgången inte har någonting att spela för men det absolut bästa vore ju såklart att Wigan kämpar för sina liv här och tar tre poäng men finner till sitt förtret att Birmingham har tagit en poäng av Huddersfield. NEDFLYTTNING för Wigan och en chans för oss att gå förbi Reading i sista omgången.

1 - 2 till Wigan.

Ipswich - Sheffield W
Ett Ipswich utan någonting att spela för mot ett högmotiverat Sheffield Wednesday. Kan väl bara sluta på ett sätt? Jag hörde att Wednesday haft det riktigt svårt mot Ipswich de senaste åren och jag tror de skiter på sig här.

1 - 1

Fulham - Brentford
Ett Fulham i superform. Kan bara och kommer bara sluta på ett sätt:

5 - 0 Fulham

Detta ger följande till sista omgången:

3. Hudds 82 p +3 (KLARA FÖR PO)
4. Fulham 79 p +32
5. Sheffield W 79 p +15
6. Reading 79 p +-0
--------
7. Leeds 76 p +16

SISTA OMGÅNGEN:

Burton - Reading
Lilla Burton har ingenting att spela för men Nigel Clough lär nog vilja att laget ger allt enda in i kaklet. Mot Leeds var Burton starka och Reading på hemma plan kan säkerligen bli en liten munsbit för dom. Reading övertygar inte borta.

2 - 1 Burton

Huddersfield - Cardiff
Hudds vill säkra tredjeplatsen och kör över Cardiff här.

4 - 0 Huddersfield

Sheffield W - Fulham
Fulham är så gott som klara redan men lägger man sig i denna matchen verkligen? Denna matchen SKULLE kunna bli en för match till en eventuell semi-final eller final och då vill nog ett Fulham visa vad man går för. Jag tror man vinner här.

1 - 3 Fulham

Wigan - Leeds
Wigan redan klara för nedflyttning och bjuder inte upp till dans i denna matchen. Ett krampaktigt Leeds vinner.

1 - 3 Leeds

MIN SLUTTABELL:

3. Huddersfield 85 p +7
4. Fulham 82 p +34
5. LEEDS 79 p +18
6. Sheffield W 79 p +13
--------
7. Reading 79 p -1

VI ÄR I PLAY-OFF mot Fulham!

Mata nu in detta i era skallar!
Leeds United Bo$$e V
2017-04-26 20:12
@Kristoffer:

Vann gjorde?
Leeds United Bo$$e V
2017-04-26 20:12
Samtidigt in Thom med Newcastle cirkus!
Leeds United Bo$$e V
2017-04-26 20:10
Om detta hänt Leeds.....
2017-04-26 20:10
Newcastles ägare och diverse styrelsemedlemmar antas ha fuskat med skatt och annat.

Kanske poängavdrag eller det är väl förmodligen bara Leeds som råkar ut för det.
Leeds United Kristoffer
2017-04-26 18:54
U13/14-laget kom två i en turnering i Italien. Sampdoria besegrades i kvarten och Juventus i semin.
Leeds United Kristoffer
2017-04-26 18:54
U13/14-laget kom två i en turnering i Italien. Sampdoria besegrades i kvarten och Juventus i semin.
2017-04-26 10:41
Inte säkert att vi har fördel med hemmamatch mot Norwich på lördag Norwich har tydligen bra målgörare när de ligger på 78 gjorda mål. Istället har de tydligen ingen bra målvakt.släppt in 66 mål. I övrigt ligger vi ganska lika frånsett vi har ett försprång på 7 p i tabellen. En rysare lika med förra gången är att vänta, blir det tvmatch eller, har inte kollat......
2017-04-26 09:23
Hudds klev iväg upp till tredje plats. Fulham passerade oss med raketfart, inga stopp och belägg hos dem inte !!
Leeds United Duke
2017-04-26 06:25
Ja ca £1 miljon pund kostar det klubben. Var inte så lyckat. Lova topp sex utan att investera i truppen var en chansning minst sagt.
Leeds United krelleg
2017-04-26 02:56
Helvete vad onödigt att hamna i den här sitsen då! Fulham var ju massa poäng efter så sent som för några veckor sen, skrevs här inne om att de var helt avhängda etc. Fan, så jävla typiskt, även om säsongen får anses vara bra sett till förutsättningarna. Antar att det (ev) blir att betala tillbaka pengar på folks årskort nu med till råga på det?
2017-04-25 22:24
Verkar som att Huddersfield vinner. Då försvann en förhoppning om att ett lag skulle kollapsa då...
2017-04-25 20:56
Såååååå, vi får väl hoppas på Wolves ikväll då. Varje litet halmstrå som sagt...
2017-04-25 17:46
Nu är kung Bore ute o sprätter,"fåragö,"
Brukar sägas så när ,julesnön kommer i april....
Verkligen murket väder.
Äntligen blir det match mellan Wolves o Huddersfield, men inte på tv tror jag.....

Leeds United Kristoffer
2017-04-25 14:13
Bravo ska fortfarande jobba med akademin Qatar.

Bravo is remaining with the Aspire Academy in Qatar, in tandem with his Elland Road role. He'll effectively be a consultant for Leeds. #lufc
Leeds United Duke
2017-04-25 13:49
Norwich are ready to pounce for Garry Monk if Leeds United fail to go up to the Premier League in the coming weeks. Skriver the mirror.
Leeds United sportcarl
2017-04-25 12:41
Ivan Bravo är anställd som klubb direktör. Har bla verkat 2003-2010 i Real Madrid
Leeds United WhitesMOT
2017-04-25 12:21
Måste vara ett steg i rätt riktning.
Leeds United krelleg
2017-04-24 14:28
Alltid något att glädjas åt, dokumentär som har premiär idag.
Leeds United WhitesMOT
2017-04-24 12:54
Bra spelare ser i regel sämre ut med sämre spelare omkring sig. Bartley utan Pontus är ett bra exempel.

Själv tycker jag Vieira fått på tok för mycket speltid. Att han sitter på talang säger jag inget om men hans spelsinne är långt ifrån bra. Och det är där Bridcutt fått jobba för 2 man i många matcher.

Bridcutt kommer från PL ja, men från ligans sämsta lag och han var aldrig riktigt nära att bli ordinarie när han var där. Han drar inte upp några rötter. Det är inte heller hans roll. Han ska spela destruktivt med någon som mer tar hand om bollen. Cook hade varit den spelaren. En fullt frisk O´Kane lite samma sak.
Leeds United sportcarl
2017-04-24 10:42
jag är besviken på Bridcutt som helhet, ytterst ytterst få matcher han stigit fram och levererat vi får nog nästan gå tbx till december,det är ändå en spelare vi värvat från PL,man får lite assocationer till Bamba dvs riktigt bra tills han blir värvad från låneperioden och då går in i en bekvämlighetzon. han har spelat dåligt även när han haft andra än Viera jämte sig..Viera kan jag acceptera att han varit ojämn då han är ett framtidslöfte och tycker det varit viktigt han fått speltid. Phillips kommer aldrig bli något mer än högst en ordinär championshipsspelare det har jag sagt tidigare och säger det igen så honom kan jag inte heller vara direkt beviken på han gör så gott han kan.
Annons: