/england/leeds/forum/373.aspx/england/leeds/forum/373.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United sportcarl
2018-01-18 10:45
Med tanke på att walcott gått till Everton kanske läge att försöka få hem Lennon. Behöver kanske inte bli så dyrt med tanke på hans hälsotillstånd förra året. Beror väl kanske mest på vad han själv vill men vore ett riktigt scoop
Middlesbrough Honken666
2018-01-18 10:43
Forshaw är bra om man hittar rätt roll för honom

Var en av få spelare som fick fick godkänt i PL för oss. Var faktiskt bättre i PL än i Championship
Leeds United sportcarl
2018-01-18 10:04
thom 09:36, men herregud det är ju ett frågetecken efter min fråga ifrån igår 16:56, jag ger mig, detta ger mig ingenting
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2018-01-18 09:37
sportcarl// Så vitt jag vet så har jag svarat på din fråga som inte har några frågetecken för övrigt. Normalt sett när man ställer en fråga så avslutar man med ett frågetecken, men okey. Mitt svar är återigen, Nej - jag korrigerar inte statistiken så den gagnar mitt syfte. Lasoggas matcher han startat är 4-0-7, alltså inte speciellt bra. Vilken statistik är det du kan visa som påvisar att jag ändrar för att gagna mitt syfte? Jag har sagt i månader att Lasogga har bristande motivation, har dålig attityd och är en spelare som förstör vårt spel. Jag står fast vid det. Ingenting jag har sett de senaste 7 matcherna har visat något annat. Noll mål, noll assist, noll teknik, noll motivation är allt jag sett. Det såg lite bättre ut mot Ipswich ska sägas men mitt tålamod med Lasogga är sedan länge förbi. För mig är det mer irriterande att vi ger en lånespelare chansen gång på gång som kommer lämna klubben om ett par månader. Jag hade hellre sett vår unge Clark få chansen 10-15 minuter. Tror inte det hade varit så mycket sämre. Fast allra helst hade jag sett ett nyförvärv.
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United sportcarl
2018-01-18 08:41
man blir lite rädd när man läser rykten på spelare in som Berget, så desperata kan vi väl ändå inte vara
Leeds United WhitesMOT
2018-01-18 08:18
@Norman Hunter:

Det ska komma från nåt riktigt hittepå konto tydligen så hoppas det inte ligger nåt i det. Berget har ett stort hjärta men är teknisk som en gråsten.Inte vad vi behöver.
Leeds United sportcarl
2018-01-18 08:02
Frågan ställde jag 16:56.är bara att läsa
2018-01-18 07:57
sportcarl// Vad är det för fråga du ställt för övrigt? Jag har visat klar statistik på att laget presterar sämre med Lasogga. Vad kan du ge mig som visar motsatsen? Övertyga mig då istället för att komma med samma skit som du alltid gör. Svara på frågor som inte finns eller är meningslösa. Du är jävligt duktig på det för övrigt. Du borde bli politiker.
2018-01-18 07:43
sportcarl// Haha, du är otrolig.
Leeds United Duke
2018-01-18 06:28
Senaste tre matcherna med Roofe 0-1-2 därav den föreslagna förändringen.
Leeds United sportcarl
2018-01-18 05:52
Thom 01:56. Synd du inte kunde svara rätt av på min fråga 16:56.. Utan slingrar dig och lägger fram annan statistik man inte bett om. Du skulle bli politiker
Leeds United Duke
2018-01-18 05:29
Forshaw känns som en bra värvning likaså Berget.
2018-01-18 01:54
Senaste 9 matcherna som Roofe varit involverad: 5 - 2 - 2 9 matcher och fyra mål. Känns som det går bättre utan Lasogga och med Roofe. Vet inte om spelet är så mycket bättre men vi verkar ta betydligt mer poäng i alla fall.
2018-01-18 01:45
Matcher Lasogga startat: 4 - 0 - 7 Verkar gå ”mycket bättre” när han startar ja. Jag ”förföljer” inte Lasogga. Jag följer Leeds United sportcarl och när jag ser en spelare underprestera i match efter match och som vi dessutom inte själva äger så anser jag att det finns noll anledningar att fortsätta de denna spelare chanser. Han har spelat i 17 matcher nu och inte varit bra sedan september. Den egentligen enda match han varit riktigt bra i skulle jag säga var mot Burton i premiären. Sedan dess har det gått utför. Folk verkar fortfarande tro att han kommer börja ösa in mål. Vi får se. Jag sa redan för 3-4 månader sedan när han hade 5 mål på 8-9 matcher att det inte skulle bli så många fler mål. Då blev jag skrattad åt. Den som lever får se.
Leeds United Norman Hunter
2018-01-18 00:43
Fler malmöspelare på ingång...

Norway international Jo Inge Berget and his agent Jim Solbakken visited Leeds' Thorp Arch training ground this morning to discuss a deal with manager Thomas Christiansen. Talks went well and 18 month deal is on the table for Berget, who recently left Malmo.
Leeds United sportcarl
2018-01-18 00:16
Hoppas Orta speedar upp som värvare, för mig får han hittills underkänt, trodde alla nyförvärv vi fick in i somras skulle vara bättre, är endast 1-2 som infriat mina förväntningar, stommen är ju från laget vi hade säsongen 16/17.
Leeds United BullenKarlsson
2018-01-17 23:12
Tycker Clayton hade varit en dussinvärvning. Forshaw är ännu tråkigare.

Känns som de har sagt "Värva en brittisk spelare, den billigaste ni kan finna som ändå folk känner till"

Men som jag sagt tidigare. Spelare kan få lyft av att byta klubb. Hoppas det.

När det gäller Lassogga. Han har varit riktigt usel men jag startar honom ändå före Roofe. Tycker inte vi har något anfallsspel med enbart Roofe på topp. Speciellt inte utan Saiz på plan. Vi har inga yttrar som kommer runt så oftast kastar vi in bollen i boxen. Där gör Lassogga mer nytta.

Testar dock gärna 2 anfallare på topp under tiden som Saiz är borta.
Leeds United WhitesMOT
2018-01-17 21:30
@Linus.M:

RADZ OUT !
WLD WLD
2018-01-17 20:48
Snart dags igen med match. Ska Millwall överraska med en kalldusch, eller blir det Hull,s matchen därefter som blir vårat ,livs, överraskning med att Leeds vinner.
Efter dessa matcher så kommer de stora, gubbarna på rad, men det blir kanske dessa som Leeds vinner på rad, skulle verkligen vara nöjsamt .....
Leeds United Linus.M
2018-01-17 19:40
Nu säger Phil Hay också att det är klart. Läkarundersökning imorgon.

Då har vi fått in en vänsterback och en innermitt.

En anfallare så är iallafall jag otroligt nöjd med detta fönster :)
Leeds United Linus.M
2018-01-17 19:07
Lyall Thomas?Verifierat konto
@SkySportsLyall
Följ Följ @SkySportsLyall
Mer
#LeedsUtd’s deal to sign Adam Forshaw agreed with #Boro. Fee in excess of £2m. Medical tmo. Full story soon.
Leeds United Linus.M
2018-01-17 18:57
@WhitesMOT:

Klich ska ut på lån, hihi.
Leeds United WhitesMOT
2018-01-17 18:44
Om Forshaw kommer in och ersätter Klich ska han få heta Foreskin hela sin kärriär och jag ska avsky honom varje minut han spelar. Hur bra han än är !! ;))
Leeds United Kristoffer
2018-01-17 18:23
Ja, det verkar som att Forshaw hellre vill till Leeds än Cardiff.
Leeds United Linus.M
2018-01-17 17:43
Phil Hay?
@PhilHayYEP
Svar till @Ryanlufc1992
Cardiff want both so it's not like that but Leeds are making good progress with Boro and Forshaw. Looking likely.

Ser bra ut.
Leeds United sportcarl
2018-01-17 16:56
Thom räknar du in i den statistiken att det inte gått så bra. matcher han spelat 5-10-15 minuter med? Isf kanske du i rättvisans namn skall gå åt ännu hårdare på de som har betydligt mer speltid men det kanske inte gagnar dina syften. Nej du förföljer inte Lasogga:)
Leeds United sportcarl
2018-01-17 16:52
Väntar spänt på några bra nyförvärv och startspelare. Att ta in Forshaw känns som en billighetslösning och kanske Klich klass dvs likvärdig med vad vi har .ljummen och skeptisk inför den ev övergången är väl ytterst sällan vi har lyckats . Då är det mer tummen upp för Brocken in och CBJ ut
Leeds United Duke
2018-01-17 16:16
Jag vill ha ner Roofe på kanten. Har vi nu lånat Lasogga kan vi väl lika gärna utnyttja honom. Man ska inte spela med lånespelare då?
2018-01-17 16:12
Roofe är i alla fall vår spelare och har mer fotboll i sin lilltå än vad Lasogga har i hela sin övergödda fotbolls kropp. Vill du hellre satsa på honom som vi kommer skicka tillbaka till Hamburg om ett par månader så är det givetsvis upp till dig. Jag är glad att du inte är manager i alla fall.
Leeds United Duke
2018-01-17 16:05
Thom// Har gått bra med Roofe också de senaste matcherna.
Annons: