/england/leeds/forum/358.aspx/england/leeds/forum/358.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2017-11-24 18:14
Jag sa att jag tyckte det var rätt att sälja Wood för £16m. Dock sa jag att det var rätt så länge pengarna investerades i nya spelare annars fanns det noll skäl att sälja honom. Så här i efterhand så har nog försäljningen av Wood kostat oss någonstans mellan 10-15 poäng utan att överdriva. Med en riktig strulet och killer där framme med spelare som Saiz och Hernandez (och i viss mån även Alioski) så tror jag att Wood hade petat in 6-8 mål till så här långt. Tror det hade kunnat gett oss 3-4 segrar bara det. Lägger man där till att om vi inte skeppat iväg the Championships bästa målvakt förra säsongen i Rob Green så hade vi säkert också haft X antal fler poäng just nu. Så, jag undrar hur värt det var för Radz och övriga i styrelsen att ha såld Wood utan att ersätta honom med någon värd namnet, släppt Green och ersatt med två koner, misslyckats med värvningen av Bartley, fatalt misslyckats med att ha ersatt Taylor eller ens en vänsterback värd namnet, släppt iväg Bridcutt utan att ha tänkt tanken på att han kanske var viktig för truppen som en lagkapten och kämpe? Sitter de i styrelserummet och grubblar över detta eller planerar de för nästa supporterdag där vi alla sjunger kumbajah och tycker allt är så mycket bättre nu utan den hemske Cellino och där en patetisk och totalt misslyckad mittenplacering inte betyder någonting just av den samma anledning som redan nämnts då allt ju ”är sååååå mycket bättre nu är tidigare”. Imorgon tänker jag för första gången sedan jag vet inte när, skita i att följa matchen. Ingen behöver bry sig överhuvudtaget om detta men jag tror det speglar lite hur många Leeds fans känner sig. Jag bryr mig inte längre. I alla fall inte just nu. Jag är på semester i Mexiko, det finns roligare saker att göra.
Postat via SvenskaFans-appen
2017-11-24 17:57
Ganska märkligt hur en spelare kan gå från sjuk till skadad på ett par dagar. Sträckte sig Lasogga i sängen eller? Jävla glas lirare.
Leeds United Kristoffer
2017-11-24 17:52
När det gäller Dallas så är det hans gamla skada som spökar igen, den som gjorde att han missade mötet med Boro.
Leeds United Duke
2017-11-24 15:04
Vilken otur Lasogga och Dallas har.
Leeds United sportcarl
2017-11-24 15:01
tycker Klich fått alldeles för lite chanser, tycker i grund och botten vi har 4 likvärdiga mittfältare defensivt där alla har sina styrkor och svagheter, sedan vore det inte fel att någon gång få se Berardi på sin rätt position och det är högerbacksidan
Leeds United WhitesMOT
2017-11-24 14:32
@Kristoffer:

Lika bra han går på lån i Januari.

Han måste ha legat med TC´s dotter eller nåt...
Leeds United Kristoffer
2017-11-24 14:13
Klich är inte med i matchtruppen som vanligt.
Leeds United Kristoffer
2017-11-24 14:10
Enligt Christiansen är inte Lasogga längre sjuk utan nu är han skadad istället. Dallas är även han skadad.
WLD WLD
2017-11-24 11:53
Dags för nya hoppsan sa, vad Leeds är,bra,.....
1-2 igen, igen och igen......
Leeds United Duke
2017-11-24 07:09
Barnsley borta. Felix Ayling Jansson Cooper Anita Eunan Kalvin Klich Alioski Ekuban Saiz
Leeds United Bo$$e V
2017-11-23 12:30

MOT!
Leeds United Bo$$e V
2017-11-23 12:29
@NoXswe:

Tack för det men en plats i högsta serien måste man förtjäna inte pga av klubbnamnet:-)
Leeds United terry cooper
2017-11-23 11:07
Målvakts ” problemet ” måste ju ligga på TC bord.
Det har han inte skött bra.
Förstår att Green drog.
Leeds United WhitesMOT
2017-11-23 10:02
En stabil målvakt är nog det "enklaste" att få tag på i Januari. Det blir värre med allt annat vi behöver. Typ en stabil mentalitet. Igår gör inte lika ont som många andra förluster. Wolves är helt enkelt ett bättre lag än oss. Långt bättre. Dom gick knappt på halvfart fram till 2-0. Lördag skrämmer mycket mer. Barnsley är inte bättre än oss men just vår mentalitet är det som gör att man känner att ännu en förlust är runt knuten.
Leeds United Rodell
2017-11-23 08:57
Duke //

Eller hur, det är för mig helt sjukt hur vi hamna med dessa två målvakter efter förra säsongen! En ny måste in i januari även om jag tror att det kommer bli fler billiga utländska nyförvärv
Leeds United Duke
2017-11-23 06:20
Rodell// Silvestri är bättre än Lonergan och Felix så illa är det.
Leeds United Rodell
2017-11-22 22:51
Vi hade green och silvestri förra året och jag tror nog att den målvakts uppsättningen hade varit mycket bättre i år med... vänsterback och målvakt tycker jag märks mest att vi har tappat men avsaknaden av spelare från förra året är stor som vissa säger green bartley Taylor Wood har ersatts med mycket sämre fotbollspelare och radrizzani vill ha en bättre placering än förra året.. Man kan ju undra hur han tänkte
2017-11-22 22:49
Ironiskt nog så är vi 15 poäng från första platsen (som vi ju hade för lite drygt 10 matcher sedan eller något) och samtidigt också 15 poäng från sista platsen.

Heja..
2017-11-22 22:47
Antingen har vi värvat dåligt eller underpresterar vi. För resultatraden 3-0-8 ljuger inte. Vi är inte bättre än ett mittenlag och har inte varit bättre heller över mer än halva säsongen så här långt. Faktum är att om vi fortsätter så här så kan vi åka ur serien. Är vi för bra för att åka ur? Ja, förmodligen. Men vem bär ansvaret att vi inte är tillräckligt bra för att gå upp? Förra säsongen kom vi sjua, i år känns vi sämre. Är det okey?

Green, Taylor, Bartley, Bridcutt, Wood. Ingen har fått en ersättare värdig namnet. Säga vad man vill, men vissa inom Leeds organisation borde skämmas.

MOT, always.
Leeds United sportcarl
2017-11-22 22:45
Jansson,Lonergan,Berardi;viera,Roofe och Pablo nog kan man kräva lite mer av dom? redan i första halvlek kändes det som många spelare bara gick på 90 % oc det straffar sig direkt, var väl ingen spelare som var bra men Alisoki, Saiz och Ayling försökte iaf
Leeds United WhitesMOT
2017-11-22 22:44
Åsså lite Barnsley borta på detta. Mums.

Bye bye playoff bye bye...
Leeds United Terry Connor
2017-11-22 22:42
Tyvärr är det tekniska kunnandet och passningsspelet allt för dåligt i den här matchen. Som det är nu så jämför jag laget med ett dåligt allsvenskt lag på nedre halvan. Mer är så här måste kan kunna kräva.
Leeds United sportcarl
2017-11-22 22:39
tror Wolves vunnit även om vi inte fått rött, tycker inte vi var med i matchen, känns som de kan gå hela vägen. besviken på många spelare idag
Leeds United Linus.M
2017-11-22 22:38
@NoXswe:

Tack o bock. Jisses vilka spelare ni har och vad bra ni spelar. Är ni inte topp två så vet jag inte vad som ska hända egentligen, för bra spelare för denna ligan verkligen.

Lycka till resten av säsongen.
Wolves NoXswe
2017-11-22 22:34
Synd att det röda kortet avgör matchen!
Önskar er lycka till under säsongen och jag hoppas att det vänder till eran fördel snart!
Ni hör hemma i PL!
Svensson,s
2017-11-22 22:26
Lonergan,då är han köpt, helt klart
Leeds United Bo$$e V
2017-11-22 22:23
@Linus.M:

Som kommer från just Wolves....

2017-11-22 22:22
Härligt Leeds. Gott jobb av Vieira också, han visar på duktigt med rutin där inne. Härligt med Lonergan också. Hur många mål får han ta på sig idag? Två? 3-0-8 på de elva senaste i ligan. Kräftgången fortsätter.
Leeds United sportcarl
2017-11-22 22:20
Nu stänger jag av.Wolves bättre i varje lagdel.
Leeds United Linus.M
2017-11-22 22:18
Börjar bli parodi nu. Lonergran???
Annons: