/england/leeds/forum/339.aspx/england/leeds/forum/339.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2018-02-04 18:28
Linus// Anser du nu att TC inte är rätt man? I så fall märkligt om du ändrat åsikt då du bara för någon vecka sedan menade att vi ligger helt rätt i den 5 års plan som utstakats av firma Radz/Orta. En 1-4 förlust mot Cardiff hemma kan väl inte ha förändrat något, eller?
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Linus.M
2018-02-04 18:18
WhitesMOT// Din önskan om 3-5-2 kommer gå i uppfyllelse.... :) Marco Silva kommer ju inte gå till Championship, skulle förvåna mig något oerhört.
Leeds United WhitesMOT
2018-02-04 17:56
@¤Thom Mattsson¤:

Hoppet är det sista som lämnar en sägs det så hemskt gärna.

Men han kommer inte sparkas. Jag tror Radz har lagt det på Orta att bestämma sånt och TC är perfekt för Orta just nu. TC´s inkompetens döljer en del av Ortas.
Leeds United WhitesMOT
2018-02-04 17:49
Med tanke på hur förbannat tunt det nu är på mittbacken så är det verkligen läge för TC att släppa sin stolthet och köra 3-5-2. Framförallt mot Sheffield som också kör det och inte har en 11:a som snittar 1,94. Felix Anita Penny Bocken Alioski Forshaw Pablo Vieira Dallas Roberts Lasogga Egentligen vill jag se Alioski på bänken för jag är gruvligt trött på hans filmande men jag hittar inget annat. Hade Sacko haft uns av en fotbollshjärna så hade jag provat honom men nu går inte det. Låt Pablo röra sig fritt helst lite framför de andra 2 på mitten. Dock ska han inte sitta i knäet på de 2 på topp. Iaf inte till en början. Vieira får en chans till även om han inte varit bra sedan sin skada. Dock är han bättre än Phillips i det defensiva alla dagar i veckan. Roberts tittar du i ögonen och säger "SPRING !! " på allt som rör sig. Låt honom avlasta Heffaklumpen så han kan spara sig till sina lägen. När Roberts tar slut så in med Sacko på topp och säg " SPRING !!! " Tyvärr kan man försöka ställa upp hur man vill i detta läget för det handlar ändå i grund och botten om inställning. Nu har vi haft 2 matcher mot lag som aldrig ska behöva nån påminnelse om att det är upp på tå som gäller men lik förbannat har vi kommit ut och sett ut som ett pojklag. Sheffield matchen har samma karaktär. Och har TC inte kunnat få dem att glöda innan så vad skulle få honom att lyckas nu ?
2018-02-04 17:40
Imorgon hoppas jag det blir officiellt att TC får sparken. Marco Silva är min nummer ett.
Leeds United Rodell
2018-02-04 16:44
Berardi är borta 2 matcher
Leeds United sportcarl
2018-02-04 16:21
Bullen Karlsson 16:12. Lär bli mer än 1 matchs avstängning för Berardi. Var väl andra röda denna säsong. Berardi,Phillips och Cooper skrev jag igår att frågan är om man kan ha sådana spelare som återkommande sätter klubben i klistret.
Leeds United Duke
2018-02-04 16:17
Anita har blivit bortvald två matcher i rad för Dallas.
Leeds United sportcarl
2018-02-04 16:16
Vi har även Anita att tillgå. Borde kunna aspirera på en högerbacksplats.
Leeds United Duke
2018-02-04 16:13
Vela ordinarie backlinjen från början på säsongen saknas. Mest troliga: Dallas Phillips Penny Bock
Leeds United BullenKarlsson
2018-02-04 16:12
Berardi skulle ha haft rött vid första läget. Saiz får 6 matcher för en spottloska. Suarez får 6 månader för ett bett. Berardi kommer väl få 1 match för en tackling som är potentiellt karriärförstörande. Bambas tackling är också farlig. Men ärligt talat, hur många gånger bränner det till i huvudet på Berardi under en säsong. Ja, han ger 100 % och jag älskar hans attityd men inte ens som Leeds-supporter tänker jag backa upp en spelare som när som helst kommer ödelägga någons fotbollskarriär om han fortsätter som han gör. Alldeles för mycket såna idiottacklingar. Sånt borde straffad med långa avstängningar snarare än tröjdragningar, filmningar, spottloskor och bett.
Leeds United sportcarl
2018-02-04 16:10
Skall bli intressant se vad för lag som vi får ihop till Sheffield U och vad det blir för backlinje.framåt borde vi väl få se Roberts göra debut
Leeds United WhitesMOT
2018-02-04 16:02
Duke //

Håller med att den är onödig samtidigt så sitter vi i match efter match och klagar på att spelarna inte tar för sig ordentligt och när då nån sen gör det som Berardi gör här så ska han beskyllas för förlusten. Ha kakan och äta den syndromet.

Det är troligtvis som du säger att även om Cardiff fått rött så hade dom vunnit ändå. Problemet är dock att domaren återigen visar på så ojämnt omdöme.
Leeds United sportcarl
2018-02-04 16:00
Stonefree15:51. Har inte sett situationen i repris men däremot läst i någon tabloid idag om något med hälen och där stod det också att det var oavsiktligt från Bamba. Om han bara skavt lite på hälen borde det finnas chans att han är med mot SU.
Leeds United sportcarl
2018-02-04 15:56
Säger väl som Duke att det är ingen idé att överklaga. Nu för tiden ger våldsamma satsningar ofta gult kort även om man träffar bollen först. Att medine förstärker situationen är det inget snack om. Bamba kunde fått rött med och kanske ytterligare en i Cardiff men så är det att hålla på Leeds. Domaren var inte konsekvent igår. Var väl likadant om man skall hårdra Kane utvisning med när han markerade med skallen och motståndaren agerade döende svanen.filmningar och förstärkningar borde ge betydligt oftare gult kort. Är väl egentligen bara Saiz röda kort som är solklart och inte går diskutera bort. Övriga situationer har iaf jag sett liknande där motståndare kl arat sig från både från gult och rött. Tydligaste var väl det Viera råkade ut för
Leeds United stonefree
2018-02-04 15:51
Det verkar som det är en vad skada Pontus har åkt på. Har kollat om och om igen situationen med Bamba. Det ser inte ut att vara något som görs avsiktligt och det ser mer och mer ut som har trampar på foten samtidigt med att Pontus vrider hela benet, men det går så jävla fort att det är svårt att se 100
Leeds United Duke
2018-02-04 15:44
Whitesmot// Den är inte helt given men onödig precis som Coopers senaste så är det inte lönt att överklaga besluten. Ett par Cardiffspelare hade tur som inte fick rött dock hade dom vunnit även utan röda kort hit eller dit.
Leeds United WhitesMOT
2018-02-04 15:38
@Duke:

Som jag sa igår. Då är 90% av samma typ av brytningar gult kort. Och då har fotbollen blivit extremt fjollig.
Leeds United Rodell
2018-02-04 15:29
Ser gärna Grayson ta över igen förstod aldrig varför han vart sparkad och jag är inte emot att ta tillbaka någon han gjorde också hos oss och Preston väldigt mycket med små medel (sunderland räknas inte skitklubb)
Leeds United Duke
2018-02-04 15:27
Whitesmot// Är väl inget att gnälla om han missar bollen och ganska vårdslös satsning även om han nog inte träffar spelaren.
Leeds United WhitesMOT
2018-02-04 15:02
@sportcarl:

Halleluja..

Hade du nån åsikt om Berardis andra kort efter att ha fått se reprisen ?
Leeds United sportcarl
2018-02-04 14:00
WhitesMot13:12. tänka sig det hade jag aldrig trott att du skulle tycka heller, och nej nu menar jag inte bara för att jag tycker man sluter leden så är allt bra eller att ingenting behöver göras.dock kanske jag inte 10 dagar i rad måste skriva att den och den spelaren, tränaren eller Orta är kass,
Leeds United Rodell
2018-02-04 13:35
Thom // Tror vid omgång 37 det ändrats till 15 gula så det är inte säkert
Leeds United WhitesMOT
2018-02-04 13:12
@sportcarl:

Nä det är inte ett dugg nödvändigt. +30k hemma och maxade borta sektioner varje match visar på det.

Det som behövs är handlingskraft av dom som fått äran att vårda klubben. Just nu går inte motorn rent och då ser man till att serva skiten. Misstänker starkt att ett av tändstiften är kass så då får man byta. Det bästa är att byta samtliga på en gång men det kan vara en kostnadsfråga så då får man väl ta det som är trasigt först. Bilen behöver rulla nämligen annars blir vi frånåkta.
2018-02-04 13:02
Rodell// Hade varit bättre om han fått sitt gula så kanske vi hade kunnat slå två flugor i en smäll genom skada + avstängning. Nu missar han säkert någon match eller två, kommer tillbaka, får gult kort och blir borta ytterligare matcher.
Leeds United Rodell
2018-02-04 12:55
Pontus fick iaf inte sitt 10e gula och blev avstängd :P
Leeds United Duke
2018-02-04 12:50
Kinnear och Radrizzani har väl fullt upp med att byta klubbmärke.
Leeds United Duke
2018-02-04 12:46
Ägaren måste visa handlingskraft nu, finns det en chans att rädda säsongen så måste man ta den. Det sämsta är att laget kommer ut pch är passiva från första minuten spelar ingen roll om man möter Cardiff, Birmingham eller Burton det ser likadant ut match efter match. När vi kommer i underläge börjar spelarna visa glöd som igår med Alioski och Roofe som största exempel.
Leeds United golden lion
2018-02-04 12:30
en fundering/
jag har=
jobb,bil,vänner,tak över huvudet,några intressen,kvinna,gitarr,husbil.
och så har jag Leeds?
har jag stora problem då?
FAAN...mår redan bättre/ha en BRA dag.
Leeds United Danne K
2018-02-04 12:28
Vad vet vi om Pontus skada
Annons: