/england/leeds/forum/361.aspx/england/leeds/forum/361.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United Zilvestri ...Zlatan....
2017-05-26 21:17
Bara en fråga, till nån it kunnig kille här på forumet. Har ju haft intrång på sv fans sida tidigare ! I och med det så visar , www. svenskafans.com/england/leeds/forum.aspx, en symbol som betyder " inte säker", en rund ring med ett i i mitten !! Denna symbolen visas ,bara ,på sv fans forum, och inte på några andra sidor jag besöker. Något tips om hur man gör det säkert,,,,, Intrånget är löst då säkra bevis nu finns om varifrån falskmailen kom !! Hur bevisen ska hanteras är ännu en fråga....
Leeds United WhitesMOT
2017-05-26 20:28
Ranieri är bara för att mjuka upp inför Karanka.
Leeds United Duke
2017-05-26 18:36
Karanka, Ranieri och Pardew topp tre enligt odds övriga en bit efter nu.
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United sportcarl
2017-05-26 17:59
Ranieri vore mitt första val.
Leeds United Linus.M
2017-05-26 17:55
GAH! Daily Star (jag vet...) och ESPN säger att Ranieri kan vara påväg till oss. Åker till Leeds och kysser Radrizzanis fötter om det händer.
Leeds United WhitesMOT
2017-05-26 16:55
@kolera:

Dirty säger du ?

Ja här har du lösningen på allt sånt ! :)))

Hade varit hur coolt som helst. Hade kunnat åka över bara för att sitta bakom båset och lyssna på honom vid linjen. Legend !! :))))
Leeds United WhitesMOT
2017-05-26 16:52
@Duke:

Agreed på det sista :)
Leeds United krelleg
2017-05-26 16:37
Clotet solo gick ju sådär i Halmstad back in the days, men kanske värt ett försök ändå.
Leeds United Duke
2017-05-26 16:21
Whitesmot// Jag vet inte vem som hade varit bäst. Men väldigt intressant att se vem Radz väljer. Hade varit kul att se Clotet vända Monk ryggen dock.
Leeds United WhitesMOT
2017-05-26 16:03
@Duke:

Fördelen är klart att han känner laget redan. Men är han redo för detta ? Och är han och Pontus vänner ?

Och kan Monk släppa sin bitch ? :)
Leeds United Duke
2017-05-26 14:44
Pep Clotet har seglat upp som en av favoriterna nu enligt odds.
Leeds United sportcarl
2017-05-26 14:30
Monk var väl ingen muntergök heller. Men viktigast leverera och han hade 50% i vinstratio. Och är därmed på Graysonnivå. Blir det Kararanka(vilket är långt ifrån klart) så har vi en tränare som kan denna divisionen och fixat direktuppflyttning. Så tummen upp från mig isf.
Leeds United kolera
2017-05-26 13:37
En surmulen Karanka..hmm kan bli bra. Revie o Wilkinsson var knappast journalisternas favoriter.
Leeds United sportcarl
2017-05-26 12:56
Tycker Karanka och M-boro förrförra säsongen när vi möttes i championship och de piskade oss att de definitivt inte spelade tråkigare än oss. Minns de hade härligt ytterspel och vi hade horribla backar
Leeds United kolera
2017-05-26 12:31
Dags att gå tillbaka till rötterna! Vi måste bli Dirty Leeds igen. Gäller att få in en spelarnas namn som laget sluter upp till. Karanka må vara tråkig men kanske är han mannen...
Leeds United Linus.M
2017-05-26 12:12
Angus Kinnear klar! Hjälpte West Ham med att flytta till sin nya stadium. Känns som att Elland Road snart är i vår ägo!

krelleg//

Har varit väldigt tyst om det faktiskt, inte sett ett enda rykte ännu. Får leta bättre ;)
Leeds United krelleg
2017-05-26 11:57
Någon som sett något, om ens ett rykte om ny matchtröja än? Hoppas 2017 är året vi får en mörkblå, clean, bortatröja!
Leeds United sportcarl
2017-05-26 11:56
enligt YEP så hoppas Radrizzani köpa tbx ER om någon månad förhoppningsvis innan sommaren är slut.
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2017-05-26 11:55
Linus// De pengarna kommer man en bit på :) låter bra!
Leeds United Linus.M
2017-05-26 11:38
Thom// Han sålde en del av MP & Silva för £350m ungefär. Utöver det har han pengar sedan innan, exakt hur mycket vet nog ingen. Sedan kommer han nog ta hjälp av investerare i framtiden. Kort och gott så är han ingen Abramovich men han har förhoppningsvis tillräckligt för att vi ska ha en rejäl transferbudget i sommar. Får han till köpet av ER och en ny träningsanläggning till 2020 som det är snack om så visar ju det att han menar allvar också.
2017-05-26 10:52
Är det någon som vet hur pass rik vår nya ägare är egentligen? Jag har själv ingen aning så vore intressant att höra från någon med mer information.
Leeds United WhitesMOT
2017-05-26 10:09
@krelleg:

Ja skulle det bli nån av dem så har Radz verkligen en plan. Och pengar !

Men detta är Leeds United så.....nä :)
Leeds United sportcarl
2017-05-26 10:08
skulle inte förvåna det minsta om det blir en tränare/managers med spanskt italienskt ursprung, högoddsre men inte helt fel vore Clotet som varit med en bit på vår resa framåt och gjort ett bra jobb likt Poyet gjorde för Wise en gång i tiden i denna klubb
Leeds United krelleg
2017-05-26 09:54
Tyvärr svårt att se Jokanovic, Ranieri eller Marco Silva i Leeds i höst.
Leeds United WhitesMOT
2017-05-26 09:50
För nöjets skull utefter YEP´s lista :

Karanka - Blir säkert han. Dels för länken med Orta och Bravo och dels för att iaf jag inte vill ha honom. Tråkig fotboll. Brukar aldrig bli den man vill :) - Nej tack.

Silva - Ung och fick Hull nästan ur en hopplös sits. Ska ha spelat en bra fotboll med litet material. Men om Porto är med i bilden..... - Ja tack.

Pardew - Kluven, har alltid gillat honom som person men känns väldigt fågel eller fisk. - Nja tack

Pearson - Känns som på gränsen till nut case men hans CV är inte helt fel. - Njaä tack

Ranieri - Absolut ett namn och en meritlista som ingen annan här. Det som oroar är vad hände i Läster och är han hungrig fortfarande ? Förstår han Championship ? Men skulle det bli han så har vi pengar - Ja tack

Jokanovic - Den jag allra helst vill ha här. När jag sett Fulham i år och när han var i Watford så är det alltid en känsla av " så vill jag att vi spelar ! " - JA TACK !

Moyes - Går inte att ta ifrån vad han gjorde i Everton. Men han fick också verkligen tiden. En liten del av mej vill ha honom och att han lyckas ta oss till PL och förgöra Scummen på Old Toilet men sen vaknar man upp och inser att han är nog skadat gods. - Nej tack

Kommer det bli nån av dessa då ? Som sagt Karanka är absolut trolig men resten....näh, skulle vara en överraskning var och en av dom. Blir det inte Karanka så tror jag det blir ett namn utan för listan.
Leeds United krelleg
2017-05-26 09:49
Edit: dubbel
Leeds United sportcarl
2017-05-26 09:24
Jag är i grunden optimist och tror inte Monk är oersättlig. In med en Ranieri, Jokanovic eller Karanka så kommer Monk snart vara glömd om utvecklingen fortsätter framåt.detta måste gå fort då vi snart är inne i juni och all planering en managers/ägare skall göra från upplägg,värvningar vänskapsmatcher etc skall göras. Mycket nyfiken på vilka spelare Radrizzani vill ha in. Längtar redan till säsongsstart och att man förhoppningsvis kan se varenda match på tv
Leeds United krelleg
2017-05-26 09:20
En annan lista på mer eller mindre realistiska alternativ.
Leeds United Duke
2017-05-26 09:17
David Moyes är fjärde favorit att ta över. Karanka, Ranieri och Pardew ger lägst odds.
2017-05-26 08:35
WhitesMOT och Linus// Kan bara hålla med.
Annons: