/england/leeds/forum/331.aspx/england/leeds/forum/331.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United Rodell
2018-01-14 13:30
Okanes första utvisning nånsin och 5 röda den här säsongen än sålänge något står ju inte riktigt rätt till.. Tror inte det är så mycket lugn o harmoni i klubben som dom vill få oss att tro.. Vi är spelmässigt sämre än förra året vi har tagit mindre poäng än förra året och det börjar bli riktigt tröttsamt att där det behövs satsning och där pengarna bör läggas är där det hanteras dåligt och frågan är väl om orta är något att ha då mboro’s fans verkligen inte gilla honom
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Hartey
2018-01-14 13:30
Hur får man stopp på dessa idiotgrejer som förstör Och gör att Leeds som lag förlorar matcher. Om det hos varje spelare fanns inskrivit då spelarna tar medvetna röda kort så skall dom ha två månaders löneavdrag. Dom tjänar drömlöner så dom har absolut råd men skulle det hindra dom att spotta eller skalla?
Leeds United stonefree
2018-01-14 13:26
Duke: Varför ska man stänga av Ipswich spelaren? Han skallar honom punkt slut, hur hårt det är, hör ju inte hit.! Idiot är vad han är
Leeds United Kristoffer
2018-01-14 13:25
Jag håller med om att det var solklart en skallning.
Leeds United WhitesMOT
2018-01-14 13:22
@Linus.M:

Phil Hay @PhilHayYEP

O’Kane said the players were naturally disappointed with Saiz. Saiz apologised to them and O’Kane believes he’ll learn a lesson from his ban. #lufc
13:44 - 12 Jan 2018

Ja du O´Kane....

Jubelidiot.
Leeds United Rodell
2018-01-14 13:14
Nää det är inte normalt det kommer bli 3 matcher
Leeds United sportcarl
2018-01-14 13:05
Stonefree 12:43, instämmer, kommer bli 3 matcher, men tycker Ipswicshpelaren spelar döende svanen, är det normalt nu för tiden med 6 matchers avstängning för alla röda kort?
Leeds United Duke
2018-01-14 12:51
TC ska överklaga utvisningen. Är nog inte lönt men stäng av Ipswichspelaren med.
Leeds United stonefree
2018-01-14 12:43
Sportcarl: Titta på Linus länk, den är solklar, vi ska vara glada om det endast blir 6 matcher, helt jävla onödigt
Leeds United sportcarl
2018-01-14 12:41
tabellen börjar utkristallisera sig, känns som bland Wolves,Derby och Aston Villa vi har de 2 direktupflyttade, till de 3 övriga platserna står det väl främst mellan Cardiff, Leeds,Bristol City, Sheffield United och Middlesbrough
Leeds United sportcarl
2018-01-14 12:38
Leeds United Linus.M
2018-01-14 12:28
Det var alltså en skallning.... Herregud
Leeds United MR Clarke Nr8
2018-01-14 11:36
Såg inte matchen igår men jag skulle vilja se Anita på sin vad jag tror sin rätta position Defensiv innermittfältare ihop med Phillips.Det Thom skriver om Lasogga tycker jag stämmer ännu bättre när det gäller Klich,han har ju inte fått så många chanser men det jag har sett av honom så är han en långsam slö playmaker som passar bra i korpen. Handla en vass anfallare o en stark fysisk defensiv innermittfältare med bra passningsfot då finns chansen att nå topp 6. MOT PL
Leeds United stonefree
2018-01-14 10:26
Spelar ingen roll att vi var det bästa laget utav 2 så jävla dåliga lag, vi var bättre i andra med 10 man, men för helvete topp 6 med sånt spel. Aldrig i livet. Det var bland de sämsta matcherna av Leeds denna säsong i ligan. Kolla följande: Hösten 17 mot Nottingham, Burton, Birmingham och Ipswich 4 matcher 4 segrar 12-3 i mål. Samma lag runt nyår 1 vinst 1 oavgjord och 2 förluster 4 poäng totalt och 2-3 i mål. Det behöver man ju inte var expert i fotboll för att förstå att något har gått galet under resans gång. Om 5000 betalar £5 för varje match, borde man med £ 25 000 varje vecka in i kassan kunde hitta någon som filmade lite mer proffsigt, i går var det frågan om han om kamera mannen var på lyset. Skicka hem Lassoga nu, han är ta mig fan totalt kass. Sämsta sedan Kebe
Leeds United WhitesMOT
2018-01-14 09:18
Så länge vi var 11 igår så var vi helt klart bästa laget. Satt och tänkte på hur fel jag hade att vi skulle bli överkörda och att de 4 där framme faktiskt kombinerade lite skapligt i mellan åt. Framförallt tyckte jag Roofe såg skaplig ut. Sen kommer geniet O´Kane in i bilden och resten är som dom säger historia.

Känner mej som en 7 åring när jag tänker på utvisningen. Kan icke släppa det. Det är 10 gånger värre än Saiz. Inte själva tilltaget men just hur du bara någon dag innan kan ha beklagat dej över din egna lagkamrat och hans tilltag och sen själv sätta hela klubben i skiten. I en match som betyder mycket mer än cupen.

Nä, bort med skiten. Aldrig mer en match. Problemet är att han sitter på nytt mysigt kontrakt och om vi inte säljer väldigt billigt kommer ingen vilja ha honom. Usel spelare med usel attityd. Bort !

Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2018-01-14 08:33
Vi spenderar hela vår säsong på att få ett annat lags spelare i form. Slösat bort hur mycket tid, spel, formation, nyförvärv på att låta en övergödd tysk spela frontfigur i Leeds United. Värdelöst säger jag. Avsluta lånet och köp in någon som vi kan kalla våran och satsa på honom. Ge han bollarna han behöver. En snabb killer där framme. Ingen slö, seg, fet tysk som knappt kan kicka till tre.
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2018-01-14 03:15
Folk vill ge Lasogga en chans från start. Har ni glömt hans insats mot Newport senast? Totalt jävla värdelös och en av de sämsta på plan mot ett League Two motstånd. Han har varit tillbaka nu sedan början av november. Tränat och spelat 7 matcher (noll mål såklart). Hur lång tid vill folk ge honom innan man erkänner hur jävla kass han är?
Leeds United sportcarl
2018-01-14 00:05
In med Klich i nästa match från start. Och får han inte spela så sälj honom ASAP
Leeds United WhitesMOT
2018-01-13 23:58
Ingen aning hur nära Vieira är en comeback om TC startar Phillips/ Shaughnessy i nästa så är han fanimej helt tappad.
Leeds United Rikard
2018-01-13 23:56
det finns inte en jävel som kan göra mål för oss. Vår målfarligaste spelare är jansson som är mittback. Då vet jag vad man gör. Jo man spelar med 1 forward.
Leeds United WhitesMOT
2018-01-13 23:46
Där går en man som kan ta sitt pick och pack och aldrig visa sig igen.

Om inte domaren har nåt riktigt personligt hat mot LUFC så är det solklart att O´Kane verkligen gör nåt fult. Domarens kroppsspråk är det mest talande. Bombsäker på sin sak .

Jävla idiot. Framförallt efter Saiz. Jag vill gärna ge alla en andra chans men O´Kane kan hoppa och skita.
Leeds United Kristoffer
2018-01-13 22:42
Hoppas Orta hittar några bättre spelare än de han tog in somras. Jag tänker då främst på Cibicki, Lonergan, Wiedwald, Lasogga, Grot, Sacko, CBJ, Anita, Pennington och Klich
WLD WLD
2018-01-13 20:09
Villa leder med 1-0 än sålänge.

Fulham gjorde sitt mål på övertid. Tack vare att de fick en straff.
Den var på grund av fallrepet som blir vanligare och vanligare.
Man kan undra över balansen hos fotbollspelarna och Ishockeyns spelare.
Ishockeyns farter och tacklingar borde generera många fler fall än en fotbollsspelares fasta maark under fossingarna. Borde bli ändring på fotbollsdomarna....
WLD WLD
2018-01-13 19:56
[QUOTE=golden lion]vi som var unga på 70 talet och höll på Leeds upplevde lycka imellanåt...
tur man e gammal och tar detta med ett flin...numera.
måste ju va värre att hålla på tex/Hartlepool iaf...:-)
Kör hårt alla sega Leedsfans...[/QU

Förra veckan var Du sur på The Championships, alla skiitlag, idag tar Du exempel på att vara ,gammal, för gammal,...eller......
Leeds United Duke
2018-01-13 19:36
Rodell// Ja det är små marginaler men Hudds hade tur så enkelt är det. Klart det måste satsas men så länge det inte gör det kan vi inte ha större krav.
Leeds United Rodell
2018-01-13 19:21
Duke // Absolut men playoff eller direkt spelar ju ingen roll, huddersfield har väl presterat bäst av klubbarna som gick upp förra året och dom gick via playoff. Men som sagt det måste spenderas och med den filosofi vi har just nu kommer det ta väldigt lång tid att gå upp
Leeds United Duke
2018-01-13 19:11
Rodell// Blir svårare för varje år att gå upp men så länge inte klubben satsar kommer jag inte räkna med uppflyttning. Vi är för dåliga som det är nu. Ska man gå upp kan man inte ha en målsättning att nå en sjätteplats. Topp två är det som gäller och det är helt orealistiskt i nuläget. Måste till två jättevärvningar för att vi ska ha chans just nu i mitt tycke.
Leeds United Rodell
2018-01-13 19:04
Linus // Även om jag inte gillar lasogga så om det inte värvas så borde han få en match iaf för det funkar ju inte som det är just nu iaf
Leeds United Linus.M
2018-01-13 18:57
@APOPEY
10 sför 11 sekunder sedan
Mer
On the transfer window: “I know the club are working hard to bring players in.” #lufc
Leeds United Linus.M
2018-01-13 18:53
@Rodell:

Kanske. Hade velat se Lasogga få mer än 15 minuter för att komma tillbaka till sin form han hade i början.

Verkligen! Någonting behövs in...
Annons: