/england/leeds/forum/334.aspx/england/leeds/forum/334.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United Linus.M
2018-01-10 11:01
Ayling borta RESTEN av säsongen. Var visst värre än två månader.............
Leeds United WhitesMOT
2018-01-10 10:12
I detta läge vi är i så hade jag nog absolut tagit emot Martin. Men som nån annan skrev....känns inte som en Orta värvning så det är nog verkligen bara ett löst rykte.
Leeds United Rodell
2018-01-10 10:05
Linus.M //
Säger som jag sagt tidigare tror inte han förbättrar det vi redan har men jag kan också ha fel.

Gällande anfallare så ryktas det nu att Jordan Hugill (preston) lämnat in transferbegäran och vi har varit intresserade utav honom dom är han ju inhemsk så det lär väl inte bli sant :P
Leeds United Linus.M
2018-01-10 09:39
Då ber jag er ta kontakt med Bruggesupportrar istället om ni inte tror det..
Leeds United Rodell
2018-01-10 09:37
Att De bock är bättre än det vi har tror jag verkligen inte, enda positiva är att han är vänsterfotad annars höjer inte det några ögonbryn.
Då han också startat vissa matcher genom åren som vänstermittfältare köper jag inte att han inte platsar i en uppställning med wingbacks, utan han är utanför för att han inte är tillräckligt bra anser då tränaren.

Hans offensiva kvaliteer är också obefintliga om man läser på om honom, men som sagt man kan absolut ha fel och han blir succe men som många andra av Ortas värvningar kommer det nog sluta i fiasko.
Leeds United stonefree
2018-01-10 09:14
Linus: Att De Bock inget vet om engelsk fotboll, kanske du har poäng med dom du nämnde, det var kanske inte genomtänkt, men så blir det i land med oss som skriver utifrån känslor Däremot, så har jag gjort mig besväret att kolla upp grabben lite. Han var helt bortplockat ur Brugges trupp sedan November, inte ens på bänken. Han spelade inte ens i cupen, där man luftar b lags spelare. Du har rätt i att de spelar 3-4-3 eller 3-5-2. Men det har väl ingen betydelse, det måste väl finnas en snubbe på vänster kanten i försvaret även med 3 backar och vänster fotat är han. Så den gubben håller inte. Han platser helt enkelt inte. Sedan hans cv med spel i Cl kval och Euro leauge är ju 59 minuter i ena och 90 minuter i andra. Det ska man nog inte hänga upp sig på. Han ska var bra om han ska slå sig in på en fast plats i Leeds. För hade vi offensiva Taylor, nu har vi kämpen Berardi, Anita har visat trots sina meriter att han inte håller. Jag önskar De Bock lycka till och hoppas att det är en bra värvning som Leeds har hittat bland spelare som inte spelar. Att Japanen ska spela VM i sommar vet vi väl inte, det är hans förhoppning att han ska spela VM, för truppen är väl inte klar. Sedan är Japan kanske inget lag i dagsläget som är något man blir alltför skraj över. Alioski spelar ju också i landslaget, likaså Dallas och han är ju ens ordinarie i Leeds när han är fri från skador. Panama är ju också med i VM, men jag tror inte att det finns några spelare där som platser i Leeds, eller???
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2018-01-10 09:12
Rodell// Även en blind höna kan förstå det. Dock är det inte säkert att TC, Radz och Orta förstår det. Alltid samma sak med Leeds. De sista som fattar att vi har problem är de som verkligen borde inse att vi har det. Typiskt Leeds säger jag.
Leeds United Rodell
2018-01-10 08:53
Går man igenom Ortas karriär kan man ju inte direkt hoppas på stora värvningar utan det är oftast många och billiga samt mycket floppar. Han var ju inte omtyckt i mboro pga detta och framgångarna dom hade va innan han kom till klubben.

Jag tycker hela iden med en sportchef är helt fel för att tränaren borde få välja sina spelare. Vi kan absolut lyckas och gå upp men jag tror att chansen är mycket mindre med den värvningsfilosofi vi har idag.

T.ex Grot där hade vi kunnat behålla Wilks. CBJ där hade vi kunnat köra Denton. Jag har sett dom båda göra bättre prestationer än det vi har idag. Coyle hade jag också velat behålla men då vi har ayling och berardi blir det svårare.

Vi har större trupp än förra året men svagare det är inge bra och vi har ändå just nu trots detta andraplatsen och playoff nära och vid satsning kan vi spela i PL nästa år.

Om vi satsar och inte går upp vad är det värsta som kan hända, vi slipper jaga mer spelare i sommar utan vi bygger vidare på det. Väntar vi med att satsa kommer andra lag springa om oss som dom gjort tidigare år.
Leeds United stonefree
2018-01-10 07:59
Det är så typiskt Leeds, varför la vi inte vanterna på de 2 Peterborough spelarna redan 2/1. Vi visste att det var 2 bra spelare till ett bra överkomligt pris. Men nej vi behövde inga, det var så bra så. Nu efter Newport matchen har även experterna som bestämmer i Leeds sett vad vi har i flera månader att vi behöver nytt blod där framme. Men nu är det för sent, för nu är det huggsexa på grabbarna efter cupmatcher mot Villa här om dagen. Varför ska vi dessutom köpa nått som vi vet är bra? Bättre än så här blir det inte till det pris som var satt från början. Fan att vi aldrig kan få fingrarna ur det berömda och agera! Nu slutar det säkert med nått skit lån av nån avdankat Pollack eller nån Cypriot som var halvbra för 5 år sedan. Säger det igen, kan bli bra med De Bock, men chansen att vi ännu en gång sitter med en bänk nöttare är stor. Vår kontrakterade trupp består snart av 70% reservlags spelare. Den känns mer och mer rysk roulett över inköp av spelare till Leeds. Men det är vi ju vann vid. Undrar om räknar på de sista 4 åren 2014 och fram till i dag hur många spelare som har kommit och gått i Leeds under den tiden. Jag gissar på runt 75 om man räknar allt köp/lån.
Leeds United sportcarl
2018-01-10 07:51
Martin var i mitt tycke riktigt bra i Derby. Kan ju alltid hoppas. Tror nog mer på honom än league one och two anfallare med bra trackrekord.
Leeds United sportcarl
2018-01-10 07:50
Fattar inte Radz och Ortas värvningstänk. De enda någorlunda värvningarna är de som kostat se Saiz, Jansson och Alioski. De billiga och lånen i princip floppar allihopa. Jag är minst sagt skeptiskt till våra japanska och finländska nyförvärv. Man kan ju alltid hoppas på en Hyppiä men mer troligt att de blir bänknötare inhoppare som bäst. Mitt hopp står till bocken att han iaf håller Berardi klass. Annars har väl våra holländskabelgiska värvningar varit si och så, se Grot, Batoka, Klich och Ekuban. Kanske Ekuban kan få ett genombrott men långt ifrån säkert.
Leeds United WhitesMOT
2018-01-10 07:47
Senaste lösa är Chris Martin.

Ingen jag själv gillar direkt men han är ju verkligen en CS spelare och var ju skapligt het för nåt år sedan.
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2018-01-10 02:29
Pengar borde finnas på Radz konto, annars är vi jävligt illa ute.
Leeds United Linus.M
2018-01-09 20:03
Intressant artikel om Wolves och Jorge Mendes.
Leeds United Duke
2018-01-09 19:57
Wolves kanske kan utmana topp-6 i PL om det fortsätter så här.
Leeds United sportcarl
2018-01-09 19:48
Var får Wolves alla sina pengar ifrån och vad har de för ägare?
Leeds United WhitesMOT
2018-01-09 19:23
The 4th Official
?
@Official_T4O

According to some reports emerging from Italy, Wolves had a bid of £34.7m rejected by AC Milan for Portuguese international forward André Silva. #wwfc is expected to make a second bid.
16:29 - 9 Jan 2018
Leeds United Emil Rosén LUFC
2018-01-09 19:16
Simo/

Klart Tobbe ska vi med, vad vore väl annars :)
Vi åker till England på fredagen och hem på onsdagen
Ska hinna med Preston också!
Leeds United Simo LUFC
2018-01-09 19:07
Emil! Vi landar fredag morgon och åker hem söndag morgon(!). Ni då? Dum fråga men ska Tobbe med? Hälsa du med!
2018-01-09 17:31
Simo

Ja vi ska med!! Hur länge stannar ni?

Ha det bra du med och hälsa Costa så gott
Leeds United Simo LUFC
2018-01-09 17:25
@Emil Rosén LUFC:

Ska ni med!! Kan bara hålla med dig - kommer bli jättkul för dig att få träffa mig igen. :)

Ser fram emot att få svinga bägare med er igen. Ha det gott så länge Emil!
Leeds United Linus.M
2018-01-09 17:19
@¤Thom Mattsson¤:

Skoja bara. Men som jag skrev innan, det hänger ju fullt ut på om Roofe visar sin bästa sida nu. Av allt att döma så gör han dock inte det... vilket kan kräva en ny anfallare.

21 dagar kvar.
Leeds United Linus.M
2018-01-09 17:17
Stonefree// Han har inte fått spela för att Brugge kört med 3-4-3 denna säsong och någon wingback är han inte. Tidigare säsonger har han spelat och varit en viktig kugge i deras lag, spelat CL t.ex. De Bock är till att börja med vänsterfotad, något varken Berardi eller Anita är. Bara det är ett stort plus för en spelare som ska spela på vänsterkanten. Att han inte kan ett skit om CS fotboll är också konstigt... Vad kan Saiz om CS fotboll? Vad kan halva Wolves om CS fotboll innan denna säsong? Hur går det för dessa? Yosuke ska spela VM med Japan så han är inte bara inköpt för att sälja tröjor i Asien...
Leeds United stonefree
2018-01-09 17:09
De Bock skulle vara klar, men håller han Berardi klass? Har han ju fått spela denna säsong,? Nej, efter vad jag har hört.så jag tycker det är en i raden reservspelare. Kolla Anita, han spelade hela förra säsongen i Newcastle på alla möjliga platser och gjorde det bra. Han är ju endast bänknötare i Leeds. Jag ser inte vad den här De Bock har som är bättre än Anita! Han kan dessutom inte ett skit om CS fotboll i England! Jag hade hoppats på något bättre. Men man får hoppas man har fel! Båda japanerna är ju enbart inplockade för tröjförsäljning i Asien, som var en stor affär för sådär 15 år sedan, konstigt att båda var från Japan, en av dem borde ha varit Korean
Leeds United stonefree
2018-01-09 17:09
De Bock skulle vara klar, men håller han Berardi klass? Har han ju fått spela denna säsong,? Nej, efter vad jag har hört.så jag tycker det är en i raden reservspelare. Kolla Anita, han spelade hela förra säsongen i Newcastle på alla möjliga platser och gjorde det bra. Han är ju endast bänknötare i Leeds. Jag ser inte vad den här De Bock har som är bättre än Anita! Han kan dessutom inte ett skit om CS fotboll i England! Jag hade hoppats på något bättre. Men man får hoppas man har fel! Båda japanerna är ju enbart inplockade för tröjförsäljning i Asien, som var en stor affär för sådär 15 år sedan, konstigt att båda var från Japan, en av dem borde ha varit Korean
Leeds United Linus.M
2018-01-09 17:07
Med De Bock inte kan vi ställa upp såhär, nu när Ayling är skadad.

Wiedwald
Berardi, Jansson, Cooper, De Bock
O'Kane, Phillips
Cibicki, Hernandez, Alioski
Roofe

Vieira, Ekuban och Dallas snart tillbaka. Ayling är två månader om mina uppgifter stämmer.

Allt hänger ju på om Roofe hittar sin målform från League 2 eller inte. Gör han det så behöver vi ju inte hetsköpa en anfallare...
Leeds United sportcarl
2018-01-09 17:04
låter mycket för en spelare från lägre divisioner, är ingen garanti att de lyckas på högre nivå, glömt namnet på skyttekungen vi köpte från league one när Beckford gick till Everton, men han floppade totalt , känns som engelska spelare minst sagt är överreklamerade
2018-01-09 17:04
Linus.M

Ja det låter mer rimligt tyvärr.... Men kanske kan få båda två så kan dom få cibicki och lassoga :)
Leeds United Linus.M
2018-01-09 17:00
Tror Peterboroughs ägare har sagt att klausulen var på £1.5m men att den inte är det längre då han signade nytt kontrakt.

Krävs nog £6-7m...
2018-01-09 16:10
Har också läst det men läste följande:

In-demand Peterborough midfielder Marcus Maddison has a £1.5million buy-out clause in his deal, HITC Sport understands from sources close to the club.

Maddison has been placed on the transfer list at London Road as the club routinely place all players in the final 12 months of their contract up for sale.

Men såg nu att artikeln var från i somras så kanske har han skrivit nytt kontrakt efter detta??
Annons: