/england/leeds/forum/370.aspx/england/leeds/forum/370.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United sportcarl
2017-12-10 18:10
Antenucci fick 10 minuter mot Verona och han med att kvittera i 88e minuten....skoj
Leeds United sportcarl
2017-12-10 18:07
Gillar Citys sätt att spela mer än Uniteds, tycker City har bättre spelare
Leeds United sportcarl
2017-12-10 18:05
japp, lämpligt att ta in Delph i januari:), bra intensitet i derbyt
Leeds United Norman Hunter
2017-12-10 17:52
[QUOTE=sportcarl]Leeds bidrag till dagens Manchesterderdy är Fabian Delph [/QUOTE] Som spelar vänsterback!
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United sportcarl
2017-12-10 17:14
Leeds bidrag till dagens Manchesterderdy är Fabian Delph
Leeds United sportcarl
2017-12-10 12:42
jo det gäller att ta för sig och visa sig, det gjrde han verkigen, dock tycker jag 8 i betyg är ganska högt, är väl bara Roofe som borde vara på den nivån efter matchen mot QPR
Leeds United Norman Hunter
2017-12-10 12:38
Kul att Cibicki fick till det igår. TC nämnde honom flera gånger i sin post-match intervju. Han fick även en 8 i betyg av Phil Hay i YEP. Tidigare har han mest sprungit omkring och tittat på men igår tog han för sig på ett helt annat sätt. Fortsätt så så har vi riktigt bra konkurrens där fram.
Leeds United sportcarl
2017-12-10 11:19
tycker nog med att bottenlagen är lite lättare att slå i år, gäller bara att ha tålamod i matcherna även om de skulle ha spelet så har de oftast inte spelarna som kan göra mål ,matchen igår var ju ett typexempel på det, QPR känns ju betydligt beskedligare i år än tidigare säsonger, känns väl nu som det är 8-10 lag som verkligen slåss om de 6 topplatserna och där vi är ett av lagen:)
Leeds United stonefree
2017-12-10 10:55
Jag tycker personligt att kvalitén på CS är både bättre och sämre än den har varit på länge. Lag som Wolves, Cardiff, Derby, Aston Villa håller hög klass. Men lag som Burton, Barnsley, QPR, Milvall, Birmingham, är inga lag för CS. Det är många gånger en katastrof att se dem spela, QPR igår var ingen värdemätare på hur bra vi är. Men vi har ju vist mot Aston Villa och Middlesbrough att vi kan. Men första halvlek igår måste nog gå under sämsta denna säsong, då var det ju roligt att vi vände trenden av dårliga 2:e halvlek till att göra en bra sådan.
Leeds United sportcarl
2017-12-10 09:40
thom 01:17. Liksom vi efter vår formsvacka och det var väl väntat. Starkt att vi hitills kunnat hålla de degraderade PL-lagen efter oss med sina fallskärmar.Wolves leder serien och är inget att säga om då de verkligen har bra spelare och satsat stenhårt. Cardiff 2a med bespottade leedsbekantingen Neil Warnock. Bristol C går överraskande starkt med. Sheffield U rider på uppflyttning från league one likt vi gjorde första året i championship och har pålitliga målskyttar. Derby har kommit igång efter en mellansäsong.
Leeds United Linus.M
2017-12-10 08:54
Klart man är kär i TC, kolla hans leende :)
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2017-12-10 01:17
sportcarl//

Crystal Palace har förbättrat sig.
West Ham slog idag Chelsea.
Sunderland fick idag 0-0 mot Wolves och vann nyligen.
Everton som du säger själv.

Tycker man ser att många har förbättrat sig.
Leeds United WhitesMOT
2017-12-10 00:59
@sportcarl:

Förväntas av vem ?

Jag själv förväntar mej att vi försöker vinna varje match vilket i sin tur slutar med att vi vinner serien. Visst...det är jäkligt naivt men varför förvänta sig mindre ? Vad är då meningen med det hela ? Att delta ? Detta är inte skoljoggen.
Leeds United sportcarl
2017-12-10 00:25
Nu menar jag klubbar som bytt nyligen som tex Sunderland, Birmingham, Crystal Palace, west bromwich,West Ham, Leicester och några lag på undre halvan i championship. Händer oftast ingenting. Enda lag som förbättrat sig tydligt är Everton mycket tack vare många möten med bottenkonkurenter. Blir oftast en rundgång där man ersätter en sparkad tränare med att ta in en annan sparkad tränare.
2017-12-10 00:06
sportcarl// Ehm.. vilka klubbar har samma tränare som när klubben bildades menar du? Alla klubbar har väl bytt tränare. Chelsea har numera Conte. Scums har Mourinho och har väl blivit stabilare än på länge? Enligt dig så borde Moyes fortfarande träna scums. City har Guardiola men borde tränas av Pellegrino tydligen. Liverpool kanske borde ha fortsatt med Roy H? Osv osv.. alla mynt har två sidor.
Leeds United sportcarl
2017-12-09 23:52
jag är också glad att vi behöll honom, vi ligger där det förväntas av oss, har kollat på lagen i championship och PL som bytt managers på slutet och ytterst ytterst sällan det gör någon skillnad,
2017-12-09 23:47
Linus// ’Fruktansvärt’ skönt till och med? Wow, du skräder inte med orden. Han har fortfarande inte åstadkommit någonting men 3-1-1 på de senaste 5 fem matcherna är helt klart ett steg i rätt riktning. När vi går in i januari månad och vi ligger runt play-off och förstärker där det behövs så kommer jag säga om det var rätt eller fel att vi behöll honom. Men jag måste ändå fråga: är du lite små kär i honom eller? Själv skiter jag i vem som tränar oss så länge han skapar ett vinnande lag och det gjorde inte TC för ett par veckor sedan. Resultaten var urusla utan att överdriva och hade vi förlorat mot Middlesbrough hade vår resultatrad varit 2-0-9 och då vet i fan om han inte hade fått sparken eftersom vi även torskade mot Wolves i matchen efter. Så här i efterhand med facit i hand så kanske det hade varit lite förhastat men man sitter ju inte på det facitet och med alla förluster vi hade så hade jag långt ifrån kritiserat om han hade fått gå. Vi gick från etta till en mittenplacering på 1,5 - 2 månader. Jag hoppas att han lärt sig av sina misstag för han säger själv att truppen är tillräckligt bra för uppflyttning. Upp till bevis.
Leeds United Linus.M
2017-12-09 23:12
Är så fruktansvärt skönt att vi behöll TC.
Leeds United sportcarl
2017-12-09 22:33
ja det är ju tur att vi inte längre tillhör "krisande" lag, 10 poäng på de fem sista matcherna
2017-12-09 21:00
Krisande Norwich vinner mot Sheffield W. Deras första vinst på 8 matcher. 1-2-5 för Norwich på deras 8 senaste. 0-4-1 för Sheffield W på deras fem senaste. Två ”krisande” lag.
Leeds United sportcarl
2017-12-09 20:48
Panel klart godkännd. Men tror inte han startar nästa match. Men kanske värd en plats på bänken.
Leeds United Duke
2017-12-09 20:44
Pawel gör det bra och tyvärr måste jag säga att det är bra att Grot är skadad annars hade vi kanske inte vunnit.
Leeds United sportcarl
2017-12-09 19:50
Tycker Toms betyg ligger närmare vad jag tycker än Hays betyg
Leeds United WhitesMOT
2017-12-09 19:07
@sportcarl:

Det är så förlorare skapas. Genom att vi runt omkring tycker synd om dem. Där av sluta innan.

Han är ett proffs med en löjlig lön. Misstaget han gör är sånt man gör på amatörnivå. Finns absolut ingen anledning att tycka synd om honom. Man blir inte en bättre människa för det.
Leeds United Duke
2017-12-09 18:52
Wiedwald kommer undan idag. Det är ett dåligt ingripande men idag kostar det inte poäng som tur är. I övrigt är han bra och är en bättre målvakt än Lonergan så inga fler målvaktsbyte nu. Thom sätter betygen bra är bara Ayling jag vill ha upp i betyg då han räddar ett mål i första och är bra i andra. Pawel bättre än Grot.
2017-12-09 18:51
sportcarl// Okey, mjo.. det är iofs sant. Men jag känner inget sånt som du skriver. Jag kan förstå att vissa kanske känner så men jag personligen blir bara jävligt irriterad på honom. Händer det en gång så visst, men sker det 5-10 gånger så är det bara jävligt okoncentrerat värdelöst från hans sida och då är det inte längre synd om honom.
Leeds United sportcarl
2017-12-09 18:44
Thom 18:18. Vad jag menar med synd om honom är att man inte skulle vilja vara i hans kläder efter 1-2 målet. Är ju inget man gör med vilje,släper in ett sådant mål. Man tänker på honom som mäniska. Tror inte som utsatt i en sådan situation att en lön på låt säga 8000 pund i veckan är en stor tröst.tur vi vann dock.
2017-12-09 18:28
Betyg (6 godkänd): Wiedwald: 4 (om det inte varit för målet så hade jag sagt, stabil) Ayling: 5 (kass första, något bättre i andra) Jansson: 7 (stabil) Cooper: 6 (läs Jansson) Berardi: 6 (vägde lätt i första, bättre andra) Saiz: 5 (fin passning till tredje, i övrigt dålig enligt mig) Phillips: 6 (kämpar på bra utan att göra stora avstryk... spelar sin roll som förstörare okey) Vieira: 7 (bra match, stark, löpvillig) Alioski: 6 (bra inlägg idag, annars osynlig Ekuban: // Roofe: 8,5 (3 mål, vad ska man säga? kanske till och med 9:a) Cibicki: 6 (gör inte bort sig, långt ifrån.. assist och lite 1v1 situationer där han vågar utmana.. roligt!) O’Kane: 5 (är O’Kane ett par minuter.. dvs, gör inte mycket)
2017-12-09 18:18
Kan hålla med dig sportcarl att han inte ska petas. Det hade knäckt honom precis som du skriver. Han borde ha petats om QPR satt 2-2 i anfallet efter. Då hade vi (återigen) tappat poäng pågrund av hans idiotiska misstag och det får vara slut med det nu. Vi vinner med 1-3, och där har han tur Wiedwald för alla andra resultat hade varit hans fel endast och då tycker jag att han skulle ha blivit uppsatt på transferlistan och sålts i januari. Man kan inte som målvakt vara en sådan enorm säkerhetsrisk som han är. Jag vet inte hur många mål han fått ta på sig nu men det är nog runt 6-7 stycken i alla fall, minst. Han får en ny chans mot Norwich, garanterat men hur det kan vara synd om honom förstår jag inte.
Leeds United sportcarl
2017-12-09 18:08
Närmaste 8matcherna är Norwich och Hull hemma, Burton och Birmingham borta, Nottingham hemma, Ipswich hemma, Millwall hemma och Hull borta,
Annons: