/england/leeds/forum/335.aspx/england/leeds/forum/335.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United Emil Rosén LUFC
2018-01-09 17:04
Linus.M

Ja det låter mer rimligt tyvärr.... Men kanske kan få båda två så kan dom få cibicki och lassoga :)
Leeds United Linus.M
2018-01-09 17:00
Tror Peterboroughs ägare har sagt att klausulen var på £1.5m men att den inte är det längre då han signade nytt kontrakt.

Krävs nog £6-7m...
2018-01-09 16:10
Har också läst det men läste följande:

In-demand Peterborough midfielder Marcus Maddison has a £1.5million buy-out clause in his deal, HITC Sport understands from sources close to the club.

Maddison has been placed on the transfer list at London Road as the club routinely place all players in the final 12 months of their contract up for sale.

Men såg nu att artikeln var från i somras så kanske har han skrivit nytt kontrakt efter detta??
Leeds United Duke
2018-01-09 16:05
Förhoppningsvis kan vi spotta upp oss från denna formsvacka.
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Rodell
2018-01-09 16:03
Emil //

Vart har du sett att maddison har en klausul på 1.5m ? Låter helt otroligt att han inte är såld isåfall. Han är ju värderad till 3milj och pborough vill ha mer än det.
2018-01-09 15:27
Som många av oss sagt och inklusive mig själv behövs i alla fall 3 stycken nyförvärv.

1 vänster back:
Här ser det ju ut som Bocken är vår lösning på det och det kan bli jätte bra men är samtidigt en oetablerad spelare i engelsk fotboll och dessa brukar behöva tid på sig för att kunna prestera...

1 mittfältare med pondus och rutin från engelsk fotboll
Här vet jag inte vem som egentligen är närmast och vet faktiskt inte om vi faktiskt tittar på detta? Kanske ligger något i Clayton ryktet? Men hellre sett en typ som Barton...

1 anfallare
Och då ska det vara av klass och ingen oprövad från Malta eller albanska ligan eller liknande. Lägg pengar på att få Ings från Liverpool eller Madison från peterborough han har en utköpsklasul på 1.5 milj så det är bara att köpa snabbt och värva få också Marriott dom levererar ju gång på gång. Annars kanske nån spelare som öst in mål i spanska andra divisionen vi ser ju i Saiz att man kan göra fynd!
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2018-01-09 15:16
Linus// Inget som tar oss uppåt i tabellen enligt mig, hehe.. Klart vi behöver en riktig vänsterback men vad vi verkligen behöver är en riktig killer där fram.
Leeds United Linus.M
2018-01-09 15:13
Phil Hay?
@PhilHayYEP
Följer Följer @PhilHayYEP
Mer
Laurens De Bock in England and undergoing a medical with Leeds. Deal still to be completely finalised but very much on course. #lufc
Leeds United Linus.M
2018-01-09 15:10
@¤Thom Mattsson¤:

De Bock är ju snart klar ;)
2018-01-09 14:36
S.O.S Nyförvärv, S.O.S Vakna Radz. Gärna ett par värvningar som inte beräknas ta plats om typ 2 år.
2018-01-09 14:26
Härligt Simo! Ska bli kul att träffas igen :)
Leeds United Simo LUFC
2018-01-09 13:35
Då var det klart!! Under transferfönstret har jag och Costas bestämt oss för att även i är hänga med på LUSS-resan! Ska bli kul och se er igen!

MOT
Leeds United Rodell
2018-01-09 12:10
Yosuke Ideguchi nu klar för Leeds går till spanien på lån trots att han fått arbetstillstånd. Verkar vara för att vi redan hade en deal med Leonesa gällande detta.
Leeds United WhitesMOT
2018-01-08 23:33
Mycket bra att Saiz bett om ursäkt offentligt även om jag helst hade sett honom i ögonen när han sa orden. Men kan väl inte få allt.

Nu kommer det svåraste. Stå vid orden.
Leeds United Kristoffer
2018-01-08 21:00
Newport möter Tottenham hemma i FA-cupen.
Leeds United golden lion
2018-01-08 21:00
Sportcarl/
hej...
i min värld kommer Clarke alltid vara världsmästare...
ha de bra.
Leeds United sportcarl
2018-01-08 20:50
Richard 19:55, är nog kaffepengar mot vad vi kan förlora i poäng och placeringar om det vill sig illa
Leeds United Gary Kelly
2018-01-08 20:16
Saiz är ju grymt viktig offensivt, finns ingen som kan ta hans roll fullt ut, måste köpa in någon nu... annars ingen uppflyttning i år heller.
Leeds United Rikard
2018-01-08 19:55
Klubben sparar lite pengar nu när saiz blev avstängd. För jag hoppas verkligen att han går utan lön dessa veckor när han nu gjort något så otroligt korkat.

Ge oss någon fin efterskotts julklapp nu Mr Radz
Leeds United sportcarl
2018-01-08 19:52
Gott att Saiz verklgen gjorde en klar och tydlig ursäkt till hela klubben och all som innefattas där oc även till Willmott som godtagit ursäkten och även sa några fina ord om Saiz. 6 matchers avstängning blev det oc det får han och klubben lida av, för mig är den här saken utagerad nu iom att det blev som man ville
Leeds United sportcarl
2018-01-08 19:47
Golden lion 18:07, levde också när Clarke låg som ett spjut i luften och nickade in matchens enda mål i FA-cupfinalen, världsmästare blev han dock aldrig men väl Norman Hunter och Jackie Charlton om jag minns rätt
Leeds United MR Clarke Nr8
2018-01-08 19:22
Hoppas på måltjuven ifrån Peterborough det skulle vi verkligen behöva.Ersätta Saiz med Phillips........... E du go eller .......ett skämt förstår jag. Ha Ha Ha.
Den killen ska bara vara på plan i nödfall.

MOT PL
Leeds United golden lion
2018-01-08 18:07
JIPPEE!!
jag LEVDE när Allan Clarke nickade in baljan mot Arsenal 1972!!
inte de sämsta....:-)
en gång värdsmästare=alltid värdsmästare...
tack å hej...........
Leeds United Linus.M
2018-01-08 17:56
Thom// Håller med. Blir det bara De Bock in i januari så kommer man vara kraftigt missnöjd... Man får försöka ha tålamod tills fönstret stänger.
2018-01-08 17:40
Linus// En sådan värvning hade gjort mig något gladare. Gärna hans lagkamrat också. Detta är spelare som dominerar i en liga under oss. Spelare som många klubbar vill ha och som vi kan bygga vidare på. Bra ålder, snabbhet, bra skolade. Prio ett är väl Marriott men även hans lagkamrat verkar intressant med alla sina assist och en hel del mål. Värva in dessa två och visar på lite ambition. Endast en dåre alternativt en snåljåp skulle säga eller tro att vi kan klara en play-off plats med detta laget. En lång jobbig vår ligger framför och med vår historia så verkar det som att vi alltid tappar just denna tid. Kanske dags att försöka ändra på det?
Leeds United Linus.M
2018-01-08 16:32
Hoppas!
Leeds United WhitesMOT
2018-01-08 16:24
@Rodell:

Säger inte emot :)
Leeds United Duke
2018-01-08 16:24
Kalvin Phillips får flytta upp i Saiz offensiva roll. Hernandez och Alioski kanter.
Leeds United WhitesMOT
2018-01-08 16:22

Phil Hay @PhilHayYEP

Saiz: "I would like to take this opportunity to sincerely apologise to the players, staff and supporters of Leeds United. I would also like to apologise to Newport County AFC and Robbie Willmott for my actions." #lufc

15:03 - 8 Jan 2018
Leeds United WhitesMOT
2018-01-08 16:22

Phil Hay @PhilHayYEP

Saiz says his behaviour at Newport was "inexcusable. " "I give my word to all those connected to Leeds United Football Club that I will learn from this situation and never repeat it." #lufc

15:02 - 8 Jan 2018
Annons: