/england/leeds/forum/366.aspx/england/leeds/forum/366.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United Kristoffer
2017-05-23 12:40
Kan bli mycket spanskt i Leeds nästa säsong med Bravo, Orta, Clotet etc
Postat via SvenskaFans mobilsajt
Leeds United Kristoffer
2017-05-23 10:00
Enligt Phil Hay så är en "teknisk direktör" i stort sett samma sak som en sportchef.
Leeds United Linus.M
2017-05-23 09:54
Känns ganska oviktigt en dag som denna (Manchester), men vi håller på att få en ny technical director.

Sportcarl//

U23 ska möta dem ja, inte A-laget.
Leeds United sportcarl
2017-05-22 20:52
Izzy Brown och Mooy är 2 bra lånespelare Huddersfield tog in ssista säsongen från toppklubbar i PL. Är den typen av spelare vi skall försöka värva.
Leeds United sportcarl
2017-05-22 20:45
Första vänskapsmatchen som är i box är I Scarborough 29e juli
Leeds United Linus.M
2017-05-22 18:43
@Duke:

Nä, det var så jag tänkte också först.
Leeds United Duke
2017-05-22 17:49
Linus// Varför diskutera sin framtid överhuvudtaget med ett nyskrivet treårskontrakt?
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Linus.M
2017-05-22 16:53
Duke// Ahh! Men med den frågeställningen så känns det helt plötsligt logiskt att han svarar så.
Leeds United Linus.M
2017-05-22 16:52
Ajaj... Här säger han att Martin Dahlin och han själv ska diskutera sin framtid i juni. Känns ju sådär. Hade varit tryggare om han sa något om att Leeds är det han fokuserar på.
Leeds United Duke
2017-05-22 16:51
Linus
Leeds United Linus.M
2017-05-22 16:04
@Duke:

Nu är inte jag den som är säker på att han kommer stanna, långt ifrån, men varför tror du han är osäker?
Leeds United Duke
2017-05-22 14:05
Om nu Jansson stannar. Han verkar själv vara osäker.
Leeds United stonefree
2017-05-22 13:56
Vi hade 151 avslut på mål under 46 matcher, inget att skryta om inför Tottenham fans. Totteham hade 49 avslut på mål de 5 sista matcherna av säsongen. Imponerande tycker jag!

Viktigt att Monk skriver på snarast, så man kan börja forma laget inför nästa säsong. Hoppas verkligen inte att det drar ut på tiden och när det sedan är klart, så finns det endast spelare från hylla 5 och neråt kvar att köpa!

Även om många tycker att det är ett bra pris om vi får £15-20 för Wood, måste vi komma ihåg, vart hittar vi en målsprutare som gör 30 mål en säsong mer eller mindre på egen hand för den summan. Kom ihåg han har srungit där uppe helt ensam och tagit emot så många dåliga bollar från mitttfältare att man inte kan tro det är sant att han gjortr så många mål som han har gjort. Med tanke på var manga avslut vi har haft, som jag skrev i början är det ännu mer imponerande att göra så många mål!

Kul att Jansson har skrivit på för 3 år. Nu är ju smek året slut, så nu kommer kraven på honom att höjas rejält. För när han kom till Leeds i september förra året, var han helt outstanding, han var kung på plan, men under våran, tycker jag han har blivit lite sämre. I visa matcher rent ut sagt ursel, men man kan kanske skylla det på hela laget, för ingen gjorde någon bra April och maj månad, utom i några enstaka matcher.
Leeds United Zilvestri ...Zlatan....
2017-05-22 13:08
Verkligen ,nåt man inte kunde tro !! Igår !!
Idag kan man gå in för vad som hänt här i Leeds forum.
Radrizzani blir helägare, Monk får treårskontrakt, eller är Monk
bara ett önskemål än så länge. !?
Tiderna har förändrats, nu är det bara att önska ,att nästa säsong
kommer att förgylla Leeds,luttrade, fans innersta önskan, att
vi klättrar vidare på den knaggliga stegen, upp till PL.......i det blå.......
2017-05-22 09:11
@Zilvestri ...Zlatan....:

Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2017-05-22 00:34
Howson hade jag gärna sett tillbaka i klubben. Han och Milner gärna :) Lennon också om han känner att han vill komma hem och kämpa mot sina demoner på hemmaplan.
Leeds United Linus.M
2017-05-21 22:09
Allt pekar mot att Radrizzanis övertagade av klubben blir klart den här veckan. Onsdag möjligen? Hade vart trevligt om Monk får sitt treårskontrakt samtidigt som det ryktas om, eller iallafall nära inpå.
Leeds United WhitesMOT
2017-05-21 21:30
Duke // Tänk så najs. Istället för att Sky körs sitt deadline day varje fönster så får vi draftafton nån gång i Juli kanske :)) Och sen kan världen hålla på lag som : Juventus Old Ladies Bayern Munchen October Partiers Barcelona Divers Chelsea Russian Mobsters Manchester Wankers etc...
Leeds United Duke
2017-05-21 20:37
Whitesmot// Stängda ligor är dödsstöten då blir det ett europeiskt NHL för fotboll och klubbarna som inte får vara med får lira korpen.
Leeds United sportcarl
2017-05-21 19:43
Tänka sig att vi har vunnit högsta ligan senare än Liverpool :)
Leeds United WhitesMOT
2017-05-21 19:34
@Duke:

Vänta bara tills det blir stängda ligor och franchise. Då blir det riktigt happy.
Leeds United Linus.M
2017-05-21 19:30
@Duke:

Bournemouth, Stoke, West Brom, Burnley, Watford, Swansea. Man börjar nästan somna halvvägs...
Leeds United Linus.M
2017-05-21 19:29
Wayne Gardiner?Verifierat konto @mrwayneg Leeds have not made a bid for Jonny Howson, nor is he on the club's radar at this moment, I'm told #LUFC' Tråkigt... En spelare vi hade behövt. Kanske kommer in bättre nu när vi förhoppningsvis har ordentligt med cash.
Leeds United Duke
2017-05-21 18:55
Liverpool firar en fjärdeplats. Fotbollen har blivit galen. Massa småklubbar spelar i PL och får hundratals miljoner i bidrag. Stora lag harvar i championschip och är chanslösa. Publikintäkterna är bara en promille av omsättningen och antalet fans är sekundärt. Den moderna fotbollen.
2017-05-20 17:53
Vilken upphämtning av Can,"Ada," !! Nu hänger allt på,"Sveorna," i kväll,.... Befarar det vöörsta, zizuzen, tar nog överhanden..... final i morn mot canada......Sveorna mot GULDET !!!! Ida är jag inte så naiv som last evening, inte möjligt att ,rå på, Kanada, silver är nog så gott för Sverige och mig........ Ibland får man; ALLT TILLBAKA, och mer till TACK...
Leeds United sportcarl
2017-05-20 17:12
Gäller låna/ värva rätt. Kolla på Huddersfield vilka fina spelare de tog in från topplag i Pl
Leeds United Hartey
2017-05-20 12:05
@Linus.M:

Linus M// Min poäng var att stjärnspelarna är hur dyra som helst och Pedraza och Barrow kunde vi köpt för dom summorna. Det är lätt att förköpa sig. WBA köpte en utländsk spelare för 18 miljoner Pund för ett år sedan som misslyckats och som dom nu vill sälja.
Leeds United sportcarl
2017-05-20 10:57
väldigt fin skrivet brev av Mansford där han tackar tydilgt och specifikt alla för den här säsongen från fans till Andrea och Massimo till Monk , spelare och alla anställda
2017-05-19 22:50
På tal om att spendera andras pengar i pundklassen här, på spelarköp och
spelarförsäljning. Tur att man inte har mer än det ryms i,"madrassen," min.
Och den är bara 1.20 i bredd, men varje gång man vänder på sig, så prasslar det
varmt o gott, under stativet, o så lurar man banken , Nordea ä ju på väg utomlands kantänka....inte nöjda med Svea längre som hemort.....
Nu dags att ta time out från denna dag......

Leeds United Linus.M
2017-05-19 22:12
Hartey//

Elland Road är nog i hamn utan Wood pengar inom ett år. Radrizzani menar allvar.

Förövrigt kommer vi aldrig köpa Pedraza och Barrow (om du nu var seriös med det). Men att hitta en bra Champ striker kostar minst £10m... Dock tror jag inte vi behöver sälja för att ha råd med någonting just nu. Som jag skrivit innan, sommaren kan bli rolig :)
Annons: