/england/leeds/forum/332.aspx/england/leeds/forum/332.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United Danne K
2017-07-10 18:14
Saiz klar på permanent deal. Ska bara göra sin medical för att det ska bli helt klart. Nu vill jag ha in något bra i backlinjen så ser det riktigt bra ut
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United WhitesMOT
2017-07-10 17:38
@Norman Hunter:

Ja som sagt det är helt sjukt.

Fotbollen är som bostadsbubblan i USA innan bankkraschen 2008. En dag säger det plopp och vi får betala.
Leeds United stonefree
2017-07-10 16:24
@Norman Hunter:

Vad säger det oss?
Att forbollsklubbar i dag egentligen skiter i fansen, så länge kulorna rinner in genom reklam och TV matcher så klara de sig lätt!
Leeds United Norman Hunter
2017-07-10 16:19
@WhitesMOT:

Leicester har ca 30.000 på varje hemmamatch, biljettpriser på £30-50. Om vi räknar lite högt och säger att de drar in £50/åskådare och match... så tar det nästan två säsonger att tjäna ihop denna transfersumma på biljettintäkter!

Leeds United Kristoffer
2017-07-10 15:49
Information regarding our @LUFC friendly in Austria on 20th July: The game will take place in Schwaz and not in Kufstein
Leeds United WhitesMOT
2017-07-10 14:22
I ämnet fotbollen är sjuk :

Swansea City have set an asking price of £50m for midfielder Gylfi Sigurdsson after rejecting an offer worth around £40m from Leicester.
Leeds United Kristoffer
2017-07-10 12:50
Här är fotbollskanalens artikel om budet på Helander.
Leeds United Kristoffer
2017-07-10 12:49
@stonefree:

Det ryktades för någon vecka sedan att Leeds hade lagt bud på honom.
Leeds United WhitesMOT
2017-07-10 12:48
Saiz inbound
Leeds United sportcarl
2017-07-09 22:38
kanhända kommer någon av Saiz,Salamon eller Salamon in i morgon eller under veckan.
Leeds United stonefree
2017-07-09 22:26
Vart och när kom Helander in i bilden? Skulle var kanon, men tror inte TC tar in en Svensk till!
Middlesbrough Honken666
2017-07-09 21:38
stonefree

Han är på Monks lista, failar vi några "targets" så lär vi höra av oss ;)
Leeds United Linus.M
2017-07-09 21:15
Kristoffer//

Låter vettigt. Är nog bättre så.

Stonefree//

Låna ut Sacko? Kommer aldrig hända. Då hade vi ju inte köpt honom, han är ju ändå 23 år. Får hoppas han lär sig att skjuta en boll snart.

Radrizzani kommer aldrig släppa Wood och Jansson från vad jag har förstått :) Därför är det nog ganska tyst. Är lite snack om att Jansson ska förlänga....
Leeds United Kristoffer
2017-07-09 21:15
Målvakter: Wiedwald, Green

Ytterbackar: Ayling, Berardi, Borthwick-Jackson, Denton
MIttbackar: Jansson, Helander, Salamon, Cooper

Yttrar: Roofe, Dallas, Alioski, Kent, Sacko
Defensiva mittfältare: Bridcutt, O'Kane, Vieira, Anita, Klich
Nr 10: Hernandez, Saiz

Anfallare: Wood, Antonsson, Doukara
Leeds United Kristoffer
2017-07-09 21:09
Helander och Jansson skulle vara ett hyfsad mittbackspar i Leeds.
Leeds United Kristoffer
2017-07-09 21:09
@stonefree:

Problemet med Bridcutt är väl att innermittfältet blir alltför defensivt när han spelar. Måste komma löpningar därifrån också.
Leeds United stonefree
2017-07-09 21:08
Var tyst det har varit kring Wood. Lite konstigt med tanke på hur många mål han gjorde förra säsongen, sånt brukar ju locka till sig många klubbar med mycket pengar!
Leeds United stonefree
2017-07-09 21:06
@Kristoffer:

det är nog på ett ungefär vad jag också tror att det blir, har svårt att se Sacko ta plats. Samma gäller Viera för inte ska vi väl köra ett år till med 2 defensiva mittfältare, men det som kan tala till Vieras fördel är om inte Bridcutt höjer sig, för han kom aldrig tillbaks till sitt rätta jag förra äsongen, när han kom tillbaks efter skadan
Leeds United Kristoffer
2017-07-09 20:58
Jag tror att Phillips kommer att lånas ut. Silvestri, Bellusci och Diagouraga kommer nog även de att få lämna.
Leeds United stonefree
2017-07-09 20:55
Linus Han gjorde några riktigt bra matcher förra säsongen, men han gjorde ännu fler katastrof matcher, han och Philips är så lika, de vågar aldrig utmana, se spelar alltid bort bollen direkt i sidled eller bakåt, visst defensiv mittfältare, men vi har ju ett försvar, vi behöver inte en till. Men till hans försvar ska man ju lägga till hans ålder, han har säkert växt under sommaren och förhoppningvis fått mer självförtroende, jag hoppas att han blommar ut ut denna säsong. Men jag utgick ifrån vad jag själv har sett förra säsongen och då känns han som ett svagt kort i en start elva till säsongs starten. Med tanke på alla mittfältare som hela tiden kommer in, så känns även Sackos kontrakt lite onödigt! Tror han kan komma att lånas ut!
Leeds United Kristoffer
2017-07-09 20:52
Det var väl förresten i morgon som två nya spelare skulle presenteras? Saiz sägs ju i stort sett vara klar....
Leeds United Kristoffer
2017-07-09 20:48
Linus M // Ser bra ut, men Anita och Vieira kanske väger lite för lätt? Det kanske är bättre med Anita/Vieira och Klich?
Leeds United Linus.M
2017-07-09 20:33
Wiedwald
Ayling, Ny, Jansson, Borthwick Jackson(?)
Anita, Vieira
Sacko, Hernandez/Saiz, Alioski
Wood

Något sådant...
Leeds United Linus.M
2017-07-09 20:32
BPF signar nytt treårskontrakt. Förväntas gå på lån till Oldham nu.

Att Vieira skulle vara ett svagt kort håller jag verkligen inte med om. Han kommer, tror jag, vara en av våra bästa spelare denna säsongen.

Watch this space.
Leeds United sportcarl
2017-07-09 20:05
över säsongen var Green bra som helhet även om starten var minst sagt skakig, men räknar med att tysken blir förstaval då oftast en ny tränare vill ha "sitt" lag, Christenssen lär komma in med nya friska ögon och utan förutfattande åsikter så det lär nog bli en och annan överraskning och några höjda ögonbryn. matcherna mot tyskt motstånd lär nog visa lite vilka som stiger fram och vilka som viker ner sig, ser fram emot premiären och tycker man helt klart kan höja förväntningarna ett snäpp mot förra säsongen.
Leeds United stonefree
2017-07-09 19:50
Det är ju alltid svårt att ge något 100% svar. Men Cooper och Viera känns som de absolut svagaste korten i den uppställningen, men då har ju inte jag eller någon annan 100 koll på Anita och Klich. Sedan vet i fan om Green är första målvakt, han började uselt förra säsongen och han och hela försvaret seglade ordentligt de sista 7-8 matcherna. Jag såg 5 av dem med egna ögon, värsta var väl Brentford och Burton borta, det var i kategorin katastrof. Jag tycker han får avsluta sin karriär med att vara 2:e målvakt. Det som skiljer mest är just att Green var katastrof ihop med Bamba, detta löste sig ju när Jansson kom in och Green fick lite mer självförtroende, vilket känns lite konstigt med tanke på den rutin han kom in i laget med. Glömmer aldrig första målet mot QPR, vi hade precis ställt oss bakom målet och efter 30 sekunder sjabblade han in bollen, ett div. 5 misstag.
Leeds United Duke
2017-07-09 18:23
Lär komma in 2-3 spelare i veckan men starkaste laget nu: Green Ayling Jansson Cooper Berardi Vieira Anita Klich Hernandez Wood Dallas Bridcutt, O'Kane och Sacko främsta utmanare. Redan nu en starkare elva än förra årets premiär men Bartley är den vi måste ersätta med ett tungt namn.
Leeds United sportcarl
2017-07-09 15:55
att Pontus köpt hus i Leeds ser jag som ytterligare ett tecken att han är i Leeds för att stanna en längre tid, från dag ett harhan visat verkligen commitment, bra artikel om Pontus utlagd av Fredrik på LUSS hemsida
Leeds United sportcarl
2017-07-09 14:24
2 bra spelare på varje plats är ett bra riktmärke plus krydda på med några egna lovande produkter
Leeds United WhitesMOT
2017-07-09 13:41
Kent borde väl bli ett lån ?

Var som en terrier med ADHD när vi möte Barnsley i vintras. Inte helt fel med såna spelare som bara borrar ner huvudet och kör.

Planen verkar vara att spela 4-3-3 och då kommer vi behöva många att kunna rotera på.
Annons: