/england/leeds/forum/328.aspx/england/leeds/forum/328.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United WhitesMOT
2017-12-30 11:36
@sportcarl:

Eller så öppnar du ögonen och ser verkligheten för vad den är och inte bara LaLa Land. TC och laget fick beröm av alla här inne i början på säsongen. Sen hade han och laget en katastrofperiod då dom fick skit vilket är helt naturligt för dom var verkligen skit. Iaf så insåg de flesta det. Nu har det gått bra igen och mej veterligen är där ingen som gnäller just nu. Verkligheten helt enkelt.

Istället för att svamla i gåtor så kanske du ska vara rak och säga vem du saknar ? Vem dessa människor är som så magiskt försvinner när det går bra ?
Leeds United sportcarl
2017-12-30 09:46
Thom09:21. Andemeningen kan ju vara var är de personer som kritiserar TC när det går dåligt var är de när de går bra.
Leeds United Duke
2017-12-30 09:43
TC har väl kontrakt som löper över nästa säsong med. Uppflyttning så är han värd nytt kontrakt. Topp 6 är kravet denna säsong där ligger vi nu så det är godkänt.
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2017-12-30 09:21
sportcarl// Det var väl precis det han inte fick enligt dig? Ta kritik alltså. Mig veterligen tjatade du oavbrutet här inne om hur taskiga vi var mot TC som satte press på honom och ville ha resultat. Tydligen var den kritiken rättvis då laget var urusla och förlorade varenda match under mer än 2 månaders tid för att nu vinna hela tiden. Då säger det sig självt att man anser det vara konstigt att ett lag som är kapabelt att vinna de flesta matcherna istället förlorar hela tiden.
Leeds United sportcarl
2017-12-30 07:50
Kanske dags att förlänga kontraktet på TC. 19 poäng på de 8 matcherna Inger respekt. När det går dåligt får han höra det. Nu när det går bra är det väl lika viktigt tala om det för honom med.
2017-12-30 00:06
Så fort det börjades prata om nytt kontrakt för Warnock så började det gå åt skogen för dom.
Leeds United Kristoffer
2017-12-29 23:24
Så vi kan vara 2 poäng från andraplatsen om vi vinner i morgon och Bristol (Wolves hemma) förlorar samt Derby (Ipswich borta) inte vinner.
WLD WLD
2017-12-29 23:14
wh// Sista 10 minutrarna var roligast.
Nr 18, tror han hette Partanen, nåt så i alla fall, han
ska man ha ögat på 3/februari när de besöker oss.
Efter Prestons mål så betedde sig många av Cardiff,s spelare
buffligt,minst sagt.....och mest nr 18 alltså....
Leeds United Linus.M
2017-12-29 23:10
Fått höra att O’Kane och Vieira är skadade. Småskavanker vad det verkar. Saiz och Klich kommer nog in. Blir väl Phillips/Klich på defensiva mittfältet.
Leeds United WhitesMOT
2017-12-29 22:45
HA !

Tredje raka förlusten för Baaaardiff och jag kan inte se nåt annat än ett sjunkande skepp (jinx).
Leeds United qcn
2017-12-29 22:44
......och dessutom med Warnock som Manager.....
Leeds United sportcarl
2017-12-29 22:41
Preston mål i 90 minuten, slutresultat 0-1
Leeds United qcn
2017-12-29 22:39
Whites//

Tänkte just detsamma. Hur f_n kan ett lag med Bamba och Peltier i backlinjen som ju (väl?) båda ratades av Leeds ligga före oss i tabellen? Men det är nog över nu......
Leeds United WhitesMOT
2017-12-29 22:01
Bara för att jag nämner det så kommer dom såklart att vinna men efter att ha slängt bort 30 minuter av mitt liv på Cardiff v Preston får det helt enkelt vara bra ! Hur Cardiff kan vara med där uppe är och förblir en gåta. Mama mia vilket skitlag.
Leeds United Linus.M
2017-12-29 18:35
Berardi kan göra sin 100:e match imorgon om han blir uttagen!
2017-12-29 18:07
sportcarl//

Wow...
Leeds United sportcarl
2017-12-29 16:42
Neil Redfearn har blivit ny headcoach för Doncaster damlag:).
Leeds United Hartey
2017-12-29 13:44
Birmingham nu och vad dom var för 3 månader sedan är inte samma lag . Dom har alla förluster i sina huvuden och det gäller bara att få hål på dom så kommer dom att falla ihop.
Leeds United sportcarl
2017-12-29 13:12
Hernandez har vuxit en klass nu när han har Saiz som avlastare. Många många mål som Pablo direkt eller indirekt står för. De 2 står i en egen klass när det gäller att hålla i bollen, hitta ytor, luckor etc. De bjuder på mycket fotbollsgodis med
Leeds United Duke
2017-12-29 12:14
Stonefree// Ja Hernandez är glödhet nu men klarar han fyra matcher på tio dagar.
Leeds United stonefree
2017-12-29 12:13
Kristoffer 11:54 Jag såg Leeds hemma mot Birmingham när vi vann med 2-0. Jag ska säga dig att jag fortfarande inte kan fatta att de ligger sist. De spelade en stor match mot oss på ER, jag kan nästan med säkerhet säga att alla som var där väntade på att Birmingham skulle kvittera till 1-1 så mycket låg de på sista 25 av matchen, vi hade ingenting, men när de pressade som mest med hela laget på övertid, frälsta Dallas oss med ett 2-0 mål. Jag tror det kommer att bli en lika tuff match nu på lördag. Men håller vi huvudet kallt och ta vara på våra chanser, då går det nog vägen.
Leeds United stonefree
2017-12-29 12:07
Duke: 11:45 Är Saiz klar för spel på lördag blir det Cibicki som får kliva åt sidan det är 100% säkert! Han gjorde ingen bra match mot Burton, dessutom är nog Hernandez Leeds publikens kelgris nummer 2 efter Pontus. Sedan är han hetare än på länge. TC skulle aldrig våga ställa över honom!
Leeds United Kristoffer
2017-12-29 11:54
Birmingham har bara gjort 12 ligamål...
Leeds United Duke
2017-12-29 11:46
Saiz in Hernandez ut till morgondagens match tippar jag. Båda från start till måndagens hemmamatch.
WLD WLD
2017-12-28 22:48
Underbara Småkronorna vet vart pucken ska gå, 2-1 över Tjeckien--- än så länge.. njutbart att se dem i axen.....
2017-12-28 22:46
Doukara gjorde mål idag för sitt turkiska lag Osmakfjrlsbfbrjdjj någonting när de fick stryk av Besiktas.
Leeds United MR Clarke Nr8
2017-12-28 21:44
Lilla Elland Road är bokad på O’Learys i THN .Leeds-Nottingham 1/1 k.l16.00.

MOT PL
Leeds United sportcarl
2017-12-28 21:10
formässigt och poängmässigt så är vi inne i vår starkaste period nu, 19 ppäng de 8 sista matcherna, är mer än vi mäktade med på våra 8 första matcher
Leeds United sportcarl
2017-12-28 21:02
med en ny vänsterback så skapar det ju mer konkurans på bägge backflankerna, där det tidigare saknats alternativ, ser det som ett i princip måste, man kan ju bara tänka sig scenarioet att Ayling skadar sig och blir borta någon månad samtidigt som Berardi tex råkar ut för en 3 matchers avstängning,
Leeds United Rikard
2017-12-28 20:51
Så som många andra säger att berardi gjort det bra på vänsterkanten håller jag med om. Att vi sedan tappar offensivt på samma kant håller jag också med om. Men jag tror inte att det blivit mer offensivt med berardi om han spelat på sin rätta kant. Känns inte som att han skulle ge sig iväg mer för det
Annons: